Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: du bisch doch chrank, man. was bringt dir dä gedanke? wer lebt so?
Was mier das bringt? Ebbe nüüt :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: Irgend e Parameter i dim Läbe schint nümm synchron zsii.
Miini Iischätzig wär eher: Ich verachte Lohnarbet generell aber bi zwunge sie uuszfüehre, was zur Folg hät, dass dä gröscht Teil vo dä Läbesziit verschlisse wird, womit dLäbensziit, über die me sälber verüege chann täglich abnimmt, was natürlich zumene überhöhte Bewusstsi vo dä begränzte Läbensziit bzw. dä Stärblichkeit füehrt.
Da bini voll bi Dir. Läbensziit wird aber nöd besser, wenn Hunger hesch und under de Brugg wohnsch.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: Irgend e Parameter i dim Läbe schint nümm synchron zsii.
Miini Iischätzig wär eher: Ich verachte Lohnarbet generell aber bi zwunge sie uuszfüehre, was zur Folg hät, dass dä gröscht Teil vo dä Läbesziit verschlisse wird, womit dLäbensziit, über die me sälber verüege chann täglich abnimmt, was natürlich zumene überhöhte Bewusstsi vo dä begränzte Läbensziit bzw. dä Stärblichkeit füehrt.
Denn schlan ich dir vor dass du defür setsch sorge dass das was du gern machsch sowit entlöhnt wird dass dine gwünschti Lebensstil chasch ufrechterhalte. Gsehs als Tuuschhandel und nid als Lohnarbet. Zil setze und Schritt für Schritt det hi. Lösigsorientiert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben: du bisch doch chrank, man. was bringt dir dä gedanke? wer lebt so?
Was mier das bringt? Ebbe nüüt :lol:
denn hörr doch uf. :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe.
Bild

Ich hat geschrieben:fein ässe :sabber:
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

es hilft mängisch sich z bewusst werde das meh halt trotz allem individualisiere und sich selber verwürkliche etc. halt doch es zahrädli im system isch, es chan nöd jede en job mache wo eim absolut erfüllt. realität gseh und demit lebe, sust halt andere job sueche und dis hobby zum bruef mache defür finanzielli ibuesse in chauf neh.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben: du bisch doch chrank, man. was bringt dir dä gedanke? wer lebt so?
Was mier das bringt? Ebbe nüüt :lol:
denn hörr doch uf. :idea:
...
Dateianhänge
sadfasdft.png
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:es hilft mängisch sich z bewusst werde das meh halt trotz allem individualisiere und sich selber verwürkliche etc. halt doch es zahrädli im system isch, es chan nöd jede en job mache wo eim absolut erfüllt. realität gseh und demit lebe, sust halt andere job sueche und dis hobby zum bruef mache defür finanzielli ibuesse in chauf neh.

Und den nach 3 jahr merksch dass der s hobby kei spass me macht ebbe grad wils jez de bruef isch. Liichte ahschiss bim schaffe isch scho ok. Denn kasch um so meh t freizit gniesse und dene sache nochego wome sälbstbestimmt macht.
Oder grad umgekhert :lol: glaub für em vyse si problem gits kei generalpatänt
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

:)

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:es hilft mängisch sich z bewusst werde das meh halt trotz allem individualisiere und sich selber verwürkliche etc. halt doch es zahrädli im system isch, es chan nöd jede en job mache wo eim absolut erfüllt. realität gseh und demit lebe, sust halt andere job sueche und dis hobby zum bruef mache defür finanzielli ibuesse in chauf neh.

Und den nach 3 jahr merksch dass der s hobby kei spass me macht ebbe grad wils jez de bruef isch. Liichte ahschiss bim schaffe isch scho ok. Denn kasch um so meh t freizit gniesse und dene sache nochego wome sälbstbestimmt macht.
Oder grad umgekhert :lol: glaub für em vyse si problem gits kei generalpatänt
es git nie es patentrezept für philosophischi frage wie: was isch de tod, häsch angst vorem tod etc.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Also ich finds markant dass man mit "Todesängsten" noch beziehungsfähig ist, davor kann man nur den Hut ziehen. Bei solchen Aussichten sollte man eigentlich jeden Tag so leben als wäre es der Letzte vor dem Tod und sein Glück täglich aufs neue auskosten.

Ausserdem, was ist schon interessant an einem 08/15 Bümzli der den Tod bis kurz nach dem "tot umfallen" quasi ignoriert und häufig nicht einmal vorher Erbschaft verteilt haben, auch wenn sie wissen dass sie es nicht mit in den Himmel nehmen können. Da die meisten Bünzli allerdings nicht mehr gläubig sind können sie es noch als Grabbeigabe mit ins Grab nehmen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

D Frag isch öb er überhaupt beziehugsfähig isch.
Vyse, lebsch mit öperem zäme?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Also ich finds markant dass man mit "Todesängsten" noch beziehungsfähig ist, davor kann man nur den Hut ziehen. Bei solchen Aussichten sollte man eigentlich jeden Tag so leben als wäre es der Letzte vor dem Tod und sein Glück täglich aufs neue auskosten.

Ausserdem, was ist schon interessant an einem 08/15 Bümzli der den Tod bis kurz nach dem "tot umfallen" quasi ignoriert und häufig nicht einmal vorher Erbschaft verteilt haben, auch wenn sie wissen dass sie es nicht mit in den Himmel nehmen können. Da die meisten Bünzli allerdings nicht mehr gläubig sind können sie es noch als Grabbeigabe mit ins Grab nehmen.
de dümst widrmal, en bünzli macht ebe gnau das, er macht es testament wo alles exakt greglet isch. aber du häsch halt de chopf z fest agschlage.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben:D Frag isch öb er überhaupt beziehugsfähig isch.
Vyse, lebsch mit öperem zäme?
Ich bin inere offene Beziehig, gönd mängisch zämme uuf "dJagd" oder händ mal es gmüetlichs Wocheänd oder wonah eus grad am meischte isch. Am Wocheänd grad zämme e hübschi Blondine ahknüüschperlet. Aber nei, wür niemals wälle mit öpperem zämmeläbe, ussert sAhwese wär so gross, dass me sich nöd ständig id Queeri chämt. Wieso isch das wichtig?
Mier isch swichtigscht innere Beziehig, dass me für enand da isch, wänns würkli druff ahchonnt, alles andere isch sekundär. Wänn dä Punkt nöd erfüllt isch, macht Beziehig für mich kein Sinn.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Das tönt doch super. Cha das mit em zäme läbe nachvollzieh, au wenns für mich persönlich momentan nid in Frag chund. Aber mega dass es für öich so funktioniert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

aso wenn er für enand da sind wenns si muss, mer aber zum zämmeläbe nur eh 3 zimmer wohnig leischte chan. wötsch denn lieber getrennt wohne?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Jungchen, 3 Zimmer sind für 2 genug. Eines zum Schlafen und Sex haben, eines für Besuch und eines für Games, Büro und Bücher. Küche und Badezimmer sind separat.
Vyse hat geschrieben: Mier isch swichtigscht innere Beziehig, dass me für enand da isch, wänns würkli druff ahchonnt, alles andere isch sekundär. Wänn dä Punkt nöd erfüllt isch, macht Beziehig für mich kein Sinn.
Das ist komplex, hört sich wie Mischung zwischen Freundschaft, Fernbeziehung und offene Beziehung an.

Ich glaub der Schlüssel liegt in der Büchse der Pandora:
Die Büchse der Pandora enthielt, wie die griechische Mythologie überliefert, alle der Menschheit bis dahin unbekannten Übel wie Arbeit, Krankheit und Tod. Sie entwichen in die Welt, als Pandora die Büchse öffnete.

Als einzig Positives enthielt die Büchse die Hoffnung (griechisch ἐλπίς elpís). Bevor diese auch entweichen konnte, wurde die Büchse wieder geschlossen. So wurde die Welt ein trostloser Ort.
Beziehungen sollte man nicht zu persönlich nehmen weil:
60 Prozent aller Ehen auf der Welt sind arrangiert - die Mehrheit der Bevölkerung hat also wenig Einfluss auf die Wahl ihres potentiellen Dauer-Sexualpartners. (The Penguin Atlas of Sexual Behaviour)
Funktionieren tuts magischerweise meistens trotzdem, denn der Geist ist mächtig wenn er will.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe. Dänn gahni mal go Duusche, zmorge ässe und en Kaffi zuebereite mit miine neue Filterkaffimaschine (Materielli Sache mached tatsächlich zfriedener) aber das Bewusstsi isch ebbe, omnipräsent, wie z.B. chronischs, moderats Chopfweh.
*D E A T H* IS IN YOU FUTURE :deathlord:
Bild

ich säg ja, hörr uf! :-D
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Was genau söll das Bild uussäge?
Aber wür mi jez nöd sehr verwundere. Gedanke verursached e diräkti Würkig im Körper (z.B. mached erotisch ahregendi Gedanke plötzlich en stiife Pipi) so händ sicher anderi Gedanke au en bestimmte Iifluss uuf "sFleisch". Sich im Todesbewusstsi befinde, zerschliesst dä Körper bestimmt.

Apropos. Dä neu Vsauce/Mind Field isch no guet, passt grad thematisch sehr.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Apropos. Dä neu Vsauce/Mind Field isch no guet, passt grad thematisch sehr.
ok, verfolg i nöd. chönt mal luege.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich finde Vyses Gedankengänge ja schon destruktiv weil das erste was man beim Aufstehen eigentlich denken sollte ist "dass der Tod einem noch nicht heimgesucht hat, darauf saufe ich jetzt einen Kaffee."

Klar, irgendwann danach würde ichs mir oder irgendjemandem so besorgen dass all diese verwirrenden Gedankengänge der Euphorie Platz machen müssen... das nennt sich "konstruktive Dominanz".

Scheisse ist nur wenn einem die bümselnde Menscheit das Liebesleben schwer macht und dazu das was man noch lieben darf und kann am umnieten ist. Es ist so als ob sie als Mehrheit allen aufs Auge drücken was man lieben darf und kann.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Liebi isch frei, du chasch niemert zwinge dich zliebe. Wenn du gliebt wirsch lits a die, wenn nid denn äbe au. Dis Gjammer isch recht dumm, so wird das nüt. Chasch ewigs und ei Tag d Gsellschaft für dini unerwünscht Situation verantwortlich mache, bewirke wirds s Gägeteil vo dem was du wetsch. Dänk Mal drüber nah, es lohnt sich.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Ribit hat geschrieben:Ich finde Vyses Gedankengänge ja schon destruktiv
er isch au im herzä en goth :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Bullshit. sLäbe isch an sich desktruktiv (es zerstört andauernd, damit dExischtänz sich bewahre chann i sonere Bestialität und Grausamkeit, wo sogar en vom Mänsch verursachte Genozid bi wiitem überstiigt).
Das isch ja das, was ich generell kritisiere.
dExischtänzfanatiker findet aber immer irgend en Kunschtgriff, zum sich die Tatsache zrächtfertige. Für dMänschheit. Für Entwicklig. Für dä Fortschritt. Für dBesidelig vo dä Galaxie. Blahblah...
Ich bin absolut gäge Destruktion, ich bin gäge sVernichtigsprinzip, wo als Bedingig für dLäbensent- und Bestehig würkt. Iehr sind die, wo Destruktivität befürwortet im Vorwand vo irgend äre Rächtfertigung, wo eu grad schmeichled, nöd ich.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 38 Gäste