Arbeitskollege wo di Hässig mached

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Moff »

all 2 jahr neue job , so machtmer halt hüt karriere, en exfründin vo mir het das so gmacht und verdient inzwüsche mehr als sdopplete vo mir und isch HR Chefin vo diverse schwizer firmene gsi. isch na nie länger als 3 jahr irgendwo gsi sit de lehr.

ich würd das nie mache, fasch all i mim team sind 15+ jahr ide firma und wenn ich neui lüt stelle isch das für mich grad en fall für de absage hufe wenn ich gsehne, dass die all 2 jahr wechsled. ich sueche lüt wo da in rente göhnd. aber ebe.
Benutzeravatar
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1510
Registriert: 13 Dez 2002 13:13
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von meyerli »

lohntechnisch muesch zum teil wechsle, will als bestehende mitarbeiter eh nüt bechunsch. vor allem bi grosse firmene. han i 10 jahr immer nur chlini erhöhige becho und i de regel 25% weniger verdient als neui mitarbeiter (jüngeri mit weniger erfahrig). de bini weg vo de firma, nach 1.5 jahr retour cho und 30% me lohn becho.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Buccaneer »

Ich halts amigs so ca 5 Jahr binere Bude us, bis es mir ushänkt... Bi dere woni ez bin, chönnt mer vorstelle länger z blibe... Wenn de eint Chef gli wür höre/gah...

Viel wächsle für Karriere isch s einte.... Aber a vielme Orte isch es au eifach scheisse und hed z viel Mongos... De zieht mer besser witer.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von thaeye »

da gsesch wie kapuut dases isch, vill wechsle gleich meh lohn. den nah 70000 diplömli im rucksack bologna style. meh schein als sein
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von feeshlee »

dä härti kern isch bi eus au länger da. die lüt mittem pimmel-job schaffed sich dänn entweder intern ufe oder sind dänn glii mal wiiter.
ich finds irgendwie no spannend, mitzbecho, wie sich d'strukture vonnere firma über d'jahrzehnt veränderet.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 43 Gäste