Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:Blöd nur, dass miis Schild nöd funktioniert. Miine persönliche Erfahrig nah, isch Ignoranz em Bewusstsi vorzieh. Me gwünnt nüüt duur sTodesbewusstsi, eher im Gägeteil. Irgend en Derp, wo duur sLäbe tänzled und sich unsterblich glaubt, läbt definitiv voller, beser, gnussriicher. sUltimative Ziel wär so e dichti Wältverklärig härezbringe, i die me sich sälber zruggzieh chann und i däre me sich bewusst vor dä Nüechternheit und Bestialität vo dä Würklichkeit schützt. Isch doch irgendwie au wieder so e Matrix-Frag. Was bringt mier e scheiss Würklichkeit, wänn ich e besseri Ilusion chann ha? Ich pfiiif uuf Philophische Stolz.
du chasch eventuell a de scheiss würklichkeit was verändere, aber ebe lieber id illusion flüchte. isch halt eifacher. das isch fakt. wenn alli so denkt haetet i de gschicht vo de menschheit, wäremer jetzt nah in höhlene. de weg vom eifachste widerstand gah und so.

lustigerwiis sind die urbane chli so, i de stadt lebe muess eim würkli inen totali blase verfrachte (chli bei schwinge und chli trinke). s lebe i de stadt isch nur blase, nix anders, d welt gset vill anderst uus.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Ich rede vo dä Conditio Humana, dä unveränderbare Läbensbedingige, nöd vo beiiflussbare Situatione i dä Würklichkeit.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:Ich rede vo dä Conditio Humana, dä unveränderbare Läbensbedingige, nöd vo beiiflussbare Situatione i dä Würklichkeit.
klar, de Tod isch öpis, wod nöd chasch verhindere oder ändere. Ich gseh din Punkt, besser wär, das eifach uszblände. Denn aber au wieder nöd. ich glaub so wies Du machsch, isches zviel. Es söt eim Bewusst sii, im Hinderchopf, aber nöd omnipresänt.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Blöd nur, dass miis Schild nöd funktioniert. Miine persönliche Erfahrig nah, isch Ignoranz em Bewusstsi vorzieh. Me gwünnt nüüt duur sTodesbewusstsi, eher im Gägeteil. Irgend en Derp, wo duur sLäbe tänzled und sich unsterblich glaubt, läbt definitiv voller, beser, gnussriicher. sUltimative Ziel wär so e dichti Wältverklärig härezbringe, i die me sich sälber zruggzieh chann und i däre me sich bewusst vor dä Nüechternheit und Bestialität vo dä Würklichkeit schützt. Isch doch irgendwie au wieder so e Matrix-Frag. Was bringt mier e scheiss Würklichkeit, wänn ich e besseri Ilusion chann ha? Ich pfiiif uuf Philophische Stolz.
aso moment.. du impliziersch aso dass, wenn ich zwei lüht vor mir hett, beid ih 7 täg stärbe würded aber nur eine es weiss, das dä wos nöd weiss definitiv voller, besser und gnussriicher läbe würd?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:
aso moment.. du impliziersch aso dass, wenn ich zwei lüht vor mir hett, beid ih 7 täg stärbe würded aber nur eine es weiss, das dä wos nöd weiss definitiv voller, besser und gnussriicher läbe würd?
Das isch nöd, was ich meine. Ich meine u.a. das, was dä Zeromeier schriibt. Es gaht mier überhaupt nöd um sWüsse vom exakte Todesziitpunkt.
Ich behaupte, öpper, wo sich nöd mit siinere Sterblichkeit ständig ussendandsetzt (oder sich sogar unsterblich glaubt oder eifach dTatsach vom Tod ignoriert/uusbländet), die uufglischtete Vorzüüg eher erfahrt, als öpper, wo stetig sich siim eventuelle Abläbe bewusst isch, i jedem Augeblick vom Läbe.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

und wer tuet sich scho mit sim sterbe tagtäglich usenandsetze uusert er isch sterbenschrank? d diskussion da ine trüllt sich ja vorallem i de letschte paar siite um schicksalschläg wo den de gedanke halt uslöst. ich glaub niemert ussert die schwer depressive denkt jede tag an tod.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:und wer tuet sich scho mit sim sterbe tagtäglich usenandsetze uusert er isch sterbenschrank?
:!: :lol: :loch:

ich sterb wenn ich sterb. fertig. wie villes im läbe eh überraschig. cool nöd? überraschige.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Mastler(P) hat geschrieben: ich sterb wenn ich sterb. fertig. wie villes im läbe eh überraschig. cool nöd? überraschige.
ich frag mich, ob du das wüki so gsesch, oder eifach so schriibsch. falls das wüki so gsesch, supi.
falls ja: hesch gseh, wie öperem s'läbe usm körper entwiicht? falls ja: hed sich die istellig veränderet?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Gseh das genau so. Ha bisher erst 3 mol erläbt wie öper stirbt, ei Person vor mine Auge und es hed mi sehr bewegt. Hed aber nüt a minere Ischtellig oder am Gfühl gänderet.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben: ich sterb wenn ich sterb. fertig. wie villes im läbe eh überraschig. cool nöd? überraschige.
ich frag mich, ob du das wüki so gsesch, oder eifach so schriibsch. falls das wüki so gsesch, supi.
falls ja: hesch gseh, wie öperem s'läbe usm körper entwiicht? falls ja: hed sich die istellig veränderet?
ich hans gseh und nei d istellig haet sich nöd veränderet, wer ad macht vo de natur glaubt, de weiss das das eigentlich de natürlich chreislauf isch uusert ebe mir mensche spielet wiiterhin gott und werdet au das "naturgsetz" überwinde.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

zeromeier hat geschrieben:ich frag mich, ob du das wüki so gsesch, oder eifach so schriibsch. falls das wüki so gsesch, supi.
falls ja: hesch gseh, wie öperem s'läbe usm körper entwiicht? falls ja: hed sich die istellig veränderet?
ja, ich mein das so. nei nöd direkt zuegluegt, aber scho lüht gseh wos nüm vill brucht hät und selber mal so gfühlt wie wenn ich stirb und sich all mini atom trenned und nüme zämmehebed.

echli hät sich mini ihstellig verändert. ja.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

zeromeier hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben: ich sterb wenn ich sterb. fertig. wie villes im läbe eh überraschig. cool nöd? überraschige.
ich frag mich, ob du das wüki so gsesch, oder eifach so schriibsch. falls das wüki so gsesch, supi.
falls ja: hesch gseh, wie öperem s'läbe usm körper entwiicht? falls ja: hed sich die istellig veränderet?
Und vor allem: Wie chonnt me zu däre Fähigkeit, die Tatsache so gliichmüetig hiiznäh? Yoga? Droge? Isch eifach so, will Charakter?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von turntablism »

hey bi eus gits exit !
i de schwiiz stärbe isch doch absolut s'bescht was der chan passiere. da chunsch alles über. morphium etc. vermuetli sehr en erträgliche abgang .
:vortex:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

turntablism hat geschrieben:hey bi eus gits exit !
i de schwiiz stärbe isch doch absolut s'bescht was der chan passiere. da chunsch alles über. morphium etc. vermuetli sehr en erträgliche abgang .
:!: gschiid
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben:und wer tuet sich scho mit sim sterbe tagtäglich usenandsetze uusert er isch sterbenschrank? d diskussion da ine trüllt sich ja vorallem i de letschte paar siite um schicksalschläg wo den de gedanke halt uslöst. ich glaub niemert ussert die schwer depressive denkt jede tag an tod.
Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe. Dänn gahni mal go Duusche, zmorge ässe und en Kaffi zuebereite mit miine neue Filterkaffimaschine (Materielli Sache mached tatsächlich zfriedener) aber das Bewusstsi isch ebbe, omnipräsent, wie z.B. chronischs, moderats Chopfweh.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Und vor allem: Wie chonnt me zu däre Fähigkeit, die Tatsache so gliichmüetig hiiznäh? Yoga? Droge? Isch eifach so, will Charakter?
was wötsch denn degäge mache? isch eifacher mit, statt sich dgege dnatur zstelle.
Vyse hat geschrieben:Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe.
du bisch doch chrank, man. was bringt dir dä gedanke? wer lebt so?

wenn en film afahsch luege denksch denn au zersch: scheisse, nach chli meh als eh stund isch er verbi? oder machsch das nur bi dä film wod gern luegsch?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von turntablism »

+
236.jpg
236.jpg (20.93 KiB) 2788 mal betrachtet
-
134.jpg
134.jpg (31.77 KiB) 2788 mal betrachtet
:vortex:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:und wer tuet sich scho mit sim sterbe tagtäglich usenandsetze uusert er isch sterbenschrank? d diskussion da ine trüllt sich ja vorallem i de letschte paar siite um schicksalschläg wo den de gedanke halt uslöst. ich glaub niemert ussert die schwer depressive denkt jede tag an tod.
Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe. Dänn gahni mal go Duusche, zmorge ässe und en Kaffi zuebereite mit miine neue Filterkaffimaschine (Materielli Sache mached tatsächlich zfriedener) aber das Bewusstsi isch ebbe, omnipräsent, wie z.B. chronischs, moderats Chopfweh.
hani fasch vermuetet, dass das bi dir so chönt sii. Würi effektiv was degäge mache. Ergo usbräche us dim Alltag oder effektiv mal mit "Öperem" drüber rede
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Genau das.

Irgend e Parameter i dim Läbe schint nümm synchron zsii. Isch das begleitet vonere Depression?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

mal chli lobotomie oder so mache. red ma mit dim arzt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben: Irgend e Parameter i dim Läbe schint nümm synchron zsii.
Miini Iischätzig wär eher: Ich verachte Lohnarbet generell aber bi zwunge sie uuszfüehre, was zur Folg hät, dass dä gröscht Teil vo dä Läbesziit verschlisse wird, womit dLäbensziit, über die me sälber verüege chann täglich abnimmt, was natürlich zumene überhöhte Bewusstsi vo dä begränzte Läbensziit bzw. dä Stärblichkeit füehrt.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von turntablism »

d.h. du wotsch no sehr viel erlebe aber hesch angscht dass das nüm erlebsch.
:vortex:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von turntablism »

mann, bsorg der öppis feins zässe und gnüss es.
:vortex:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Erläbe (im Sinn, vo usserordentliche Sache) eigentli nöd, eifach über miini Läbensziit sälber verfüege. Erläbt hani eigentli rächt viel, ha da keis übertriebenes Risse meh.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

fein ässe :sabber:
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 22 Okt 2019 14:41, insgesamt 2-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 38 Gäste