Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von The Sheep »

Ob Text, Ton oder Grafik. Apps wo mit Hilf vo AI (künschtlicher Intelligänz), wasmer villicht nüchtern betrachtet au als statistisch errächneti Ergäbnis, basierend uf extrem grosse, durch Mensche erzügte Datemänge, übersetze chönnt, wärdet immer populärer. Ich möcht in däm Thread eigengtlich nit uf moralisch ethischi Betrachtige igo. Ich bin sälber Grafiker und ich find die Entwicklig mehr Fluech als Säge, aber leider isches nit ufhaltbar. Und um über d'Ängscht zrede, isch miner Meinig nach de Thread" okay, jetzt wirds langsam scary..." vom Master (G) besser geeignet.

Mich interessiert das Thema aber au praktisch. Ich möcht wüsse, was chann AI, wo sind im Momänt no ihri Gränze, und wie chann mir AI au als Grafiker nützlich si?

Es git im Momänt offebar zwei Platzhirsche im Berich Text zu Bild AI: "DALL-E 2" vo Open AI und "Imagen" vo Google. Bim erschtere hani mi im Mai fürs Beta Programm agmäldet, bin aber nonig iglade worde. Google Imagen hani kei Ahnig ob und wie mer das chann sälber teschte.

Wär sich unter däm Thema nüt chann vorstelle: Es goht ume Software wo usere x-beliebige Beschribig es Bild chann erzüge.

Als Alternative zu DALL-2 oder Imgen gits "Disco Diffusion", womer via Google Colab mehreri Stunde chann gratis teschte. Fürd Basics chani das Afängertutorial für die neuschti Version 5.4 empfähle: https://www.youtube.com/watch?v=3FVW3ewlTh0