Was spielsch grad retrigs?

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

Ich han de Gameboy wieder entdeckt. Han jetz grad s Wario Land - Super Mario Land 3 fertig gspielt. Es super Game mit sehr cool designte Levels und Bosses - gfallt mir vo de Mario Land Series ufem GB persönlich am beste.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mastler(P) »

das han ich 2016 wieder durre gmacht. perfekt all items ghollt. :)
has gliebt als chline. die wario länder danach hani nur bitz gspillt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

Mastler(P) hat geschrieben:das han ich 2016 wieder durre gmacht. perfekt all items ghollt. :)
has gliebt als chline. die wario länder danach hani nur bitz gspillt.
Ja ich han au alles gholt, das hani als Chind ned gschafft gha :D.

Ich han s Wario Land II no gspielt gha woni jünger gsi be. Ich hans jewiils sehr schwer gfunde gha, wieder ins Spiel z finde wenn ich s Spiel mal en Wuche weg gleid gha han. Damals hani pro jahr nur sporadisch mal es neus Spiel becho und ich han d Spiel solang gspielt gha, bis es halt mal es neus geh gha hed :roll:. Paar Levels bi Wario Land II sind wirkli schwer gsi und sehr unübersichtlich gsi, teils hani ned gwüsst gha woni überall scho gsi be und wieni de usweg finde. Und paar Bossfights sind eifach nur nervend gsi. Mer hed ja als Wario ned sterbe chönne, aber bi paar Bossfights isch mer usem Kampf gschmisse oder abtransportiert worde und hed de Weg wieder zum Boss müesse finde - mehrmals hinder enand. Hans nervend gfunde und d lust verlore gha. Ich hans effektiv nie fertig gschafft gha.

S Wario Land IV füre GBA hani mal im Bundle kauft und agspielt gha. Isch minere Meinig nach zu repetitiv gsi. I jedem Level Schlüssel und 4 Diamante finde, en Timer aktiviere und schnell zum Igang zrugg stresse zum s Level z verlah. Ich ha recht lang ned kapiert gha dass mer i jedem Level immer alles finde muess, well mer sunst jewils ned zu de Endboss glange cha. Irgendeinisch hätti de fast jedes Level nomol durespiele müesse zum die fehlende Sache go z hole, und das isch mir de z blöd gsi.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mastler(P) »

wesperados hat geschrieben:Damals hani pro jahr nur sporadisch mal es neus Spiel becho und ich han d Spiel solang gspielt gha, bis es halt mal es neus geh gha hed :roll:
oh ja, das känni sehr guet.

aso als erwachsene sind di spötere wario länder sich besser, hani chli schwerer in erinnerig.
aber so grad nachm erschte händ mich au gwüssi sache abturned.

s 4i töhnt jetz chli übertriebe.
ehrlichgseit ischs für mich en nostalgie trip gsi das ichs nomal gspillt han. glaub nöd dasi di andere no gross ahlueg.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von joe_higashi »

garouden break blow fist or twist uf d ps2, combos gmacht ohni plan wie, bi gwuessne gegener weissch nie obs namal ufstoend...richtigs button smasher game...wird mit d ziet immer schwieriger..aber recht geils game

https://www.youtube.com/watch?v=vAiF-I0bLqw" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
sadoanarcho
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2273
Registriert: 07 Mai 2002 14:24
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von sadoanarcho »

ich find Wario Land zwoi und drü super, halt rächt rätsellastig, aber super Leveldesign, usefordernd, ohni dassmer chönt sterbe!

S vieri findi glaubs gnausoguet, isch wieder eher actionlastig aber au wieder mit cleverem Leveldesign, nachem Schlüsselswitch isch s Level quasi umpolt. D Idee isch, dassmer d Levels mehrmals spielt, was aber au voll ok isch, wills schnell gaht, wämmer weiss wasmer macht. De ersti Teil hani scho lang nümm gsielt. Geili Games uf jede Fall!

Vo Garouden Breakblow gits doch no en zwoite Teil? Han s nie gspielt, aber de Titel immer geil gfunde.
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Ig spile grad Ys - Ancient Ys vanished ufem Mastler System. Brucht viu Geduld, aber da ig die ha, fingi eigentlech die ganzi Reihe no toll. Der Held i däne Spiel heisst "Adol" da muesi immer schmunzle.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

Majora's Mask uf de Gamecube am Weekend fertig gspielt.
D Quest mit de Verlorene Fee und de Schädelbucht Tempel sind schwer gsi, sunst aber sehr originell und guet designts Spiel und Quests. Ich be normalerwiss ke Fan vo Ziitlimitene, aber i dem Spiel hends es sehr guet umgsetzt gha und machts es grad spielenswert.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von evo »

Es wahrlichs meisterwärk. Es isch sooooo grossartig.
Und die meiste lüt hänns nit mol tschecgt wiemers spielt. Eifach hauptstory durerenne wiene esel und sich denn beklage es sig zu kurz gsi mit de 4 tämple.
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

evo hat geschrieben:Es wahrlichs meisterwärk. Es isch sooooo grossartig.
Und die meiste lüt hänns nit mol tschecgt wiemers spielt. Eifach hauptstory durerenne wiene esel und sich denn beklage es sig zu kurz gsi mit de 4 tämple.
Ja d Side-Quests traged viel zum Spielerlebnis bi und verschlined teils halt en ganze 3-Tage-Zyklus. Z.B. D Kuehmaske-Quest, damit mer als Erwachsene agseh wird und id Milchbar darf, isch super gsi. Hed mich an A Clockwork Orange erinneret :lol:
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

wesperados hat geschrieben:
evo hat geschrieben:Es wahrlichs meisterwärk. Es isch sooooo grossartig.
Und die meiste lüt hänns nit mol tschecgt wiemers spielt. Eifach hauptstory durerenne wiene esel und sich denn beklage es sig zu kurz gsi mit de 4 tämple.
Ja d Side-Quests traged viel zum Spielerlebnis bi und verschlined teils halt en ganze 3-Tage-Zyklus. Z.B. D Kuehmaske-Quest, damit mer als Erwachsene agseh wird und id Milchbar darf, isch super gsi. Hed mich an A Clockwork Orange erinneret :lol:
d maskene mached das spiel vorallem interessant, logisch hol ich immer ali. ziitdruck han ich i spiel au nid gern, has ganze läbä scho ziitdruck. aber mit em verlangsame vode ziit langets ja amigs guet. eis vo mine absolute Lieblings zelda titel
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von geosnow »

chan mir öper erklären, wiä mers spielt?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Herr Rossi »

Du wirsch gwüssni Eeignis, Tagesabläuf etc. lehre und immer wider e Tag wiederhole. So Groundhog Day mässig. Wenn dich druf ilasch wirds di nach churzer Ziit motiviere. 8sch no scwierig z erkläre...
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von damian »

s'ganze spiel gaht 3 zelda-täg lang. wänn die verbi sind gaht d'welt unter. zum glück häsch du ä ocarina of time zum wieder zum erste tag zrugg zchere. du chasch denn d'items mitneh, aber alles wo du i dä welt gmacht häsch isch wieder gliich wie vorher.

d'wält veränderet sich vo stund zu stund. drum chan mer gwüssni sache z.b. nur am erste tag mache, anderi nur am letschte. so chasch du items und maske am letschte tag hole, i de ziit zruggreise und denn wieder am erste tag bruche.

s'ganze spiel dreit sich um die 3 täg und zu welem ziitpunkt was wie isch. es brucht rächt viel logischs überlege und erinnere zum tschägge wänn mer wo was mache mues. sehr aaspruchsvoll. defür au sehr spannend. es würkli einmaligs spielerlebnis. d'rätsel packet eim mega, will mer so viel mitenenad kombiniere mues.

es würkli hervorragends spiel. söttisch unbedingt mal spiele. aber sehr schwierig.

was s'piel au no speziell macht sind d'maske. mit dä einte chasch sogar en zora oder en goron werde. das macht spiel namal komplett andersch, will die sich ganz andersch stüret.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von joe_higashi »

han mer d tribute n64 controller zuetue, lit guet ide hand...noed so geil wie d hori aber nice fuer d priis

killerinstict gold - n64
nba hangtime - n64
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von evo »

wichtig isch dass grobi ziel setzisch und nit mit zügs (quest reie für maske oder story progress) ahfosch wenn nur no 1 tag übrig hesch, den lieber t zit zrugsetze und denn dr story progress ahgo. oder tuesch dr verblibendi tag no mit suechi nach herzeit verbringe, git glaub keis zelda mit mehr verstecte härz, 52 ar zahl
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von mr.raw »

joe_higashi hat geschrieben: killerinstict gold - n64
nba hangtime - n64
Beidi cooli Games! Ha i immer sehr gärn zockt, Hangtime tue ich hütt no ab und zue iihne.
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von joe_higashi »

mr.raw hat geschrieben:
joe_higashi hat geschrieben: killerinstict gold - n64
nba hangtime - n64
Beidi cooli Games! Ha i immer sehr gärn zockt, Hangtime tue ich hütt no ab und zue iihne.
han d 64er eigentlich noed welle an b&o aschluesse weller zgross isch (isch sicher 1 jahr nuem agschlosse worde), warte scho u lang ufe sony roehre (neue studio monitor) wo d eint kolleg vom schaffe bi mir soett abliefere..denkt egal, doch an b&o agschlosse und d 64er het viel schrott games aber au s paar richtig geili sache wo zietlos sind. s hangtime hani immer ame nba jam vorzoge, bin glaubs au d einzig wot d run and gun serie geil gfunde het. s killerinstict gold het richtig geile trash sound. gibmer glaubs als naechsts s resident evil 2 ufm 64er. mal luege :herzli:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von evo »

i bi per zuefall au am n64erle, banjo isches bi mir. zum erschte mol :shock: macht spass
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von joe_higashi »

evo hat geschrieben:i bi per zuefall au am n64erle, banjo isches bi mir. zum erschte mol :shock: macht spass
find au, het s eint oder andere wo spass macht. went mitm banjo durre bisch, lueg mal s mieschif makers a. macht suechtig :vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mastler(P) »

instinct 64 isch eis vo mine erschte 64 games gsi. glaubs mis zweite game nach mario kart.
huere gliebt han is. immerno select music und vocals im chopf: S-PINAL! duduh duff dududuuh duff! huere guet!


Quelle

nur die huere finisher hani sälte anebecho und min duhme häts au nach paar stunde spille ahfah zerriesse. :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

N64 isch eifach öpis vom beschte. Louft bi üs deheim sit Oktober 1996 nahezue jede Tag. :herzli: Und nei ig übertribe nid :-D

@joe: Resi 2 gfaut mir o sehr guet ufem N64, vorauem d Stüürig isch die bescht. I würds spile weni di wer. ORA ORA!
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von mr.raw »

Ha ig au grad welle schriebe. RE2 uff em N64 isch en verdammt guete Port und d Stüürig isch 1A!

Was i au sehr sehr gärn tue zocke isch Wipeout64 und natürlich WWF: NoMercy. Immer no ungschlage im Wrestling Genre!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mastler(P) »

fascht jede tag n64, härte siech. :D

mieschif makers isch verdammt guet und du muesch es fascht mitm 64 controller spille.
eventuell gaht gamecube au no, chönt ich mer vorstelle.
wrestling hani immer wcw vs. nwo gspillt damals.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von joe_higashi »

d wrestling games ufm 64er sind echt super gsi. hani als chline goof gliebt. d shawn michaels isch min lieblings wrestler gsi, no homo. sin finisher https://www.youtube.com/watch?v=ea0TgCd0o9g" onclick="window.open(this.href);return false; uhuere gfuehlt haha.

am weekend gibmer s resi 2, welli version soettmer zoecke? han all, weiss aber noed was d unterschied isch zwuesched rev a und b? us version het kein unterschied zum biohazard 2? usser dases komplett uf japanisch isch, oder?beid versione sind uncut?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 43 Gäste