[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

lol

Ukraine's Crowdfunding Aims to Keep Donors' Interest in War

The Ukrainian government is marrying some digital marketing tools with crowdfunding and other incentives for giving to keep global attention trained on its war efforts against the Russian invasion.

“There is a wave and there is this kind of euphoria, but then it abates," Mykhailo Fedorov, vice prime minister of Ukraine and minister of digital transformation, told The Associated Press. "We want to keep up this positive energy, the positive vibes.”

...

In the future, people looking to help Ukraine might buy a T-shirt with an image of Zelenskyy printed on it or attend a soccer match played by the national team with ticket or merch sales benefiting the country, Gres suggested.

...




by the way
die ganze Waffe und Hilfe stürtzed d Ukraine für die nöggste 100 Jahr id Schuldefalle... nix devo isch kratis wäg Solidarität und so.
Aber isch nätt wenn du paar Fränkli spändisch.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

genau au in taiwan isches de weste wo zündlet :lol:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben: 18 Mai 2022 08:48 genau au in taiwan isches de weste wo zündlet :lol:

Woni gseid han, das mer sich besser jetzt scho chli söll informiere hani dich natürli usgno vo dem.
Du weisch natürli scho lang wer die Böse sind und dass de Peter Beinart - Professor der politischen Wissenschaften von der City University New York - scho lang devo warnt, das mer dete chli sött gmässigt vorgah und de Kurs vom Biden nid gad optimal isch. Aber heeeeey....


Chauf du dir doch gschiedr es Zelensky T-Shirt oder mach n blau gälbi Flage hinder din Name
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

No en Zuesatzinfo (De Aug isch usgno):
Hesch gwüsst dass die Allierte nach em WW2 gseid hend: So Taiwan ghört offiziell zu China und guet isch?!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

de biden isch en mongi, häschs s gfühl ich verteidig de :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

er isch us AMERIKA! logisch fingsch ihn guet! :kicher:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben: 18 Mai 2022 09:50 er isch us AMERIKA! logisch fingsch ihn guet! :kicher:
ÄBE!

Wäg Taiwan: Hochrangigi Militärs vom Winnie Pooh hend vor zwei Täg es "gheims" Meeting gha wos chli drum gaht, wie mer sich chan d Taiwan schnappe und d Amis det userüehre... Git es Foti und Audio. Chan leider zwenig chinesisch zums sälber lose.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

De Interviewer isch n Douchebag. Aber es isch s allemal wärt am Ray Dalio zuezlose.



Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

machsch eine uf mastler? dä het doch o immer so NWO videos postet... :kicher:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Gaht aber nid um de Charles Schwab und so Verschwörigsgeschwurbel du Dödel...
Es gaht drum, wie sich d Wält chönnt ändere wäg Inflation und de internationale Konflikt mit USA, RU und China.

De Douchebag Interviewer wählt halt n geile Name wo de Algo für geil finded.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

de ray dalio gset d welt au jedes 2 jahr im undergang. normal.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben: 19 Mai 2022 09:38 de ray dalio gset d welt au jedes 2 jahr im undergang. normal.
Da kenn i au no eine = Abstimmig wo eim nid passt -> Staat übernimmt -> chauf Palantir -> well multikulti -> Weltuntergang


Was ich a dem Video interessant finde, isch vor allem, wie sie über d USA reded.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

rofl also wenn du die entwicklig nöd gsesch vo de staatsverblödig, tja, selber schuld. d welt gat weg dem nöd under, nur veränderet sich d schwiiz zumene drecks EU land.

aber bisch ja nöd de einzig wos nöd gset. locker ich chan kei chind wo den mal muend arabisch lerne und de adolf hitler als chef haend zumene lohn vomene eu arbeiter.

s nöchst wo chunt isch den de "direkti" stüürabzug vom lohn. bald au i de schwiiz. chum das söll doch de staat mache, was interessiert mich das.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Ich gsehsch scho, nur fang i nid gad a hüperventiliere...
Aber gehsch. Scho malsch wieder de Wältuntergang ad Wand. looool

Stell der vor mer hetti uf jede Ma i de mittlere Jahre glost wo plötzli i sinere Midlifecrisis usegfunde hed, dass früehner alles besser gsi isch.

Mousch chli optimistisch bliebe. Well viel vo dem Shit spielt sich nur Oberflächlich ab und spielt i wenige Jahr kei Rolle meh. Oder isch irgendöppis vo dem wo dir dini Alte vorghüled hend hüt no relevant?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Du musch chli mit em Flow gah Brudi! Mach doch ufere Wise am Zürisee chli Yoga und drück dir n Tofubörger ine!
Wenn wettsch chömmer eus mal träffe und bime Vollmondbier über dini inneri Seelewält rede! Du bruchsch das glaub! DRINGEND!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 19 Mai 2022 11:17
s nöchst wo chunt isch den de "direkti" stüürabzug vom lohn. bald au i de schwiiz. chum das söll doch de staat mache, was interessiert mich das.
für mi isch wichtig, wie viu ig muess zahle und nid wenn und wie... so lang sich das nid änderet, gsehnis tendenziell locker...

würd einige helfe, ihri finanze im griff z'bhalte wiu das wo inechunnt, chasch denn usgäh (abgseh vo KK prämie viellech no)
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

gsesch dumm, stüürerchlärigsveranwortig bim bürger ischen vertrauensbewiis vom staat ggü dir. aber ebe , die leute von heute. staaat mach chli meee für mich! mag nömm.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben: 19 Mai 2022 11:47 mag nömm.
Ich spühr dich gad voll! Mis Härz isch bi dir!

Mümmer en Intervention starte und dich zume ufbauende Gspräch ilade? Egal was machsch, chauf dir jetzt eifach kei Harley Davidson und fahr durch Europa. Wobi... wieso nid... go for it!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 19 Mai 2022 11:47 gsesch dumm, stüürerchlärigsveranwortig bim bürger ischen vertrauensbewiis vom staat ggü dir. aber ebe , die leute von heute. staaat mach chli meee für mich! mag nömm.
moment.. ig stell mir das so vor: stürabzug bim lohn -> stürechlärig -> nahrechnig oder rückzahlig...

also hani d'verantwortig zum stüre usfülle genau glich. eifach all die pflöck wo z'gfüehl hei, SIE müesse keni stüre zahle, wäre denn gfigget aber das wär mir egal...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

scheissendreck
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

guets argument... :lol:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Am Bush sin freudsch Versprächer: herrgöttlich!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 19 Mai 2022 11:53moment.. ig stell mir das so vor: stürabzug bim lohn -> stürechlärig -> nahrechnig oder rückzahlig...
Bisch halt scho en usgesprochene Simpel. Und Din Arbeitgeber söll dänk au grad no dr Eigemietwärt vo Dinere Hütte berücksichtige und entsprechend dr Stürabzug vom Lohn mache, gäll Du?

Und an dr ganzi Föderalismus und sini stürliche Folge hesch wahrschinlich au nid dänkt ... :lol:
Jones hat geschrieben: 19 Mai 2022 11:53 also hani d'verantwortig zum stüre usfülle genau glich. eifach all die pflöck wo z'gfüehl hei, SIE müesse keni stüre zahle, wäre denn gfigget aber das wär mir egal...
Und die Pflöck zahled denn natürlich plötzlich wenn e Nachrechnig chunnt obwohl si das vorher nie gmacht händ ... :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Dr 'doctor simple' verteilt z'prädikat simpel... Bescht... :groel:

Ganz simpel: z'höch istufe und bir igreichte erchlärig öpis zrügg gäh. Als areiz wie bir verrechnigsstür...

I ha kes Problem wie's hüt isch aber mir wärs o egal wenns gänderet würd... Dass du eher a altem hangsch wüsse mer ja...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 19 Mai 2022 21:07 Dr 'doctor simple' verteilt z'prädikat simpel... Bescht... :groel:
:sleepy:

Nid grad ifallsrich vo Dir. Kei eigeni Idee? :lol:
Jones hat geschrieben: 19 Mai 2022 21:07 Ganz simpel: z'höch istufe und bir igreichte erchlärig öpis zrügg gäh. Als areiz wie bir verrechnigsstür...
Isch halt nid so eifach da mir mit em Föderalismus und ebe em Eigemietwärt es ganz anders System händ wie praktisch all andere Länder und das ganz anderi Differenze cha usmache wenn de bi eus in emene andere Kanton wohnsch als wenn z.B. en Schwob in emene andere Bundesland sässhaft isch.

Wenn s'Dir egal isch, dass Du als Hüslibsitzer en höhere Verrechnigsstürasatz hesch als Din Arbeitskolleg ( :kicher: ) und Din Arbeitgeber denn 1 und 1 cha zämmezähle, ok. Ich find hingege, dass goht en nüt a ...
Jones hat geschrieben: 19 Mai 2022 21:07 I ha kes Problem wie's hüt isch aber mir wärs o egal wenns gänderet würd...
Scho klar. So absoluti Egoischte wie Du sind jo genau s'Problem. Du urteilsch nid nach em Prinzip sondern bisch immer ersch drgege wenns Dinere Asicht noch en Nochteil für Dich würd bringe ...
Jones hat geschrieben: 19 Mai 2022 21:07 Dass du eher a altem hangsch wüsse mer ja...
Eigentlich hetti mer gwünscht Dich irgendwie vermisst z'ha. Aber das isch überhaupt nid dr Fall.

Ligt villicht dra, dass Du en IQ vomene Toastbrot hesch und so e "Diskussion" nüt bringt ... :kicher:

Ich klink mich drum wieder us und mäld mich villicht in es paar Mönet wieder ... :groel:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Google [Bot] und 25 Gäste