Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 17:33 los.. für jedi theorie fingsch e website, wo das bestätigt.
so fake cha das nid si ussert AMS isch die einzig site, wo das richtig gmesse het... :roll:
süsch fingsch quasi nume die 7:43er zyt...
AMS isch jo nid eifach irgende Website wo e einzelni Zyt postet sondern in emene usführliche, standardisierte Tescht praktisch sämtlichi Wärt ermittlet het. Und usserdem spart AMS au bi dütsche Hersteller nid an Kritik, nume so zum säge.

Also Du glaubsch ener amene Autohersteller wo jo sini Autos möglichscht an Maa wott bringe als emene unabhängige Magazin? Komischi Logik.

Denn hesch en Dänkfehler drin: Die 7.43 sind uffem Nürburgring ermittelt worde und die Zyte im AMS-Tescht uff em Hockenheim-Ring. Das sind zwei verschiedeni paar Schueh. Aber ich ha Di zersch welle drilaufe loh zum luege öbs merksch ... :lol:
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 17:33 thema ingenieurskunst:

für mi isch z.b. e NA 2.0 mit 120 ps/l viu interessanter als e 2.0l turbo mit 350ps und 400 nm o wenn dr turbo sicher z'outo schneller macht. aber das isch nid so e kunst und cha ja praktisch jede hersteller...
Das isch genau mini Dänkwys, drumm lieb ich jo dr Z3 M eso. Und dä het zwar e Literleischtig vo "nume" 100 PS aber Du chasch Dir vorstelle, dass es bi somene Reihesächser mit langer Kurbelwelle ungmein schwieriger isch en drehzahlfest ane z'becho als bimene kompakte Vierzylinder.

Zum Verglich: Dr so hochglobti V6 im NSX het "nume" e Literleischtig vo 91 PS ...
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 17:33 was im alltag besser isch, isch es anders thema. da würdi dr 2.0 T o vorzieh. dennoch ischer "banal" vergliche mit some biest wie em F20 mit über 23m/s cholbespeed! usem gliche grund isch o e ctr motor verglichswiis längwilig...
Und für mich isch halt en F20 langwilig wills eifach die x-ti Variation vo emene Honda 4-Zylinder mit VTEC isch und er Null Drehmoment het. Die 23m/s2 mittleri Cholbegschwindigkeit macht dr V8-Suger usem M3 jo au. Wotsch jetzt nid behaupte dr V8 sig langwiliger als dr F20-Reihevierzylinder, ode?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

du hesch gseit, beid heige 8:15 uf dr NS gemäss dim bricht.
also: AMS macht 8:15 uf dr NS, honda seit 7:43..

in HH isch dr civic 0.2 schneller gemäss dim link...

wo isch da e denkfehler?

es geit nid um "gloube" wenn es video zeigt, dass er 7:43 fahrt. wenn du mir ufzeigsch, was alles söu fake si a däm fahrzüg, chömer wieder drüber rede... anstonste luegi das als hate-speak vome BMW fanboy a, wo du ja ganz offesichtlech bisch, so wie vom Z3 schwärmsch...

wüsst itz o nid, woni dr NSX hochglobt hätt... er isch zytlos schön aber leistigstechnisch ischer nie das mass der dinge gsi...
im gägesatz zum Z3 M, wo optisch eher "naja" isch, um mau ke fäkalsprach z'verwände...

aber hey.. gschmäcker si verschiede. freu mi für di, dass er dir gfallt! ;)
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 18:05 Zum Verglich: Dr so hochglobti V6 im NSX het "nume" e Literleischtig vo 91 PS ...
mina hät nur 51. :groel:
drfür kasch mit da kölba mitsinge bim cruise. und wenn dr mocka vor 500'000km uuftuasch bisch a sauhund.

brrrrrrrrrrrr
Zuletzt geändert von Waldschrat am 29 Nov 2021 18:24, insgesamt 1-mal geändert.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 18:05 Und usserdem spart AMS au bi dütsche Hersteller nid an Kritik, nume so zum säge.

okay... dä isch guet gsi! :kicher:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 18:23 du hesch gseit, beid heige 8:15 uf dr NS gemäss dim bricht.
also: AMS macht 8:15 uf dr NS, honda seit 7:43..

in HH isch dr civic 0.2 schneller gemäss dim link...

wo isch da e denkfehler?
Genau, das isch unglücklich formuliert gsi vo mir. Ich ha mit "Denkfehler" dr churzi Track uff em Hockenheimring gmeint wo AMS zuesätzlich teschtet. :-D

Und 0.2 Sekunde schneller isch jo wohl nid fahrdynamisch relevant, oder scho?
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 18:23 es geit nid um "gloube" wenn es video zeigt, dass er 7:43 fahrt. wenn du mir ufzeigsch, was alles söu fake si a däm fahrzüg, chömer wieder drüber rede...
Bitte schön, es isch nid "fake" aber ebe nume "serieähnlich":

https://www.motor-talk.de/news/honda-ho ... 14277.html

"Auf Nachfrage von MOTOR-TALK sagte ein Honda-Sprecher, es handele sich um ein serienähnliches Fahrzeug. Honda fuhr die Rekordzeit mit einem Prototyp."

Und wyter:

"Der Rekord-Civic sei mit „straßenzugelassenen Reifen für den Rennstreckeneinsatz“ gefahren. Hinter diesem Satz steckt vermutlich ein wichtiger Grund für einen Zeitsprung von sechs Sekunden gegenüber dem Vorgänger, denn der fuhr auf regulären Sport-Reifen. Semi-Slicks verbessern die Traktion und damit die Rundenzeiten enorm."

Wie scho gseit, ich glaub ener amene renommierte Fachmagazin wo zwei Seriefahrzüg unabhängig teschtet als enere Agab vom Hersteller.​ Und das gilt au für Renault, VW oder BMW.

Bimene Turbomotor cha easy dr Ladedruck es bitzli ufegschrubt oder ebe Semislicks verwändet worde si. Oder dr Sturz so verstellt, dass e super Haftigsvorteil hesch aber nach enere Runde scho d'Frontpneu ( :lol: ) dunde sind. Sötsch doch sälber wüsse sottigi Trickli.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 18:23 wüsst itz o nid, woni dr NSX hochglobt hätt...
Ich ha jo au nid vo Dir gredet sondern vo dr allgemeine Brichterstattig. Zitat:

"Der NSX gilt in mehrfacher Hinsicht als technischer Vorreiter: Er ist das erste Serienkraftfahrzeug, das praktisch vollständig aus Aluminium gebaut wurde und das sowohl eine elektronische Lenkunterstützung als auch eine elektronische Drosselklappen-Steuerung hat (Drive-by-Wire). Sein V6-Motor erreicht Drehzahlen bis 8000 min−1 und hat Titan-Pleuel und Zündkerzen mit Platin-Elektroden."

Klingt also scho nach Technologieträger, au und vor allem bezüglich Motor.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 18:23 im gägesatz zum Z3 M, wo optisch eher "naja" isch, um mau ke fäkalsprach
Alles klar, Optik = subjektiv.

Mittleri Cholbegschwindigkeit und Literleischtig und max. Drehmoment = objektiv.

Und mir händs glaub vo Ingenieurskunscht gha. Isch die jetzt subjektiv oder objektiv? Hilf mer bitte schnäll, ich stand uffem Schluch ...
Zuletzt geändert von vectrex am 29 Nov 2021 19:30, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Söttsch viellech dr Jahrgang in Betracht zieh bim X...

F20 = Ingenieurskunst pur! Obs dir gfallt oder nid isch egal wiu das isch wieder subjektiv...

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 19:29 Söttsch viellech dr Jahrgang in Betracht zieh bim X... Bild
Hani jo, das isch au bim NA2 nid besser worde wo 1997 usecho isch. Dört isch d'Literleischtig no chliner ... :lol:
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 19:29 F20 = Ingenieurskunst pur! Obs dir gfallt oder nid isch egal wiu das isch wieder subjektiv...
Ja klar d'Ingenieurskunscht hani nid bestritte. Aber das cha BMW genau glich bzw. sogar besser mit em S50B32, S54B32, S5432HP, S65B40...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Ha nie d'literleistig vom NSX globt sondern vom S2000... Dr NSX isch generell Technologieträger gsi zu sinere zyt und dass bmw e verdammt guete motorebouer isch, bestrittet o niemer also was genau möchtsch dermit säge?

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 18:23 also: AMS macht 8:15 uf dr NS, honda seit 7:43..
No e churzi Frog so zum bessere Verständnis:

Glaubsch Du ener Sony wo en neue Superkontraschtwärt für ihre Fernseher agiht oder dr Fachzitschrift "Audiovision" wo dä Färnseher denn nach emene standardisierte Verfahre zämme mit andere TVs teschtet und uff e schlächtere Wärt chunnt?
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 19:42 Ha nie d'literleistig vom NSX globt sondern vom S2000...
Und ich ha gseit, dass das BMW genauso guet wenn nid besser cha (vor allem d'Cholbegschwindigkeit) und das nid nume bi einere Motorebauart (wie Honda mit ihrne 4-Zylinder), sondern bim 4-Zylinder (E30), 6-Zylinder (E36, E46) und 8-Zylinder (E90).
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 19:42 Dr NSX isch generell Technologieträger gsi zu sinere zyt und dass bmw e verdammt guete motorebouer isch, bestrittet o niemer also was genau möchtsch dermit säge? Bild
Als Bispiel, dass es Honda ebe nid so guet beherrscht sobald es sich um e 6-Zylinder handlet hani dr NSX agfüehrt. Dete isch denn d'Literleischtig plötzlich nume no mittelmässig ...
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 19:57 8-Zylinder (E90).

:kitzel:
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

literleistig isch weltmeisterlech hani gseit nid cholbespeed... oder? :roll:
oder hami unklar usdrückt?

und ehm.. wie isch itz das gsi mit fanboy?
du verteidigsch bmw motore nonstop obwohl ig sie gar nid agriffe! :groel: :groel: :groel:

da no es video: veloster N / type R / golf R

https://youtu.be/qr5-IGlbKDA?t=635

schad, gits dr veloster N nid bi üs.. :briegge:
o wenn dr type R mit abstand dr schnellscht isch, findi dr veloster N eifach e geili chischte! :sabber:

gsehsch? ganz eifach es video z'finde, wo dis "golf R frisst type R" umchehrt... :lol:

thema NSX motor:
allefalls het honda o nid zu viu entwicklet zum dr 6zyl besser z'mache wägem gentlemen agreement in japan... wär weiss...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 20:08 literleistig isch weltmeisterlech hani gseit nid cholbespeed... oder? :roll:
oder hami unklar usdrückt?
Dä Satz isch glaubs vo Dir cho oder nid:
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 17:33 was im alltag besser isch, isch es anders thema. da würdi dr 2.0 T o vorzieh. dennoch ischer "banal" vergliche mit some biest wie em F20 mit über 23m/s cholbespeed! usem gliche grund isch o e ctr motor verglichswiis längwilig...
Und ich ha dr jo ufzeigt, dass es x Biester mit somene Cholbespeed git. Isch jetzt nid so einzigartig ...
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 20:08 und ehm.. wie isch itz das gsi mit fanboy?
du verteidigsch bmw motore nonstop obwohl ig sie gar nid agriffe! :groel: :groel: :groel:
En Fanboy isch per Definition öpper, wo öppis guetredet wo eigentlich nach objektive Kriterie unterlege isch.

Ich rede weder öppis guet no verteidige ich öppis. Ich zeig Dir nume anhand vo BMW-Motore uf, dass Honda motoretechnisch nid die Allzweckwaffe isch wo Du meinsch.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 20:08 gsehsch? ganz eifach es video z'finde, wo dis "golf R frisst type R" umchehrt... :lol:
Klar, Wahnsinn wie vil schnäller dr Honda do isch. Huet ab vor dere Leischtig. Chani doch ohni Problem zuegeh.

Du hesch leider nume e winzigi Chlinigkeit überseh: Das isch en Tescht mit em US-Modell vom Golf R wo dört kaschtriert isch und nume 288 PS het - isch also nid würklech ussagechräftig.


:lol: :lol: :lol:

Dr AMS-Tescht mit em Euro-Modäll vom Golf R mit 310 PS gseht do scho es bitzli anderscht us. Usserdem beidi Autos vom renommierte Teschtfahrer Christian Menzel bewegt:


Quelle


Quelle

Gseht ämel überhaupt nid so us, als wär dr Honda fahrdynamisch so überläge. :lol:

Ach, schwierig - entscheid Du ... :groel: :groel: :groel:
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 20:08 thema NSX motor:
allefalls het honda o nid zu viu entwicklet zum dr 6zyl besser z'mache wägem gentlemen agreement in japan... wär weiss...
Möglich aber alles hypothetisch. Wie dä im Video scho seit "it is what it is" ...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 20:46 En Fanboy isch per Definition öpper, wo öppis guetredet wo eigentlich nach objektive Kriterie unterlege isch.
lol, fanboy. ja genau...
i fahre sit jaaaaahre ke honda meh, wiu's nach mire eigete ussag nüt meh gschieds git bzw. öpis wo mir entspricht optisch und technisch.

denn bringi fakte:
F20: ganz geile award-winnig-motor gsi. ob dir d'charakteristik passt oder nid interessiert niemer ussert di und obs e 6Zyl git, wo besser isch o nid.. :typej:
NSX: isch zu sire zyt ganz geil gsi technologisch. d.h. nid, dass es nid anderi motore gäh hätt, wo besser si oder meh leistig gha hei.
Civic R: technisch / fahrdynamisch genial. dr civic R wird überall als fahrmaschine bezeichnet und ob itz dini zyt stimmt oder die, wo ig gfunde ha, isch offe.

das het alles nüt mit "schönrede entgege fakte" z'tüe. also hör mir uf mit fanboy du banane! :groel:
vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 20:46 Klar, Wahnsinn wie vil schnäller dr Honda do isch. Huet ab vor dere Leischtig. Chani doch ohni Problem zuegeh.
oh ja chasch zuegäh, ohni problem... und e satz später seisch, sie sige smartphone tester... wahnsinnig wie das chasch zuegäh... :groel:

i klink mi da us. isch mer z'dumm. darfsch di wieder mitem ribitt stritte, ob dini bmw besser si als si subaru... :bussi:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 22:23
vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 20:46 En Fanboy isch per Definition öpper, wo öppis guetredet wo eigentlich nach objektive Kriterie unterlege isch.
lol, fanboy. ja genau...
i fahre sit jaaaaahre ke honda meh, wiu's nach mire eigete ussag nüt meh gschieds git bzw. öpis wo mir entspricht optisch und technisch.
Mues mer "sini" Marke aktuell fahre zum si verteidige? Ich glaubs nöd.

Es git ja nid nur Optik sondern au die technischi Site. Und die verteidigsch Du bi Honda bis ufs Bluet obwohl ich Dir x-Bispiel brocht ha, dass es anderi Marke genauso guet chönd.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 22:23 denn bringi fakte:
F20: ganz geile award-winnig-motor gsi.
Hani nie bestritte, wenn mini Posts liesisch. Ich ha lediglich gseit, dass mich dr Motor emotional nid packt und ha au begründet werum: Will er in absolute Zahle gseh relativ wenig Drehmoment lieferet.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 22:23 ob dir d'charakteristik passt oder nid interessiert niemer ussert di und obs e 6Zyl git, wo besser isch o nid.. :typej:
Guet, denn interessierts nume mich. Ich bli trotzddäm drbi, dass es ingeneurstechnisch en anderi Numere isch, en Reihesechszylinder und en Achtzylinder drehzahlfescht z'becho als en Vierzylinder-Rasemähermotor.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 22:23 Civic R: technisch / fahrdynamisch genial. dr civic R wird überall als fahrmaschine bezeichnet und ob itz dini zyt stimmt oder die, wo ig gfunde ha, isch offe.
Also ich fass nomol zämme:

- Mir händ e Zyt vo 7:43 inkl. Video wo immer us dr gliche Quelle chunnt, nämlich vo Honda sälber. Die gebet zue, dass es kei Seriefahrzüg gsi isch, haltet sich aber bedeckt, was jetzt würklech genau andersch gsi isch. Z.b. wird nid emol dr genaui Reifetyp verrote.
- Denn hämmer es Video vo mir, wo dr Golf R dr Civic Type R längsdynamisch so ziemlich blossstellt. Das isch mit em Euro-Modell vom Golf R mit 310 PS.
- Denn hämmer es Verglichsvideo vo Dir, wo dr Civic Type R dr Golf R fahrdynamisch abläderet. Dasch mit em Exportmodell vom Golf R gmacht worde. Das het nume 288 PS anstatt wie bi uns 310 PS. Ussagechraft?
- Denn hämmer zwei AMS-Teschts in schriftlicher Form mit jewils dr Seriefahrzüg. Dört isch en Golf R plötzlich ebebürtig obwohl en Type R jo ach so überlege söll si?
- Denn hämmer zwei AMS-Videos ebefalls mit de Seriefahrzüg wo dr Golf R sogar minim schnäller isch.

Ich ha nienet behauptet, dr Civic Type R sig kei Fahrmaschine. Ich ha nur die 7:43 in Frog gstell und gseit, en Golf R cha das nach objektive Kriterie genauso guet und het sogar no Allrad und DSG an Board.

Ich für min Teil wär uff jede Fall hüt am Morgen bi Temperature um dr Nullpunkt und liecht nasser Stross gärn amene Civic Type R begägnet und sälber imene Golf R ghockt. Denn mol luege was vo dere sagehafte Fahrdynamik bim Civic Type R no übrigblibt. Weisch - s'richtige Läbe bestoht nid nume us präparierte Rennstreckene.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 22:23 das het alles nüt mit "schönrede entgege fakte" z'tüe. also hör mir uf mit fanboy du banane! :groel:
Sicher het das mit schönrede z'tue,will Du andauernd vonere Zyt usgosch, wo bimene Seriefahrzüg nid im gringschte cha bestätigt wärde.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 22:23 i klink mi da us. isch mer z'dumm. darfsch di wieder mitem ribitt stritte, ob dini bmw besser si als si subaru... :bussi:
Isch glaubs au besser, wenn Dir nüt anderes me ifallt als mit "Banane" persönlich beleidigend z'wärde. Das goht wieder in die glichi Richtig wie die Bemerkig vo Dir bzgl. emene gwüsse Personekreis wo BMWs söll fahre ...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Nicht mehr ganz aktuell aber dennoch interessant. Zug ist klarer Anführer, gefolgt von Kanton Schwyz (einer der 2 Nein-Sager) und Zürich... alle anderen sind dann doch deutlich dahinter. Der Schnitt liegt so bei 160, heute wohl eher schon 165+ PS, alles darüber ist überdurchschnittlich motorisiert.

Interessanterweise deckt sich diese Motorisierung auch in etwa mit den Ja-Sagern, je eher ein Kanton Ja sagt desto schwächer die Motorisierung. Ausnahmen sind da nur Städte wie Zürich und Genf, wobei dort nur ungefähr Einer von Drei ein Auto hat (schweizweit sind es einer von 2, je nach Ort sogar höher). Wobei ich fast wetten könnte dass die nicht-Autobesitzer in diesen Städten eher Ja zu Covid sagen. Da kann man sich ja mal genauer überlegen wieso. Die Daten sind relativ, weil es wird nur die Motorisierung pro Auto und nicht pro Kopf bewertet, wäre es pro Kopf dann wäre Zürich und Genf deutlich abgeschlagen.

https://www.comparis.ch/carfinder/siche ... destaerken

Und obwohl Deutschland als DIE Autonation gilt... sie sind im Schnitt ungefähr 5 PS schwächer als die Schweizer. ;)
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von abyss »

Laulen... :lol: Motorisierig bestimmt neuerdings z Wahlergebnis...why not. :kicher:

Aber Zug, Schwyz und Züri si ja ou Mafiakantön. Vodemhär steppt der Bär. :bussi:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Da gabs mal ein Vorfall, https://www.srf.ch/news/regional/aargau ... ung-laeuft da verursachte ein Porsche-Fahrer einen tödlichen Unfall. Im selben Jahr wollte die Ehefrau sich scheiden lassen und daraufhin war er mit dem Porsche ungebremst in einen Renault gedonnert wo er dann in das Heck eines LKW geschoben wurde. Der Renault, im übrigen offiziell eines der sichersten Autos im Crashtest, war dermassen stark zusammengestaucht dass man nicht erkennen konnte wieviele Insassen es hatte. Erst auf dem Schrottplatz konnte man die 3 Leichen (eine Frau und 2 Männer) "bergen"... Der Porsche-Fahrer hatte es fast unverletzt überstanden und er sagte aus "er könne sich kaum noch an den Unfall oder was immer es war erinnern"... krass was es alles gibt.

Und ja... dieses "sichere Auto mit soviel Knautschzone" ist nicht immer am sichersten. Wäre es eine steife "alte" Karosserie gewesen von einem grossen Kombi... wäre es wohl nicht tödlich zusammengestaucht gewesen.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 30 Nov 2021 19:46, insgesamt 2-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 30 Nov 2021 18:35 Nicht mehr ganz aktuell aber dennoch interessant. Zug ist klarer Anführer, gefolgt von Kanton Schwyz (einer der 2 Nein-Sager) und Zürich... alle anderen sind dann doch deutlich dahinter. Der Schnitt liegt so bei 160, heute wohl eher schon 165+ PS, alles darüber ist überdurchschnittlich motorisiert.
Mittlerwile sind mer bi 179 PS (Stand 2019):

https://www.20min.ch/story/schweizer-au ... 0177654971

Aber interessant wär jo eigentlich s'Leischtigsgwicht und nid die reini PS-Zahl. Isch jo klar müend die schwere SUVs mehr PS ha um ungefähr die gliche Fahrleichstige z'erreiche.
Ribit X Titan hat geschrieben: 30 Nov 2021 18:35 Und obwohl Deutschland als DIE Autonation gilt... sie sind im Schnitt ungefähr 5 PS schwächer als die Schweizer. ;)
Im Artikel wird als ei Grund die höcheri Chaufchraft in dr Schwiz gnennt. Wenn s'Gäld es bitzli lockerer sitzt denn leichstet mer sich au eher es bitzli mehr PS.
Ribit X Titan hat geschrieben: 30 Nov 2021 19:12 Und ja... dieses "sichere Auto mit soviel Knautschzone" ist nicht immer am sichersten. Wäre es eine steife "alte" Karosserie gewesen von einem grossen Kombi... wäre es wohl nicht tödlich zusammengestaucht gewesen.
Ich nimmt a mit "steife alte Karosserie von einem grossen Kombi" meinsch en Subaru, gäll? :groel:

Dä Renault isch halt vo hinde und denn au no vo vorne zämmegstuucht worde. Do gsehts meischtens schlächt für d'Insasse us.

Dr Crashtescht wird jo normalerwis nume vo vorne oder nume vo hinde duregführt. Hetti dr Porsche au vo beide Site ein Eiertätsch becho, denn würd dr Fahrer villicht au nüm läbe.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Zwar war der Porsche auch stark beschädigt gewesen aber da die Kabine und Karosserie gehalten hatte und nur der Motorraum komplett demoliert war hatte er es fast unverletzt überstanden...

Wenn hinten und vorne gleichzeitig kommt es dennoch drauf an ob die Kabine das aushält ohne komplett zerquetscht zu werden. Wenn da noch ein grosser Kofferraum ist... dann gut möglich. Am Ende gibt es nicht "das perfekte Auto" da alles gewisse Vor- und Nachteile hat. Steife Karosserie = harter Aufprall aber die Kabine wird weniger gestaucht, vorallem wenn es von 2 Seiten passiert. Und ganz generell, je grösser das Auto desto mehr mag es aushalten, hat einfach mehr Masse und Material... pure Physik. Deswegen mögen Zürcher und Reiche so gerne "SUV".
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 30 Nov 2021 19:48 Zwar war der Porsche auch stark beschädigt gewesen aber da die Kabine und Karosserie gehalten hatte und nur der Motorraum komplett demoliert war hatte er es fast unverletzt überstanden...

Wenn hinten und vorne gleichzeitig kommt es dennoch drauf an ob die Kabine das aushält ohne komplett zerquetscht zu werden. Wenn da noch ein grosser Kofferraum ist... dann gut möglich. Am Ende gibt es nicht "das perfekte Auto" da alles gewisse Vor- und Nachteile hat. Steife Karosserie = harter Aufprall aber die Kabine wird weniger gestaucht, vorallem wenn es von 2 Seiten passiert. Und ganz generell, je grösser das Auto desto mehr mag es aushalten, hat einfach mehr Masse und Material... pure Physik. Deswegen mögen Zürcher und Reiche so gerne "SUV".
:lol: Ich klink mich auch aus :lol:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Du hast einfach ausser komische Zahlen wenig entgegenzusetzen. Besser mal in echten Situationen hinschauen, dann wird man überall schlauer. Genauso wie eben auch ein schwerer BMW mit fetten Reifen nicht per se, trotz Allrad, mehr Grip hat als ein billiger Subi. Es sind alles nur fragwürdige Statistiken, manipulierbare Herstellerdaten, und Glaubensbekenntnisse die Leute wie du haben, wenig harte und reale Materie.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 30 Nov 2021 20:20, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich war ja mal in einem Unfall verwickelt, ich in einem Bulli und rechts war ne Frau in einem modernen Lancia (vom Crashtest als unzerstörbar erklärt, der Bulli angeblich ein schlechter Schrottwagen) seitlich reingefahren. Ihr Motorraum war stark eingedrückt gewesen (Totalschaden) aber beim Bulli war nur die Kante stark verbeult gewesen, allerdings an der Karosserie alles intakt (kein Totalschaden). Also, auf dieser Grundlage werden neue Autos gebaut und für "am sichersten" erklärt. Naja... sofern der Aufprall hart ist (also wenn das Auto grosse Geschwindigkeitsunterschiede hat) ist es in einem "Nutshell" gefährlich aufgrund der hohen Energie die auf den Fahrer einwirkt. Aber, sofern das Auto fast steht und sagen wir mal von 2 Seiten etwas reinkracht... dann ist die Energie die auf den Fahrer einwirkt sehr mässig. Was dann zählt ist ob die Karosserie das aushält ohne zum Knautschknäuel zu werden... nicht wie gut es die G-Kräfte abfedert. Also, es wird nie das perfekte Auto geben, alles hat so seine Stärken.

Klar, der Subi (und auch der Smart der ebenfalls das Nutshellprinzip hat) haben beide Airbags... das ist seit etwa 20 Jahren Standard.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von abyss »

Also i ha gmeint meh hett die stiifi Karosserie ufgäh, wüu bim Crash: Auto ganz / Insasse tot. Geschüttelt, nicht gerührt.


Quelle

Gruess vom Motor ad Scheiche bim Chevi... :vortex:


Und ig gloube die Riiche Zürcher fahre nume so grossi Chläpft, weil sie es GOSSES EGO und chlini Schwänz hei... :kicher:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 24 Gäste