[Serie] Game of Thrones

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Master(G) »

und de grey worm cha sich beamä!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:d unsullied und dothrakis sind au recht zahm worde , nachdem ihri königin (für die haend sie gschlachtet und gmordet) vom jon snow abgmesserlet worde isch.
gäll. hett erwarted das er gmoichlet wird. btw. dä drache flügt ja weg mit ihre. aso gitz eigentlich kei züge oder bewies für dä mord. wieso weiss es denn nachr trotzdem jedä? isch dä lieb herr schnee zu allne es go bichte?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

super isch de angry joe gsi: de Drogon liiist dany uuf und macht: BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Tsimi »

Mastler(P) hat geschrieben:hett erwarted das er gmoichlet wird. btw. dä drache flügt ja weg mit ihre. aso gitz eigentlich kei züge oder bewies für dä mord. wieso weiss es denn nachr trotzdem jedä? isch dä lieb herr schnee zu allne es go bichte?
Genau das! Kei Bodyguards, kei Züge aber trotzdem wird er beschuldigt. Genau das sind die unlogische Moment wo eifach viel z oft wärend de ganze Season 8 passiert sind.

Oh wart ich versuechs mal mit Fantasy...

...nix. chunt nüt in Sinn wo das plausibel erchläre chan ussert er isch sooo tumm dass er es persönlich beichtet het was futztumm wär.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Mastler(P) »

so isch es. jedoch bi wietem di meischte vo dene momänt sind konzentriert bi dä schlacht mitm nacht könig uftrette. ganz schlimm die folg.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
Then Drogon flew to Harvard and gained his Master's in Philosophy. The end.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

chönt es zwirrli end siii.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

scho krass elitär, da bechlaget sich lüüt würkli will anderi lüüt en anderi meinig haend und das im internet priisgebet. wtf isch nur los mit oi. den nah s biespiel mitem sonic als schlechts welle diffamiere. schön gits netz und haend d lüüt meh macht. natürli wird au übertriiibe, wie im real life au.

i de traumwelt vo dene lüüt muesst meh jedi story eifach so aneh wie sie isch. petitione sind de tod. tönt fast scho nach "künstlerabetig".
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

"People always have an idea in their heads of how they want a show to finish, and so when it doesn't go to their liking, they start to speak up about it and rebel"

"All of these petitions and things like that — I think it's disrespectful to the crew, and the writers, and the filmmakers who have worked tirelessly over 10 years, and for 11 months shooting the last season"

- Sophie Turner
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von zeromeier »

Ich frag mich wüki, ob ihr kei anderi Problem hend gluegt, vergässe, fertig.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

The Sheep hat geschrieben:"I think it's disrespectful to the crew, and the writers, and the filmmakers
- Sophie Turner
:groel: kk han es anders verständnis vo "disrespectful". ihre cash haet sie sicherlich guet "entschädiget".
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Master(G) »

zeromeier hat geschrieben:Ich frag mich wüki, ob ihr kei anderi Problem hend Bild gluegt, vergässe, fertig.
scho so!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

au so geili iwürf: haend ihr kei anderi problem, binere nerddiskussion.

s hirni haend ihr glaubs scho lang mal abgeh.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben: :groel: kk han es anders verständnis vo "disrespectful". ihre cash haet sie sicherlich guet "entschädiget".
:!:

stell der voll du machsch über mehreri jahr en film und jedä find en scheisse, will er objektiv betrachtet scheisse isch. wie respektlos. du häsch der so mühe geh! :briegge:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

übrigens sind gwüssi hauptdarsteller mit em endi vo ihrere rolle ja au nur bedingt zfriede gsi.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Mastler(P) »

schauspiller sind eh nur nuttene wo sich am wille vo andere unterwerfed. wenn ich dstory vonere verfilmig bemängle, hät das nüht mit schauspillerische leischtig ztue und kein spiller muss sich betroffe fühle.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

Mastler(P) hat geschrieben:schauspiller sind eh nur nuttene wo sich am wille vo andere unterwerfed. wenn ich dstory vonere verfilmig bemängle, hät das nüht mit schauspillerische leischtig ztue und kein spiller muss sich betroffe fühle.
absolut, die schauspielerisch leistig wird ja au fast vo niemertem kritisiert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:übrigens sind gwüssi hauptdarsteller mit em endi vo ihrere rolle ja au nur bedingt zfriede gsi.
Das isch nüt ussergwöhnlichs. Es gid vil Darsteller wo sich genau weg dem nümm uf gwüssni Reschissöre oder Writer etc. ilönd. Legitim.
Und hey, oni die komisch letscht Staffel hettemer itz nid so unzähligi gueti Memes!!!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
Bild
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:übrigens sind gwüssi hauptdarsteller mit em endi vo ihrere rolle ja au nur bedingt zfriede gsi.
Chasch mir säge was anere diskussion über e tv serie i irgendere form gschiid söt sii oder hirni bruche? Kpl. Sinnlosi scheisse wos schöfli volch (du erwöhnsches gern, drum) brucht zum de sautumm alltag so wiener isch durezstah. Wenn s hirni wetsch bruche, sötsch als erschts mal de fernseh abstelle und nachher überlege, wieso du dermasse viel ziit mit medie konsum i irgendere form verbringsch. Bitz off topic, aber nöd meh als de 'hirn' input vo dir.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:übrigens sind gwüssi hauptdarsteller mit em endi vo ihrere rolle ja au nur bedingt zfriede gsi.
Chasch mir säge was anere diskussion über e tv serie i irgendere form gschiid söt sii oder hirni bruche? Kpl. Sinnlosi scheisse wos schöfli volch (du erwöhnsches gern, drum) brucht zum de sautumm alltag so wiener isch durezstah. Wenn s hirni wetsch bruche, sötsch als erschts mal de fernseh abstelle und nachher überlege, wieso du dermasse viel ziit mit medie konsum i irgendere form verbringsch. Bitz off topic, aber nöd meh als de 'hirn' input vo dir.
:groel: findi guet. de alltag isch übrigens nöd sautumm, für gwüssi lüüt scho, das mag si. und ja de mediekonsum isch immens, da nimm ich mich sicherlich nöd uus.

aber kompletti scheisse isches imene gameforum über konsum und medie welle herzieh wenn sich es paar nerds underhaltet. und dene nah "indirekt" welle s muul verbüüte. *hey das isch es kunstwerch"! nimms wies isch.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:und dene nah "indirekt" welle s muul verbüüte. *hey das isch es kunstwerch"! nimms wies isch.
Das findi genau so tumm. Ich verstah halt nöd, wie eim das ganze überhaupt i irgendere Form so chan beschäftige, egal ob pro od. Contra. Und ja, ich finds extrem beknackt.

Btw: ich lueg grad BL relegation, gnau so dummi mediali Underhaltig, aber ich reg mich nöd drüber uf Bild
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

Bild
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:und dene nah "indirekt" welle s muul verbüüte. *hey das isch es kunstwerch"! nimms wies isch.
Das findi genau so tumm. Ich verstah halt nöd, wie eim das ganze überhaupt i irgendere Form so chan beschäftige, egal ob pro od. Contra. Und ja, ich finds extrem beknackt.

Btw: ich lueg grad BL relegation, gnau so dummi mediali Underhaltig, aber ich reg mich nöd drüber uf Bild
hey es git lüüt die kommunizieret halt eifach gern ;)
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

The Sheep hat geschrieben:Bild
find ich au. natürli ischs im entstehisprozess kei "demokratie", wär ja den crowdfundingstil. aber wenn kunst den mal anes publikum treit wird, isches den scho widr was anders. vorallem wenns den nah en "rückkanal" git wies internet,defür häsch ja riichwiiiti. d lüüt haend immer was zsege ;) ;) de martin macht eh wiiterhin sis ding. natürli tuets meh weh wie fruehner als es paar ziitige rezessione gschriebe haend, das haet sich halt jetzt um faktor 10101000101010 multipliziert. jede hans meier haet halt en meinig und kritisiert, isch aber doch kei "empörigskultur".
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 21 Gäste