Kosovo

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Antworten
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Kosovo

Beitrag von zeromeier »

Röné, wie findsch, dass de Kosovo jetzt 90Tg oni Visum id CH chan cho?

(und de Rescht, han aber in erschter Linie de Röné wele vorm Fiertig triggere :vortex: )
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von thaeye »

spielt doch kei rolle, chan eh jede choh. muesch nur chli wüsse.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: 17 Mai 2023 15:34 spielt doch kei rolle, chan eh jede choh. muesch nur chli wüsse.
wie hed jede chöne cho? also usserd hürate?

du bisch mir chli zwenig triggered :(
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von thaeye »

isch eh alles volle da. 8-) de eint vom gschäft letschti mitem bus vo pfäffike zu mir gfahre und haet gmeint ob mir da in uganda/somalia seget, bös.
im gschäft mueshc immer meh hochdütsch sprechen oder englisch speaken und i de kantine meint jede mit schlips und usländerakzent er chöngi sini ellboge inehaue und vor dich inedrängle.
Zuletzt geändert von thaeye am 17 Mai 2023 15:48, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von zeromeier »

Hüt hed mir öper verzellt, Teenie-Meitli würed in Zug nümä elei an See hänge oder z'zweite, wills die ganz Ziit vo irgendwelchne Nord-Arfikaner agmacht/beläschtiged werded, wo es "nei" nöd würed akzeptiere. crazy. Kei Ahnig obs stimmt, aber wenns stimmt: Schöne neue Schweiz, s'geilscht da isch d'Sicherheit, wenn das striichsch, chasch au noimeds andersch hii.

aber wie gseid, null research betriebe, evtl. Falschmäldig.
thaeye hat geschrieben: 17 Mai 2023 15:42 und i de kantine meint jede mit schlips und usländerakzent er chöngi sini ellboge inehaue und vor dich inedrängle.
das hani gfühlt grad geschter erläbt :lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von thaeye »

sicherheit wird i jedem land abneh, mir befindet ois in europa allgemein ufeme abstiegende ast, villli schnallets na nöd, aber es isch so. sie muess abneh, demit chan d KI und d overlords :) für ois den d regle na chli enger chönd zieh, demit mir ois nöd gegesiitig uf de grind gebet.

für sowas wie vo dim kolleg beschriebe wird natürli kei "research" betriibe, das wird den eifach zum standart. schliichendi süüüch.

d schwiiz isch es wunderschöns land, aber es wird grad chli vergwaltigt. muesstisch mal 10% lüüt useschmeisse und den duren rezession und widrufbau betriiebe vorallem bzgl infrastruktur. es sind eifach allgemein zvill lüüt i das land inegströmt, egal us wellne gründ. das nur uf zuewanderig basierende gschäftsmodell vo villne i dem land , muesstisch mal abstelle oder zumindest zruggschrube.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von Buccaneer »

We need to build a wall!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von Jones »

Trump chunnt ja bald wieder... :kicher:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von Buccaneer »

Säg i scho lang
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von Jones »

zeromeier hat geschrieben: 17 Mai 2023 15:47
wo es "nei" nöd würed akzeptiere.

z'guete: bald bruchts ja kes "nei" meh sondern es "ja"... :vortex:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von feeshlee »

dä mänsch.
1000 mänsche min. 80 arschlöcher. wänn da mit ethnie, religion oder herkunft is detail gasch, bisch en tüpflischiisser und chasch dich zu däne 80 zelle... was ich btw eh scho mach.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von Vyse »

dEthnie isch ja nur e zuefälligi Begleiterschiinig und nöd dUursach vom Arschlochsi, dUrsach isch die "kulturell" Prägig, also die sozialisierte Wert, Umgang mit Mitmänsche usw.
Du häsch also nöd sGfühl, da gäbs klari Underschied zwüsched Kulture? Häsch nöd sGfühl, gwüssi Kulture sind mit eusne, freiheitlich, demokratische Wert unverträglich und es wird immer zu Konflikt cho? Häsch nöd sGfühl, es respäktvolls Mitenand isch eher es utopischs Wunschdänke vo dä Linke und in Würklichkeit e vergäblichi Bemüehig? Ich nämli scho.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von vectrex »

Vyse hat geschrieben: 24 Mai 2023 11:17 dEthnie isch ja nur e zuefälligi Begleiterschiinig und nöd dUursach vom Arschlochsi,
Es het vil eher mit em Bruef z'tue. Grad bi Staatsagstellte hets uffällig vil drvo ... :kicher:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von feeshlee »

ich dänke, es git muschter, in welchi versuecht wird, dich ineztrugge. dänn chunts druff ah, ob d'möglichkeit häsch, alternative z'gseh. wänn dier vo chli ah scheuklappe ufzwunge wärded, wirds schwierig. aber das isch immer weniger dä fall. ich glaub nöd, dass jede in china sich nüd sehnlicher wünscht, dass d'partei die komplett kontrolle hät und findt, dass jede ami e bedrohig isch. das sind nur die, mit scheuklappe und die, wo's grad gäbig isch.

anyway, dä mänsch hät sich mit dä gsellschaft e verhaltenswiis ufzwunge, wo nöd sim naturell entspricht. alles zäme isch en brodelnde kochtopf und da chunt immer wieder vor, dass bi däre latente aggression chli was überschwappt.

freiheitlich demokratischi wert hät usgrächnet eusi kultur vor es paar mönet mit füess trätte: einersiits die wunderbar demokratisch entscheidig mit dem covid-zert und dänn eusi freiheitsliebende supermongos, wo gönd go randaliere, will sie nöd impfe wänd. da gsehsch, dass es nur es kontrovers thema brucht, demit eusi kultur 'eusi' freiheitlich, demokratische wert uf komplett unterschiedlichi art und wiis interpretiert... dä mänsch halt ebe.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von thaeye »

wer isch go randaliere will sie nöd haend welle impfe? :lol: :lol:

natürli sind die meiste chinese geil uf xiping, sie werdet ja i dem system ufzoge. kei ahnig was du oisch wottsch sege. du wirsch immer vo irgendwas prägt, die ganz ziit. s umfeld, din arbetgeber, dini kollege, dini familie alles hinderlat abdrück. was scheuklappe?

natürli wot de mensch inere "gsellschaft" lebe, mir sind sozial. was labberisch du :lol:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Kosovo

Beitrag von feeshlee »

ich glaube eifach nöd, dass en chines oder en russ eifach, will er das isch, öppis gäge freiheitlichi, demokratischi wert hät und dagäge vorgaht. und wänns doch passiert, simmer wieder bide arschloch-minderheite, wo am drücker sind.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 37 Gäste