Ich reg mich grad uf über...

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von zeromeier »

Er macht keini nei.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von vectrex »

Er het lieber Chatze als Goofe ... :kicher:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von siralos »

vectrex hat geschrieben: 01 Okt 2022 21:22 Er het lieber Chatze als Goofe ... :kicher:
fehlt no en hümpel.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 02 Okt 2022 06:57 fehlt no en hümpel.
Het er glaubs nid eso gärn aber würd eigentlich zu ihm passe. Jede Dorfpolizischt het doch eine ... :kicher:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Jones »

Vyse hat geschrieben: 01 Okt 2022 20:15 Isch mier scheissegal: Du machsch Goofe -> du verursachsch en immäns grosse Ressourceverbruch.
Jetzt bin ich dä Egoist? :lol: Ich bin dä, wo am nachhaltigschte läbt fürs fucking Wohl vo dä Mänschheit, lol
I steue ganz sicher keni goofe uf die kaputti wäut mi fründ! ;)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 02 Okt 2022 09:29 I steue ganz sicher keni goofe uf die kaputti wäut mi fründ! ;)
Wär übernimmt denn emol Dis Stockwärk(mit)eigetum? :vortex:

Ich wär jo evt. interessiert gsi nachdem Du mich vo so STWE-Gmeinschafte überzügt hesch, aber jetzt mit dere Endlager-Problematik? :3eyes:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Huere Fotzebehörde...

Ha d Stromwixer gfraged, öbs mer chönnd n Übersicht über min Stromverbruch schicke. 48h für sone Antwort:

Vielen Dank für Ihre geschätzte Anfrage.
Gerne würden wir Ihnen die gewünschte Zusammenstellung ausführen und zustellen.
Dazu bedingt es einen bestimmten Zeitaufwand den wir Ihnen in Rechnung stellen müssen.
Der Stundentarif liegt bei 120.00CHF excl. MwSt.
Für Ihre Anfrage wird mit einem Approximativ Zeitaufwand von 02.00 Stunden gerechnet.


Hend die Homos de das nid in PDF umeligge oder was? Stromprise praktisch verdopple und denn 240.- welle zum schnell die letschte Abrächnige als Attachment schicke? Was für Lumpehünd
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Jones »

Wtf? Wo wohnsch du mann?
I cha das alles online uselah innert 20 sek... :groel:

Das isch im übrige ke behörde sondern e firma.. just sayin'... :kicher:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Üsi gemeindewerk sind n kattastoff
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Jones »

Gseht grad eso us...
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Und fas isch nur d dpitze vom isbärg. Mini stromrächnig isch zu 100% falsch. Aber die mongos chömmed nid druff und büted null understützig. Alles muss i sälber mache.
Zum glück hani en guete vermieter wo ez mir hilft dem uf de hrund z gah.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von turntablism »

Chasch di doch bim EKZ amelde und denndin verbruch go luege..
lueg da
Bild_2023-09-14_135026625.png
:vortex:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Wieso glaubsch du ich bin Zürcher? Wottsch Puff?

Ich wohne i de Gmeind Arth im schöne Kanton Schwyz! Und üsi Gemeindewerke Arth, und eigentlich alli Gemeinde Dienst sind i de digitale Steizyt. Die chönnd nüt!

Ez zieh der das ine. I minnere Hütte heds drü Wohnige. Well die Zahle abstrus komisch sind, bini mal die Stromzähler go luege.
Ich verbruche schinbar 6x meh Strom als Wohnig 1 und 30x meh Strom als Wohnig 2 tagsüber.
Ich verbruche garantiert meh als die beide, eber nid 6x und 30x meh.

De geilscht isch: Wohnig 2 hed bim Nachtarif 0000003 kwh. Ich han 0029262.
3kwh? Also nimmt de i de Nacht alli Sicherige use? Und die Zähler laufed scho sitt ewigs. Das heisst die Wohnig verbrucht i de Nacht NIE Strom.
Ez chömmed di Homos vom Strom de Zähler go usläse, und über die Jahre merkt keine vo dene Deppe, das 0000003 über Jahre gar nid möglich isch? Sälbst wenn nix laufe wür... Chüehlschrank und Lampe etc ziehnd ja glich es bizz Strom.

Wenn ich dene alüte chönnd die absolut nix säge. Wie viel Strom verbruch ich denn? Das chömmer nid nacheluege. Sie gsehnd das denn uf de Jahresabrächnig Endi Jahr.... lol.

Smarzzähler oder sone scheiss wär guet.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Dem Trottel han ich en geharschnischti Email gschickt! So eine bini! Ich gang öppe zum Blick! En Wuetbürger bini worde!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Jones »

Ähm... 30x meh?? :shock:
Und das isch e ähnlich grosse hushalt?
Und du hesch das eifach eso zahlt?

Chlini frag: bisch du echli blöd?? :vortex:
Nie im läbe würdi sone rechnig zahle...
Das gseht ja dr dümmscht vo de dumme dass das nid im asatz cha stimme... :roll:

Sorry das het müesse si... :oops:
Aber itz wieder sachlech:
Wie gross isch di hushalt (azahl Zimmer und persone und alter) ? Und wie wird bi euch gheizt?

Totalverbruch pro Jahr?

Git ja Richtwert...
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Ja ich bin blöd. Es hed mich lang nid interessiert. und ich bin kake i dene Adminsache. In letschter Zyt muss i bizz meh uf de Chole luege, drum tuen i verschideni Sache agügsle. Jetzt hemmer ja massiv Erhöige gha. I minere Gmeind söll d Strom 2024 doppelt so tür sie wie 2022.
Ich han ja vorher kei Verglich gha. Jetzt wäg dene höche Rächnige hani afa umefrage und luege. Ez hani de Verglich,¨

Mini Wohnig isch grösser als Wohnig 1 und 2. Azahl Bewohner isch aber glich. Aber das sind keine Gamer und so. Eine isch n Renter. Drum sägi: Die bruched sicher weniger Strom. Aber nid 30x weniger lol.

Bim umefrage isch usecho: Ich zahle meh als alli andere. Au wenn dete meh Lüt wohned und all de ganz Tag ihre Scheiss am Lade etc. sind.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Sowas müsst ich dene am beste igschriebe schicke! huere Homos

Ehrwürdige Vertreter der Gemeindewerke,

ich sehe mich gezwungen, Euch meine tief empfundene Missbilligung über die jüngsten Vorkommnisse in Bezug auf Eure Dienstleistungen kundzutun. Als edler Wohltäter dieser Gemeinschaft, welcher sich in Eurer Obhut dem Dienst des Lichts und der Energie verschrieben hat, empfinde ich eine tiefe Enttäuschung über die mangelnde Kompetenz und Unfähigkeit, die Ihr in jüngster Zeit an den Tag legt.

Es ist mir unbegreiflich und außerordentlich bedauerlich zu sehen, dass Ihr nicht in der Lage seid, mir eine schlichte Übersicht über meinen Stromverbrauch zu übermitteln. Es scheint mir, dass Ihr sämtliche notwendigen Daten in Euren digitalen Archiven gespeichert habt und demnach in der Lage sein solltet, diese Informationen mit Leichtigkeit und Präzision abzurufen. Stattdessen habt Ihr mir unverschämterweise mitgeteilt, dass Ihr für diese vermeintliche Dienstleistung 120 Goldstücke pro Stunde verlangt und dass diese Aufgabe etwa zwei Stunden in Anspruch nehmen würde. Dies ist nicht nur finanziell unzumutbar, sondern auch höchst unbefriedigend für eine Aufgabe, die in der modernen Welt binnen Minuten gelöst sein sollte.

Darüber hinaus erhebt sich mein Unmut über die Tatsache, dass die Strompreise in jüngster Zeit in die Höhe geschossen sind, ohne dass Ihr angemessene Erklärungen oder Unterstützung bietet. Als loyaler Bürger erwarte ich von Euch Transparenz und angemessene Informationen über die Gründe für diese unverhältnismäßige Preissteigerung. Es ist äußerst bedauerlich, dass Ihr in dieser Angelegenheit kläglich versagt und anscheinend in der digitalen Ignoranz verweilt.

Ich fordere Euch auf, Eure Dienste sofort zu verbessern und Euren edlen Kunden die gebührende Unterstützung und Klarheit zu gewähren. Es ist Eure Pflicht, die hohen Erwartungen Eurer noblen Anhängerschaft zu erfüllen und sicherzustellen, dass Eure Dienste den zeitgemäßen Anforderungen entsprechen. Solltet Ihr diesem Ruf nicht Folge leisten, so werde ich gezwungen sein, meine edle Ehre und Interessen auf andere Art und Weise zu schützen.

Mit vornehmer Verachtung,
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Jones »

Het dir das dr cobalt ufgsetzt? :groel:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von turntablism »

Ich wür mal de verwaltig säge si söled en stromer vorbii schicke und luege ob was falsch agschlosse isch über din stromzähler. Zahlsch vilicht für d wäaschmaschine vo de andere, strom i de garage, etc...
Bin kein stromer aber eifach mal so...

Sorry weg em ekzüri :kicher:
:vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Jones »

Lüt am mieterverband a... Du zahlsch wahrschinlech sit jahre dr strom vo de andere...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von siralos »

turntablism hat geschrieben: 14 Sep 2023 16:17 Ich wür mal de verwaltig säge si söled en stromer vorbii schicke und luege ob was falsch agschlosse isch über din stromzähler. Zahlsch vilicht für d wäaschmaschine vo de andere, strom i de garage, etc...
Bin kein stromer aber eifach mal so...

Sorry weg em ekzüri :kicher:
dasse da mache...säg's am vermieter. da stimmt garantiert was nid mit de zuleitig.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Buccaneer hat geschrieben: 14 Sep 2023 10:04 Zum glück hani en guete vermieter wo ez mir hilft dem uf de hrund z gah.

De vermieter isch n guete Typ. De hani ez chönne is Boot hole und er luegt ez die wuche mal sälber ubd wird denn en elektriker hinzue zieh.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben: 14 Sep 2023 16:21 Lüt am mieterverband a... Du zahlsch wahrschinlech sit jahre dr strom vo de andere...
Es fucking vermöge imfall! Es isch krass wie viel!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben: 14 Sep 2023 16:16 Het dir das dr cobalt ufgsetzt? :groel:
Chatgpt :groel:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Ich reg mich grad uf über...

Beitrag von Buccaneer »

Was mir uffallt: ha mi scho ewigs nüm ufgregt! Ha en richtige lauf gha. Bis ez wäg dene huere beamtedödls! Hed mis läbe ez sicher um 10 min verchürzt wäg bluethochdruck ind so!
Mamma mia
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Google [Bot] und 28 Gäste