Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von thaeye »

red du mit ne. :lol: du guete mensch. villfach chönds eh nix meh normals schnorre wills zue sind :lol:

min stiefbrueder isch am platzspitz gsi, heroin verchauft und selber konsumiert und dra verreckt. chum du mir nöd vowege "häsch angst". ich weiss was das useme mensch chan mache (jetzt chunt de sozi spüri mi sprüchli " aber das haet sicher sini gründ") inkl. beschaffigskriminialität und knast. und wos vill obdachlosi haet ohni das d stadt was macht, wirds den halt mal eskaliere, normali entwicklig.

du mit dinere scheiss "angst argumentationschetti" , ifallsloser gats nöm. bi jedem thema.

wottsch es guuutzi für dini beherbig vom obdachlose? dem sötttme de goof eigentlich wegneh. so guet, abwechligswiis chli crack und heroin. würkli es vorbild. aber füren verhinderte soziarbeiter rossi halt eifach en coole typ miteme "schwierige" lebe. hauptsach sin sohn macht origami. :groel: mach doch us dinere hütte en sozialunderkunft für crack und heroinjunkies und obdachlosi. :groel: mal luege wie lang sie ganz bliiibt ohni sicherheitsdienst :lol: und so gats den au de öffentliche plätz.

spätrömischi dekadenz passt da au widr. hauptsach me isch "guet" gsi. ja, jede haet en hindergrund en en rucksack z träge. de eint schwerer , de eint liechter. aber jede haet sis lebe i de eigete händ (zumindest i oisne breitegrade). und so chli cool find ich en obdachlose wo crack und heroin konsumiert und sin sohn origami macht (nix geg origami) au nöd. hani eventuell mit 20gi na cool gfunde (hey isch en andere lebenstil, so cool). dis geschreibsel tönt fast scho wienen lobpriisig :lol:

chönt dir au na en story verzelle vomene "obdachlose" womer ufgna haend mal füres paar täg wo ois den s auto klaut haet und oises auto den usbrennt im aktenzeichen xy choh isch und oisi wohnig gruumt gsi isch. au er en cooole cracker. haet au ganz en "truurigi" lebenstory gha :lol:

aber chli rede chame immer, ABER verdammt namal nöd wenn ich en burger i de fressi han und sie mich z dritt belageret mit ihrne billlige wiifläschene.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Jun 2021 04:56, insgesamt 21-mal geändert.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von turntablism »

was für droge sind denn hüt inn ?
bi mir i de oberstufe isch hero recht cool gsi. d lüüt hend schugi graucht vor de schuel :crack:
eigentlich recht schlimm gsi.
:vortex:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von siralos »

turntablism hat geschrieben: 09 Jun 2021 04:12 was für droge sind denn hüt inn ?
bi mir i de oberstufe isch hero recht cool gsi. d lüüt hend schugi graucht vor de schuel :crack:
eigentlich recht schlimm gsi.
Bei uns haben sie kaugummis geraucht. :mrgreen:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von thaeye »

oder de baser bi de sunrise, haet en "schwierigi ziit" duregmacht und han ihn den ufgnah bi mir es paar wuche und den haeter agfange sini dreckspetfläsche fürezneh i de wohnig, hanen usekickt miteme ging in arsch.

aber cooli lebensstory broooo.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von abyss »

Wow, wo sit dir nume ufgwachse? Hero ir Oberstuefe... Holy...da bini ja grad in Utopia geboren... :lol:

Also bim Börgerässe möchti ou nid vo Penners belageret wärde. Möchtisch ja vielech dini Rueh ha. Ussert halt dr Rozzi dä Sozi... :kicher:

Und du Ribit wirsch nie öper finde mit dire Überheblichkeit und Arroganz. Bis mou chlei gechillter. Und nid so wählerisch. De klappts de viellech. :1thumb:

PPS: Nid vergesse: 5x NEI stimme bitte. 8-)
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben: 09 Jun 2021 03:51 aber chli rede chame immer, ABER verdammt namal nöd wenn ich en burger i de fressi han und sie mich z dritt belageret mit ihrne billlige wiifläschene.
lall mit ne! :lol:

aber ich find da häsch scho recht. scho zvill mal gseh wie guetherzigkeit gnadelos usgnutzt und vertraue mit füess trätte wird. en bekannte hät au mal en penner bi sich dihei schlafe lah und am negschte tag sind er, geld und wertsache weg gsi.

wie jetz so en penner sini droge abwechslet, oder ob sini chind origami möged interessiert mi au nöd, wenn ich grad dusse am ässe bin.
abyss hat geschrieben: 09 Jun 2021 07:33 PPS: Nid vergesse: 5x NEI stimme bitte. 8-)

Quelle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Herr Rossi »


thaeye hat geschrieben:red du mit ne. Bild du guete mensch. villfach chönds eh nix meh normals schnorre wills zue sind Bild

min stiefbrueder isch am platzspitz gsi, heroin verchauft und selber konsumiert und dra verreckt. chum du mir nöd vowege "häsch angst". ich weiss was das useme mensch chan mache (jetzt chunt de sozi spüri mi sprüchli " aber das haet sicher sini gründ") inkl. beschaffigskriminialität und knast. und wos vill obdachlosi haet ohni das d stadt was macht, wirds den halt mal eskaliere, normali entwicklig.

du mit dinere scheiss "angst argumentationschetti" , ifallsloser gats nöm. bi jedem thema.

wottsch es guuutzi für dini beherbig vom obdachlose? dem sötttme de goof eigentlich wegneh. so guet, abwechligswiis chli crack und heroin. würkli es vorbild. aber füren verhinderte soziarbeiter rossi halt eifach en coole typ miteme "schwierige" lebe. hauptsach sin sohn macht origami. :groel: mach doch us dinere hütte en sozialunderkunft für crack und heroinjunkies und obdachlosi. :groel: mal luege wie lang sie ganz bliiibt ohni sicherheitsdienst Bild und so gats den au de öffentliche plätz.

spätrömischi dekadenz passt da au widr. hauptsach me isch "guet" gsi. ja, jede haet en hindergrund en en rucksack z träge. de eint schwerer , de eint liechter. aber jede haet sis lebe i de eigete händ (zumindest i oisne breitegrade). und so chli cool find ich en obdachlose wo crack und heroin konsumiert und sin sohn origami macht (nix geg origami) au nöd. hani eventuell mit 20gi na cool gfunde (hey isch en andere lebenstil, so cool). dis geschreibsel tönt fast scho wienen lobpriisig Bild

chönt dir au na en story verzelle vomene "obdachlose" womer ufgna haend mal füres paar täg wo ois den s auto klaut haet und oises auto den usbrennt im aktenzeichen xy choh isch und oisi wohnig gruumt gsi isch. au er en cooole cracker. haet au ganz en "truurigi" lebenstory gha Bild

aber chli rede chame immer, ABER verdammt namal nöd wenn ich en burger i de fressi han und sie mich z dritt belageret mit ihrne billlige wiifläschene.
I minere Familie hets leider au Übergriff gäh wo oni Drogeifluss nid stattgfunde hätted. Trotzdem ghei i nid jede Drogekonsument eifach ine Schublade. Es guete Kolleg isch bsoffe sones Arschloch, de miid ich sobald er s dritte Bier ufto hed. Lid aber a sim Charakter.

Aber ja, mues jede selber süsse. Und da mitem "guete Mönsch" chasch der schenke, bisch eifach zwenig lernfähig und drum so verbittert. Wie de Ribit...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:wie jetz so en penner sini droge abwechslet, oder ob sini chind origami möged interessiert mi au nöd, wenn ich grad dusse am ässe bin.
De Obdachlos interessierts au nid wer wo was DUSSE am ässe isch wenn er sich e Fläsche Wii wett inedrücke ;-)

Drama Drama...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Mastler(P) »

ja ebe, denn isch doch guet wenn jedä dusse sin shit macht ohni anderi zbelästige. bescht welt wärs. :herzli:
aber nei, denn häts so lüht wo zu arschlöcher mutieret under ihfluss, wie din kolleg. und denn hämmer dä salat.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von thaeye »

er gset nöd mal d verbindig zwüschet obdachlosigkeit, droge und beschaffigskriminialtät. en typische lölilchopf halt. hauptsach chli de guet welle ushenke.

ok. gangi besser go lerne.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Jun 2021 08:44, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

redät mit ne! vilicht sogar eh interessanti gschicht.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:er gset nöd mal d verbindig zwüschet obdachlosigkeit, droge und beschaffigskriminialtät. en typische lölilchopf halt. hauptsach chli de guet welle ushenke.

ok. gangi besser go lerne.
Hey Trottel, lisisch du amigs alles oder nur das was der grad so chli passt?

Es gid überall Mongos, und ja, under Drogeifluss isch de Faktor höcher. Heisst für Arschlöcher wie dich dass all so sind. Fair.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von thaeye »

allgemeinplätz wie "es git überall mongos"....alles klar. ja sogar da ine gits mongos seit s verbitterte arschloch :lol:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Buccaneer »

Ich finds nid ok das ihr Droge schlächt mached!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben: 09 Jun 2021 09:12 Ich finds nid ok das ihr Droge schlächt mached!
bis ruhig, troll! wenn wötsch das ich dir zueloss triff mich ih 45min bim hb. ich bin ufm bänkli mitm börger. wenn aber nöd wenigstens agsoffe bisch, gahni grad wieder.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Buccaneer »

Dich Lusche falti zäme wien es Origami! Bitch! Modell: Sterbender Schwan
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben: 09 Jun 2021 09:12 Ich finds nid ok das ihr Droge schlächt mached!
bis ruhig, troll! wenn wötsch das ich dir zueloss triff mich ih 45min bim hb. ich bin ufm bänkli mitm börger. wenn aber nöd wenigstens agsoffe bisch, gahni grad wieder.
lulz :)
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von kingcaid »

Mastler(P) hat geschrieben: 09 Jun 2021 08:43 Bild
härti origin story

Bild
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben: 09 Jun 2021 09:38 Dich Lusche falti zäme wien es Origami! Bitch! Modell: Sterbender Schwan
ich gseh, dä wii isch scho dinne. :lol:
so isch recht, jetz bin ich empfänglich für dini lebensgschicht. aber ei falsch bewegig und es macht: *pew pew*.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von abyss »

Mastler(P) hat geschrieben: 09 Jun 2021 08:43 Bild

redät mit ne! vilicht sogar eh interessanti gschicht.
Besser als struck by an black dick!! :vortex:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von abyss »

Bild
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Mastler(P) »

oh, birdman und sini lüht (wie villi ih dä entertainment industrie) sind so schwul.
häsch gseh wo er dä lil wayne usversehe zur begrüessig ufd lippe küsst hät? häsch grad gmerkt so: ups, mir sind ja vor dä kamera.

anyway,

Bild

logisch hät sie dä chräbs vo dä scheiss ernährig becho. sicher so breit wie 3 lüht.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Ribit X Titan »

abyss hat geschrieben: 09 Jun 2021 07:33 Und du Ribit wirsch nie öper finde mit dire Überheblichkeit und Arroganz. Bis mou chlei gechillter. Und nid so wählerisch. De klappts de viellech. :1thumb:
Die Dame im Rollstuhl wollte sich nicht mit mir treffen, bei der Depressiven wars auch so... und eigentlich egal was... der Korb kommt nicht von mir. Meiner kommt, falls er kommt... erst NACHDEM ich den Mensch genug beurteilen kann und das geht nicht ohne nähere und längere Begegnungen.

Somit Nein, kann dir nicht folgen... denn ich blocke generell nicht ab, ausser ich merke dass mir jemand übel gesinnt ist: Das wäre reiner Hohn da Kontakt zu suchen; würde mich selber ja abwerten ins Bodenlose.

Man erntet eigentlich immer "präventive Körbe" wo man selber nicht so recht weiss wieso sie kamen, sie kommen einfach... fast wie aus dem Ärmel geschossen. Falls man überhaupt eine Grund weiss ist es meist so lächerlich wie haltlos, z.B. es sei nicht stimmig gewesen, ... selten tiefsinnig. Ausserdem würde ich mich noch für den Korb bedanken, sicher nicht irgendwie es schlecht finden... weil dann würde man ja noch einen weiteren Grund geben wieso man ihn erhalten hat. Manchmal denkt man sich schon was die Leute eigentlich wollen... sicher mal nicht dasselbe wie ich. Ich mächte lieben und sie anscheinend hassen... sind natürlich sehr konträre Interessen.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 09 Jun 2021 10:54, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Mastler(P) »

versuechs mal mit ere dame im rollator :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Adipositas, Fatshaming: Epidemie & Empowerment

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich bin kein Pfleger sondern Lover... gewisse Dinge passen tatsächlich nicht. Die allgemeine Toleranz ist zwar gross aber nicht jenseits der Grenze... nicht alles funktioniert und ein Sugardaddy (egal welchen Geschlechts) habe ich noch nie gesucht.

Davon abgesehen, weil die Leute ja meinen "es sei nicht jede so", Nein das hat mit einem Zustand, ob körperlich oder psychisch, nichts zu tun sondern entweder ist dir jemand einfach gutgesinnt... also er mag dich... oder nicht: Alles andere ist komplett egal. Habe es dennoch alles ausgestestet um sicherzugehen... ich könnte ja in dieser Vermutung falsch liegen.

Es spielt auch KEINE Rolle wie psycho oder was weiss ich was alles jemand ist... entweder man mag ihn oder nicht, ist tatsächlich so simpel.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 09 Jun 2021 11:02, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 39 Gäste