[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

feeshlee hat geschrieben: 21 Feb 2023 18:08 wie würsch du das löse?
Git diversi Ahsätz aber vorerscht mal dä ganz Wahnsinn drossle oder ahhalte, bis me e Lösig gfunde hät, wär mal en vernünftige Zwüschedschritt. Es Souveräns Land muen sich chönne sälber definiere und dLawine eifach rolle lah, gaht völlig entgäge äre sälbstbestimmte Zuekunft.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Ich quotes mal uuf die nächscht Siite, wills wichtig isch:
thaeye hat geschrieben: 16 Feb 2023 14:48 und scho widr netto +80k :lol: :lol: bald gits "schweizer reservat". fremd im eigenen land isch wohl zuetreffend. bald wie in dubai , nur na 15% iheimische, denn hoff ich aber mit de benefits wo die iheimische in dubai überchömet, aber das wird den da sicherlich nöd de fall sii. will rassistisch. muesch alles allne geh, will mir sind alli glich.

afghan sind au na vill choh über d asylschiene und den na 100k ukrainer. ingsegsamt also sicherlich 150-200k me mensche im land IMENE JAHR. TEMPORÄr natÜRLI nur :groel: :groel: :groel: :groel: WIE AU SCHO D ALBANER UND eritreA ETC. ETC. die sind ja alli widr hei :lol: :lol: d EU Zuewanderig isch au uf höchstsand, also eigentlich alles.

https://www.tagesanzeiger.ch/nettozuwan ... 4851811351

MEI isch wohl begrabe worde :lol: :lol: geili demokratie
gschäftsmodell schweiz, alles zuepumpe. innvoation gleich null.

abr wiiter schlafe, es chunt scho guet.....hauptsach chasch na id ferie und chli games spiele. 15 mio "schwiiz" no problemo waemmer chli zämärucket und jede schwizer na 7 sprache lernt und de bückling macht, damit ihn jedi nation vo hine chan ne. am beste na en integrationskurs für schwiizer mache.

thaeye hat geschrieben: 21 Feb 2023 18:27 miteme punktesystem z.b? wieso git me als land wied schwiiz de grössti unique selling proposition us de hand (jede will i das land) und lat eifach jede güsl is land? uhhh er haet güsl gseit, er isch menschefeind. und den na jammere weg "fachchräftemangel"? waender mich verarsche? namal. d schwiiz haet eini vo de höchste iwanderigsquote vo de welt. i anderne länder hätsch scho lang ufständ. gruusigi mischig zwüschet falscher wirtschaftspolitik und falscher asylpolitik wo beides zum nachteil vo de eiheimische abgat.

du bisch wie alli, eifach chopf in sand und wiiter so, hauptsach na schissipapier und eis gaymen und ab und zue es reisli. es git immer lösige.
z spat isches aber scho, meh chönd s gröbste na verhindere, aber d veränderig isch scho sowiit das me d schwiiz in 20 jahr nömm erchäne wird.

es isch so: mir werdet usem usland gstüürt fängs, oisi eigebstimmig isch weg. siehe covidpass, siehe iwanderig und na villes meh. als schwiizer chasch dich ufen interessanti zukunft gfasst mache. am beste machsch jetzt scho eine uf alpöhi und hausch usem underland ab.s land haet sich jetzt i minere lebensziit scho sehr veränderet und ich hans gfühl es gat immer schneller.

es messer wenn ufd strass gasch mitneh wird den au langsam pflicht :lol: was füren sprach haend eigentlich dni chind im chindergarte muesse rede? :lol: wahrscihnlich eltereabig mit 3 übersetzer. :lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

hüt au widr vorem prime tower, romas am umehänge und jede dumm aschnorre. aber es iphone debii und die ganz bandi am zämätrummle.
den na frech wegem geld für sandwich go fröge, sauhünd, wenn nix gisch, verfluechets dich.

dümmer gats gar nöd, nöd merke das me rassismus schüürt idem so zueständ zuelat.

bin jetzt 10 jahr am gliche ort tätig und au d hardbrugg haet sich starch veränderet. dummi E&Y dütschi pinguin mit de gliche chleider und em gliche gang und den ebe de güsl überall wo umeschnorrt. da lob ich mir de surprise verchoifer wo mich jede tag alärmt willer nöd ganz bache isch.

ufpasse vyse du repostisch nazi pamphlet :lol: uf de siralos eifach nöd igah , hirn isch scho lang malfunction

-durchschnittslöhn blibet glich und stiiget nöd--eher am sinke bi de mittel und underschicht.
-eigeheim isch nöm erschwinglich für jenstes generatione
-platz wird immer knapper
-lohndruck immer härter
-bald verstat/red keis schwein me schwyzerdütsch
-sicherheit gat zrugg
-zämähalt/zivilcourage gat zrugg (siehe ZH Bahnhof Frau zämäschlah und alli lueget zue)
-generell wirds kei "gmeinsame" nenner me geh, will niemert verstat ja d schwiiz na :lol: mir sind ois ja den eh alli fremd.
-infrastruktur am aschlag (ich fahr siit 25 jahr eigentlich nur öv und es isch catastropf wie schlecht d SBB rund um de zürisee worde isch, vorallem in stossziite)
-mir werdet allgemein dümmer :lol: will nur na die saudämliche reproduzieret sich wie karnikel.

vill spass
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

typisch svp propaganda use plärre. wir de dubbel us de arena....schwizz isch voll, gönged wieder zrück id ukraine.

warum schaffet das pack nid und lungeret ume? hei de mongo klaut mini arbeit weg....er isch schuld dass ig arbeitslos bi. oder integrieret euch, lernet die sprach...warum söll sie die sprach lerne, wenn sie i paar mönet wieder abhaue muess? ah usländer machet wirtschaft kaputt...tschingge/spanier sind vor ca. 60 jahre scho da gsi und wo isch wirtschaft jetzt, am arsch?!

logik vo de svpler und em aug. macht durchus sinn.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

en schissdreck svp propaganda, aber ebe, was wott es chlihirn und usländer :lol: wie du das land beurteile. d wirtschafspolitik wird imfall vo de bürgerliche (unter anderem d svp) gstüüürt über d unternehemsnstüüür etc. aber ebe , du blibsch de dümmst. das kritisier ich au imfall.

würkli unglaublich ich hoff echt nöd das lüüt wie du s bürgerrecht da haend.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

ah, dann sind die bürgerlichi idiotene wo die mongos usem usland id schwiiz hole und üs de jobs klauet.

svp'ler säge scho sitt x jahre immer wieder dass schwizz voll und doomed isch, dass keine mehr de dialekt wird spräche und mir keini kohle mehr hei. no luschtig das blochers sitt x jahre lüt us öschtrich und süschtwo importiere um i ihrne fabrikene zu schaffe. supr konsequent!

über fachkräfte mangel dementiere und luegt nid mal ueber sinem tellerand use. wirtschaft besteit nid nume us bürogummis, aber wenn me so blind und verborrt isch....fascht glich tumm wie die linggi fraktion wo grad das extreme gägeteil wott. :typej:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

:groel: sry aber du bisch echt en hirnamputierte. schön bisch glich da und bringsch chli arbetsleistig :lol:

jaja isch jetzt guet, SVP SVP SVP!!!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von zeromeier »

Ich han keis Mässer debii wenni ufd Strass gang, aber au kei Uhr am Handglänk
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

jammere uf höchschtem niveau, alli anderi sind schuld, nume ig nid.

ig ha ou nie a messer derbi, ha aber wieder a uhr am handglänk vom hayeks bude(wo uebrigens a iwwanderer gsi isch), da d'service vo de uhrene a paar hundert koschtet hei und im schrank la ume gammle isches mir schad.

me muess sich ja huetzutags sälber schütze, da sogar alti muettis am hellichte tag abgschlaget wärde und keine het dr muet ihre zu hälfe...sind ja eh nume usländer wo am bahnhof umelungere. also immer a viktor inoxxle i de tasche ha und uf alles gfasst sii, mehr weiss ja NIE!!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

kei ahnig was du umestammlisch (vo blocher zu hayek zu vicorinox zu dim krosmami), aber ebe, regal uffülle. danke für das.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

siralos hat geschrieben: 22 Feb 2023 18:51 wir de dubbel us de arena....
keis wunder , wer sonen schrott hützutags na luegt, blibt halt blöd.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von feeshlee »

isches i däm moment ok, dass d'ch regierig s'land ide letschte generatione so abhängig vom usland hät wärde lah?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

Das isch nie ok, es Land sött nur so starch vo externe Ressource abhängig si, dass im Notfall, wänn die externe Ressource unzuegänglich wäred, sich sälber versorge chann mit tollerierbare Iischränkige, das wär z.B. au e gueti Grundlag, uuf däre me en Gränzwert für dBevölkerigszahl vomene Land chönnt bestimmte. Aber scho klar, das isch mittlerwiile absolut utopisch (und i dä Chöpf vo dä meiste rückständig).

Me hät kei gmeinsami Vision vom Land und laht sich vom "Fortschritt" mitriibe und folgt blind däm, was grad als fortschrittlich und ziitgemäss gilt, will wehe, me stellt sich mal mit Vernunft und Entschiedeheit gäge dä Mainstream.

Und Fachkräftemangel, lol, wänn dLüüt ahständig zahllt und (edit) behandlet werdet, gits au kein Fachkräftemangel.
Zuletzt geändert von Vyse am 23 Feb 2023 08:59, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

abhängig isch me immer irgendswie, s problem isch d eigebestimmig, da lauft nix meh. schad, die dumme beklatschet das na.

egal, ich han min plan und wünsch oi vill spass i dem chrüsimusi babylon
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 23 Feb 2023 07:41 abhängig isch me immer irgendswie
Scho, aber me muens ja nöd i absurdi Missverhältnis triibe. Nur scho en ernsthafti Diskussion um die richtige Verhältnis wär sooooooo erfrüschend und guet.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von zeromeier »


thaeye hat geschrieben: egal, ich han min plan und wünsch oi vill spass i dem chrüsimusi babylon
Was isch din Plan?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

eis gaymen
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

wie eh und je, eis jammere und de angere schuld gäh!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:eis gaymen
Säg jetzt, das hesch sicher nöd 'eifach so' geschriebe, nenn din Plan
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

siralos hat geschrieben: 23 Feb 2023 13:37 wie eh und je, eis jammere und de angere schuld gäh!
:groel: los chlihirn, bstell mal me Migros Budget Produkt, regal isch leer.. ich bin schuld das d schwiiz zumene überfüllte babylon wird. ja klar. das dir das land scheissegal isch willd wahrschinlich na en 2 heimat häsch, isch ok, den stahn aber dezue.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

das hesch du jetzt gseit.

du bisch schuld das schwizz ueberloffe isch und echti eidgenosse keini stelle mehr findet.


Quelle

was isch jetzt mit de tschingge wo vor 60jahre jobs vo diis mami und papi klauet hey, hei si d'schwizzer wirtschaft i grund u bode gstampft?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

da häsches: https://www.20min.ch/story/sollen-ukrai ... 7984188556

lueg du bisch so dämlich, dini frage sind absolut dumm und du verstasch kein satz vo dem ich gschriebe han. aber ebe SVP SVP SVP.

lueg besser chli arena

"jobs vo dis mami" :groel:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

ah merci fürem supr link. aber hesches ou ganz gläse, vor allem das am schluss?

a dann sölle also die ukraine jetzt wieder abhaue i ihres land?

über arena ketzere und dann öpis vo 20min. poschte. macht sinn wie dr reschtliche gschwurbel all paar jahr. :groel:

du hesch ja gschriibet ka das usländer schuld wörde sii das schwizzer wirtschaft zugrunde wird ga. tschingge sind ja scho sitt 60jahre da, isch schwizzer wirtschaft i dene jahre uche oder abe gange?

nid zu vergässe all die asiate, jugoslawe und spanögel...nach dinnere these müssti schwizz ja wieder i de steizitt si.
Zuletzt geändert von siralos am 23 Feb 2023 14:52, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

ich gang zerst mal d svp go fröge ob sie na söllet dablibe oder abhaue? du gichtgsicht weisch gnau wies lauft, kei sau gat zrugg und das land wird immer meh zum gülleloch. ukrainer hin oder her. das isch nur ein faktor vo de ganze diskussion aber dis hirni isch z chli um dimensione z begriefe.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

was han ich gschriebe das d usländer schuld sind das dwirtschaft grund gat? ??????

ich glaubs dir schepperets härt. gang widr id schuel. oder ebe schuster bleib bei deinen leisten und bstell migros budget produkt wo fehlet.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 42 Gäste