The Social Dilemma Netflix

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

The Social Dilemma Netflix

Beitrag von onion »

Luege und witersäge.

Miide ja social media sit afang wie d'pest, aber selbst ich ha d'tragik nid mal asatzwiis erkannt.
alles luege, am afang dänksch nah nid so schlimm, am schluss packes da hammer us und de erkennsch wie am arsch
das mer sind wenn nid sofort öppis passiert.

glaube de zuckerberg höchstpersönlich de elend hueresohn isch de anti-christ, somit wär das rätsel au no grad glöst.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

anderi glaubet de bill gates ischen, so isch halt jede verschiede i dere sehr fragmentierte welt :papst: (ja git sogar lüüt wo glaubet de papst chönd de antichrist sii)
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von onion »

thaeye hat geschrieben:anderi glaubet de bill gates ischen, so isch halt jede verschiede i dere sehr fragmentierte welt :papst: (ja git sogar lüüt wo glaubet de papst chönd de antichrist sii)
null ahnig vo was de redsch gäu?
es reded nur lüt wo die system ua. für de zuckerberg entwicklet hei. wie chame nur so en scheiss uselah.

d'usa stöhnd voreme bürgerchrieg. wäg em bil gates und em papst gäu? futzdumm im grind obe bisch.
i würds z'erst luege we de z'problem immer nani ernst nimmsch bisch genau sones social media opfer.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von onion »

https://www.youtube.com/watch?v=hIXhnWUmMvw" onclick="window.open(this.href);return false;

as ergänzig na guet
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:anderi glaubet de bill gates ischen, so isch halt jede verschiede i dere sehr fragmentierte welt :papst: (ja git sogar lüüt wo glaubet de papst chönd de antichrist sii)
das sind alles chinder figgendi sataniste.
han ich das nöd scho mal wo posted? isch nämli no interessant.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4531
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von The Sheep »

macht mir kei Angscht das Thema. Und funktioniert au nit so bi mir wies dänkt isch (gemäss dere Netflix Doku). zB das Ziel dass ich möglichscht viel Fründe add. Mini Friendlischt uf FB bestoht sit Afang nur us Lüt wonich persönlich kenn. Bin no nie uf die Vorschleg igange vo FB wär ich chönnt adde. Au dass öpper vo mine Fründe öpis im Messenger gschriebe heig. Wenns vo FB chunnt isches sowie gloge.
Finde die Doku macht viel Wind um offesichtlichs. und de Räscht isch risserisch ufbauscht.
Abgseh devo findis rächt hüchlerisch, dass mi usgrächnet Netflix mit ihrer fanatische SJW Politik devor warnt, dass ich vo andere manipuliert wirde :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von onion »

The Sheep hat geschrieben:macht mir kei Angscht das Thema. Und funktioniert au nit so bi mir wies dänkt isch (gemäss dere Netflix Doku). zB das Ziel dass ich möglichscht viel Fründe add. Mini Friendlischt uf FB bestoht sit Afang nur us Lüt wonich persönlich kenn. Bin no nie uf die Vorschleg igange vo FB wär ich chönnt adde. Au dass öpper vo mine Fründe öpis im Messenger gschriebe heig. Wenns vo FB chunnt isches sowie gloge.
Finde die Doku macht viel Wind um offesichtlichs. und de Räscht isch risserisch ufbauscht.
Abgseh devo findis rächt hüchlerisch, dass mi usgrächnet Netflix mit ihrer fanatische SJW Politik devor warnt, dass ich vo andere manipuliert wirde :lol:
du schliessisch vo dir uf anderi.
die meiste si ebe grad afällig uf das zügs, de mensch isch geistig unfassbar schwach.
de arabisch früehlig wär ohni facebook nid möglich gsi und du seisch das isch risserisch ufbaut?
nur eis bispel. d'negativfolge vom afängliche enthusiasmus si tragisch.
und wäge netflix het sich glaub no niemer uf de strass de grind igschlage.

i frag mi was du genau gluegt hesch, sie hend ja x fakte bracht wo schockierend si ua. das bi wichtige wahle z'resultat beiflusst worde isch.
das es grossi gruppene git wo meined d'erde sig flach, corona nid existiert, de klimawandel en bschiss isch.
und abgseh devo muesch ja nur chli auge ufmache und luege was sit 10 jahr abgaht uf der welt.

i gsehs ebe genau so wie ir doku, wenns ke wahrheit meh git, isch hie eh fürobe. wenn aus nume no haub so wild isch wels irgendwo en verschwörigstheorie degäge
git und millione lüt dra glaube denn herrscht stillstand und de hass gwünnt. ab uf d'strass und dem wos anders gseht d'fresse ischlah. de rest blibt dihei am handy.
da muesch ken experte si zum wüsse wo da hifüehrt oder?
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

onion hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:anderi glaubet de bill gates ischen, so isch halt jede verschiede i dere sehr fragmentierte welt :papst: (ja git sogar lüüt wo glaubet de papst chönd de antichrist sii)
null ahnig vo was de redsch gäu?
es reded nur lüt wo die system ua. für de zuckerberg entwicklet hei. wie chame nur so en scheiss uselah.

d'usa stöhnd voreme bürgerchrieg. wäg em bil gates und em papst gäu? futzdumm im grind obe bisch.
i würds z'erst luege we de z'problem immer nani ernst nimmsch bisch genau sones social media opfer.
d usa stönd voreme bürgerchrieg (lies nah meh schundblätter, merkt me a dinere wortwahl wie "DE HASS günnt etc") :lol: d usa wird na exisitiere wenn d mir in europa da de chinese d roboter zämäschruubet für 50 rapp/stund. gang go buecherverbrenne. du machsch immer us dir selber es opfer nöd s medium wo du konsumiersch aber d mensche schiinet das hüt na nöd z checke. STAAT CHUM ZU HILF, RETT OIS VOR SOCIAL MEDIA. MACH GSETZ!

übrigens verbüttet jetzt 5 grossi eu länder d stablewährig vo facebook libra will sie selber im hindergrund anere offizielle staatscryptowährig schaffet, isch aber z vill für dich wahrschinlich. chönt ja en gfahr für de super EURO sii.

was wottsch du mit mir über social media /digitali medie/digitalisierig diskutiere. verdient siit 25 jahr mis geld mit dem. und ja natürli isch de zucki es arschloch und isch au über liiche gange.

wenn ich nur scho so sache ghör "wenns kei wahrheit meh git", schaltets bi mir uf rot. wahrheit isch scho immer subjektiv gsi uusert bi sache wo mir ois als gsellschaft zämägrafft haend und öpis normiert haend . en netflix doku isch übrigens au nöd immer d wahrheit. eifach mal chli luege wer döt so produziert und wie de zum zucki stat. übrigens isch au d suechmaschine en "bubble" will du fuetterisch sie ja mit suechafrage und chunsch den recommended shit über (8ung8ung es chan sogar technisch "bschisse" werde). wenn du uf youtube italo disco losisch, chunsch den imfall au italo disco als empfehlig über :lol: wenn du den meinsch d welt bestat us italo disco, isches dis problem.

meh als die "bubble" type reget mich so lüüt wie du uuf wo den nah meinet das sie "bubbellos" sind : facebook isch schuld a de gsellschaftliche entwicklig :groel: , was für en falschi annahm und konklusion. vill s grössere problem isch d verschmelzig vo staat und korporatismus (chasch vo mir us facebook dezuezähle) /globalistische kabbal wos eigeständige denke abstellt und den bubblebildige zuelat durs nömm studiere und alles am staat und grosse konzern abdelegiere.

machet es füüür fürs noie buech! verbrennet facebook. schlüsset oi accounts. ja nie de libra bruche. studiere heisst imfall nöd eifach en doku uf netflix luege.
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Sep 2020 21:55, insgesamt 11-mal geändert.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4531
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von The Sheep »

onion hat geschrieben:
The Sheep hat geschrieben:macht mir kei Angscht das Thema. Und funktioniert au nit so bi mir wies dänkt isch (gemäss dere Netflix Doku). zB das Ziel dass ich möglichscht viel Fründe add. Mini Friendlischt uf FB bestoht sit Afang nur us Lüt wonich persönlich kenn. Bin no nie uf die Vorschleg igange vo FB wär ich chönnt adde. Au dass öpper vo mine Fründe öpis im Messenger gschriebe heig. Wenns vo FB chunnt isches sowie gloge.
Finde die Doku macht viel Wind um offesichtlichs. und de Räscht isch risserisch ufbauscht.
Abgseh devo findis rächt hüchlerisch, dass mi usgrächnet Netflix mit ihrer fanatische SJW Politik devor warnt, dass ich vo andere manipuliert wirde :lol:
du schliessisch vo dir uf anderi.
ähm nei. Ich schliess vo mir of mich sälber. Drum sagi ja. es macht mir kei Angscht und ich sälber finde die Doku :sleepy: , und nit dass das jede sötti glich gseh.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

ah ja netflix isch jetzt imfall au grad in kritik weg irem pädo twerk film. netflix isch au scho mind. 30% propaganda. mit obama neu bi 70% :groel: aber den uf de zucki los :groel: NETFLIX DOKU=STUDIUM
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Sep 2020 21:00, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

Bild

richtigi sauhünd sozsege. aber ich bin gnau sones "SOCIAL MEDIA" Opfer :groel: han immer gmeint du bisch nöd eine vo de hirnamputierte? fruehner häsch na was druff gha...
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Sep 2020 21:01, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von Herr Rossi »

The Sheep hat geschrieben:
onion hat geschrieben:
The Sheep hat geschrieben:macht mir kei Angscht das Thema. Und funktioniert au nit so bi mir wies dänkt isch (gemäss dere Netflix Doku). zB das Ziel dass ich möglichscht viel Fründe add. Mini Friendlischt uf FB bestoht sit Afang nur us Lüt wonich persönlich kenn. Bin no nie uf die Vorschleg igange vo FB wär ich chönnt adde. Au dass öpper vo mine Fründe öpis im Messenger gschriebe heig. Wenns vo FB chunnt isches sowie gloge.
Finde die Doku macht viel Wind um offesichtlichs. und de Räscht isch risserisch ufbauscht.
Abgseh devo findis rächt hüchlerisch, dass mi usgrächnet Netflix mit ihrer fanatische SJW Politik devor warnt, dass ich vo andere manipuliert wirde Bild
du schliessisch vo dir uf anderi.
ähm nei. Ich schliess vo mir of mich sälber. Drum sagi ja. es macht mir kei Angscht und ich sälber finde die Doku :sleepy: , und nit dass das jede sötti glich gseh.
Die Doku hani au recht langwilig gfunde. Nüt nöis und vil Wind um offesichtlichs. Wemmer das erscht merkt wenn mer die Doku gseh hed... Naja, mues jede selber wüsse
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

fassemer zämà:

staatlichi und nöd staatlichi cryptowärhige werdet i de nöchste 5-10 jahr offiziell izug halte. bargeld wird verschwinde, s ganz finanzsystem isch jetzt scho in umstellig.
de elon musk haet en brainchip und will oises hirn mit KI/AI "verfiiiinere" und autos autonom fahre lah und schüsst jenstes satellite is weltallt um ois nah chli meh "z vernetze".
strassene werdet mit "intelligent grids" versehe wo alli vonere KI/AI gstüürt und usgwertet und gwartet werde chönd. smart city und so.
de zucki will en total virtuelli parallelwelt baue (VR), Microsoft isch au scho wiit (holo)
roboter entwicklet in CHYNA (aber made in europa) werdet ois alltäglichi arbete abneh und zwar i jedem gebiet uusert handarbeit.--->2030
s gsundheitswese wird ines paar jahr nur nah über "wearables" "gstüürt"--Prämie/bonus/malus/gaggi uswerte mit sensore i de schissi !!! falsche schiss! alarm alarm und wirsch abgholt.
KI/AI wird ois automatisch mit werbig bespiele wo tupfgnau uf dini "bedürfnis" passet

es wird en bequemi welt, aber nömm so frei. gstüürt wirds nöd vom zucki imfall :lol: lueg das bubigsicht mal aa. :lol: verschwöööriiiig ? i de grösste projekt mischlet au immer "staate" mit.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

onion hat geschrieben:am schluss packes da hammer us und de erkennsch wie am arsch
das mer sind wenn nid sofort öppis passiert.
haet dich na gern gfrögt: was muesst den passiere? chrüz is gsicht hebe und vater unser ufsege um de antichrist z besiege? oder eher en staatlichi "igriffslösig"?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

und angst ha weg de flatearther :groel: :groel: also wenn die paar chnöche en demokratie nömm meh verliiidet chömer würkli grad die neue welt ifüehre. (VOLLGEIL GIT IMFALL ES "BEDINGIGSLOSES " GRUNDIKOMME DEN!)
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von onion »

auso was ihr so alles wüssed isch scho krass.
va. thaeye uhere krass, ha grad direkt id hose gschisse, sälte so beidruckt gsi. im ernst jetzt, du weisch ALLES.
de rossi au krass het scho aues gwüsst us de doku.

ke wunder verdiened ihr 5'400.- stutz im monet, jede wot so geniali all-rounder i siner bude.
da bruchsch ke IT, ke Awalt evtl. nid mal en Arzt meh. Eifach eu frage.
Genial, eifach nume genial. Bin niidisch :damn:
5'400.- :sabber:

edith
übrigens aug han ab de 3. zile ufghört läse und die andere posts nid mal agluegt.
eifach für dich zum zit spare falls nomal en halb stund hesch wele investiere.
min chline bitrag zums internet besser mache.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

din bitrag isch de geistig dünnschiss thread ufzmache gsi und glaube das netflix doku dich gschider macht. :lol: so funktionieret liberal cucks.

und den nah welle lohnverglich mache :groel: de tschinggetubl. "geniali allrounder" :groel: de lackaff. warhschinlich bisch "abteiligsleiter" und bisch jetzt en supertyp :lol: häsches gschafft imfall, "mittleres kader" und en familie und en eigetumswohnig. vom dünne spaghettigamer zum "verantwortigsvolle" mitglied vo de gsellschaft :lol: häsch au nah es schildli aa während em schaffe wo dich jede mitem nachname muen aspreche?

doch doch netflix dokus isch d wahrheit, alli anderei lebet inere "blase". hätsch eh nur d hälfti verstande vo mine antworte, wo dem her han ich eh nix erwartet. gang widr go regal uffülle mit dim superlohn.

i sache ironie bisch immer nah wienen chindergärtler. und das wird mit sinkendem iq au nöd besser.
Zuletzt geändert von thaeye am 15 Sep 2020 07:57, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5901
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von abyss »

Abteiligsleiter cha jede wärde hüt. Ohne Usbildig oder Qualitätsvorusetzige. Eifach bös driluege und umeweible muesch chöne... :lol: Und das Social Media Drama...muess halt jede ou chlei selber druf luege. Mi stöhrt die personalisierte Werbig z.B. gar nid. Muesses ja nid alles choufe und konsumiere. Ligt am Schluss allei bi mir. Aber bi Kiddies isch das natürli schwerer. Und by zhe Way... D Amies si halt scho immer chlei paranoid gsi. Das hei die irgendwie im Bluet...keis Wunder bi dene Regierige... 8-) Trotzdem hettsmer mega gfalle voni als Ching paar mou dert bi gsi. Würkli es schöns Land. Wies hüt usgseht...k. A. Äuä zimli verarmt...Aber momentan spinnt eh die ganz Welt. Ha lieber wider ruhigs Fahrwasser. :tumble: :2thumbs:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von Herr Rossi »

Bisch grad inere Krise onion? Hed Der d Corona-Brichterstattig s Hirni gschmolze?
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5901
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von abyss »

Dagäge hift es Teller Spaghetti! Immer! 8-) :lol: :sabber:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

de "arabisch" fruehlig haet imfall de zuckerberg plant gha und niemert anderst, git höheri interaktionsratene uf facebook.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:fassemer zämà:
da wird mir liecht chötzlig.
thaeye hat geschrieben:din bitrag isch de geistig dünnschiss thread ufzmache gsi und glaube das netflix doku dich gschider macht. :lol: so funktionieret liberal cucks.
:lol:

übrigens:
Bild sicher härt nötig gsi.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von thaeye »

übrigens lueget gschider black mirror die erste zwei seasons als die doku. chunt nöcher ad "wahrheit".

ich will demit nöd de zuckerberg besser darstelle lah als er isch, aber schlussendlich werdets zensurmassnahme siii wo vo de liberal cucks wie de zwieble gforderet werdet. "kei HATE SPEECH" zum biespiel (sie definieret natürli au was "hate speech" isch). und ob das den en guete weg isch, bezwiiiifl ich starch. facebook gat ja eigentlich scho i die richtig wie vom onion gwünscht. nur na sache vo "offizielle" kanäl promote etc. siehe jetzt zum biespiel es

climate science information center to elevate credible sources on climate change.
https://finance.yahoo.com/news/facebook ... 03492.html" onclick="window.open(this.href);return false;

au google/youtube wuetet da scho recht ume.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5901
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Social Dilemma Netflix

Beitrag von abyss »

Fragemi ob dä Film Cuties oder wie ou immer würkli so schlimm isch oder eifach nume en Gsellschaftsstuide über Banlieue Kids Dingsbumwhatever... Meine, Natali Portman isch ja ou minderjährig im Léon der Profi laziv umegstiflet. Vielech müsstene mou luege zum urteile...was weiss ich.
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 13 Gäste