Was spielsch grad retrigs?

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Marco_in_motion »

Ha letschti Doomsayer ufem GB duregspillt, strategy-rpg, english patched willos niä usecho isch.
Orig. Titel: Little Master: Raikuban no Densetsu

Geile Strategler für d'Möglichkeite vom GB, zocks.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

Marco_in_motion hat geschrieben: 26 Aug 2022 12:07 Ha letschti Doomsayer ufem GB duregspillt, strategy-rpg, english patched willos niä usecho isch.
Orig. Titel: Little Master: Raikuban no Densetsu

Geile Strategler für d'Möglichkeite vom GB, zocks.
so quasi gameboy wars mit pokemons?

s gameboy wars turbo find ich übrigens no guet, wenn au recht schwierig. da isch advance wars ufem gba und ds viel eifacher.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Marco_in_motion »

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
TheRzarector
Frischling
Frischling
Beiträge: 17
Registriert: 26 Sep 2022 11:22
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von TheRzarector »

Spiele zum ersten Mal Tales of Phantasia. Gerade die Minen von Moria abgeschlossen, sehr kryptisch gsi
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

TheRzarector hat geschrieben: 27 Sep 2022 16:44 Spiele zum ersten Mal Tales of Phantasia. Gerade die Minen von Moria abgeschlossen, sehr kryptisch gsi
hani scho mega lang vor.
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Same here, hani oscho lang uf der Liste. Jetz aber zersch no Dragon Quest 11 fertigmache.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Dragon Quest 11 bini am Fritig fertig worde. Aus i auem guet aber het doch paar Mängel. 3d Mode isch viu z müehsam, drum hani ds ganze game in 2d gspielt. Hauptkritikpunkt isch, dass i scho nach 2/3 vom Game aui Charaktere uf Lvl 99 ha gha, es git viu zviu exp. vo de kämpf. Somit isch der Rest vom Game när nur no müehsam gsi da eim ds kämpfe nümme bringt. Me isch viu ds starch und es git viu zviu Items u Waffe, so dass mes gar nid richtig cha gniesse weme öpis neus het gfunge. Und d Kämpf allgemein viu ds eifach. Aber alles in allem bini doch 80 vo 90 stund Spielzit guet unterhalte worde. 7/10

Ganryu 2 no näbebi, fingi no recht cool. Am Afang biz gwöhnigsbedürftig, aber sobald me mit der Stüürig klarchunt isches super. Sehr guet gmacht und mitere agnähme Härti, so dass jedes Level scho biz Üebig brucht.
Has aber no nid düre.

Und gester agfange mit Super Robot Wars 30 - und grad richtig süchtig worde. Advance Wars mit de Robos us au däne jap. Serie wie Mazinger, Combattler, Ginguizer, etc.
Fägt extrem, mit uflevele und upgrade, und Einheite zämesetze zu Riese Robos, inkl. de Original Sequenze us de Trickfilme und der geile Musik. Love it!
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

also DQ11 han ich super gfunde, true ending aber nid gmacht, will ich sicher no 20-30 lvl het müesse uflevle. muesch halt nid so extrem go grinde, drum gfallts mir au.

han jez super mario rpg legend of the seven stars agfange. die musig und de charme :herzli:
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Mario RPG isch natürli o super!

Im 3d Mode bisch bi DQ11 o ohni ds grinde so schnäu überlevelet. Aber es gäbt ja no jensti Schwierigkeitsgrad Istellige wos würd schwerer mache, aber i fa jetz nid nomau a.

Super Robot Wars 30 isch so super, ha geschter Nacht fasch nid chönne ufhöre. Gloub i bi ds nächste haube Jahr beschäftiget.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von fifi »

Bi immer no am Symphony Of The Night dra, Maria Boss Fight hät mers läbe schwer gmacht, wahrschindli jehnschti mal het sie no 10health gha oder so.
Geschter hani wieder mall en alauf gno und sie chönne bodige, nachher uffe zum Richter. De hani bim erschte alauf möge, han aber genau no 1 HP gha nachem fight. No nie so schnell en Saveroom gsuecht, debi wär um es haar i das skellet innejumped wo sind schädel am bode umetschuted. De douplejump het mer s'läbe grettet. Bim Backtracke hani den gseh es hetti ja jehnschti life upgrades ummeligge gha im estrich wo jetzt de chäller isch.

Freu mi uf de rescht vom umkehrte Schloss, bis jetzt eifach nur en solide zock.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

Lufia SNES
spieles zum erste mal. optisch machts scho mal viel her. spielerisch es klassischs rpg mit rundebasierte kämpf.
es brucht glaub e chli investition ins uflevle. geld für usrüstige isch eher knapp, bis jez aber gange. eifach kei kämpf uslah.
d dungeons hend z.t. kniffligi rätsel. de dungeon ufbau isch - mangels map - teils verwirrend.
bis jez gfallts mir sehr guet. mal luege was mich no alles erwartet.
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Das hani ono nie gspielt und bisher o nie gnau aglueget. Ha immer gmeint das sig me richtig Zelda aber tüsche mi schinbar. We du seisch Investition is uflevele, denn macht mi das hellhörig.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

Doraemon hat geschrieben: 14 Okt 2022 14:25 Das hani ono nie gspielt und bisher o nie gnau aglueget. Ha immer gmeint das sig me richtig Zelda aber tüsche mi schinbar. We du seisch Investition is uflevele, denn macht mi das hellhörig.
de verglich mit zelda passt scho. sehr viel dungeons, denn hesch pfiilboge, bombe, hammer, enterhake, etc. zum rätsel löse. d rätsel ide dungeons sind z.t. sehr knackig, viel schwieriger als bi zelda. d gegner zum teil gnadelos, han mehrfach müesse us em dungeon use zum wiederbelebe. denn muesch när wieder jede schalter vo neuem aktiviere :typej:

erst jez hani gmerkt, dass e magie wo "füllt kp auf" au dezue da isch zum s team wieder belebe. wenn ich das nur früehner gwüsst het, es wäred viel müehsami fuessmärsch erspart blibe.

ich han scho s gfühl, dass meh kämpf mache öpis nützt. z.t. bini wohl recht underlevled. ide dungeons gsesch d gegner au, denn chasch selber entscheide, ob de kampf willsch oder nid. aber isch natürlich kan verglich zu DQ fürs ufelevle.
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Tönt auso schono nid schlächt. Solangs gnue Kämpf het schlami o mau gern mit Rätsel ume.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

Lufia SNES beendet. het mir sehr guet gfalle. klassisch und linear. nervig bim speichere, oftmal gstorbe und de dungeon wieder vo neu agfange.

Yoshis Cookie SNES. eifach gmüetlich chli puzzle.

Earthbound Switch online: mal agfange, viel humor. aber s het mich nonid wirklich packt.

Bravely Default II Switch: zwar nid retro. het mich irgendwie nöd überzügt bis jez (2. stadt)

Secret of Mana Remake PS4: wird sicher super, bi nonid wiit. sprachusgab bi fast allne npcs. d charte isch im snes pixel look :herzli:
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von LuiStyle »

Mr. Heli hat geschrieben: 24 Okt 2022 06:29
Bravely Default II Switch: zwar nid retro. het mich irgendwie nöd überzügt bis jez (2. stadt)
Hani ursprünglich abgfiired bis zum ziitpunkt vo dä Demo und denn gmerkt das en brunz isch für mich. :lol:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von turntablism »

Re: Was spielsch grad retrigs?


Quelle

has scho uf em dreamcast ziemlich gern aber uf de 360er isch wie ferie 8-)
:vortex:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von The Sheep »

Sokoban.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von sidusson »

turntablism hat geschrieben: 01 Nov 2022 14:58 Re: Was spielsch grad retrigs?


Quelle

has scho uf em dreamcast ziemlich gern aber uf de 360er isch wie ferie 8-)
sehr sehr geils game ja!
shubidu
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von m.o.terra kaesi »

lo do... dä Sidu esch jo au no do :vortex:
Zuletzt geändert von m.o.terra kaesi am 03 Nov 2022 15:22, insgesamt 1-mal geändert.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von m.o.terra kaesi »

The Sheep hat geschrieben: 03 Nov 2022 11:59Sokoban.jpg
Geil! Dieser "Grafik-Style" ist meine Kragenweite :herzli: :lol:

ich war zuletzt grad hier dran... (mit Fusspedal und Paddle-Controller)
Dateianhänge
thrust2600Screen.jpg
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von The Sheep »

Mir händ Sokoban vor mehr als drissig Johr in der Roche im Labor gspielt. original Version vo 1982 in CGA Grafik mit 50 Levels. in jedere freie Minute.

Woni chürzlich nach Games gsuecht han, wo villicht öppis für min Vater chönntet si, bini wieder druf gstosse. Ihn hets nit packt. Es seg ihm zu schwirig, Aber defür han ich sälber wieder demit agfange. Krass wie guet durchdänkt die Levels damals gseh sind.

koschtelose PC Link für Win10:
https://www.microsoft.com/de-de/p/soko- ... verviewtab

Aktuell bini an Level 28 und ich han wieder mol null Plan wie das funktioniere söll...
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Uf der suechi nach neuem RPG Futter hani mau Kings Bounty 2 probiert uf der Switch, aber uh das isch nüt für mi.

När hani Grandia probiert aber das isch mer gewaltig ufe Sack gange mitem Justin als Held und es huere gliir, 3d Quatsch und eifach müehsam, so muesme z. B. zum Rede zersch A drücke aber när fürs Gspräch witerklicke mit B drücke, das isch so dumm. Aber isch no ds chlinste Übel gsi und obwohl ds Kampfsystem eigentlech intressant wär gsi het mi aus angere ds fest gnärvt.

När hani Romancing Saga 2 agfange und das hetmi grad packt. Scho nach 1 Std. Spielzit hani gwüsst das isch e Kracher! Sehr erfrüschend mitem Generatione System: Wenn di Held stirbt bestimmsch si Nachfolger und dä erbt siner Fähigkeite und ds Königreich, wome diversi sache mues ufboue mit der Zit. Das Game het Potential zum sehr sehr lang dranblibe mit mehrerne Durchgäng.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

Doraemon hat geschrieben: 06 Nov 2022 12:13 Grandia
bi mir grad umgekehrt. Grandia isch de hammer gsi. super kampfsystem, schön bunt, sehr gueti story. weli version hesch gspielt? ha de switch port gspielt gha.
Doraemon hat geschrieben: 06 Nov 2022 12:13Romancing Saga 2
mit dem han ich nüt chöne afange, gnau usem grund, dass d charaktere huere schnell sterbed und wieder vo vorne afangsch. evt. han ichs au eifach nid kapiert.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

Tengai Makyou Zero SFC:
zweite alauf und am erste tag scho wiiter gspielt als dete, wo ich letzt mal ufgrund vom schwierigkeitsgrad ufghört han. wie sich usegstellt het, ischs gar nid schwierig :lol:
bi jez chli über de mitti. sehr viel random encounters. defür optisch sehr schön und story packt eim. s kampfsystem mit de vielne möglichkeite gfallt au.

wonder project j SFC:
quasi en erziehigs simulation. muesch am roboter verschiedeni moves etc. biibringe. isch nid so mis, optisch aber de hammer. git en nachfolger für de n64 wo ich au no umeligge han. muess denn de au mal churz probiere.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 49 Gäste