Jailbreak ps3

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Antworten
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11809
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Jailbreak ps3

Beitrag von turntablism »

So, endlich hani mini alt ps3 fat füre grabbe und will sie jailbreake. Jetz bombadier ich mal mit paar frage:
Zersch no vilicht paar infos zur konsole. Die isch e alti fetti original. System Software zeigt 4.82, uf em chäbber hinde staht cech04. Ha nie irgendwas bastlet und isch no original.

- ich will mini original games uf hdd kopiere, dass ich kei disc meh bruche. Chan ich die direkt vo de disk kopiere und chan ichs au us em netz abeladde und ufd hdd mit zbsp filezilla schiebe ?

-homebrew interessiert mi nöd.

-ich han vo paar spiel saves wo ich phalte will.

-kei ahnig wie gross d hdd isch wo drin isch aber ich denke die isch um di 60gb. Ich han no e 160gb hdd wo ich dri mache will. Wie gross isch es ps3 spiel öppe, bzw wievill spiel chani uf die 160gb hdd kopiere ?

-etz muss i glaub e cfw druff tue zum das mache was ich vor han. Was isch di bescht für mis vorhabe ? Wie gang ich vor ? Muss ich d hdd zersch wechsle oder zersch cfw druff mache ? Und ebbe wie chan ich d saves vo de original hdd uf di neu 160gb überezieh ?

Irgend es easy videotutorial ume oder chan mer öpper eifach mini frage beantworte, step by step erkläre ?
:vortex:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2891
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von sirarthur »

Dude, too many questions...
En Fat32 formatierte USB Stick id PS3 stecke, dänn chasch dini Save kopiere.
PS3 Games sind sehr unterschiedlich gross zwüschen paar hunder MB für PSN Games bis zu ca. 20-30 GB bi so Games wie Uncharted etc.
Du chasch z.B. mitem Multiman oder Irisman Games vo de Disc uf HDD kopiere, abelade und dänn uf HDD gaht natürli au. Achtung nur de Irisman chan auch externi NTFS Drives läse, PS3 chan susch nur Fat32 extern, dänn muäss mer d Files splite...
Alli neue CFW sind wahrschinli öppe glich guet, ich han amel Rebug verwendet. Ferrox isch glaub au guet. Da hätts es Tut https://psxtools.de/forum/index.php?thr ... juni-2021/
Mer muäss einzig genau luäge, welli Konsole Version mehr hätt, uf es paar Slim Modell ghat nur HEN/HAN (Hombrew Enabler)...
Ich würd scho e grösseri HDD inetue, häsch ebe no schnell voll..
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2891
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von sirarthur »

ah ja, du chasch HDD auch nachher wächsle, vorher isch aber sicher e chli eifacher...
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2891
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von sirarthur »

wänn dänn mal CFW druf häsch muäsch eifach de Multiman, Irisman, React PSN und evtl. no anderi Apps druf tue...Mulitman und Irisman sind so File Manager, de React PSN brusch, um PSN Games z'aktiviere, die laufed susch nöd....
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11809
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von turntablism »

Cool, ich ha etz d custom firmware (ferrox) via ps3exploit druff tah. Relativ eifach gange. Thanks für de multiman tip. Ha grad es game chöne ufd original hdd kopiere ! :1thumb:
Ich glaub ich hol mer doch grad e 1tb hdd

Chasch eigentlich s menü bi de ps3 ahpasse ?
Ich mein sache usblende wie videos, music, trophy collectio, etc...? Ich has gern simpel und zvill schnick schnack willi nöd uf em bildschirm im menü.

Edit: oder so e art coverflow wie da.. ?
Screenshot_20220314-223810_Opera_copy_705x408.jpg
edit 2: hät sich alles erledigt.
:vortex:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11809
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von turntablism »

Gitts nöd e lösig dass wenn ps3 startisch grad es coverflow menü hesch und dini backups sofort chasch uswähle und spile ?
Ha nöd usegfunde wie das chönt gah. Ich muss ja immer z.bsp. de multiman ladde, dört hets es schöns coverflow, denn wähli s spiel und denn gahts zrugg is xmb menü und dört muss ich denn s spiel starte.
Findi chli umständlich.
:vortex:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2891
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von sirarthur »

ich glaub das ghat nöd oder isch nöd so eifach. Evtl. gitts es Möglichkeit Disc Games als PSN zkonvertiere und dänn häsch alli im XMB. De webMAN sött glaubs au alles vo de HDD direkt im XMB darstelle, isch aber chli komplizierter i de Ahwendig und han ich selber nie brucht.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11809
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von turntablism »

Ja, isch halt chli gwohnheits sach wenn verschideni konsole so betriebsch. Bi de xbox und 360er chasch ders ganz schön und eifach iirichte.

Gits no paar gueti vorschläg vo arcade mässige spieli.
Ps3 isch spielmässig nöd so uf minere welle, hani gmerkt.
Ha etz folgendes druff:
Railfan, initial D, Caladrius, GT6, Söldner X, Time Crisis, Midnight Club, The Last Guy, NFS, Sega Rally.
:vortex:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2891
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von sirarthur »

Daytona USA, Wangan Midnight, Mamonoro Kun, Raiden IV Overkill, Time Crisis Razing Storm Compilation, House of the Dead 4, After Burner Climax, HotD Overkill, Rambo (isch grottig), Gal Gun, Ape Escape Move ding, The Shoot...nöd Arcade aber au no interessant Flower, Journey...
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2891
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von sirarthur »

Es gitt sicher no viel meh, vorallem VS Fighter (Tekken, Virtua Fighter, Soul Calibur, DOA, aber au weniger bekannti wie .hack Versus, Battle Fantasia)...Gundam Extreme VS., Dragon Quest Warriors...
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11809
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von turntablism »

ja, cool, HOD Overkill hani nöd kennt. muss i nöchst wuche mal probiere :1thumb:
psp und psx isch au no cool und lauft.
ps2 hani nöd zum laufe bracht, vilicht sind au die spiel woni usprobiert ha, nöd kompatibel ?
für das hani ja eigentlich au di andere konsolene.
:vortex:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2891
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von sirarthur »

PS2 lauft nur mitere Firmware wo auch Cobra hätt, händ aber eigentlich alli evtl. müäsch es no imene Menu aktiviere. Es gitt ja offizielli PS2 Games wo als .pkg abeladsch und dänn im XMB installiere chasch.
Du kannst aber auch PS2 Isos zu PS2 Classics konvertieren, bei allen Lösungen ist die Kompatibilität aber nicht 100%, für das braucht es schon eine NTSC PS3 der ersten Generation (cecha / cechb), gibt aber wohl nicht mehr soviele die heute noch funktionstüchtig sind...
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Jailbreak ps3

Beitrag von joe_higashi »

die wichtigscht app wo ufere cfw laufe muess...suscht wird dini fat fruehner oder spaeter d geischt ufghae
https://store.brewology.com/ahomebrew.php?brewid=234
:mrgreen:

edit: went e cechc hesch chasch per software 99% vo allne ps2 titel abspiele, went e checha/b hesch chasch per hw alles abspiele..cobra muesch na aktiviere damits gaht. isch cfw e istellig bi dene dex sache.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 17 Gäste