Was spielsch grad retrigs?

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Auso natürlech spiel nid nur ig, im Moment isches vorauem d Frou wo der 64er täglech brucht für ihres Dr. Mario 64 (beschti Version übrigens!) Und ig u mi Brüetsch si (immer no) süchtig vom The New Tetris, dert heimer iz de zäme über 2 Mio. Lines cleared :herzli:

Der Mischiefler dünkt mi zwar sehr innovativ und o schön gmacht. Aber irgendwo zmiz drin hets mi gnärvt u när hanis nieme gschpiut.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von mr.raw »

Do no en guete Text zur N64 Version vo RE2
https://www.eurogamer.net/articles/digi ... f-all-time" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

@Raw: Wüki e guete Text. Mir gfaut das eifach am beschte wäg der Stüürig und haut eifach wüus ufem 64er isch. Wäg de verschiedene Versione und Revisione hani aber ke Ahnig.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von sidusson »

factor 5 haut.. rip
shubidu
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

Ich han sitt langem jetz mal min Snes Mini agschlosse und mis Ziel ide nächste 2 Woche isch Earthbound durezspiele. Bin grad in Onett fertig und han de Frank und Frankytank II im dritte Alauf besiegt (ohni Rucksack voll Burgers wärs wohl no länger gange :roll:). Bisher gfallts mir sehr guet, sowohl vom stil, wie au de storyline und em humor.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mastler(P) »

oof. häsch frey? susch wirds glaub knapp.
isch bi mir scho.. ca 18 jahr her oder so, aber ich has als sehr langs, einzigartigs und fantastischs spiel in erinnerig.
kei ahnig meh wie lang ich gha han, aber ich wür mal schätze öppe glich lang wie es final fatasy us dere ziit.

uf jedefall muess mers spille. ich sött mal s 3 ine haue.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

Mastler(P) hat geschrieben:oof. häsch frey? susch wirds glaub knapp.
isch bi mir scho.. ca 18 jahr her oder so, aber ich has als sehr langs, einzigartigs und fantastischs spiel in erinnerig.
kei ahnig meh wie lang ich gha han, aber ich wür mal schätze öppe glich lang wie es final fatasy us dere ziit.

uf jedefall muess mers spille. ich sött mal s 3 ine haue.
Ferie nei, Zyt ja ;-). Mir hend sehr flexibli Arbetszite im Gschäft; wenn mitte im Projekt bisch muesch viel schaffe, wenn weniger los isch darfsch au mal dihei blibe, aber muesch erreichbar si. Zur Zyt muess ich ide Wuche 1-2x id Region Zug, Zürich oder Basel fahre oder Skype und Projekt acquiriere, Report schribe, nachher chani wieder tue und mache was ich will. Viel Zyt zum game, Kollege treffe, Sport triibe, koche, lese. Fair findi.

Ich be jetz im Spiel in Happy Happy Village mit de Kultiste :papst: :lol:. Super isches. Sehr schön gstaltets Spiel.
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Earthbound woti gli o mache. Freue mi scho iz sehr druf.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

Mastler(P) hat geschrieben: ich sött mal s 3 ine haue.
Hed schomol öbber d Fan Translation usprobiert? Isch guet umgsetzt? Es uf japanisch z probiere wär für mich doch z kryptisch...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mastler(P) »

ja, für mich dängg au. übersetzig sött aber ok si. ich luegs denn mal ah..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Reinforced »

mr.raw hat geschrieben:Do no en guete Text zur N64 Version vo RE2
https://www.eurogamer.net/articles/digi ... f-all-time" onclick="window.open(this.href);return false;
schad chame das ding nid ufemne Scaler wie z.B. OSSC spile. jedes mau wenn es menu chunnt oder Item Box isch out of sync da uflösig wächslet :(
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von evo »

Mastler(P) hat geschrieben:oof. häsch frey? susch wirds glaub knapp.
isch bi mir scho.. ca 18 jahr her oder so, aber ich has als sehr langs, einzigartigs und fantastischs spiel in erinnerig.
kei ahnig meh wie lang ich gha han, aber ich wür mal schätze öppe glich lang wie es final fatasy us dere ziit.

uf jedefall muess mers spille. ich sött mal s 3 ine haue.
so 25-30 stund gohts scho, muesch stellewis aber rächt bisse, hölleviel random encounter und kuum taktischi möglichkeite in de kämpf.
aber i find es lohnt sich.
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von joe_higashi »

ziet gfunde fuers resi2 ufm 64er :-D het echt bock gmacht, bin leider noed bis zum zug cho..hans weniger schwer in erinnerig gha..am afang hesch d zombies na locker choene uswiche zum muni spare, mit d ziet kei schuss me gha, rambo style mitm messer muesse. spieli sicher witer, top game :1thumb:
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

evo hat geschrieben:so 25-30 stund gohts scho, muesch stellewis aber rächt bisse, hölleviel random encounter und kuum taktischi möglichkeite in de kämpf.
aber i find es lohnt sich.
Also 25 Stund hani scho gspielt und be gfühlt no nirgends :lol:. Paar Enemies sind recht tricky; d Slimy Little Piles bringt s ganze Team zum :briegge:, und denn isch d Trefferquote so tief dass mer ke Gegeschlag meh mache cha. D Territorial Oaks explodierend am Endi und möched mal easy Damage em ganze Team. Und jede Starmen woni bisher begegned bin isch d puri Höll gsi. Es isch immer zerst es usefinde was die best Strategie isch betreffend de Items wo bi dir ha muesch. Wenn s richtige debi hesch und d Schwachstelle kennsch, ischs relativ eifach. S Wiederbelebe vo dine Teammembers brucht relativ viel Zyt findi, ich ha da no ke gueti Strategie usegfunde wie mer das effizienter gstalte chan. Ah und s Velo: chasch ned bruche wenn ned elei underwegs bisch, völlig unbruchbar und hans trotzdem lang bi mir gha :lol:.

Super isches, findes sehr packend und usefordnernd.
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

Gester fertig worde mit Earthbound. Han schlussendlich guet 40 Stunde gspielt und mir heds sehr guet gfalle. Usefordernd und sehr schön gstaltet, sehr empfehlenswert. Ich wird es sicher wieder mal durespiele.

Ich han mal mini alt PSone unsem Estrich gholt; die Wuche will ich de Zuestand vo de Konsole teste und mal wieder Syphon Filter und/oder Dino Crisis zocke :)
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von joe_higashi »

wieder im street fighter 2 alpha modus. d 30th anniversary street fighter edition fuer d ps4 zoge. macht laune.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

Marvelous: Mōhitotsu no Takarajima ufem Super Famicom

Es optisch wunderschöns RPG wo sehr viel abwechslig büütet. Meh spielt 3 Schuelkinder wo gönd go campe. Denn passieret paar Sache und meh mues mit de Knirpse loszieh. Me chan jede einzeln spiele oder alli 3 als gruppe, was au notwendig isch. es isch überfüllt mit rätsel wo meh löse mues, mängisch allei oder als team. die sind teils au recht komplex und sehr abwechsligsriich. di verschiedene welte büütet immer was neus und au viel humor. leider bin ich jetzt denn scho dure demit. es isch relativ churz, im netz staht was vo 13h. chas jedem sehr empfehle.

es gäbt au en englische patch...
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von evo »

Mr. Heli hat geschrieben:Marvelous: Mōhitotsu no Takarajima ufem Super Famicom

Es optisch wunderschöns RPG wo sehr viel abwechslig büütet. Meh spielt 3 Schuelkinder wo gönd go campe. Denn passieret paar Sache und meh mues mit de Knirpse loszieh. Me chan jede einzeln spiele oder alli 3 als gruppe, was au notwendig isch. es isch überfüllt mit rätsel wo meh löse mues, mängisch allei oder als team. die sind teils au recht komplex und sehr abwechsligsriich. di verschiedene welte büütet immer was neus und au viel humor. leider bin ich jetzt denn scho dure demit. es isch relativ churz, im netz staht was vo 13h. chas jedem sehr empfehle.

es gäbt au en englische patch...

Geilon. Es git eh no sooooo viel jap only (oder halt fan subs) jrpgs woni noni gamed ha. Erscht mussi starocen :help:
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

evo hat geschrieben:Geilon. Es git eh no sooooo viel jap only (oder halt fan subs) jrpgs woni noni gamed ha. Erscht mussi starocen :help:
star ocean het mir sehr guet gfalle. han first departure und de zweit teil uf psp gspielt. de erst teil isch dütlich besser, bim zweite het mich de schluss (wo ich nöd gschafft han) gstresst. jez isch ja first departure R uf switch/ps4 duse. d reviews sind guet, chasch d charakter optik zwüschen psp und switch/ps4 wechsle und audio chasch au wähle vo weläre version oder englisch.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von evo »

Ich würd t original sfc version mit patchter sproch bevorzuge
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Doraemon »

Ultima IV ufem master System - was für nes geils Game! Bi zwar no nid so wit aber cha scho iz säge es isch öpis vom beschte RPG'nigs woni je ha gspiut. :herzli:
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

das wucheend binere lange zugfahrt:

bust a move 4 ps vita
shienryu ps vita
alundra ps vita (mal agfange)
luminous arc ps vita (leider nöd so guet wie d DS titel, han bald mal abgstellt)

diddy kong racing DS. dummi umsetzig vode touchscreen funktione. anstatt münze sammle muess meh jez mit em stylus balön verchlöpfe. de endboss isch au zum schlechtere gändert worde.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mastler(P) »

geil, alundra. :heart2:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von wesperados »

Syphon Filter 1&2 uf de PSone zocket. Han zerst d Controller Ports vo minere PSone repariere müesse (Memory Card isch nümm erkannt worde und Controller hed gfunzet) und be supper happy dass sie jetz wieder funktioniert. Damals woni Syphon Filter s erst mal gspielt gha han ichs grafisch super gfunde :lol:. Naja... D Spiel sind aber super; relativ schnell zum durezocke, sind ned sehr komplex und sind sehr unterhaltsam mit gueter Story. Fun to play! Mal luege, viellecht chaufi s SF3 au no.
Bild
Bild
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Marco_in_motion »

Versiffte Filter 1+2 hani au geil gfunde, genau so wiä d'Grafik lol, ich glaub jede hät.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 43 Gäste