esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

aber es gitt zb. dä unabhängig impfstoff zdütschlad wo billig zproduziere wär und bi dä probante au kei nebewürkig zeigt hät. wieso dä nöd zuelah verbreite und wieder zu normal zrugg gah.

oder ebe, us dä beobachtige und studie gseht mer ja, dass s höchstens infektöser, aber nöd ernschter und tödliocher als eh gripp isch. also wieso nöd eifach mal endli wieder uf normal schalte? das mir nüht wüssed, stimmt so nöd.

ich weiss zb. das mich persönlich das nöd chratze muess, will ich im ernstfall eifach 2 wuche chrank wär.

übrigens: wär komplexi theme nöd eifach und verständlich darlegge chan, hät halt eh ribitischi störig.
komplexi sache vereifacht chönne wietergeh isch en positive skill.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von abyss »

Jones hat geschrieben: 21 Apr 2021 10:01
abyss hat geschrieben: 21 Apr 2021 00:28 Spätestens wenn paar Lüt ohni Maske dörfe umeloufe während paar immer no mit Maske müesse wirds usarte. Mark my word. Dasch ganz normal. Cha Politik no so z Gägeteil apriise. Dr Pöbel bestimmt. :P
wie meinsch usarte? wie meinsch, dass gwüssi sötte e maske träge u anderi nid?
bechöme die, wo kene müesse träge derfür es abzeiche? oder umgekehrt?
oder wie meinsch, sött das irgendwer chönne kontrolliere im öffentleche ruum?
Eher gmeint das d Lüt enand werde abrünzle. Ou lueg de hett en Maske! Dä isch nid gimpft! Sone Verräter...oder so i dem Stil. :lol: Und jetzt jedes Jahr dä Türk mitere Maske düre Winter wär ja oberbehinderet. Oh Graus. :schraube: Dr Körper cha jo ou mou selber Gägemassnahme ileite gägen en normali Grippe. Nid immer grad en Sprütze ineheble... Aber ja, eh alles behinderet im Moment... :typej:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »


Quelle au guet
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 18:29
Quelle au guet
sehr e guete film! hani vor jahre gseh!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 17:30 aber es gitt zb. dä unabhängig impfstoff zdütschlad wo billig zproduziere wär und bi dä probante au kei nebewürkig zeigt hät. wieso dä nöd zuelah verbreite und wieder zu normal zrugg gah.
i bi dr letscht, wo die dominanz vo de pharmalobby guet findet! d'tatsach, dass nur die grosse pharmafirme e klinischi studie chöi finanziere und dass äbe genau sone studie e vorussetzig isch, zum es medi ufe markt bringe, isch aber scho viu älter als covid19...


Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 17:30 oder ebe, us dä beobachtige und studie gseht mer ja, dass s höchstens infektöser, aber nöd ernschter und tödliocher als eh gripp isch. also wieso nöd eifach mal endli wieder uf normal schalte? das mir nüht wüssed, stimmt so nöd.
das isch schlichtwegs falsch! ja, es isch massiv infektiöser ufgrund dr viu längerer inkubationszyt. das isch es riese problem vergliche zur grippe.
es isch aber o dütlech tödlecher. das zeige sämtlechi zahle (o wenn die nid überall 100%ig korrekt erhobe wärde das isch mir klar). wenn itz natürlech sämtlechi zahle als falsch aluegsch, isches schwierig zum argumentiere. und süsch bitte quelle vo dire ussag...

aber: säubscht wenn's nid schlimmer als d'influeza wär, würds ufgrund vo dr massiv höchere infektionsgfahr trotzdem viu herter ischlah. isch nüt anders als mathematik.

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 17:30 ich weiss zb. das mich persönlich das nöd chratze muess, will ich im ernstfall eifach 2 wuche chrank wär.
sehr wahrschinlech wär das so ja. grad die neue mutatione si aber leider (so wie's usgseht) o für "jüngeri" lüt im schnitt bitz prolematischer.

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 17:30 übrigens: wär komplexi theme nöd eifach und verständlich darlegge chan, hät halt eh ribitischi störig.
komplexi sache vereifacht chönne wietergeh isch en positive skill.
da bisch bi mir grad am richtige! :groel:
komplexi theme vereifacht z'erkläre isch eini vo mine kernkompetenze. das hani vor 20 jahr im IT support scho ghört und das het sech i de letschte 15 jahr im job o so ghalte.

du verwechslisch da aber zwöi sache:

1) komplexi situatione vereifache und meine, es gäbi e eifachi lösig

2) komplexi situatione vereifacht (stufegrecht) z'erkläre

das si zwöi paar schueh! ;-)
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

https://www.medinside.ch/de/post/ab-aug ... ungeimpfte

Covid-Zertifikat für den "Besseren Menschen", soweit sind wir jetzt fast schon.

Naja, muss man halt irgendwie umgehen... ich bin ja bestimmt schon ein Genesender, habs nur noch nicht bemerkt.

"Sollen Geimpfte und Genesene unter Massnahmen leiden die nur Ungeimpfte erhalten müssten"? Ehr what? Was für ne tolle Logik... wieso muss denn überhaupt jemand Massnahmen bekommen? Sind wir jetzt endgültig von allen guten Geistern verlassen worden? Wir geben per se gewissen Gruppierungen eine Schuldzuweisung... das ist ja die Wurzel jeglicher Diskriminierung.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 21 Apr 2021 20:53, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 17:30 aber es gitt zb. dä unabhängig impfstoff zdütschlad wo billig zproduziere wär und bi dä probante au kei nebewürkig zeigt hät. wieso dä nöd zuelah verbreite und wieder zu normal zrugg gah.
i bi dr letscht, wo die dominanz vo de pharmalobby guet findet! d'tatsach, dass nur die grosse pharmafirme e klinischi studie chöi finanziere und dass äbe genau sone studie e vorussetzig isch, zum es medi ufe markt bringe, isch aber scho viu älter als covid19...


Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 17:30 oder ebe, us dä beobachtige und studie gseht mer ja, dass s höchstens infektöser, aber nöd ernschter und tödliocher als eh gripp isch. also wieso nöd eifach mal endli wieder uf normal schalte? das mir nüht wüssed, stimmt so nöd.
das isch schlichtwegs falsch! ja, es isch massiv infektiöser ufgrund dr viu längerer inkubationszyt. das isch es riese problem vergliche zur grippe.
es isch aber o dütlech tödlecher. das zeige sämtlechi zahle (o wenn die nid überall 100%ig korrekt erhobe wärde das isch mir klar). wenn itz natürlech sämtlechi zahle als falsch aluegsch, isches schwierig zum argumentiere. und süsch bitte quelle vo dire ussag...

aber: säubscht wenn's nid schlimmer als d'influeza wär, würds ufgrund vo dr massiv höchere infektionsgfahr trotzdem viu herter ischlah. isch nüt anders als mathematik.

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 17:30 ich weiss zb. das mich persönlich das nöd chratze muess, will ich im ernstfall eifach 2 wuche chrank wär.
sehr wahrschinlech wär das so ja. grad die neue mutatione si aber leider (so wie's usgseht) o für "jüngeri" lüt im schnitt bitz prolematischer.

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Apr 2021 17:30 übrigens: wär komplexi theme nöd eifach und verständlich darlegge chan, hät halt eh ribitischi störig.
komplexi sache vereifacht chönne wietergeh isch en positive skill.
da bisch bi mir grad am richtige! :groel:
komplexi theme vereifacht z'erkläre isch eini vo mine kernkompetenze. das hani vor 20 jahr im IT support scho ghört und das het sech i de letschte 15 jahr im job o so ghalte.

du verwechslisch da aber zwöi sache:

1) komplexi situatione vereifache und meine, es gäbi e eifachi lösig

2) komplexi situatione vereifacht (stufegrecht) z'erkläre

das si zwöi paar schueh! ;-)
Din Denkfehler isch, dass es äbe nur aschteckender isch. De Verlauf isch nid tödlicher. Da sich meh aschtecked sterbed au meh.

Medials Opfer halt, bi dir funktioniert das offebar guet.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich dachte immer es wird keinen Impfpass und Impf-Privilegien geben? Das waren doch vor einem Jahr alles Verschwörungstheorien?
Guter User Unbekannt: Sämtliche Wissenschaften basieren auf gewissen Theorien und gewisse Evidenzen werden sehr empirisch nachweisbar. Verschwörung ist ein unglückliches Wort da es die wahre Motivation "Profitiergehabe" und "Machtmissbrauch" sehr gut verschleiert... es dient nur dazu die Kritik oder den Verdacht aus den Socken zu hauen, hat keine edle oder würdige Motivation... es möchte einfach nur etwas radikal unglaubwürdig machen.

Das sind so "Schlagworte" die man benutzen kann um jemandem augenblicklich einen Mundkorb anzulegen, da dieses Wort gemeinhin als Schandfleck der Guten und Gerechten angesehen wird... eine Gruppierung welche absolut edel, würdig... unantastbar weise und intelligent in ihren Entscheidungen erscheinen möchte und sollte... und ganz bestimmt ist nie irgend eine profitierende oder machtausübende Absicht dahinter... aber Nein, wie kommt man nur darauf... wirklich, geht nicht gibts nicht und wer nicht daran glaubt ist verpönt.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 21 Apr 2021 20:52
Din Denkfehler isch, dass es äbe nur aschteckender isch. De Verlauf isch nid tödlicher. Da sich meh aschtecked sterbed au meh.

Medials Opfer halt, bi dir funktioniert das offebar guet.

ja ne is klar... ;-)

es git klari studie zur mortalität.
DASS o viu meh sterbe wiu sich viu meh astecke isch aber scho o so... hani ja genau so gschriebe...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Impfpass? Bin doch kein Hund.
Zum besten Kommentar gekürt!

Es gibt ebenfalls klare Kafi-Studien, da ist von "es ist toll" bis "es ist krankmachend" so gut wie alles dabei und die neuen Studien gehen nie aus. Allgemein saufen die Kafitanten soviel davon wie sie wollen, ob sie jetzt den Kafilöffel früher abgeben geht tatsächlich niemandem was an. Früher hat Solidarität bedeutet solche Nebeneffekte mitzutragen und heute möchte niemand mehr etwas "mittragen", jeder der irgendwie gefährlich oder belastend ist sollte aus dem Verkehr gezogen werden. Das ist ja eine Art kalter Krieg, es ist nicht warm weil wir dazu zu faul geworden sind, in einer Zeit wo Wegrennen und sich vor Verantwortung drücken "die grosse Freiheit" bedeutet.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »


Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 21 Apr 2021 20:52
Din Denkfehler isch, dass es äbe nur aschteckender isch. De Verlauf isch nid tödlicher. Da sich meh aschtecked sterbed au meh.

Medials Opfer halt, bi dir funktioniert das offebar guet.

ja ne is klar... ;-)

es git klari studie zur mortalität.
DASS o viu meh sterbe wiu sich viu meh astecke isch aber scho o so... hani ja genau so gschriebe...
Du weisch ja sicher dass Grippetoti bi de Covidtote mitzellt werded. Werded die bi dene Studie (Link bitte) au mitzellt?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »


Tentakel-Dildo hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 21 Apr 2021 16:07 Chum au ufd Strass Ribit
Ohne heisse Bräute nix los, weil im Sessel gamts sichs ansonsten bequemer.
Die heisse Brtüt stönd uf Macher und nid uf Sofapupser wie dich :)
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich machs mir schon selber, da sollte sich keiner Sorgen ums Machen machen. Besser selber mal mehr machen, da tut sich offenbar zuwenig in meine Richtung, nur immer die Eigene.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

@Jones
Betreffend Ischränkige für nid gimpfti;. Art. 181 vom Strafgsetzbuech mal läse

@Ribit
Das sind choschtelosi Dating Events mit ateilmässig wenig Pumpesympathisante. Günstiger chunsch nümme dezue.
Oder bisch am End doch nur en Schnorri?
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Nochmal die wichtige Frage, aufgrund der Panik die ungebremst die Medien fluten: Ist die Menschheit jetzt am aussterben? Sind wir jetzt auf dem absterbenden Ast bei der Population?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Nei, eifach momentan Behörde und Medie chli usser acht loh oder demonstriere. Die spinned all chli momentan. Alles Guet, d Lag isch stabil.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »


Herr Rossi hat geschrieben:@Jones
Betreffend Ischränkige für nid gimpfti;. Art. 181 vom Strafgsetzbuech mal läse
Möchtsch itz echt übers Strafrecht diskutierte mit so lächerliche Argument? BildBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:
Tentakel-Dildo hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 21 Apr 2021 16:07 Chum au ufd Strass Ribit
Ohne heisse Bräute nix los, weil im Sessel gamts sichs ansonsten bequemer.
Die heisse Brtüt stönd uf Macher und nid uf Sofapupser wie dich :)
Stimmt aber a dere demo hätts einigi, wo genau zum ribitler passe würde... Bild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

A settige Demos hets au Männer wo zu dir passen würded...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:A settige Demos hets au Männer wo zu dir passen würded...
Bi grad nid aktiv uf dr suechi nach männerliebi aber danke! Bild
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von kingcaid »


Quelle

wänn mal ziit häsch
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 21 Apr 2021 19:52 1) komplexi situatione vereifache und meine, es gäbi e eifachi lösig

2) komplexi situatione vereifacht (stufegrecht) z'erkläre

das si zwöi paar schueh! ;-)
ok fair. logisch göhnd bim versimple details flöte. trotzdem cha mer so s hauptproblem scho mal apacke.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 22 Apr 2021 07:12
Herr Rossi hat geschrieben:A settige Demos hets au Männer wo zu dir passen würded...
Bi grad nid aktiv uf dr suechi nach männerliebi aber danke! Bild
ach so? eher passiv underwägs, wenns um männerliebe gaht? :vortex:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben:
Jones hat geschrieben: 22 Apr 2021 07:12
Herr Rossi hat geschrieben:A settige Demos hets au Männer wo zu dir passen würded...
Bi grad nid aktiv uf dr suechi nach männerliebi aber danke! Bild
ach so? eher passiv underwägs, wenns um männerliebe gaht? :vortex:
Ja da lahni mi lieber finde und erobere... Bild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 30 Gäste