Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Herr Rossi hat geschrieben:Pitsch, du widersprichsch dir. Einzeln bewerte isch persönlich, du findsch das doof. Entscheid dich!
Das hesch Du falsch verstandä.... Ich tue jede Persönlich bewärtä, aber mit de Liischtäform gaht das eifach schneller. Und schneller isch guet i dem Fall....Ich wott wo wenig klicks wie möglich machä.... Das isch demit gmeint. Ricardo Siitä isch jetzt nid immer die schnellst,wenni für jede Bewärtig am Schluss 1 Minutä bruchä, denn isch das denn tumm

Und das wenn einä schnell iizahlt ich jetzt nid jedesmal en neue Spruch erfindä, sondern en Standard Spruch han, was wotschmer ja nid übernä oder?

Oder was wotti schriibä wenn eine zGäld innerhalb vo 3-4 Täg schickt? Tueni also wohl kaum no individualisierä...

agestuffer
Zuletzt geändert von agestuffer am 16 Feb 2019 19:26, insgesamt 1-mal geändert.
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Acid hat geschrieben:ich han das also grad no geschter oder vorgeschter so gmakcht gha...
Hend sich denn scho ufs neuä Modell umgestellt. Wenn ja, denn chammer aktuell no ufs Altä Design wächslä. Aber das Features flüügt denn au mal usä.....
agestuffer

------------------------------

Den Bereich "Offene Bewertungen" wurde im Zuge der Neuerungen entfernt, da wir anstreben möchten, dass bei jeder Transaktion markiert wird, wenn der Käufer bezahlt hat, wenn der Artikel geliefert und bewertet wurde.

Der Käufer kann diese Status dann auch in seinem Benutzerkonto sehen und weiss z.B. immer umgehend, wann der Artikel los geschickt wurde. So können wir die Kommunikation über den gesamten Transaktionsablauf massiv verbessern.

Aus diesem Grund müssen auch die Bewertungen sobald alles abgewickelt wurde am Schluss einzeln abgegeben werden. Danach erscheint beim Verkauf der Status "Alles erledigt!".
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Herr Rossi »

agestuffer hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Pitsch, du widersprichsch dir. Einzeln bewerte isch persönlich, du findsch das doof. Entscheid dich!
Das hesch Du falsch verstandä.... Ich tue jede Persönlich bewärtä, aber mit de Liischtäform gaht das eifach schneller. Und schneller isch guet i dem Fall....Ich wott wo wenig klicks wie möglich machä.... Das isch demit gmeint. Ricardo Siitä isch jetzt nid immer die schnellst,wenni für jede Bewärtig am Schluss 1 Minutä bruchä, denn isch das denn tumm

Und das wenn einä schnell iizahlt ich jetzt nid jedesmal en neue Spruch erfindä, sondern en Standard Spruch han, was wotschmer ja nid übernä oder?

Oder was wotti schriibä wenn eine zGäld innerhalb vo 3-4 Täg schickt? Tueni also wohl kaum no individualisierä...

agestuffer
Ah okay, ja de ha di falsch verschtande.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Acid »

@stuffer: ah, denn isch bi mir demfall no alt...ja, das isch no blöd (also das mit de ganze registrierig vo de Vorgäng findi nid mol so...aber dasmer das nid im bulk chan machä). Vor allem au wenn z.B. 4 mol praktisch de glich Artikel i bitz unterschiedlicher usfüehrig chaufsch, und eh alles i eim abghandlet wird...denn hesch alles 4 mol, obwohl eigentlich de deal würklich einä isch.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

Schö wie ricardo d Regelig bisher duregesetzt het mit de 1000 Agebot. Classicgamestore het jetzt eifach 3fache vo mir drin und en gwüsse andere Konkurrent schints au nöd so zstöre. :lol:

Naja, wird da nöchst wuche denn au mal numel nahacke, wa denn da wieder los isch.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

DeftOne hat geschrieben:Schö wie ricardo d Regelig bisher duregesetzt het mit de 1000 Agebot. Classicgamestore het jetzt eifach 3fache vo mir drin und en gwüsse andere Konkurrent schints au nöd so zstöre. :lol:

Naja, wird da nöchst wuche denn au mal numel nahacke, wa denn da wieder los isch.
Warum jetzt plötzlich 1000 (TAUSEND) Aaagebot.. I dim E-Mail staht ja 100!!!
Hesch denn du Proaktiv viili Auktion glöscht?? Oder het Ricardo dir Auktion glöscht....
Also wenn sälber glöscht hesch frag ich mich grad warum!
Ich hans immer nonig glaubä das die Top Seller wie Dich beschniidet. Das bringt inä ja Chäufer und am Schluss also % = Gäld!

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von zeromeier »

Ich find das top, übertürti Scheisse vo verchäufer wo immer wieder x hundert sache inestelled ide hoffnig, endlich en tumme zfinde, hed ricardo kaputt gmacht. Jetzt wirds wieder besser, Qualität statt Quantität!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Herr Rossi »

zeromeier hat geschrieben:Ich find das top, übertürti Scheisse vo verchäufer wo immer wieder x hundert sache inestelled ide hoffnig, endlich en tumme zfinde, hed ricardo kaputt gmacht. Jetzt wirds wieder besser, Qualität statt Quantität!
!!!!!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

zeromeier hat geschrieben:hed ricardo kaputt gmacht
Ricardo het sich sälber kaputtgmacht.....
Es isch ja nid so, dass siits kei Gebührä meh chostet (also sit ca. 3-4 Mönet) das jetzt vill meh Züügs uf Ricardo het. Ich gmerk uf jede Fall kei Unterschiid
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von evo »

Grrrrr die huere händler :damn:

Uuse mitne!
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

agestuffer hat geschrieben: Warum jetzt plötzlich 1000 (TAUSEND) Aaagebot.. I dim E-Mail staht ja 100!!!
Hesch denn du Proaktiv viili Auktion glöscht?? Oder het Ricardo dir Auktion glöscht....
Also wenn sälber glöscht hesch frag ich mich grad warum!
Ich hans immer nonig glaubä das die Top Seller wie Dich beschniidet. Das bringt inä ja Chäufer und am Schluss also % = Gäld!

agestuffer
Nee i dörf nur no so viel verchaufe a hand vo de 10% wo i im vorletschte Monet verchauft ha. I ha 100 Auktione verchauft, daher dörf i no 1000 dine ha.
Und joa, i ha mini Auktione so usegno wie ricardo het wölle, wils e nüt bracht het, da i e nüm het chönne meh inestelle. I chum gar nöd in ricardo assistant, wenn i nöd unter de Limite bi. Also han ich die überschüssige au grad chönne useneh.


Und joa, ihne gahts ja drum, dass es eifach nüm Auktione git, wo X-Mönet online sind und niemert chauft. Aber ebe denn söllets da bem Classicgamestore gfälligst au so dureziehe, wil er verchauft effektiv au nöd meh als i.

De Punkt mit de entfallene Gebühre wo du no asprichsch isch halt au so. Jetzt hets eifach privati wo de glich Schrott wie anderi dine hent. Defür fallet jetzt Händler weg, wo Sache dine gha het, wo halt Privati eifach nöd hent zum Verchaufe.. Uf eBay funktionierts ja au, dass Händler ohni Problem döte aktiv si chönt.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von zeromeier »

agestuffer hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:hed ricardo kaputt gmacht
Ricardo het sich sälber kaputtgmacht...
Nei, ich verchauf immer no am beschte uf Ricardo und äigentli alles. Nüd isch kaputt, Händler sind mir egal.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

DeftOne hat geschrieben:Nee i dörf nur no so viel verchaufe a hand vo de 10% wo i im vorletschte Monet verchauft ha. I ha 100 Auktione verchauft, daher dörf i no 1000 dine ha.
Und joa, i ha mini Auktione so usegno wie ricardo het wölle, wils e nüt bracht het, da i e nüm het chönne meh inestelle. I chum gar nöd in ricardo assistant, wenn i nöd unter de Limite bi. Also han ich die überschüssige au grad chönne useneh.


Und joa, ihne gahts ja drum, dass es eifach nüm Auktione git, wo X-Mönet online sind und niemert chauft. Aber ebe denn söllets da bem Classicgamestore gfälligst au so dureziehe, wil er verchauft effektiv au nöd meh als i.

De Punkt mit de entfallene Gebühre wo du no asprichsch isch halt au so. Jetzt hets eifach privati wo de glich Schrott wie anderi dine hent. Defür fallet jetzt Händler weg, wo Sache dine gha het, wo halt Privati eifach nöd hent zum Verchaufe.. Uf eBay funktionierts ja au, dass Händler ohni Problem döte aktiv si chönt.
Ich hätt nix usägno.... Ich hät gwartet bis Ricardo das Züügs glöscht hät... Eventuell passiert nämlich nix
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

zeromeier hat geschrieben:Nei, ich verchauf immer no am beschte uf Ricardo und äigentli alles. Nüd isch kaputt, Händler sind mir egal.
Wenn alles Züügs für 1 Stutz inätuesch isches scho klar. Denn verchausch immer alles¨!! Ghat mir ja amigs au so
Log, mich regt Ricardo - so oder so....
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von DeftOne »

agestuffer hat geschrieben: Ich hätt nix usägno.... Ich hät gwartet bis Ricardo das Züügs glöscht hät... Eventuell passiert nämlich nix
agestuffer
Doch. I cha mi nämli nüm ilogge. :lol:

Da weiss i wil, i ha mösse alüte, demit i wieder ha dörfe ilogge.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von zeromeier »

agestuffer hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:Nei, ich verchauf immer no am beschte uf Ricardo und äigentli alles. Nüd isch kaputt, Händler sind mir egal.
Wenn alles Züügs für 1 Stutz inätuesch isches scho klar.
alles für en Stutz, krass.

ich erziel immer Marktpriise bi allem woni verchauf. es Handy für en Stutz gad zum Marktwert weg, musch also sehr sehr viel Päch ha, wenns nöd so isch.
das tumme vr-ps4 gwehr mitme spiel grad für en stutz drii tah, isch für 150.- weg.

aber wenn müll verchaufsch mit Mindeschtpriis und denn gads nöd weg, isch de Müll ebe nöd so viel Wert, und gnau da will Ricardo nümä (i dere Mängi) ufm Portal, zurecht. (disclaimer: ich säge nöd, dass Du Müll verchaufsch)
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Acid »

Chund dänk druf a was verchaufsch, und öbs öpis isch vo grundsätzlich e huufä Lüt interessiert, ud e huufä Lüt eh chaufed, oder öbis wo ebä genau de richtig interessent brucht, wenns zum Verchauf söll cho. Hed nid grundsätzlich mitem Wert ztuä.

Bim erstere chasches guet für en Hebel inä tuä, do wird de Priis scho i diä richtig Region cho, wemer devo chan usgoh dasses sicher öpä 5 Lüt werded gseh wo interesse hend.

Wenn öpis hesch wo eigentlich für de richtig Mänsch durchus 1000 Stutz wert isch, abers nid so viel Mänsche gid, muesch Glück ha dasses de genau i denä 2 Wuchä (oder so) uf Ricardo z gseh überchund oder suecht. Wenns denn aber nur einä isch, denn wirds ebä nid bi denä 1000.- landä woner eigentlich durchus würd zahlä, wells i dem Zitruum niemert gid wo au mitmacht, und au 1000 würd zahlä.

Je Türer und spezieller, desto länger muesmer uf ein wartä wo genau das will, unds genau det entdeckt.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Also, das mit em Bewärtä isch also so... Ricardo will das komplett umkremplä
Muesch (oder besser settisch) jedi Auktion einzeln go bearbeite..

Zuerscht mal Kontakt mit dem Käufer uufnä wenn dAuktion verbii isch....

Denn wenns Paket gschickt hesch wieder uf die Autkion gha und de nächst Button klickä
Und denn chasch grad no bewärtä wenn wotsch!

Aber immer alles einzeln pro Auktion. Wenn also 10 Sachä am gliichä Tag verschickt machsch das eifach 10 x.

Findi ehrlich gseit rächt müehsam

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Ribit X Titan »

Achso, das ist vergleichbar mit anstatt 10 Pakete schicken nur 1 Sammel-Paket schicken nehm ich an? Dann bei Adresse in etwa draufschreiben:

Für...
Henry
Thomaso
Mäxchen
Kittycat
Pumpstuffer
Müll-Meier
Seppetoni
Puta vum letschtä Fremdgang
Da wo I Phone herkommt
Geheime CIA Basis
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

https://www.ricardo.ch/de/a/2-x-playsta ... t=body_img" onclick="window.open(this.href);return false;

Hends wieder was umäbastlet die huerä Glöön... Jetzt gsend mini Auktion (wo übrignes mit em Assistänt, also em Tool vo Ricardo gmacht sind) völlig verschobä uus..... Kei Ahing was die amigs mached... Die Teschted glaubs nix... Eifach bitz was programmierä, i de Nacht es Update la laufä und am nächstä Tag luegemer mal was passiert.

Sorry, unseriös isch nur de Vornamä

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Marco_in_motion »

Findsch no frisch? chli ricarden?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von agestuffer »

Marco_in_motion hat geschrieben:Findsch no frisch? chli ricarden?
Tja, eigentlich nümm so.. Aber es ghit i de CH kei alternativä....
Tutti isch kacke, Anibis au, Ebay.ch soguet wie Tod.... Darum, bliibi denä Deppä halt trotzdem treu.
Bombardierä de Chundädienscht eifach so richtig hert, bin sicher uf de Black-List dettä.....

Kundendienst Girls bei Ricardo: "Oje, de Kaufmann de huerä Tubel schriibt wieder...."
Haha

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von turntablism »

Wenni öppis wott, schrib i jetzt immer ob mer ohni büüte chan deale. Klappt bis jetzt guet :-D
:vortex:
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von Marco_in_motion »

De Brüetsch vom Turntablism hät doch mal sone Page online gha womer chan occ. Games handle, wär mal Ziit für öppis neus.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Tami - Ricardo isch sooooo scheisse.....

Beitrag von turntablism »

Isch verbii. Lauft doch nümm. Hend ja scho alli fascht alls.
:vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 36 Gäste