S Buech Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Reinforced »

jaja das sowieso. um einiges abstrakter...
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: AW: S Buech Topic

Beitrag von Buccaneer »

Mastler(P) hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Han chli meh als d Helfti dure und es flasht mi schono rächt:
was flasht denn so?
S Buech flasht mi rächt. Nid s Nikotin. Scho i de Helfti vom Buech hani wele ufhöre rauche. Han jetzt ca. 3/4 dure und bin mir zimli sicher, dass das wird klappe! Bin ja sehr skeptisch gsi, und doch, es guets Buech. Ame Ifalspinsel wie ich eine bin heds enorm chönne hälfe und wenn ich rauchfrei wirde, denn wäge mir und dem Buech. Schono speziell...

@Mastler P
Wie chunnt meh dezue, so öppis z läse? Mägic of Obelisks? Was isch din Beweggrund?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Vyse »

Bild

Tät paar Lüüt da inne guet, sich au mal i das Buech zvertüüfe.
Isch weder e trocheni Abhandlig vom Thema no es rein unterhaltends Buech, sondern beinhaltet sehr viel Beobachtige zum Thema Würd und uus em Läbe griffeni Situatione,
wo jewiils die einzelne Hypothesene stützed. Zwar nöd ganz so raffiniert gschribe, wie siis Hauptwerk (Das Handwerk der Freiheit) aber immer no sehr guet zläse und sWichtigscht:
es isch mindeschtens gedankeahregend, wänn nöd bewusstsischärfend was sThema Würd im Alltag ahbelangt bzw. abverlangt.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: AW: S Buech Topic

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben:Ame Ifalspinsel wie ich eine bin heds enorm chönne hälfe und wenn ich rauchfrei wirde, denn wäge mir und dem Buech. Schono speziell...

@Mastler P
Wie chunnt meh dezue, so öppis z läse? Mägic of Obelisks? Was isch din Beweggrund?
ok, denn freuts mi wenns für dich so eh enormi stütze isch.

han ebe nie sowas gläse. has nie brucht.
ha mich selber befreit und rauch nur no, so im schnitt all paar wuche, wenn ich mal wieder alk trinke.
denn isch dluscht present, susch eigentli nie und drum gönn ichs mer au.

s obelisk buech han ich geschter chöne bstelle. isch rechti suech gsi.
warum? degyptisch hochkultur fasziniert mich. alles schient extrem bewusst und detailverliebt baut zsi. es gsammthafte wüsse isch ih di jewielige baute gsteckt worde und s meischte nimmt mer ohni glehrts wüsse nöd mal bewusst wahr. villes bliebt versteckt in symbolik.

fakt isch das sich obeliske uf dä ganze welt finde löhnd. villi vo egypte sind jetz in europa.
ich han mer also dfrag gstellt, was dobeliske damals fürd egypter bedühtet händ.

dur google han i bitz epis chönne erfahre, jedoch befriedigt mich mis jetzige wüsse nonig.
anschienend isch es DAS buech was mer ha sött wenn eim das thema interessiert.
guet zu dem thema gitz eh nöd vill büecher, aber das vereint wohl alles, was es hüt no zwüsse oder druf zschlüsse gitt.

das schient mer übrigens di durchdachtischti informationsquelle zum thema zsi, wo im netz findsch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Vyse »

Kännt öpper würkli gueti Sci-Fi Romän oder Zykle? Sache wo im Wältruum und uuf anderne Planet spilled und so, chli als Abwächslig zur ganze Highfantasy-Szenerie.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Kennsch Perry Rhodan? Isch halt e endlosi Serie, aber genau das findi super...het chli Sci-Fi Element vo A bis Z :)
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Uriel »

Vyse hat geschrieben:Kännt öpper würkli gueti Sci-Fi Romän oder Zykle? Sache wo im Wältruum und uuf anderne Planet spilled und so, chli als Abwächslig zur ganze Highfantasy-Szenerie.

Eigentlich chasch grad aafange bi de englische Reihe «SF Masterworks». Lohnt sich tatsächlich fascht alles. «I am legend» isch z.B. eine vo de beschte Büecher, wo ich i mim Lebe jee glese han. für so Ruumschiff Peng Peng isch «The Forever War» eigentlich zimli guet und het no en super «Twist» drin. Ebe: luegsch mal die Reihe aa, die meischte Büecher hend mindestens dr Hugo Priis gwunne.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: AW: S Buech Topic

Beitrag von Uriel »

Skeletor hat geschrieben:Bild

han aber nur blade runner glese.
Ubik isch zimli guet. «A mirror, darkly» übrigens ebefalls.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Skeletor »

de armageddon-zyklus vom peter f. hamilton isch ä grossi sci-fi reihe, wo dini pünkt würd erfülle. sehr umfangrich, sehr vieli charaktere und schauplätz.

ich han aber bi band 3 ufgeh.

so die wiuwiuwiuwiu scifi reihe wo würkli im weltall und mit rumschiff spilt han ich für mich nanig gfunde :(
Benutzeravatar
kraut
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1345
Registriert: 07 Okt 2010 19:35
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von kraut »

Vyse hat geschrieben:Kännt öpper würkli gueti Sci-Fi Romän oder Zykle? Sache wo im Wältruum und uuf anderne Planet spilled und so, chli als Abwächslig zur ganze Highfantasy-Szenerie.
- der foundation-zyklus (inkl. de roboter-romän) vom asimov, zum bispil. sehr plot-tribe, viel dialög, geit abe wie honig, sehr viel intressanti idee.

- oder dune. wobi dert hani nur der erst band gläse. isch aber guet.

- natürlech alles vom ray bradbury.

- neuromancer vom w. gibson.

- fasch alles vom philip k. dick. wobi dert viel nid im wältruum spieled.

- "the hitchhikers guide to the galaxy", chli öppis zum lache.

- und der dan simmons sig schiins no guet. hyperion-chronike, hani aber leider nonid gläse.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Vyse »

Oh, sehr geil :happy: Tueni mal chli inneschneuge.
sEinzig Sci-Fi artige Buech, woni bis jez gläse han, isch Solaris gsi.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Vyse hat geschrieben:sEinzig Sci-Fi artige Buech, woni bis jez gläse han, isch Solaris gsi.
Isch au na zimlich guet...ich han leider di beide Film zersch gseh...s Buech isch aber um Welte besser.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Vyse »

sBuech isch grossartig. Glaubs bi zjung gsi fürd dTarkovsky Verfilmig. Dä mit em Clooney nimmt chli en komische Verlauf, aber irgendwie mag en no.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: AW: S Buech Topic

Beitrag von Skeletor »

kraut hat geschrieben: - "the hitchhikers guide to the galaxy", chli öppis zum lache.

- und der dan simmons sig schiins no guet. hyperion-chronike, hani aber leider nonid gläse.
die 2 sind was vom beschte wos git.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: AW: S Buech Topic

Beitrag von Skeletor »

Skeletor hat geschrieben:de armageddon-zyklus vom peter f. hamilton isch ä grossi sci-fi reihe, wo dini pünkt würd erfülle. sehr umfangrich, sehr vieli charaktere und schauplätz.

ich han aber bi band 3 ufgeh.

so die wiuwiuwiuwiu scifi reihe wo würkli im weltall und mit rumschiff spilt han ich für mich nanig gfunde :(
da na churzbeschrieb vo wiki: Der Armageddon-Zyklus beschäftigt sich mit der Entwicklung der Menschheit in der Zukunft und in wesentlichen Zügen mit dem Jenseits, wobei eine eher ungewöhnliche Theorie beschrieben wird. Ein großer Bereich des Zyklus beschreibt unterschiedliche Zivilisationen die aus der Menschheit hervorgegangen sind, aber sich ethisch voneinander entfernt haben, vor allem in Bezug auf die Frage wie mit künstlich geschaffenen Lebensformen und genetischer Veränderung von Leben umgegangen wird. Daraus entspringen unterschiedliche und gleichermaßen interessante Aspekte zu Bildung neuer sozialer Systeme und dem Umgang mit dem Tod.

Der Armageddon-Zyklus präsentiert eine große Zahl sehr unterschiedlicher Handlungsstränge und Charaktere, denen manchmal über lange Passagen gefolgt wird. Dabei kann der Leser jedoch ohne Mühe den Überblick behalten, da – ohne in Klischees zu verfallen – klar unterschiedliche Attribute der einzelnen Charaktere herausgearbeitet und weiterverfolgt werden.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von feeshlee »

Ender's Game
The Speaker for the Dead
Xenocide
..

http://en.wikipedia.org/wiki/Ender's_Game_(series" onclick="window.open(this.href);return false;)

uhuere guet
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Mastler(P) »

kolleg vo mir liest au na gern züg vo denä: http://en.wikipedia.org/wiki/Arkady_and ... tsky#Works" onclick="window.open(this.href);return false;
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Herr Rossi »

Wider mol en Coelho gläse, am Ufer des Rio Piedra sass ich und weinte

Es Buech zum e geilere Siech werde
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Avenger »

Outlaws, Inc. -> 7/10

Bild

Inoffiziells Air Cargo Business. Und zeigt wie schnell d Waffelager vor CCCP nach ihrer Uflösig si verscherblet worde a alles und jede. Sehr Interessant!
"Up to fifty percent of humanitarian aid in the Sudan and Ethiopia - to give you just two solid examples we know about - gets diverted to rebel groups, often via refugee camps. It's a mess. Even in places like Kosovo where there's a high level of international peacekeepers, [smugglers and aid black marketeers] operate."
:shock:
According to the U.S. Government Accountability Office, some 87'000 weapons went AWOL somewhere in transit to Afghanistan because of "accountability lapses in the supply chain,", with a further 135'000 weapons shipped from other countries also having vanished between December 2004 and June 2008. This is the U.S. military. Just think what happens in the case of nonstate actors.
In the mid-1990s, Ukrainian president Leonid Kuchma ordered a parliamentary commission to investigate the rate at which arms went missing from his bases. The report found that of Ukraine's $89 billion in military stocks in 1992, by 1998 $32 billion had mysterisously evaporated.
:typej:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: AW: S Buech Topic

Beitrag von BrainBug »

Uriel hat geschrieben:
Skeletor hat geschrieben:Bild

han aber nur blade runner glese.
Ubik isch zimli guet. «A mirror, darkly» übrigens ebefalls.
a scanner, farkly heissts glaubs


k dick :wixer:
Benutzeravatar
canuck
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2282
Registriert: 15 Okt 2002 14:12
Wohnort: Richterswil
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von canuck »

Leon Uris - "Urlaub bis zum Wecken" - super
Leon Uris - "Mila 18" - ok, aber nöd so super
canuck @ exsila
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Vyse »

Der Unbesiegbare vom Lem.

Isch underhaltend, rächt spannend mitme sehr klassische Sci-Fi Setting. Es Notruefsignal vomene verschollene Ruumchrüüzer ufeme fremde Planet. Rettigsaktion, Toti, däres Abläbe grossi Rätsel uufgitt, sältsami Strukture und Phenomän uuf em Planet.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von BrainBug »

fiasko is es meisterwerk vom lem. en (noch?) verkannte klassiker.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von turntablism »

i han nach x jahr mal wider es buech glese i de ferie.
Willkommen in der Hölle von Colin Martin
Isch no krass gschribbe, Es gaht um en Typ wo in thailand gschäftlich übers ohr ghaue worde isch und denn durch notwehr zum ne mörder worde isch und schlussendlich x jahr im bangkok hilton verbracht het. gwalt und korruption a discretion :!:
isch e wahri, deftigi gschicht
:vortex:
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: S Buech Topic

Beitrag von Avenger »

Wir Kinder vom Bahnhof Zoo

Bild

:shock: :shock: :shock:

Und: Wenn der Papi sini Kind jede Tag tuet zämebrätsche, interpretiert das ds Amtsgericht im Urteil wie folgt: "Die Angeklagte hat bis zu ihrem 13. Lebensjahr eine normale Entwicklung durchlaufen." Aha, soso... :schraube:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 41 Gäste