esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
calanda
Bündner König
Bündner König
Beiträge: 7660
Registriert: 22 Aug 2002 16:42
Wohnort: Taafaas
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von calanda »

Master(G) hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:54 es isch doch meh en bestätigung für de bunderat und sini corona-politik als en freipass zur überwachig. svolk hett mit dem ja eifach gseid: hey, das was de bundesrat macht, isch ok. mir händ vertraue, dass de bundesrat die richtige entscheidige au künftig trifft...

ich ha als gimpfte au nei gstimmt, aber chan mit eme ja au guet läbe.

verglichä mit jude findi übrigens under aller sau. die händ damals kei möglichkeit gah, öppis ade situation zändere. die ungimpfte aber scho. es isch en persönlichi entscheidig. das mit jude und nazi vergliiche isch komplett bescheuert.
:1thumb:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Vyse hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:55
siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:51
Vyse hat geschrieben:
Was bringt e Demokratie, wänn möglicherwiis dä gröscht Teil vo dä Bevölkerig so dänkt (Uuuszug uus äre fb-Diskussion uuf mim Profil).
gröscht bevölkerig isch oh fuer svp, ig halt nid, aber deswäge tue ig nid jedesmal tumm usruefe.

vo de corona gägner gibts gloubs a chli mehr fantasy geschwurble, wo jede normale mönsch sich dann fragt, ob es sarkasmus isch oder sie das bierernscht meine.
Häsch du gläse, was die Frau gschriebe hät uuf miini Kritik bzgl. Massnahme, häsch das fettdruckte würkli verstande? Schriibs uuf, phalt das, was sie gseiht hät im Hinderchopf und lis bewusst 1984, immer wieder rückblickend uuf dä Kommentar.
das was die frou meint, isches wohl wäge settigi wie die waaliserkanne, wo sich meine dass sie ueber das gsetz stönge und alles dörfe mache. der bund versucht öpis iizudämme, a paari mache dann grad das gägeteil wou sich sich nid damit choi abfinde oder der anderi meinig sind....dann bringt irgendwelchi massnahme eh nued. fuer das isch die abstimmig da gsi....entweder oder.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:56
thaeye hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:50 hä? wenn han ich mich nöd an gsetz ghalte? wtf.
Jedes mal wenn du en Joint rauchsch Röne! Bisch druff?
:banana:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

entweder oder du
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:58 ich han au immer gseit das ich s land verlah :groel:
unter anderem ja, uf jede fall isches äuä nüm diis land, welles land wosch jetzt als "diis" land usewähle? :lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

natürli isch das nömm min schwiiz, aber trotzdem bin ich sozialisiert i mim umfeld etc, aber das isch dir alles z höch und du froisch dich jetzt chli will gunne häsch. alles guet.

s chaos gat trotzdem wiiter, die 4 sprütze wartet und mische söttets under 30gi den au nömm und moderna nömm under 30gi, pfizer in asie zum teil au nömm under 30gi, omikron isch härte shit, doch nöd soo will nur pfnüsl und gliederschmerze, alles isch debiii.

um mich muesch dir kei gedanke mache, bin guet ibettet und alles bestens. sobald sich die erste nebelwolke liechtet , bin ich ufere karibikinsle chli am umepimmle.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

a ja, ha da öpis ghört ka vo wäge sich separiere und alles neu uufbaue, wöu der bund und die mehrheit ja dumm sigi.

ah ja, uf das bisch ja gar nid druuf igange:

hesch jetzt maske und abstand regelig immer ighaltet und somit NIE das gsetz broche, schwör bi dinere indianer ehrewort??!!!!! :kicher:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:38 schwizz isch a demokratie, das hei mir jetzt 2 mal bewiese dass die mehrheit dass so wott ha. bisch nued besseres nume wou du hier gebore bisch...also halt dir doch mal a die verfassig und gsetz, statt immer nume tumm zu tue.
isch es geg es gsetz "tumm zu tue"?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:15
siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:38 schwizz isch a demokratie, das hei mir jetzt 2 mal bewiese dass die mehrheit dass so wott ha. bisch nued besseres nume wou du hier gebore bisch...also halt dir doch mal a die verfassig und gsetz, statt immer nume tumm zu tue.
isch es geg es gsetz "tumm zu tue"?
ja...frag mal die paar kollegene wo bi de unbewilligti demo tumm ta hei, oder de bsitzer vo de waaliserkanne und konsorte.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:47 es het nid jede das land verdient wo er gebore isch worde
zu dina gunste gohni eifach drvo uus dass am trolle bisch
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:48 Lüüt wännd kontrolliert werde und über sich verfüege lah. Das muesch dier mal innezieh: SIE WÄNND DAS!!
https://youtu.be/qeMFqkcPYcg?t=23
Master(G) hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:54 es isch doch meh en bestätigung für de bunderat und sini corona-politik als en freipass zur überwachig. svolk hett mit dem ja eifach gseid: hey, das was de bundesrat macht, isch ok. mir händ vertraue, dass de bundesrat die richtige entscheidige au künftig trifft...
s volk und dä bundesrat sind inere beziehig wo dä eint partner dä ander mishandled, aber s stockholm syndrom isch zu starch, so dass s opfer die beziehig nöd verlah will. trurig.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

Master(G) hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:54 das mit jude und nazi vergliiche isch komplett bescheuert.
unfassbar tumm. eifach unfassbar.

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:56 hesch du dir immer a die maske und abstands regelige ghaltet?
was isch das für a dialekt?

thaeye hat geschrieben: 29 Nov 2021 13:58 ich han au immer gseit das ich s land verlah :groel:
du verlohsch ja nit mal altedorf!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

:groel: bin hüt grad widr ide weltstadt mit circle flughafe umebummlet. aber ja isch schööööön da.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

thaeye hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:31 :groel: bin hüt grad widr ide weltstadt mit circle flughafe umebummlet. aber ja isch schööööön da.
solothurn?
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

fast, laeck da haet sich züri widrmal überna du. was füren idiotie.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben:
s volk und dä bundesrat sind inere beziehig wo dä eint partner dä ander mishandled, aber s stockholm syndrom isch zu starch, so dass s opfer die beziehig nöd verlah will. trurig.
es tumms kind wo nid gnau weiss was guet fuer ihn isch, muess meh o fuehre und zeige was richtig isch, oh wenns teubelet und grännet.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Waldschrat hat geschrieben:
was isch das für a dialekt?
bärner u seisler dialekt vermischlet. :kicher:

eventuel no a biz suppethurner dazu.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:36 bärner u seisler dialekt vermischlet. :kicher:

eventuel no a biz suppethurner dazu.
hart

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:33 es tumms kind wo nid gnau weiss was guet fuer ihn isch, muess meh o fuehre und zeige was richtig isch, oh wenns teubelet und grännet.

alle wege führen nach röhm!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:33 es tumms kind wo nid gnau weiss was guet fuer ihn isch, muess meh o fuehre und zeige was richtig isch, oh wenns teubelet und grännet.
jesus chrst. jetz verglicht er mündigi lüht mitere andere meinig, als dummi chinder.
lüht wo autonom und selbstbestimmend handle wänd..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:43
siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:33 es tumms kind wo nid gnau weiss was guet fuer ihn isch, muess meh o fuehre und zeige was richtig isch, oh wenns teubelet und grännet.
jesus chrst. jetz verglicht er mündigi lüht mitere andere meinig, als dummi chinder.
lüht wo autonom und selbstbestimmend handle wänd..
seit de wo mit de stockholmer syndrom chommt, vo wäge beziehig und misshandlige. :groel:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:33
es tumms kind wo nid gnau weiss was guet fuer ihn isch, muess meh o fuehre und zeige was richtig isch, oh wenns teubelet und grännet.
Und gfüehrt muens werde duur en Instanz, für die in letschte Konsequänz nur es Elemänt bisch im finanzielle Nullsumme-Spiel, isch klar, tuet dä persönliche Entfaltig am beste, wänn me sich vonere öknomische Verwertigslogik assimiliere laht, anstatt sich füehre lah duur öpper, däms würkli um entfaltig vo Autonomie, Empathie und kritischem Dänke gaht. Lah di vo dä Regierig fühere, sie isch diis Eltereteil, diin Mentor, diini Beziehig und diin Gott.
Zuletzt geändert von Vyse am 29 Nov 2021 14:59, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:57 seit de wo mit de stockholmer syndrom chommt, vo wäge beziehig und misshandlige. :groel:
seid dä, wo für dä staat dä ganz tag muhlchorb treit und zwenig suurstoff is hirn bechunt. :gorel:

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von siralos »

Vyse hat geschrieben: Lah di vo dä Regierig fühere, sie isch diis Eltereteil, diin Mentor, diini Beziehig und diin Gott.
nei lah ni mir nid, da ig ou nid immer iverstande bi mit de entscheidig vom bundesrat, eltere oder gott.(gloube zwar nid a gott, aber bible het scho a paar gueti sache drinne)

regierig gibt mir a paar lösigs vorschläg und je nachdem was ig fuer guet und sinnvoll empfinde, richte ich mir danach oder ou nid, aber ich versueche niemert debi zu schade. momentan dänke vieli gägner dass de virus nued mehr als a grippe isch, mag sii dass das stimmt, was aber wenns äbe doch mehr isch und was wenn me doch mehr hätte sölle mache als a paar massnahme? wer treit dann schuld a die paar toti oder die wo nid hätti chöne operiere?

ueber impfig wird duurend gläschteret sie bringi nued, sie het näbewirkige usw. handkehrum sind dass o dieselbi lüüt wo jenschtes zueg rouche und ihnehme, da gibts natürech keini bliibendi schäde. :groel:

@maschtler: ig traage maske fuer mini mitmönsche, vor allem die älteri lüüt und a dem ersticke ig nid. isch gloubs o keine jemals ertickt, nid mal kinder und jugendlichi wie das fangs umegange isch.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Waldschrat »

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:28 aber bible het scho a paar gueti sache drinne

:typej:
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

siralos hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:28 @maschtler: ig traage maske fuer mini mitmönsche, vor allem die älteri lüüt und a dem ersticke ig nid. isch gloubs o keine jemals ertickt, nid mal kinder und jugendlichi wie das fangs umegange isch.
guete asatz!
i hoffe, du machsch das in zuekunft immer, dass o niemerem alts e influenza oder süsch was ahänksch... :1thumb:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 37 Gäste