wasch passiert im '71?!

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Ribit X Titan »

Nein, eher sowas:
https://www.msn.com/de-ch/nachrichten/o ... d=msedgntp

In Peking hat es über 100 Milliardäre (damit weltweiter Rekordhalter aller Städte, bei dieser Anzahl, Züri ist ein Witz dagegen) und gleichzeitig haben rund 600 Millionen Chinesen nur etwa 140 Fränkkli im Monat zur Verfügung, das ist sehr weit weg von dem "Kommunismus"... es ist gar keiner, genau gesagt.

Der grosse Wohlstand ensteht eigentlich auf Kosten "armer Schlucker" welche anscheinend bereit sind das hinzunehmen da ja das Urvertrauen, wenn es einigen gut geht dann geht es mir auch besser... stets bestehen bleibt. Der Schuss kann irgendwann nach Hinten losgehen, denn wer nicht teilt wird das erst recht nicht tun wenn er noch mehr hat. Paradox aber so ist es nunmal, das belegen alle Zahlen eindeutig.

Mein PC ist jetzt bereits 6 Jahre alt und kann unter Umständen Daten korrupt machen, da verstehe ich... und auch sehr viele andere Leute, keinen Spass mehr, deswegen ist ein neuer PC spätestens nächstes Jahr sicher kein Luxus. Ich verwende momentan das Notebook für Downbloads (Drives sind ja alle in Ordnung), halte ich für sicherer...
Mit dem grossen PC kann ich immerhin noch "normal" gamen und Games sind auch alle installiert... werkeln tut er noch irgendwie.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von thaeye »

nei es isch natürli freie marktwirtschaft wenn s KP dis lebe bis is letschte detail reglet. oh mann, du würsch nach china passe. de social score wür dir guet tue. hauptsach kei eigeverantwortig und öper a de spitze wo dir dis lebe "liechter" macht indem er dir wichtigi entscheid abnimmt. das gfallt dir.

als obs im kommunismus kei riichi geh haet :lol: du bisch en richtige gruusige linge sozialniiider.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Ribit X Titan »

Kein Interesse mit jemandem der so wenig Ahnung hat vom Wirtschaftsgeschehen inkl. dieser Dynamik, irgendetwas zu bereden.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 21 Aug 2021 06:23, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von thaeye »

Tentakel-Dildo hat geschrieben: 21 Aug 2021 06:21 Kein Interesse mit jemandem der so wenig Ahnung hat vom Wirtschaftsgeschehen inkl. dieser Dynamik, irgendetwas zu bereden.
:groel: :groel: guete troll
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Ribit X Titan »

Aber ja, ein "echter" Kommunismus hatte es noch nie gegeben, weise Einsicht. Insofern kann dieses System gar keinen Fehlschlag haben da es sowas noch gar nie gab. Nicht in der Ausführung des "Karl Marx"... sondern irgendwas das wesentlich kapitalistischer ist.

Ansonsten bist du für mich ziemlich dämlich... mit einer derben Latte vor dem Kopf.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von thaeye »

"wollt ihr den echten kommunismus"? :groel:

den glaubsch halt d china propaganda vo de "sozialistische" marktwirtschaft. uf jede fall würsch du döt ane passe. du wottsch nöd frei siii. i dim innere, du bruchsch en fuehrer.
Zuletzt geändert von thaeye am 21 Aug 2021 06:27, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Ribit X Titan »

Es wird sowieso keiner auf so einer "festgelegten" Ebene ernsthaft darüber diskutieren, da könntest du gleich in den Kindergarten gehen... da kriegst du keine ernstzunehmende Resonanz, so wie du es dir ja wünscht.

Wegen Freiheit, da sehe ich dich als sehr unfrei... und das obwohl ich kaum was über dich weiss.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von thaeye »

dini "festgelegte" ebene sind dini wirre gedankegäng. es git kei "festgelegte" ebene, was schnorrsch scho widr.
scho mal en reallive check gmacht wo dir real en person feedback uf dich und dini gedankegäng, mimik und gestik git? zum mal selbstabglich mache. wie würk ich geg usse? wie nimm ich mich selber wahr? oder halt uf china abfahre und sich dött lenke lah, chli meh als da.

ich bin sicher nömm so frei wie vor 20 jahr, da gsetzesfluet und d staatsmacht analog zu china da au zuenimmt. aber wer bin ich scho, verstah nix vo ökonomie und politik.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Ribit X Titan »

Höchstens ein bischen freier, denn was da versteckt in CH alles "gelenkt" wird... puh, hast du eine Ahnung.

Freiheit hat wenig mit der deklarierten Staatsform zu tun, sondern mit der effektiven Ausführung davon. Überhaupt ist "Freiheit" ein so mächtiges Wort dass man es fast immer unterschätzt und es in einem falschen Kontext sieht oder stellt. Man könnte darüber eine ganze Enzyklopädie schreiben und ein Leben lang es studieren, ist auch danach noch nicht fertig studiert. Immerhin würde man sicher mal zum Schluss kommen dass man generell nur so frei ist wie es eine Entität oder ein Umstand zulässt.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 21 Aug 2021 06:44, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von thaeye »

eifach numme dumm. natürli wird au da "glenkt", sogar immer me. haet vielleicht au mit dem z tue das oisi politiker china chli nöcher cho sind die letschte paar jahr und gseh haend das es sich lohnt d lüüt chli meh z "lenke" damit s wirtschafswachstum die benötigt rendite anebringt für oisi sozialsystem und ribits, s zukünftige "bedingigslose" grundikomme und es paar anderi zückerli, damit d ribits ruhiggstellt sind.

passt scho für dich die entwicklig, glaubs mir. dini ziit chunt erst na.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Ribit X Titan »

Da reib ich mir jetzt schon die Patschhändchen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von thaeye »

und übrigens. de grossi wohlstand (das isch nämlich s erschaffe vo de "mittelschicht" gsi) chunt vo de höhere produktivität. aber das isch für dich es fremdwort will du ja meinsch "produktiv" sii isch bös. das wo du meinsch isch s hütige umverteile vo une nach obe (wobiii de letschti fett astieg vo dem gap chunt vo de geldmengi im system). da chömer gern drüber diskutiere wie meh das verhindere chan i dem usmass.


da muesch bim geldsystem afange, solang d geldmengi so gross isch, werdet halt die obere na riicher. den halt au bildig bezüglich finanzsystem i de schuele wür scho chli helfe, will nur bös ischs finanzsystem nämlich au nöd, und fast jede haet en chance au devoo z profitiere.

was ois chönt rette isch digitalisierig und s innvoationsziitalter womer grad drin stecket, dur das wird produktiviät i de nöchste paar jahrzehnt grad namal verfielfacht i villne gebiet. isch natürli au mit villne fragezeiche verbunde . dur das chame evtl. die fett geldmengi widr kompensiere (contra hyperinflation)
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Mastler(P) »

geosnow hat geschrieben: 20 Aug 2021 20:15 scho klar, isch au weg em fortschritt. vieles gaht 2-3x schneller. Eifach chli schriebe. im 1971 sind doch sicher 20% analphabete gxi und oder händ sicher 2h für en Brief gah. jetzt häsch Autokorrktur und email. gaht s schriebe schneller und de Brief isch i 0.0001s am Ziel.
:arnold:
Tentakel-Dildo hat geschrieben: 20 Aug 2021 22:49 Kann man sich nicht mehr leisten weil immer weniger immer mehr brauchen.
also bruched stätig meh lüht, weniger resource als früehner? und darum sind d'löhn abegange?
ich bin chef und ich säg mine lüht, "hey ihr bruched doch eh nöd so vill. negscht jahr gitz 100.- wengier" und das mach ich jedes jahr?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Mastler(P) »

lol, dä kommunismus hät genau immer so funktioniert wie er söll. nämlich s dumme volch dazue zmanipuliere d'macht ah es paar usbühter abzgeh wo sie nacher härter figged und usnützed als di vorherig regierig.

paar lüht sind eifach zverbländet & zdumm tatsache nüchtern und realistisch zerchänne.

nüht hät meh läbe gfordert als politik im letschte jahrhundert und es isch fasch hauptsächlich wegm kommunismus.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von geosnow »

Ich gxeh das ganze scho chli anders. Früehner isch au viel meh gschaffed worde. 10h pro tag inere 6 Tage Wuche isch normal gxi. Und mer hät denn au nur Geld für knapp Esse und Unterkunft gah.

Jetzt chani, wenn ich bescheide bin, 50% schaffe und han e besseri Unterkunft, gnueg Esse und no chli meh.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Aug 2021 08:09 lol, dä kommunismus hät genau immer so funktioniert wie er söll. nämlich s dumme volch dazue zmanipuliere d'macht ah es paar usbühter abzgeh wo sie nacher härter figged und usnützed als di vorherig regierig.

paar lüht sind eifach zverbländet & zdumm tatsache nüchtern und realistisch zerchänne.
bösi zunge chönnte itz behoupte, dass es im kapitalismus nid so viu besser isch. dass z'volch manipuliert wird und es paar super richi die ganz welt usbüte... das wäre aber gaaaanz bösi zunge... :vortex:

aber evtl. si gwüssi lüt o z'verbländet, das z'erkenne... :kicher:

und NEI, bevor afahsch: i bi nid für kommunismus... ;)
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von feeshlee »

dä kapitalismus passt am beschte zum tier mänsch.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von thaeye »

ich find nöd das de mensch es "tier" isch, er chan aber zum tier werde.

de jones mit de erlüchtig, er isch oisies liecht im dunkle.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 21 Aug 2021 09:08
de jones mit de erlüchtig, er isch oisies liecht im dunkle.
gärn gscheh!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 21 Aug 2021 08:52 bösi zunge chönnte itz behoupte, dass es im kapitalismus nid so viu besser isch. dass z'volch manipuliert wird und es paar super richi die ganz welt usbüte... das wäre aber gaaaanz bösi zunge... :vortex:
wenigsten häsch nöd ah jedem egge lüht wo verhungeret, you know what im saying?
fuck outta here, momo. :)


Quelle
thaeye hat geschrieben: 21 Aug 2021 09:08 de jones mit de erlüchtig, er isch oisies liecht im dunkle.
:lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 21 Aug 2021 09:21 wenigsten häsch nöd ah jedem egge lüht wo verhungeret, you know what im saying?
stimmt. wenn's überhand nimmt mit de unglichheit chame ja essenmärkli verteile bim normale volk... :kicher:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:du bisch en richtige gruusige linge sozialniiider.
Sehr treffend, ich hätt no de Begriff Opfer ibaut
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von kingcaid »

Jones hat geschrieben: 21 Aug 2021 08:52 und NEI, bevor afahsch: i bi nid für kommunismus... ;)
wär au dumm, well lueg china und russland ah. same shit, other packaging
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von feeshlee »

thaeye hat geschrieben: 21 Aug 2021 09:08 ich find nöd das de mensch es "tier" isch, er chan aber zum tier werde.
ich find ehner umgekehrt: bis zume gwüsse punkt, tüend sich mänsche 'gsellschaftstauglich' benäh, händ rationali gedankegäng. aber irgendwänn chunnt so fascht jede a dem punkt ah, wo er sine natürlich instinkt erliiht und dänn isch dä tierisch ursprung nüme vode hand z'wiise.

also es tier, wo sich bemüeht, öppis bessers z'sii.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: wasch passiert im '71?!

Beitrag von Jones »


feeshlee hat geschrieben:
also es tier, wo sich bemüeht, öppis bessers z'sii.
Besser chames nid säge!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 33 Gäste