GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von zeromeier »

han mal paar zum Chauf in Uftrag geh wenns bi 14.50 isch. evtl. isches nie det hüt, denn chaufis halt nöd.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

isch höch, ich chauf sie erst under 13. allerhöchstens 13.50 ;) wenn de nasdaq mal chli härter korrigiert , gheit die grad döt abe, uusert ebe sie macht jetzt wiiter mit em run wie so aneleit. hüt au scho widr fast bi 15.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

nöd vergesse, die isch sauvolatil, binere härte korrektur flügt die bi grössere investore grad als ersts usem depot.
drum demit rechne ;) aber du kennsch es ja vo jumia und nioh
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Jul 2021 16:21, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: 09 Jul 2021 16:20 isch höch, ich chauf sie erst under 13. allerhöchstens 13.50 ;) wenn de nasdaq mal chli härter korrigiert , gheit die grad döt abe, uusert ebe sie macht jetzt wiiter mit em run wie so aneleit. hüt au scho widr fast bi 15.
ja, chauf ja nöd 500; denn wär de stutz no verchraftbar.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

hüt pusht wsb MOON...300% plus :lol: :lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

hüt probiert den virgin galactic mitem branson a bord is weltall z flüge (suborbit), de wettkampf zur kommerzialisierig vom space isch im gang. de bezos folge den in 1.5 wuche.


Quelle
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22436
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von Jones »

Geil. Schwanzverglich vo de superriiche arschlöcher uf dere wäut im wäutall! 🤮
Wenn när am schluss so viu schrott und mikroteili umeschwirre, dass wichtigi satellite beschädigt wärde und üses kommunikationssystem zämebricht, darf de dr Staat wieder e lösig sueche...

Ruhig düreschnuufe.. alles chunnt guet... 😂
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

de mensch wott halt immer en schritt wiiter gah. drus mache tueter den vill guets aber au vill schlechts. lebe halt.
isch de logisch nöchst schritt. überwachig muess zueneh (eigeni bevölkerig, hacker, IoT etc.). drumm stressets so.

aber trotzdem faszinierend.

wenn alles guet lauft hüt, wird astra sicherlich mitprofitiere :lol: virgin isch eh scho abghobe vom marktwert her.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von Buccaneer »

Share dilution bi virgin? 500 mill?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

jo, ich haet au profitiert bi somene astieg siit januar :lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

schön jede tag -8% bi AMC. evtl gsend d affe vor luuter boim de urwald nöm? ich denk wird sich zwüschet 20-30 ipendle.

disney gester weg black widow +4.5 %, AMC au mit Black Widow-8%

und den häsch halt au gseh was streamingrevenues so usmachet scho. kino wirds scho schwer ha i zukunft, cha mir vorstelle das die grosse streamingabüüter mal d kinos chaufet als Werbeflächi quasi und chli Events. aber wer isch eigentlich so doof und zahlt fast 30 stutz für black widow zusätzlich zum abo? wtf
Benutzeravatar
calanda
Bündner König
Bündner König
Beiträge: 7660
Registriert: 22 Aug 2002 16:42
Wohnort: Taafaas
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von calanda »

thaeye hat geschrieben: 09 Jul 2021 16:20 isch höch, ich chauf sie erst under 13. allerhöchstens 13.50 ;) wenn de nasdaq mal chli härter korrigiert , gheit die grad döt abe, uusert ebe sie macht jetzt wiiter mit em run wie so aneleit. hüt au scho widr fast bi 15.
chasch bald zuegrieffe
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben: 13 Jul 2021 08:21 schön jede tag -8% bi AMC. evtl gsend d affe vor luuter boim de urwald nöm? ich denk wird sich zwüschet 20-30 ipendle.

disney gester weg black widow +4.5 %, AMC au mit Black Widow-8%

und den häsch halt au gseh was streamingrevenues so usmachet scho. kino wirds scho schwer ha i zukunft, cha mir vorstelle das die grosse streamingabüüter mal d kinos chaufet als Werbeflächi quasi und chli Events. aber wer isch eigentlich so doof und zahlt fast 30 stutz für black widow zusätzlich zum abo? wtf

Bin super gspannt wie sich das entwickled.
Aber Fundamentals chasch vergässe... klar Streaming und so. Trotzdem super zahle i de Kinos und jetzt zeigeds ja auf MMA oder UFC Fights und so scheiss. Aber äbe... es gaht nid um Fundamentals.
Ich glaube es gaht nöggstens uf 100 - 120$ und de wieder abe bis 50 - 60 und de wider obsi... Uf udn ab.
GME isch au vo 160 uf 60 bevors wieder höher isch und bi AMC hemmer ja au scho so züg gseh. 20 uf 5 denn uf 14 wieder abe uf 8 etc. pp.

Was meinsch du zu AMC?
Ich meine klar: Wenn mer Fundamentals nimmt, isch die Aktie irgendwo zwüsche 15 - 25 $ izordne. Aber es gaht ja um SHORTS...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von Buccaneer »

Ich dänke C3.ai hed sich mal ufeme Level ipändled, womer sichs chan überlegge...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

s geile isch de chart vo amc, sind scho algos wo das so schön trepplimässig geg abe verchaufet. immer schön geg die 8% minus i de letschte täg
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von Buccaneer »

Wie chönnd die so viel verkaufe, wenn über 80% vo Retail ghodled wird?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

ich chan da niemertem meh glaube, all die apes verstiifet sich au uf date und haend s gfühl sie heget de "wallstreet" mechanismus knackt. ich glaub a das nöd. d hedgefonds werdet am schluss geg ue und geg abe chohle gmach ha und d apes vill verlore.

evtl. chan au über etfs wo amc drin isch, gshortet werde? d hf's haend sovill ziiit, die chönd ja den au bi 10dollar covere oder so.

du überschätzisch d psychologisch stärchi vonere masse vo mensche. die hebet nöd wenn sie ihre fett gwünn jede tag schmelze gsehnd. genau, wieso sinkt sie wenn 80% retailer sind? willd retailer verchaufet.

eventuell schüsst sie ja würkli uf 100 und na meh. da isch alles möglich. gsehns au chli als hedge geg de märt. villfach verhaltet sich meme akie geg die allgemein marktrichtig.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

bi lucid haends widrmal uf en öpfl kooperation ghofft. :groel:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

calanda hat geschrieben: 14 Jul 2021 11:10
thaeye hat geschrieben: 09 Jul 2021 16:20 isch höch, ich chauf sie erst under 13. allerhöchstens 13.50 ;) wenn de nasdaq mal chli härter korrigiert , gheit die grad döt abe, uusert ebe sie macht jetzt wiiter mit em run wie so aneleit. hüt au scho widr fast bi 15.
chasch bald zuegrieffe
de run vorher isch chli härt gsi, da mueme jetzt na chli warte bis widr chli stabilisiert. momentan gat s big money widr in big tech und us de spekulationsgschichte.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

mini theorie gsamthaft isch ja, das de märt namal en ragette startet waenns heisst covid isch besiegt. den wirder härt abverchauft (crashmässig). aber das jahr wird das glaubs nömm passiere.

hüt red den de powell widrmal. also na en absacker hüt sicherlich drin :lol:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben: 14 Jul 2021 14:34 ich chan da niemertem meh glaube, all die apes verstiifet sich au uf date und haend s gfühl sie heget de "wallstreet" mechanismus knackt. ich glaub a das nöd. d hedgefonds werdet am schluss geg ue und geg abe chohle gmach ha und d apes vill verlore.

evtl. chan au über etfs wo amc drin isch, gshortet werde? d hf's haend sovill ziiit, die chönd ja den au bi 10dollar covere oder so.

du überschätzisch d psychologisch stärchi vonere masse vo mensche. die hebet nöd wenn sie ihre fett gwünn jede tag schmelze gsehnd. genau, wieso sinkt sie wenn 80% retailer sind? willd retailer verchaufet.

eventuell schüsst sie ja würkli uf 100 und na meh. da isch alles möglich. gsehns au chli als hedge geg de märt. villfach verhaltet sich meme akie geg die allgemein marktrichtig.
Es git nix zum abverchaufe, well die keini Shares hend. Aber klar schüttleds paar use. Aber Lüt wo so zwüsche Jan - März ine sind lönd sich glaubs nid gross beidrucke. Es hed jast jede TAg meh buy als sell orders. Massiv viel meh. Klar, sind viellicht nur immer chlini orders aber glich...

Gester 2.5 Millione meh shorts.
Offiziell über 100 Millione short shares.
Jede ETF wo AMC und GME dinen isch wird gshorted wie blöd.

Wie gseid ,glaube gli chunnt en Usbruch uf 100 - 115 $. Bin mal gspannt wie das witer lauft.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

s kilo gras isch den nachem hütige tag widr weg :groel:

hüt gits für amc namal richtig ufs muul und demfall au für alli andere momentumstocks. analog gester.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von thaeye »

:!: nöd vergesse , nvidia split 1:4 am 19.juli , git na schöni stammaktiedividende für longtermholder.

mal luege wie sich das entwicklet, wür nvidia gern na chli ufstocke, churzziitig gsehn ich es paar hürde aber s gschäft brummt und die machet chohle wie blöd.
Benutzeravatar
calanda
Bündner König
Bündner König
Beiträge: 7660
Registriert: 22 Aug 2002 16:42
Wohnort: Taafaas
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee

Beitrag von calanda »

het aker eigentlich es gschwür. da gahts nurno abwärts
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 42 Gäste