esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

i member.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

kommunismus keule... :wixer:
chame als 0815 antworte zu allem bruche! fasch so guet wie d'nazi keule... :kicher:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

aber je nachdem scho abrachter.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

das de staat immer mächtiger wird, isch wohl nöd vo de hand z wiese. aber ebe, d lüüt vo hüt merket sowas halt nömm. hauptsach chli fön ha und reise.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

chli netflix und amazon. voll easy. disney hät sicher neue 0815 güdder fürs fuessvolk.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

sich mal folgendi frage beantworte:

-gits immer me gsetz oder nöd?
-um wieviel lüüüt stiiiget die staatsagstellte pro jahr
-wer schafft meh jobs, privatwirtschaft oder de staat momentan?
-wer wachst eigentlich na?
-stiiget d staatsabgabe oder nöd?

wenn das gmacht häsch, weisch wohii das mer stüüret. und waen den na luegsch das es fast weltwiit passiert. ja den chömet die böse verschwörigstheorie.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

also wenn, denn hei gwüssi länder hüt eher e Oligarchie als de kommunismus am start...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 28 Sep 2021 12:13 also wenn, denn hei gwüssi länder hüt eher e Oligarchie als de kommunismus am start...
aber hüt, isch morn bereits gester...

ih weli richtig gömmer denn global, wenn villi sache nöd mache döfsch ohni erlaubnis?
ohni dich, schieheilige verordnige zfüege?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Jones hat geschrieben: 28 Sep 2021 09:33 by the way, geili drohig: wenn z'covid gsetzt abglehnt wärdi, chönn niemer meh is usland reise.. :schraube:

https://www.20min.ch/story/waere-schwei ... 1167182701
Umgekehrt wird ein Schuh draus... ich bin jetzt eingesperrt da ich kein Zertifikat möchte. So einfach kann man so gut wie jede Tatsache verbiegen.

Zu den mRNA -Behauptungen:

Die Technik ist seit 1961 bekannt: Ja stimmt.

Die Impfung mit mRNA wurde seit 1993 (an Menschen°°) verwendet: Falsch, es wurde an Mäusen zu Versuchszwecken verwendet. Der erste Test an Menschen war im Jahre 2017. °° Wurde zwar gar nicht direkt behauptet aber man suggeriert diese Annahme, daher manipulativ.

Kann man an dieser einfachen Grafik sehr simpel ohne grosse Nachforschung nachgucken:
Bild

Genauere Erklärungen gibts natürlich auch: https://www.statnews.com/2020/11/10/the ... cine-race/
Nicht so peinliche und kurze "Behauptungs-Dokumente".


Ich forsche da noch gerne weiter um die Impffetischisten zufrieden zu stellen, da sie mir zuwenig Liebe zur Impfung unterstellen: Diese Unterstellung ist im übrigen richtig.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 28 Sep 2021 13:21, insgesamt 6-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 28 Sep 2021 12:25
ih weli richtig gömmer denn global, wenn villi sache nöd mache döfsch ohni erlaubnis?
ohni dich, schieheilige verordnige zfüege?

d'frag isch halt:
A) luegsch das grundsätzlech als vorübergehend und dr pandemie gschuldet a
oder
B) hesch z'gfüehl dass jede staat wäutwiit zume totalitäre regime wird ufgrund vo däm corona kack und nume druf gwartet het
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Dazu muss ich sagen, ursprünglich wurde mRNA zur Gentherapie BEI KRANKHEITEN verwendet, das war auch der ursprüngliche Verwendungszweck denn man angestrebt hatte. Erst als diese ganze Panik ausgebrochen war hatte man es als neue Option angesehen... da jetzt ja Notlage herrscht und man nicht mehr weiter forschen muss... beziehungsweise "Jedes Mittel ist heute recht". So simpel funzt das eigentlich...

Es war nie vorgesehen damit völlig gesunde Menschen zu behandeln...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

druf gwartet? fauci investiert is herstelle vo dere mutation und hät vor jahre vorhergseh und gseid, dass eh pandemie öppe jetz uf eus zuechunt und du formuliersch das so?

impfpäss sind für mich d'vorstufe vom ne social credit system. zämme mit andere sache wo zum global reset ghöred, wie digitali währig gömmer da in eh härt dystopischi richtig.

aber nei. nöd jede staat hät eifach druff gwartet. das chunt vonere höchere instanz. geld = macht.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

äbe... säge ja oligarchie... ;)

d'schwiz isch trotzdem unabhängig vom fauci und co... also indirekt halt dür die situation wo mir itz hei aber wenn meh dir so zuelost (bzw. liest) chönnt meh meine, das wäri vom berset und allne da plant worde... :roll:

d'schwiz hets im gägesatz zu andere länder säuber ir hand aber dür die mediali nonstop panikmache isch das äbe o nume ir theorie besser...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Selber in der Hand? Denkste... wenn es nur schon um die Reisefrage (ohne Zertifikat) geht fängt die grosse Kriecherei ja bereits an. Wenn die USA etwas sagt oder auch Mutter EU oder almighty China, wird sehr gerne mal gekuscht, daher schwer relativ.

Dennoch bin ich trotz dieser Oligarchie-Tendenz, also mehr Plutokratie als Demokratie (und schon gar nicht Kommunismus, den gabs doch noch nie), nicht dafür in der Schweiz "den Reichen" an die Beutel zu gehen weil das löst kein vorhandenes Problem. Wenn wir da nicht in weltweite Dimensionen denken verursachen wir da nur schmerzhafte Stiche in ein Bienennest welches danach am ausfliegen ist. Wichtiger finde ich den Zusammenhalt, trotz grosser Ungleichheiten, das kann am ehesten Probleme lösen: Nicht geballte Fäuste von allen Seiten.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 28 Sep 2021 12:56 chönnt meh meine, das wäri vom berset und allne da plant worde... :roll:
nei, die mached was ihne gseid wird und kassiered dafür hinedurre ab.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

Bild

was für es scheiss land. aber guet, gitt natürli au deht trotzdem no vill vernünftigi bürger.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Du bist aber schlau... wäre ich ein Diktator würde ich dich entweder einkerkern oder zum Freund machen. Bloss nicht frei rumlaufen lassen...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Ribit X Titan hat geschrieben: 28 Sep 2021 13:18 Du bist aber schlau... wäre ich ein Diktator würde ich dich entweder einkerkern oder zum Freund machen. Bloss nicht frei rumlaufen lassen...
was meisch wär ih dem szenario für dich di bescht option?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

grundsätzlech steits jedem frei, e initiative z'starte wo z.b. seit: Zerfifikat zum reise JA (wiu das wird international brucht, dumm aber da hei mir ke ifluss druf) aber für inländischi sache (wie restaurants, gym etc) NEI!

das chasch im usland nid... darum vorteil!

und ja, i bi o nid unbedingt fan vom massive bestüüre vo de riche. wiu denn wanderet e teil ab, stüreinahme göh verlore und meh het nüt dervo. (so theorie, obs denn würklech immer so isch, steit ufeme andere blatt. git ja no anderi areiz als NUR stüüre, wo d'schwiz interessant mache)

i wär aber e fan vom internationale bestüre vo de superriche! nur isch das utopie und wird nie passiere... so dass sie überall uf dr wäut meh müsste zahle. aber das würd im umchehrschluss e weltunion / weltregierig bedütet und vo däm bini de wieder gar nid fan. e brainfuck! :schraube: :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 28 Sep 2021 13:17
Jones hat geschrieben: 28 Sep 2021 12:56 chönnt meh meine, das wäri vom berset und allne da plant worde... :roll:
nei, die mached was ihne gseid wird und kassiered dafür hinedurre ab.
das isch dini behouptig wo whs am gliche ort gläse hesch, wo steit, dass dr adolf de jude nur d'schädlinge use de chleider gholt het.. :roll:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

:lol: :lol: :lol: aber was meinsch mit whs? wirtschaftshochschule? und welle ort söll das ächt si, wo ich das gläse han?
was isch den zyklon b gsi?

mini behauptig, isch eh logischi schlussvolgerig uf die jede irgendwenn chunt, wo sich intensiver mit dem thema beschäftigt, dänk ich.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben: 28 Sep 2021 12:56 äbe... säge ja oligarchie... ;)

d'schwiz isch trotzdem unabhängig vom fauci und co... also indirekt halt dür die situation wo mir itz hei aber wenn meh dir so zuelost (bzw. liest) chönnt meh meine, das wäri vom berset und allne da plant worde... :roll:

d'schwiz hets im gägesatz zu andere länder säuber ir hand aber dür die mediali nonstop panikmache isch das äbe o nume ir theorie besser...
$

d schwiiz isch nie "unabhängig" vom deep state. mir sind eis vo de zentrale länder in europa. lauf mal in zh ume und lueg wieviell freimuurerzeiche es a de alte gebäud haet. oh hilfe verschwörig.
Zuletzt geändert von thaeye am 28 Sep 2021 13:42, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Ribit X Titan hat geschrieben: 28 Sep 2021 12:59 (und schon gar nicht Kommunismus, den gabs doch noch nie)
du bisch ganz en gruusige glichmacher.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

https://techstartups.com/2021/08/10/mee ... anagement/

blackröck und zwei anderi firmene sind ih allne sektore und praktisch allne firmene als hauptaktionäre itreit.
energiegwünnig, medie, underhaltig, pharma, überall. si sind zämme im bsitz vo ca. 85% vom gsamte weltvermöge.

mer chan also liecht druff schlüsse, vorallem wie mer gseht das gwüsi lüht und themene tabu sind ih dä nachrichte welt, dass sie diktieret was mir gsehnd, ghöred und konsumieret.

sie entscheidet was ih dä nachrichte staht, wer wenn uf social media zensiert wird und weli impfstöff pusht werded.
wenn du postisch, dass dini muetter nach dä impfig behindert worde, oder gstorbe isch, wirds als fake news abgstämpflet. wenn glück häsch gitz nur en warnhiwies under din post, wahrschinli aber wird er glöscht, oder au grad dis konto.

wenn mer sich das alles ahluegt, sowie die penibli und glichgschalteti ihfüerig vo lock downs und andere restriktione, bruchts nüm vill das mer glaubt, dass dä berset kassiert zum dumm tue. logisch laufts nöd vill andersch, als im ne land wo korruption gang und gäb isch. es isch nur weniger offesichtlich.

das chasch gern nahluege. dazue musch au nöd uf quellene, wo dir über dä zweit welt chrieg verzelled.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 28 Sep 2021 13:49, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben: 28 Sep 2021 13:38 d schwiiz isch nie "unabhängig" vom deep state. mir sind eis vo de zentrale länder in europa. lauf mal in zh ume und lueg wieviell freimuurerzeiche es a de alte gebäud haet. oh hilfe verschwörig.
das isch leider so. er gseht nur d'oberflächi. schad. d'mitti hät wohl kenn klare durchblick.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 40 Gäste