Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Falls nei, wieso nöd?
Oder andersch gfragt, wo gsesch dich i 10 Jahr?

Bisch glücklich i dim Läbe? Falls nei: Mit was nöd, falls ja: mit allem? Was würsch ändere, wenn chöntsch?
Isch dis Läbe wüki das, wod wetsch läbe, oder bisch eifach so "drii grutscht" und es isch de eifachscht Wäg, drin zbliibe?

Was wetsch erreicht ha, nach dene Durchschnittswuchä of a lifetime:

Bild

keep in mind: Chöntsch au Chräbs xy becho mit 40i, chönted also au weniger Quadrätli sii.
Läbsch bewusst? Bewusst gnueg? Oder lauft s'Läbe eifach so a Dir verbii, Tag, Wuchä, und wieder es Jahr ume? Würsch öpis anders mache, wenn jetzt wüsstisch, dass imene Jahr fertig wär? Falls ja: Wieso machsches nöd jetzt andersch? Falls nei: Lottogwünn, gratuliere zu dim perfekte Läbe.

Da no bitz add-on Frage:
Die mit Chind: Isch es immer eues Ziil gsii chind zha? Oder eifach so drii cho? Jetzt woner hend: Wäred ihr oft lieber "frei" oder tünd ihr eues Läbe fasch kpl. de Familie underordne? Falls letzteres: Wieso? Will meh das so macht ide Gsellschaft, oder us Überzüügig?

Viel Frage, wahrschiinlich gids wenig oder kei Antworte. Die meischte Lüüt hinderfraged sich und die eiget Comfort-Zone nur sehr ungern, meh chönt ja öpis feststelle, wo eim nöd passt, denn müsst meh no was ändere. Wenn Du Dich det drin gsesch ischs au okay, ide hütige Ziit isches eifach, nöd über gwüssi Sache nahzdänke, fragt sich nur, ob sich das am Schluss uszallt.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Hesch e Krise Andy?
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von turntablism »

80's di bescht ziit vom läbe gha. Und das als chind. Wa wotsch no meh ?
Jetzt nämmemer de tag wie er chunnt. Kei plän solangs stimmt für mi.
:vortex:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

durebirot? lebensplan, wie bi ois im gschäft en Sitana Analyse.

en lebensplan haet nix mit sich selber z analysiere z tue. für das find jede ziit ohni plan.

sich ziel setze absolut i.o aber nacheme plan lebe, nei mesii du. da hani gnueg roboter erlebt. mir beweget ois eh inere ziiit wo verboot werdet zueneh, drum jetzt nah lebe.



chappe schisse mit so mist.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:durebirot? lebensplan
chappe schisse mit so mist.
rofl, hesch meh als 2 Wörter gläse?

Spannend isch ebe vorallem, dass sich d'Lüüt kei Gedanke mached. Matrix-Mänsche, schema-F ablaufe womer halt so kännt und irgendwenn merke, dass meh alt isch und nüd vo dem gmacht hed, womer hed wele, Alltag sei Dank.

Nix Krise, im Gägeteil. Krise wär, eifach im Sumpf stah bliibe und warte bismer absuuft. Wenn wahrhaftig glücklich bisch im Sumpf, isch das natürlich super, ich frag mich ebe, wer das effektiv isch, wener sich mal bitz meh als 2s drüber Gedanke wür mache.

Dass die Frag imene Videospiel/Medie Forum nöd uf viel Verständniss stosst, isch mir au klar. Läebensziit mit Medie töde, geil. Au da, wenn am Schluss zfriede bisch demit, top, machsch alles richtig. Evtl. isches aber die eiget Comfort-Zone inzwüsche so chli gsteckt, dass mes gar nümä merkt. Nur evtl.

btw: stads ja scho im Usgangstopic:
wahrschiinlich gids wenig oder kei Antworte. Die meischte Lüüt hinderfraged sich und die eiget Comfort-Zone nur sehr ungern, meh chönt ja öpis feststelle, wo eim nöd passt, denn müsst meh no was ändere.
bis jetzt also wie erwartet.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:durebirot? lebensplan
chappe schisse mit so mist.
rofl, hesch meh als 2 Wörter gläse?

Spannend isch ebe vorallem, dass sich d'Lüüt kei Gedanke mached. Matrix-Mänsche, schema-F ablaufe womer halt so kännt und irgendwenn merke, dass meh alt isch und nüd vo dem gmacht hed, womer hed wele, Alltag sei Dank.

Nix Krise, im Gägeteil. Krise wär, eifach im Sumpf stah bliibe und warte bismer absuuft. Wenn wahrhaftig glücklich bisch im Sumpf, isch das natürlich super, ich frag mich ebe, wer das effektiv isch, wener sich mal bitz meh als 2s drüber Gedanke wür mache.

Dass die Frag imene Videospiel/Medie Forum nöd uf viel Verständniss stosst, isch mir au klar. Läebensziit mit Medie töde, geil. Au da, wenn am Schluss zfriede bisch demit, top, machsch alles richtig. Evtl. isches aber die eiget Comfort-Zone inzwüsche so chli gsteckt, dass mes gar nümä merkt. Nur evtl.

btw: stads ja scho im Usgangstopic:
wahrschiinlich gids wenig oder kei Antworte. Die meischte Lüüt hinderfraged sich und die eiget Comfort-Zone nur sehr ungern, meh chönt ja öpis feststelle, wo eim nöd passt, denn müsst meh no was ändere.
bis jetzt also wie erwartet.
ach tue jetzt nöd so lebensweise, ich seg ja nur das mir en plan nöd wiiterhilft und ich plane allgemein eher dumm find. öpis ändere wo eim nöd guet tuet, chame au eifach so mit chli lebenserfahrig.

schema F ablaufe haet au vill mit tradition und ankerpünkt im lebe z tue, das isch nix schlechts. natürli söttsch au chli uufrische. ich han meh mueh mit lüüt wo sich jede monet neu erfindet, wo bliibt da d standhaftigkeit.

und dini uusag zu lebensziit mit game töde isch also au chli ballaballa......konsum halt. mir machsch chli de aschiiiin als ob sich was grössers bi dir bewegt. vill spass debiiiii.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

da neh es paar links zu lebensplän:

https://www.simplify.de/sie-selbst/pers ... -meisters/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.blueprints.de/klarheit-ziel ... splan.html" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.edrawsoft.com/de/mindmaster ... nsplan.php" onclick="window.open(this.href);return false;

positiv formulierig nöd vergesse, sust wirds z negativ!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: ach tue jetzt nöd so lebensweise, ich seg ja nur das mir en plan nöd wiiterhilft und ich plane allgemein eher dumm find. öpis ändere wo eim nöd guet tuet, chame au eifach so mit chli lebenserfahrig.

und dini uusag zu lebensziit mit game töde isch also au chli ballaballa......konsum halt. mir machsch chli de aschiiiin als ob sich was grössers bi dir bewegt. vill spass debiiiii.
Ich plane übrigens au nix, hani au nöd vor. Hed mich drum wundergnah, ob ihr das mached. Ich känn scho paar Lüüt, wo ihres Läbe zimli exakt planed, teilwiis underbewusst (Fründin, Hürate, Chind, huus chaufe, alles underleid mitme job wo sie (oft) fertig macht)

Stimmt, meh chan das ändere. D'Frag isch, obmes au macht. Grad Du, bisch ja sit ewigs nöd wüki happy im Job. Wieso machsches? Wägm Gäld? Für was bruchsch s'Gäld? Zum Games chaufe und ballaballa konsumiere? Wenn dich das erfüllt, go for it, alles richtig gmacht. Ich behaupte dass, wenn d'Lüüt mal wüki würed i sich ine lose, würed feschtstelle, dass sie das äigentli NÖD erfüllt. mal en Step weg vom Alltag, dem womer glernt hed wie meh "söt sii" und söt funktioniere. Mached die meischte nöd. Evtl. isch das guet, kei Ahnig. Wenns aber mal gmacht hesch, veränderets so einiges.

Ich red übrigens Konsum/Medie nöd generell schlächt. Chund immer ufs Verhältnis druf a. Und ja, für de eint isches erfüllend, nüd anders zmache als vorm TV zsitze. Wemer denn mit +/- 80i zrugg luegt und chan säge "mol, ich han es geils Läbe gha und alles gmacht, woni han wele" hey, denn passts. Aber fragsch Du dich das?

btw: han de mindmap link aklickt, wenn so was machsch, bisch glaub wüki nöd ganz dicht :lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: ach tue jetzt nöd so lebensweise, ich seg ja nur das mir en plan nöd wiiterhilft und ich plane allgemein eher dumm find. öpis ändere wo eim nöd guet tuet, chame au eifach so mit chli lebenserfahrig.

und dini uusag zu lebensziit mit game töde isch also au chli ballaballa......konsum halt. mir machsch chli de aschiiiin als ob sich was grössers bi dir bewegt. vill spass debiiiii.
Ich plane übrigens au nix, hani au nöd vor. Hed mich drum wundergnah, ob ihr das mached. Ich känn scho paar Lüüt, wo ihres Läbe zimli exakt planed, teilwiis underbewusst (Fründin, Hürate, Chind, huus chaufe, alles underleid mitme job wo sie (oft) fertig macht)

Stimmt, meh chan das ändere. D'Frag isch, obmes au macht. Grad Du, bisch ja sit ewigs nöd wüki happy im Job. Wieso machsches? Wägm Gäld? Für was bruchsch s'Gäld? Zum Games chaufe und ballaballa konsumiere? Wenn dich das erfüllt, go for it, alles richtig gmacht. Ich behaupte dass, wenn d'Lüüt mal wüki würed i sich ine lose, würed feschtstelle, dass sie das äigentli NÖD erfüllt. mal en Step weg vom Alltag, dem womer glernt hed wie meh "söt sii" und söt funktioniere. Mached die meischte nöd. Evtl. isch das guet, kei Ahnig. Wenns aber mal gmacht hesch, veränderets so einiges.

Ich red übrigens Konsum/Medie nöd generell schlächt. Chund immer ufs Verhältnis druf a. Und ja, für de eint isches erfüllend, nüd anders zmache als vorm TV zsitze. Wemer denn mit +/- 80i zrugg luegt und chan säge "mol, ich han es geils Läbe gha und alles gmacht, woni han wele" hey, denn passts. Aber fragsch Du dich das?

btw: han de mindmap link aklickt, wenn so was machsch, bisch glaub wüki nöd ganz dicht :lol:
ich bin nie happy im job will ich schaffe per se scheisse find. das ghört zu mir. scho immer, min job wär pandapfleger. da ich aber realist bin und weiss i welles system ich inegebore bin (konsumwirtschaft und arbetssklave) probier ich mich mit de üüsere umständ abzfinde und für mich s beste us dem system z hole.

siit ich da i dere bude schaff, han ich en allergie geg planig, de eint da trinkt gnau um 12.30 sin proteindrink und macht sini tagesplanig gnau am 07.16 uf de S Bahn. am suuuntig abig macht er den d wucheplanig. und den de plan für sini projekt. eigentlich plant er nur. d app für nachwuchsplanig sicherlich au schön igstellt wegem eisprung.

und au unglücklich sii ghört zum lebe. wieso suechet hüt alli z anduuurende glück wos nöd git? widr chli realistischer werde? mir sind eifach chli en bruelli gsellschaft worde. wahrschinlich politisch au ufgschreckt momentan.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Jun 2019 11:15, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Gnueg Gäld ha, zum sich vo dä Lohnarbet freichauf, es chliises Hüüsli immene stimmige Bergdörfli ha und in Tag inneläbe. Vl. e chliini Werchstatt denäbed oder Brot-Bache zur Meischterschaft bringe. Das wäre es Ziel. Dä Plan, wieme döthi chonnt: Kei Ahnig. Wüsst ichs, hätt ich en Läbensplan döthi. Insofern, nei, kein Läbensplan.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: und au unglücklich sii ghört zum lebe.
unbestritte. Ich stell nur euses Dänke vode Gsellschaft (wo mir, wie Du seisch, inegebore sind) in Frag. Gäld gids unändlich, Ziit isch extrem beschränkt und garantiert mal fertig. De Tuusch ändlichi Ziit gäg ändloses Gäld isch imo tumm. Natürlich musch schaffe und Gäld verdiene. Idealerwiis imene Job wo Dir en Sinn gid, en Sinn, dass es ebe nöd nur wägm Cash machsch. Und falls das nöd gad, söt meh doch ebe möglichscht s'Maximum a Ziit generiere und s'Minium a Gäld usehole, womer halt brucht. Klar, Frag vom eigete Standard, de isch ide CH sowieso viel zgross und jede dänkt "oh, ich chan doch uf xy nöd verzichte". Ich säge, mir chönted no uf viel meh verzichte und wäred ingsesamt zfridner. Wenn nur no chaufsch, was dim Läbe wüki en Mehrwert gid, wirsch dütlich weniger Gäld bruche bspw, ergo au weniger Ziit müsse ufwände, zum das erreiche.

zu dim Plan-Kolleg: So eine wür mich au wahnsinng mache, isch i dere Form denn so chli s'Gägeteil vo "Läbe".
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: und au unglücklich sii ghört zum lebe.
unbestritte. Ich stell nur euses Dänke vode Gsellschaft (wo mir, wie Du seisch, inegebore sind) in Frag. Gäld gids unändlich, Ziit isch extrem beschränkt und garantiert mal fertig. De Tuusch ändlichi Ziit gäg ändloses Gäld isch imo tumm. Natürlich musch schaffe und Gäld verdiene. Idealerwiis imene Job wo Dir en Sinn gid, en Sinn, dass es ebe nöd nur wägm Cash machsch. Und falls das nöd gad, söt meh doch ebe möglichscht s'Maximum a Ziit generiere und s'Minium a Gäld usehole, womer halt brucht. Klar, Frag vom eigete Standard, de isch ide CH sowieso viel zgross und jede dänkt "oh, ich chan doch uf xy nöd verzichte". Ich säge, mir chönted no uf viel meh verzichte und wäred ingsesamt zfridner. Wenn nur no chaufsch, was dim Läbe wüki en Mehrwert gid, wirsch dütlich weniger Gäld bruche bspw, ergo au weniger Ziit müsse ufwände, zum das erreiche.
ich gsehn mich nöd als wichtig aa, wenn ich weg bin bin ich weg. eventuell simmer halt eifach nöd alli für grössers beruefe sondern eifach nur es sandchorn im strand vom lebe. und s verzichte chasch bald uebe, glaubs mir, die umweltbewegig wird ois dezue zwinge, das wird den aber nöd lustig. chasch den nur nah 1 x allli 10 jahr i d ferie sust häsch kontigent ufbrucht, die riiche dörfet natürli chli meh. das isch den verzicht imfall!
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Jun 2019 11:37, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: ich gsehn mich nöd als wichtig aa, wenn ich weg bin bin ich weg. eventuell simmer halt eifach nöd alli für grössers beruefe sondern eifach nur es sandchorn im strand vom lebe.
das isch sogar 100% so us minere Sicht. Heisst aber nöd, dass Du für Dich nöd s'bescht us de Ziit chasch usehole.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

dini verzichtufruef chasch bald lebe, das wird lustig. bin den gspannt wer das den würli lustig findet. meh stüüüre, tüüürs benzin, tüüüri flüüüüg. d produkt werdet den au bitzeli tüürer, aber oisi löhn blibet den glich.

die meiste merket nöd mal wie sie de oberschicht zueschaffet.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Jun 2019 11:39, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:dini verzichtufruef chasch bald lebe, das wird lustig.
Bin mich am anetaschte, bis jetzt hani no kein Nachteil gseh. Erlüücht mich
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:dini verzichtufruef chasch bald lebe, das wird lustig.
Bin mich am anetaschte, bis jetzt hani no kein Nachteil gseh. Erlüücht mich
nur nah chli geduld, d weiche sind gstellt.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:dini verzichtufruef chasch bald lebe, das wird lustig.
Bin mich am anetaschte, bis jetzt hani no kein Nachteil gseh. Erlüücht mich
nur nah chli geduld, d weiche sind gstellt.
Für?

edit: bonusinfo; mir isch klar, dass das e völligi luxus-Sicht isch, fakt isch aber, dass mir oder wenigschtens viel i dem Land, die chönd ha.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:dini verzichtufruef chasch bald lebe, das wird lustig.
Bin mich am anetaschte, bis jetzt hani no kein Nachteil gseh. Erlüücht mich
nur nah chli geduld, d weiche sind gstellt.
Für?
en vertüürig vo oisem lebe (CO2 stüür, kerosin stüür, etcetc). du wirsch automatisch muesse verzichte uusert ghörsch zum obere 10%. lahn dich nöd stresse, es wird automatisch choh will oisi löhn eh sinke werdet.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: en vertüürig vo oisem lebe (CO2 stüür, kerosin stüür, etcetc). du wirsch automatisch muesse verzichte uusert ghörsch zum obere 10%. lahn dich nöd stresse, es wird automatisch choh will oisi löhn eh sinke werdet.
früener oder spöter schoso, trifft ja fasch uf alles zue (Mieti usw). Das sind aber Iflüss wod nöd chasch beiflusse, wie du seisch, chund evtl. eh.
Eifach nix ändere will meh eh devo us gad, dass alles mal fertig isch, isch natürlich au e Möglichkeit, imo aber nöd die bescht.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: en vertüürig vo oisem lebe (CO2 stüür, kerosin stüür, etcetc). du wirsch automatisch muesse verzichte uusert ghörsch zum obere 10%. lahn dich nöd stresse, es wird automatisch choh will oisi löhn eh sinke werdet.
früener oder spöter schoso, trifft ja fasch uf alles zue (Mieti usw). Das sind aber Iflüss wod nöd chasch beiflusse, wie du seisch, chund evtl. eh.
Eifach nix ändere will meh eh devo us gad, dass alles mal fertig isch, isch natürlich au e Möglichkeit, imo aber nöd die bescht.
wieso söll ich jetzt scho verzichte wenn ich weiss das es eh drufuselauft das ich verzichte muen in zuekunft? den gnüss ichs doch nah lieber chli richtig. egoistisch? ja. da ich mit dere entwicklig nöd ivestande bin, wird ich zwunge egoistisch z sii.

beiflusse chame alles wemmes chli hinderfrögt. in sache lohn wärs z.b wichtig endlich die krass konkurrenzsituation i de schwiiz z entschärfe mit de chündigung vo de pfz.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von abyss »

Immer chlei Ziel setze findi scho guet. Sigs bire Investition (neue TV) ;) oder Ferie, Sportarte, Hobbies. Aber Lüt wo alles düreplane und nach Agendene läbe, findi scho chlei strange. Wohl sone Schwiizer Eigeschaft. Mini grössere Ziel nöchstens: Tauche lerne, Klettersteig mache, neue Verstärcher, Dolby Atmos, en Switch, Bäum pflanze im Garte, Kitesurfe probiere, cooli Sache für Kids choufe, nögscht Jahr neus Auto, Elektro Mountainbike, Nikon d850, DjiOsmo Poket, neue Läptöp, Surfe und irgendwenn dr Pacific Trail abloufe... :kicher: Naja, nöchstens isch wohl meh als wohl zueversichtlig. :lol: Aja weniger Höheangst wär no gäbig bim chlättärä. :mrgreen: Mir si halt scho en krassi Konsumgsellschaft. Muss muss muss. Viel Frustchöiff vielech ou. Weni das mit Asie vergliche, dert läbe si henne i Tag ine, findi geil. Si rächt zfride dermit. Nid überall natürli und ok, shoppe tüesi dert ou fürs Läbe gärn. :herzli:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: wieso söll ich jetzt scho verzichte wenn ich weiss das es eh drufuselauft das ich verzichte muen in zuekunft? den gnüss ichs doch nah lieber chli richtig.
Aber du schaffsch au no 100% und hesch au nöd vor de Arbetswält de Rugge zchehre vorläufig. Wär nöd das s'"richtige" gnüsse, vorallem wenn seisch, du schaffsch nöd gern?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: wieso söll ich jetzt scho verzichte wenn ich weiss das es eh drufuselauft das ich verzichte muen in zuekunft? den gnüss ichs doch nah lieber chli richtig.
Aber du schaffsch au no 100% und hesch au nöd vor de Arbetswält de Rugge zchehre vorläufig. Wär nöd das s'"richtige" gnüsse, vorallem wenn seisch, du schaffsch nöd gern?
was häschs gfühl wieso chrüppl ich? um mich so schnell wie möglich us dere arbetswelt usezieh. das isch mis einzige ziel. wobiii d materie wo ich ja drin tätig bin, scho sehr interessant isch, langsam bini aber z alt. mis hirni isch nömm fähig so schnelli wandlige z volllzieh.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: was häschs gfühl wieso chrüppl ich? um mich so schnell wie möglich us dere arbetswelt usezieh.
aah, there you go. Also erschtens en Plan und zweitens sogar en durdachte (soferns d'Läbensziit mitmacht, susch gads id Hose).
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: was häschs gfühl wieso chrüppl ich? um mich so schnell wie möglich us dere arbetswelt usezieh.
aah, there you go. Also erschtens en Plan und zweitens sogar en durdachte (soferns d'Läbensziit mitmacht, susch gads id Hose).
das isch doch kein plan sondern eifach es ziel.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 27 Gäste