Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 28 Mai 2022 07:14 Nume das beschte isch guet gnue füren s2000.
Und trotzdem längts nid annähernd für en Z3 M wo ersch no 2 Johr vorher erschiene isch ... :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 28 Mai 2022 06:26
Aber Gwalt isch doch kei Lösig - hesch das im Polizeikurs für Afänger nid glernt? :groel:
I ha scho als chind glernt:

- stah zu dine wort
- schlah keni meitli

Irgendwie grad brandaktuell da inne...

:kicher:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mai 2022 09:15 I ha scho als chind glernt:
Und hesch au glernt s'Muul z'halte wenn vomene Thema kei Ahnig hesch? Offesichtlich nid ... :lol:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Buccaneer »

:popcorn: :popcorn:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

https://www.blick.ch/people-tv/internat ... 28777.html


Ha grad müesse lache wo's mir dä artikel im feed azeigt het...

:lol:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mai 2022 09:25 Ha grad müesse lache wo's mir dä artikel im feed azeigt het...
Mimimi ... :lol:

Werum erschtunts mich nid, dass Du Blick-Läser bisch? :groel:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Dr jones het äuä nie glernt zu verlüre oder fähler izugestah...."stah zu dine worte" :vortex:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 28 Mai 2022 09:48 Dr jones het äuä nie glernt zu verlüre oder fähler izugestah...."stah zu dine worte" :vortex:
Hauptsach sini "Erfahrig" seit em, dass Gölfli grundsätzlich langsam sind uf dr Rennstrecki. Obwohl die zytgnössische Tests vo Fachmagazin öppis anders säged ... :lol:

Und die glichi "Erfahrig" seit em au, dass en Z3 M e Gummichueh isch obwohl er nie eine sälber gfahre isch. Wahrschinlich het er nid emol eine kontrolliert ... :groel:

Sehr wahrschinlich bringt ers nid emol fertig d'Wüschblätter an sim Hybridgschwür z'wächsle ... :vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Gaytrex = pocher

Riese fresse online und denn 'mimimi i ha eine kassiert u d'security het nüt gmacht...'

:auslach:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 28 Mai 2022 10:32 Gaytrex = pocher

Riese fresse online und denn 'mimimi i ha eine kassiert u d'security het nüt gmacht...'

:auslach:
total am thema verbi und zämehanglos....naja wuerd ig o mache, wenn mir argumänte usgönge.
isch aber scho gar chli iifallslos. muesch chli a anderi nivea (= niveau) creme näh, das hebt dann eventuel diis niveau wieder a chli.

@vectrex: also gwüssi wischblätter sind scho no tricky und btw. es isch a plug in hybrid, gwüssi lüüt sind ja sehr tüpfli-schisserig hier inne. :kicher:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Redet vo ifallslos und bringt e nivea joke...

:groel:

Immer wieder guet füre lacher dr siralooser wo eifachsti sätz nid versteit...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mai 2022 10:32 Riese fresse online und denn 'mimimi i ha eine kassiert u d'security het nüt gmacht...'
Ebe ich säg jo:
vectrex hat geschrieben: 28 Mai 2022 06:34 Über 40 Johr alt und verhaltet sich wie en Goof uf em Schuelhof ... :kicher:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

lol ja klar, uf das wosch ja umeritte, ebeso mit dem regal uffüller wo ig nie gseit und gmacht ha. :groel:

aber bi dir wüsse mir ja, dass du kei mech bisch, dass aber gärn wärsch. ig wette du riibsch dass jedem unter'd nase dass du so und sovieli jahrene outos kontrolliert hesch und expertre darinn bisch uf streckine zu fahre wo nume dia beschte druff dörfet!

aber vom ne bürogummi erwarte ig nid viel dass er zwüsche theorie und praxis nid cha unterscheide, und erklärige zb. das es tatsächlech a brufsgattig vo "kontrolleurene"(nei keini billet kontrolleure) gibt aber die lüüt absolut null ahnig vom maschinebau/herstellig hei, bringt bi dir ja nid viel.
du bisch äuä chli zu schnäll ufem hyper streckine ume duest, da isch dir sehr warschiinlech öpis abhande cho. :roll:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Bi jedem vo eune posts wird mir klarer:

Dr vetrex trollt extra

Dr sira isch tatsächlech nid dr hellscht

Diskutiere chame trotzdem mit beide nid...

Schöns weekend zäme: :kuschel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 28 Mai 2022 11:13 Bi jedem vo eune posts wird mir klarer:
Und bi Dir isch scho ganz am Afang klar gsi, dass Du vo Autos rein gar nüt verschtosch ... :lol:

Also spötischtens nach däm Satz do:

"Bim S2000 isch es ebe eso: Es chunnt ufgrund vo de Übersetzig mehr Drehmoment am Bode a als mehr vermuete würd ..." :groel:

:vortex:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Jones hat geschrieben: 28 Mai 2022 11:13 Bi jedem vo eune posts wird mir klarer:

Dr vetrex trollt extra

Dr sira isch tatsächlech nid dr hellscht

Diskutiere chame trotzdem mit beide nid...

Schöns weekend zäme: :kuschel:
Und du kriesch dennoch immer wieder usem loch use, um dini ghobeni meinige und (falschi) argumentatione zu unterbreite. :typej:

Tue de dir brav mit nivea creme iischmiere, süsch lüchtisch ou no so wenn de nid teubelisch.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 28 Mai 2022 11:17 Also spötischtens nach däm Satz do:

"Bim S2000 isch es ebe eso: Es chunnt ufgrund vo de Übersetzig mehr Drehmoment am Bode a als mehr vermuete würd ..." :groel:

IG: achsübersetzig änderet z'drehmoment am rad
DU: machsch di über die ussag lustig

ke witere kommentar nötig.. :bussi:


und zum thema:
vectrex hat geschrieben: 29 Mai 2022 09:10 Mir wüsse scho alli, dass Du e sensibles Mimösli bisch und gärn Gwalt adrohsch.
Du: "pussy"
IG: "säg mir das is gsicht"
DU: "mimimi, er het mir droht"

ke witere kommentar nötig... :bussi:

z'guete a dir isch: du versuechsch so chrampfhaft, mi z'beleidige, dass nid merksch, dass quasi jedes post es klassiesches self own isch...

das amüsiert mi... mängisch... aber meistens eigentlech nid drum klinki mi ab und zue wieder paar täg / wuche us...
du chasch das us bekannte gründ nid... ;)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 06:14 IG: achsübersetzig änderet z'drehmoment am rad
:idea:

Do wäri jetzt aber sälber nie druf cho, vielen Dank dafür :!:

Eigentlich isch mer das scho klar gsi woni s'erschte Mol es anders Ritzel ufs Puch Maxi gschrubt ha. :lol:

Ich säg jo, vo Dir hani bis jetzt no nüt glernt woni nid sälber scho gwüsst ha ... :vortex:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 06:14 DU: machsch di über die ussag lustig
Ich finds luschtig, dass die Regle für alli Autos gültig sind. Du tuesch aber eso als ob das nume für en S2000 gültig wär:

- A mim Z3 M chunnt au mehr Drehmomänt am Rad a als dr Motor het, so what? Das isch jo dr Sinn vo dr Getriebe- und Achsübersetzig ... :typej:
- Bi mim Z3 M chani au es chürzers Diff montiere, denn chunnt no mehr Drehmomänt am Rad a als jetzt scho ...

Und au mit chürzerem Diff chunnt bim S2000 im jewylige Gang vom Drehmoment weniger am Rad a als bim Z3 M mit originalem Diff ... :kicher:

Gangs goge nocherechne wenns chasch ... :vortex:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 06:14 Du: "pussy"
IG: "säg mir das is gsicht"
DU: "mimimi, er het mir droht"
Was sölls denn anders heisse? :lol:

Und so eine isch emal in dr Exekutive tätig gsi. Vorurteil gege gwüssi Volkergruppe und heisst Gwalt guet bzw. macht sich im Fall vom Pocher drüber luschtig. :schraube:

Genau sotigi Lüt bruche mer bi dr Polizei, guet Nacht am Sächsi ...
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 06:14 z'guete a dir isch: du versuechsch so chrampfhaft, mi z'beleidige, dass nid merksch, dass quasi jedes post es klassiesches self own isch...
So kränkt wie Du dich verhaltisch hani nid s'Gfühl, dass Du nid beleidigt bisch ... :groel:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 06:14 das amüsiert mi... mängisch... aber meistens eigentlech nid drum klinki mi ab und zue wieder paar täg / wuche us...
du chasch das us bekannte gründ nid... ;)
Als öb ich mich nid scho wuchelang usklinkt hetti, gäll? Bisch wieder es bitzli schwach im "Hirni"? :lol:

Aber ich ha jo scho emol gseit: Mängisch schribsch halt sonen fertige Seich dass ich nid andersch cha als Dich wieder uf e richtige Pfad z'länke. :lol:

Aso nid nume mängisch sondern eigentlich permanänt ... :vortex:
Zuletzt geändert von vectrex am 30 Mai 2022 10:43, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

okay... du weisch öpis wo ig o weiss und das isch für dr bewies, dass ig ke ahnig ha.
doch macht sinn... :kicher:

i ha dir nume dr spiegu vorghalte. wär pussy und mimösli usteilt und sich abeme "säg mir das is gsicht" bedroht füehlt.. :groel:
ha ja no hinzuegfüegt, dassi keni meitli schlah! :lol:

und wär das topic chli verfolgt het, weiss, dass du prinzipiell IMMER z'letscht wort muesch ha.
wenn ig denn nüt meh schriebe, chunnt vo dir o mau paar täg/wuche nüt meh das stimmt.. meistens nachdem no zig mau dummi bildli und provokatione postet hesch ir hoffnig, i reagieri druf (wie zuletscht mitem crx del sol)

aber vo dir us mau e rückzieher mache und ufhöre, hesch gloub no nie z'stand bracht...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 07:59 okay... du weisch öpis wo ig o weiss und das isch für dr bewies, dass ig ke ahnig ha.
Mer gseht, dass Du kei Ahnig hesch will Du versuechsch en Sachverhalt wo für jedes Auto Gültigkeit het so z'verchauffe als wärs e "Spezialität" vom S2000 ... :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 07:59 i ha dir nume dr spiegu vorghalte. wär pussy und mimösli usteilt und sich abeme "säg mir das is gsicht" bedroht füehlt..
Wieder emol e reini Interpretation vo Dir. "Gwalt adrohe" und "sich bedroht fühle" sind zwei ganz verschiedeni Paar Schueh ... :lol:

Und sich über eine wie dr Pocher luschtig mache wo effektiv Gwalt erfahre het seit gnueg über Din Charakter us ... :vortex:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 07:59 und wär das topic chli verfolgt het, weiss, dass du prinzipiell IMMER z'letscht wort muesch ha.
Ich bi nume höflich und tue Dir antworte. :lol:

Und zwar jewyls Abschnitt für Abschnitt. Nid wie Du wo d'Hälfti usloht und s'Thema wächslet sobald dir d'Argumänt usgönd ... :groel:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 07:59 wenn ig denn nüt meh schriebe, chunnt vo dir o mau paar täg/wuche nüt meh das stimmt.. meistens nachdem no zig mau dummi bildli und provokatione postet hesch ir hoffnig, i reagieri druf (wie zuletscht mitem crx del sol)
Wenn Du das als Provokation uffassisch isch das dis Problem. :kicher:

Ich ha jo Fakte glieferet, werum das e lächerligi Modällevolution isch: 6 Nm mehr Drehmomänt bi fascht 100 kg mehr Leergwicht ... :auslach:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Mümümü i lah mi nüm la trolle, ig bi dusse....soviel zum thema. :kicher:

Erkenntnis vo dem tread:

Dr mister jones isch kei mech und ka nid iistecke.

Dr vectrex isch a huere auto nerd, und das nid nume i de theorie.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

dini pots mit 40328402380428 unterquotes si 1. total unnötig und 2. unübersichtlech...
brucht niemer. scho gar nid, wenn meh nume z'zwöit hin und her schriebt. süsch schriebt ja niemer da inne...

was du als "hälfti uslah" bezeichnisch isch für mi usblände vo getrolle.
würdi jedes mau wie du alles quote und einzel beantworte, wäre die posts überhoupt nüme läsbar! :typej:

zum thema s2000:
also het jedes outo es 16% chürzers getriebe wie mi s2000 het gha? ja wenn das so isch hesch du natürlech rächt und es isch ke "spezialität". :1thumb: :bussi:

chasch dir's o schönrede dass e verdammte narzist bisch und das höflechkeit nenne... :bussi:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 11:39 dini pots mit 40328402380428 unterquotes si 1. total unnötig und 2. unübersichtlech...
brucht niemer.
Gschmackssach - ich für min Teil findes guet. Wie scho emol gseit - das bisch nid Du wo bestimmt öb mer das brucht oder nid ... :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 11:39 würdi jedes mau wie du alles quote und einzel beantworte, wäre die posts überhoupt nüme läsbar!
Wenn Dir so öppis eifachs scho Problem macht denn hesch villicht kognitivi Störig. Ich würd das emol bi Dim Arzt aspräche ... :vortex:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 11:39 zum thema s2000:
also het jedes outo es 16% chürzers getriebe wie mi s2000 het gha? ja wenn das so isch hesch du natürlech rächt und es isch ke "spezialität".
Ja genau - mer cha au bi mim Z3 M es chürzers Diff aneschrube. Nume isches dört nid nötig, will das Teil scho ab Wärk gnueg Drehmomänt am Rad het. :lol:

Ganz im Gegesatz zum S2000, dä chunnt au mit chürzerer Ändübersetzig nid usem Dremo-Loch ... :kicher:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 11:39 chasch dir's o schönrede dass e verdammte narzist bisch und das höflechkeit nenne...
Wenigschtens weiss ich, vo was ich red ... :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

aber DUUUUUUUUUUU bisch denn dä, wo z'bestimme het, wie IIIIG mini posts söu gestalte gäu?

erchennsch z'muster wieder? :lol:

DU bisch ja o dr meinig, nume DU chasch bestimme, was meh mit was darf vergliche und und und...

säges ja. narzist... ;)


meh CHA no viu bim z3... meh CHA o e k24 ine s2000 ineboue und denn fahrt er dim z um d'ohre...

mir rede aber nid vo was meh CHA sondern was ISCH (gsi) und drum hani z'churze getriebe erwähnt...

dass DU z'gfüehl hesch, er chömi o miteme 16% chürzere getriebe nid usem loch isch genau so e annahm wie du über e GR Yaris oder e CRX machsch. ohni die outos gfahre z'si.. wieder dis muster... ;)

drum: schön brav vorem eigete hüsli wüsche! ;)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 14:08 aber DUUUUUUUUUUU bisch denn dä, wo z'bestimme het, wie IIIIG mini posts söu gestalte gäu?
Nö - ich ha Dir gar nüt vorgschriebe. Ich ha Dir lediglich gseit, werum ich Dir jewyls grad zrugschrib und das Absatz für Absatz mach:
vectrex hat geschrieben: 30 Mai 2022 09:29 Ich bi nume höflich und tue Dir antworte. :lol:

Und zwar jewyls Abschnitt für Abschnitt. Nid wie Du wo d'Hälfti usloht und s'Thema wächslet sobald dir d'Argumänt usgönd ... :groel:
Jetzt klarer? :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 14:08 erchennsch z'muster wieder? :lol:
Mach Dir kei Sorge - dis Verhaltensmuschter hani scho lang erkennt. Das isch nid schwierig z'durchschaue ... :vortex:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 14:08 DU bisch ja o dr meinig, nume DU chasch bestimme, was meh mit was darf vergliche und und und...

säges ja. narzist... ;)
Besser en Narzischt wo technisch sattelfescht isch als an theoretische Kontrolleur ohni jeglichi praktischi Erfahrig, gäu? :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 14:08 meh CHA no viu bim z3... meh CHA o e k24 ine s2000 ineboue und denn fahrt er dim z um d'ohre...
Wär interessiert das? Das isch jo genau dr Punkt: En Motoreumbau chammer bi jedem Auto mache genauso wie es anders Diff montiere.

Nume isch das bi de meischte ersch gar nid nötig, wills nid so en ibaute Schwachpunkt ab Wärk händ wie en S2000 ... :lol:
Jones hat geschrieben: 30 Mai 2022 14:08 mir rede aber nid vo was meh CHA sondern was ISCH (gsi) und drum hani z'churze getriebe erwähnt...

dass DU z'gfüehl hesch, er chömi o miteme 16% chürzere getriebe nid usem loch isch genau so e annahm wie du über e GR Yaris oder e CRX machsch. ohni die outos gfahre z'si.. wieder dis muster... ;)
:idea:

Ich chas jo usrächne wieviel Drehmomänt nachher am Rad achunnt. Gratistipp: Es isch immer no wensentlich weniger wie biemene Z3 M ab Wärk ... :vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Google [Bot] und 46 Gäste