esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von onion »

champions league isch de au no grad erledigt.
gester en juve-spieler positiv testet worde. dh. juve-lyon müends absäge.

zum glück sind d'engländer immun geg de virus und hend gester in liverpool 3'000 lüt us madrid is stadion glah.
(stadt in spanie mit am meiste infizierte)
futzdummer gahts nüm.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5400
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Dä Grund übrigens, wieso ich mich drüber so uufrege, sött offesichtlich si: Die, wo tatsächlich dänn infiziert wäred und dringend Nachschub ah Läbensmittel usw. brüüchted, wäred meh druff ahgwiese, als die, wo nöd oder nonig infiziert wäred. Eigentlich logisch.

will aber de bund ufghört haet richtig z teste, wüssemer ebe gar nix meh. und das macht was mit ois mensche: es verunsicheret.
Das berächtigt ethischi Prinzipie gheie zlah?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von resuscitation »

Chasch Du s'Problem löse, in dem Du Dich drüber ufregsch? Nei. Chasch Du öppis mache? Ja und das häsch Du sicher bereits. Du gahsch nöd go hamstere
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5400
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

Ich han es paar vo eu zur Vernunft ahhalte (versueche).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von resuscitation »

Vyse hat geschrieben:Ich han es paar vo eu zur Vernunft ahhalte (versueche).
Versueche chan mr das immer.. Jedoch machts Sinn, das Du bedänksch, das es Dini Vernunft isch.. also Dini Meinig und anderi müend die nöd zwingend teile.. au wänn Du s'Gfühl häsch, dass Dini Vernunft vernünftig isch ;-)
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16541
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Dä Grund übrigens, wieso ich mich drüber so uufrege, sött offesichtlich si: Die, wo tatsächlich dänn infiziert wäred und dringend Nachschub ah Läbensmittel usw. brüüchted, wäred meh druff ahgwiese, als die, wo nöd oder nonig infiziert wäred. Eigentlich logisch.

will aber de bund ufghört haet richtig z teste, wüssemer ebe gar nix meh. und das macht was mit ois mensche: es verunsicheret.
Das berächtigt ethischi Prinzipie gheie zlah?

ethik wird nur glebt, wenns de lüüt guet gat, aber ebe, mir verdränget halt alles schlechte und nehmets easyyyyyyy......lernet mals s menschliche wese kenne...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben: ethik wird nur glebt, wenns de lüüt guet gat
Alles andere als sicher, und auch gewagte Behauptung. Oft haben arme Inder eine bessere Ethik als stinkreiche Bonzen. Nur ist der Zustand "gut gehen" sehr relativ. Eine hochbesorgte Multimilliardärin fühlt sich unter Umständen weniger "gut" als eine sehr arme Inderin. Weil der Zustand "gut gehen" nunmal nicht an Geldmittel gebunden ist, auch wenn wir das häufig glauben.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5400
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: ethik wird nur glebt, wenns de lüüt guet gat, aber ebe, mir verdränget halt alles schlechte und nehmets easyyyyyyy......lernet mals s menschliche wese kenne...
Ja und nei, jedefalls nöd unbedingt. Mänsche chönnt au umgekehrt, grad i prekäre Umständ, entgäge alle Hoffnig, ihri persönlich, moralische Haltig uufrächt erhalte und demit ethischi Grundsätz erfülle.

Das fallt mier grad ii. Kontext: Nachchriegsziit, Wiederuufbau.
"Das deutsche Volk entfaltet in den Stunden der Not höchste und bemerkenswerte
Tugenden. Aber ich fürchte, daß es nicht in gleichem Maße den Stunden des Glücks gewachsen ist."

Bezüglich mänschlichem Wese. Ich, als Misanthrop känns uusfüehrlich, das heisst nöd, dass als einzelne muesch zum Arsch werde, du chasch grad gäge dHässlichkeit vom Mänsch versueche würke, aber ja, ich weiss, das sind höchi Erwartige an Pöbel (das mein ich imfall nöd mal ironisch).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Kurz und bündig: Nein, Ethik hat nicht direkt etwas damit zu tun ob es Menschen gut geht. Es kann auch, und gerade, bei Menschen denen es schlecht geht ausgeführt werden.

Ich denke sogar, bei der bisher einzigen Frau die ich liebte, dort hätte diese Liebe eine Chance gehabt wäre es IHR schlechter gegangen. Aber weil es ihr viel zu gut ging hatte sie meine Liebe und mein Support ganz einfach nicht nötig gehabt, daraus resultierte auch eine abweisende und am Ende unnötig feindliche Haltung, eine schlechte Ethik.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16541
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: ethik wird nur glebt, wenns de lüüt guet gat
Alles andere als sicher, und auch gewagte Behauptung. Oft haben arme Inder eine bessere Ethik als stinkreiche Bonzen. Nur ist der Zustand "gut gehen" sehr relativ. Eine hochbesorgte Multimilliardärin fühlt sich unter Umständen weniger "gut" als eine sehr arme Inderin. Weil der Zustand "gut gehen" nunmal nicht an Geldmittel gebunden ist, auch wenn wir das häufig glauben.
en schissdreck haend armi, was meinsch machet armi lüüt wo i stämm strukturiert sind? sie riisset sich gegesiitig s esse us de hand, wills z wenig haend. je besser es em mensch gat, je meh leit er wert uf ethik.

ihr werdets nah schön mitverfolge chöne jetzt....d rezession chunt und d lüüt werdet nah veruuckter...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16541
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: ethik wird nur glebt, wenns de lüüt guet gat, aber ebe, mir verdränget halt alles schlechte und nehmets easyyyyyyy......lernet mals s menschliche wese kenne...
Ja und nei, jedefalls nöd unbedingt. Mänsche chönnt au umgekehrt, grad i prekäre Umständ, entgäge alle Hoffnig, ihri persönlich, moralische Haltig uufrächt erhalte und demit ethischi Grundsätz erfülle.

Das fallt mier grad ii. Kontext: Nachchriegsziit, Wiederuufbau.
"Das deutsche Volk entfaltet in den Stunden der Not höchste und bemerkenswerte
Tugenden. Aber ich fürchte, daß es nicht in gleichem Maße den Stunden des Glücks gewachsen ist."

Bezüglich mänschlichem Wese. Ich, als Misanthrop känns uusfüehrlich, das heisst nöd, dass als einzelne muesch zum Arsch werde, du chasch grad gäge dHässlichkeit vom Mänsch versueche würke, aber ja, ich weiss, das sind höchi Erwartige an Pöbel (das mein ich imfall nöd mal ironisch).
das deutsche volk haet sicherlich vill gleistet, aber nöd vergesse de chohle isch vom grosse brueder choh.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5400
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

Ribit hat geschrieben:Kurz und bündig: Nein, Ethik hat nicht direkt etwas damit zu tun ob es Menschen gut geht. Es kann auch, und gerade, bei Menschen denen es schlecht geht ausgeführt werden.

Ich denke sogar, bei der bisher einzigen Frau die ich liebte, dort hätte diese Liebe eine Chance gehabt wäre es IHR schlechter gegangen. Aber weil es ihr viel zu gut ging hatte sie meine Liebe und mein Support ganz einfach nicht nötig gehabt, daraus resultierte auch eine abweisende und am Ende unnötig feindliche Haltung, eine schlechte Ethik.
Wänn en Mänsch Bedürftigkeit witteret, flüchtet die Person meistens und wiicht dier uus. Isch ungrächt, will grad die bedürftigschte hättet Liebi und Zuewändig am meischte nötig, aber so ischs eifach und du wirsch dWält nöd ändere.
Dier würs guet wahrschiinli guet tue, chli Ummebmüsle und Luschtwandle, bis merksch, dass eigentli gar nöd so bedürftig bisch, wied glaubsch und dänn chömmeds in Schaare und du willsch plötzlich eigentli nur diini Rueh :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16541
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

-20% a de weltbörsene innerhalb 2 Wuche (ca. 15 Billione Dollar vernichtet), und bi ois (fitnessabüter) chömet d manager mitem SUV go schaffe und verzellet märli wie "mach meh chrafttraining den bisch gschützt) und lachet chli über corona. mal luege wies in 3 wuche usgseht, wenn de staat d schlüssig vo allne fitnesscenter aordnet.

ich hans ihne gseit aber sie lachet lieber chli am mittagstisch. elite halt (halt jedes jahr ihre schön lohnzuewachs automatisch gha, vo dem troimt s fuessvolk siit 10 jahr). de stelleabbau bi rezession muen mir idiote aber widr usbade.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5400
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

Mich muesch jedefalls nöd überzüüge, dass dä gröscht Teil vo dä Mänsche Idiote sind, ich bin scho Misanthrop.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Bi dem Punkt bini absolut bi dir Aug. Aber ich lise da Ifersucht use. Chasch dis Läbe nid so gschtalte dases für dich stimmt?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16541
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Bi dem Punkt bini absolut bi dir Aug. Aber ich lise da Ifersucht use. Chasch dis Läbe nid so gschtalte dases für dich stimmt?
du lisisch z vill use, aber das haend eso fuzzis halt so a sich, schubladisiere und so:) weisch was ich mein....ich schaff siit 25 jahr und nei, mini ambitione bezüglich ufstieg sind minim da ich gnueg i die kaste ine gseh ha vo schauspieler und möchtegernwichtigtuer wo den aber d verantwortig trotzdem widr uf die underscht stufe abschiebet.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Ja wenn du dich nur über de Job chasch definiere...
Eso? Ja genau lol

Ebe, schwarzwiss. Lieber du als ich
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16541
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Ja wenn du dich nur über de Job chasch definiere...
Eso? Ja genau lol

Ebe, schwarzwiss. Lieber du als ich
ich han vo wirtschaft gredt, logisch blib ich den bi thema und streu den nöd na mini hobbies i mim vortrag, bisch de ribit oder was? denk was wottsch. bisch e hinüber. sortier dis hirn mal.
gang zum ribit, de verstat dis gelabber.

ja eso fuzzi, das b isch nämlich, so en gspür mi fühlsch mich typ. aber vo dene gits ja vill.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Ich bi zfride, als stinknormale Mitarbeiter oni Jensitslohn, das underscheidet üs
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16541
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich bi zfride, als stinknormale Mitarbeiter oni Jensitslohn, das underscheidet üs
und du bisch de wo beurteilt ob ich zfriede bin oder nöd? schön .....immer wieder guet ghöre vo lüüt wien oi, wo ja anderi verurteilet wegem schubladisiere aber selber das tagtäglich machet, doppelmoraliste halt. zum glück kenn ich gnueg so lüüt.

und nei ich bin momentan sicherlich nöd z friede mit oisere regierig, ja das isch wahr.

kei ahnig wieso du häsch muesse persönlich werde? isch chli dis problem glaubs.

weisch was underscheidet ois au? wahrscinlich en iq vo 30-40 pünkt....ich han defür es pechschwarzes herz :groel:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71918
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Master(G) »

ich han en neue OLED TV kauft, ich bin jetzt au zfriede :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Ich bi zfride, als stinknormale Mitarbeiter oni Jensitslohn, das underscheidet üs
und du bisch de wo beurteilt ob ich zfriede bin oder nöd? schön .....immer wieder guet ghöre vo lüüt wien oi, wo ja anderi verurteilet wegem schubladisiere aber selber das tagtäglich machet, doppelmoraliste halt. zum glück kenn ich gnueg so lüüt.

und nei ich bin momentan sicherlich nöd z friede mit oisere regierig, ja das isch wahr.

kei ahnig wieso du häsch muesse persönlich werde? isch chli dis problem glaubs.

weisch was underscheidet ois au? wahrscinlich en iq vo 30-40 pünkt....ich han defür es pechschwarzes herz :groel:
Es list sich halt immer wider so dass du unzfride bisch, und ja, das isch mini persönlich Meinig und mues dich nid interessiere da ich dir ja nid nöch schtoh.
Hesch demfall ein IQ vo 110 Oder 170?

Immerhin hesch (Achtung Sitehieb) es FUCKING HERZ :)

Ja ich ha Au e schwarze Humor, paart mitere Grundlässigkeit macht mich das oft zumene desinteressierte Arschloch. I like
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von joe_higashi »

da fallt mer doch grad na was us city of god i.."nix da löckchen, ich bin jetzt locke der boss du wixer - klar?"
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16541
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Ich bi zfride, als stinknormale Mitarbeiter oni Jensitslohn, das underscheidet üs
und du bisch de wo beurteilt ob ich zfriede bin oder nöd? schön .....immer wieder guet ghöre vo lüüt wien oi, wo ja anderi verurteilet wegem schubladisiere aber selber das tagtäglich machet, doppelmoraliste halt. zum glück kenn ich gnueg so lüüt.

und nei ich bin momentan sicherlich nöd z friede mit oisere regierig, ja das isch wahr.

kei ahnig wieso du häsch muesse persönlich werde? isch chli dis problem glaubs.

weisch was underscheidet ois au? wahrscinlich en iq vo 30-40 pünkt....ich han defür es pechschwarzes herz :groel:
Es list sich halt immer wider so dass du unzfride bisch, und ja, das isch mini persönlich Meinig und mues dich nid interessiere da ich dir ja nid nöch schtoh.
Hesch demfall ein IQ vo 110 Oder 170?

Immerhin hesch (Achtung Sitehieb) es FUCKING HERZ :)

Ja ich ha Au e schwarze Humor, paart mitere Grundlässigkeit macht mich das oft zumene desinteressierte Arschloch. I like
lese tuet sich nah villes, so isches halt mitem leseverständnis.
Benutzeravatar
Kretinou
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1527
Registriert: 15 Okt 2010 20:29
Wohnort: Romandie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Kretinou »

https://nypost.com/2020/03/11/coronavir ... ronavirus/" onclick="window.open(this.href);return false;

:lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 18 Gäste