Quelle
De Cast losst die schlimmschte Befürchtige vo jedem Tolkien Fan Realitet wärde

Aber abgseh vo däm gsehts no guet us, findi
mängmal nur es flüümli. mängmal stärcher sichtbar, mängmal weniger.
Has glueged, finds es guets Video und Iiverstande mit diine Uussag, nur sehr fraglich aber, ob me Mänsche über Film muen erzieh. Ich finde absolut und entschiede nöd.The Sheep hat geschrieben: ↑14 Feb 2022 19:00 Nei. Es goht ihne am Arsch verbi was du willsch und sälbscht was de Tolkien het welle. Es goht um politisch motivierti Manipulation. Unseri Chinder sölle inere Wält uifwachse wos kei Rassismus git, e Wält wo jede die glich Chance het. Im Prinzip es edels Ziil, denn ich glaub dass d'Filmwält en wäsentliche Ifluss druf het, wie mir anderi Kulture wahrnäme. ABER. Und jetzt chunnts grosse ABER: Ich findes absolut falsch wenn historischi Gegäbeheite verfälscht wärde, also wenn zB so ta wird, als hätts Sklaverei nie gä, indäm mer us Schwarze historischi Heldefigure macht, oder wemer wie im Bispiel Tolkien, Mittelärde, wo en zimlich detailliert beschriebene und geografisch begränzte Ort isch, mit Hispanos, Schwarze, Asiate etc bevölkert, was es bim Tolkien nie gä het und denn behauptet mer würdi anere modärne Wält wo jedi Rasse glichermasse wichtig isch, Rächnig trage und heig sich darum es paar chleini Freiheite für Apassige gno. Das findi absolut zum kotze! Lueg das Video woni postet han. Stichwort Black Panther zB
Würdi Sinn mache. Bi LOTR / Hobbit sisi ja alli Elbe WIIS!!
Aber das macht kein Sinn... Es gitt Millione Tolkien Fans. Wenn ich doch dene ihres Franchise chaufe, sind die doch mini primär Zielgruppe. Millione zahlendi Chunde wo jede shit chaufed wo LotR druff staht, wenns nur einigermasse passt.
Zwinge chann di niemert in Amerika, en diverse Cast zmache, und die sozialpolitischi Idee dehinter interessiert au nit jede Filmemacher glichermasse. Das bringt uns zum wahre Grund warums trotzdäm so vieli Produktione git, wo uf die Art verhunzt wärdet: $$$
Buccaneer hat geschrieben: ↑15 Feb 2022 08:04Aber das macht kein Sinn... Es gitt Millione Tolkien Fans. Wenn ich doch dene ihres Franchise chaufe, sind die doch mini primär Zielgruppe. Millione zahlendi Chunde wo jede shit chaufed wo LotR druff staht, wenns nur einigermasse passt.
Was machts für n Sinn, die Millione vo Chunde woni eigentli uf sicher han, vor de Chopf z stosse und gäg n Zielgruppe izstusche, woni erst no muss für mich gwünnse und ich nid siche bin, öb die für das wärded zahle?
De Jeff Bezos macht sin Chole ja nid gad mit mänschefründlichkeit sondern mit knallhartem Kalkül... drum check ichs dopplet nid.
Findi ou en seeeeehr gueti Triology! Sehr gfalle im Kino. Aber LOTR hettmi eifach mou so richtig wegblase!! Es once in a lifetime Erlebnis.
Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 4 Gäste