Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Herr Rossi »

Ich glaube einige Autobesitzer haben einfach die Mentalität dass ihr Auto das Beste ist, rein aus Egogründen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/27811629
Das wäre schon auch ein cooles Auto aber 2 Negativpunkte, eher sogar 3:

-Sehr hoher Verbrauch (etwa 20-30% höher als der Subi, macht sich schon bemerkbar)
-Leider wieder schwarz oder Graustufen
-Kosten für Ersatzteile sind sicher sehr hoch da relativ seltener Typ, und allgemein sind deutsche Autos bei Ersatzteilen das obere Niveau (auch Alpha Romeo u.a.).

Was aber die Haltbarkeit angeht kann der locker 100-200k zusätzliche km ohne grössere Reparaturen schaffen... hat noch viel Wert im Ankauf.
Als Option würde ich es dennoch sehen, wenn die Farbe stimmt...
Natürlich nicht für die nächsten Jahre, habe ja den Subi, aber nicht unmöglich dass es irgendwann eine Option sein kann. Ich denke sowieso dass Audi diese V8 bald nicht mehr baut, sofern sie das überhaupt noch tun: Daher ein seltenes Erlebnis.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 29 Nov 2021 12:20, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 11:10
Klar, es git verschiedeni Teschtergebnis. Aber d'Tendenz isch doch eher zu Gunschte vom M3 E30. Und wenn Du bi Dim CRX vo " tuning" redisch müestisch jo au wieder en getunte M3 vergliche. Und wie gseit: Dr M3 E30 isch scho 1986 usecho, also müestisch en eigentlich gäg dr CRX mit 120 PS vergliche, gäll Du?

Das mit de 0-100 Zyte hesch au rächt, isch näbesächlich. Aber gueti Skillz cha jo au dä am M3-Stür ha, das isch jo nid beschränkt uf Honda-Fahrer. Und denn macht sich d'Mehrleischtig vom M3 um so mehr bemerkbar.

Ich fahr jo au immer no sehr gärn mit mim G60 aber en G60 und en CRX VTEC sind doch gege en M3 Lusbuebefahrzüg, sorry. Gsesch jo au am Marktpriis wo so M3 E30 efang händ ...

Long story short: Ich ha jo scho betont, dass dr CRX VTEC en grossi Wurf gsi isch. Aber ebe - was isch nachher cho im Verglich zu de Konkurrenz?
ja sie überschniede sich nume am rand zytlech vo däm här chönntsches mitem CRX AS vergliche und denn stinkt dr honda ab das isch klar...
dr marktpris isch nomau was anderes. da isch e CRX und o e E36 e joke gägeüber eme E30.

das mit de Skillz isch nid ufe verglich vo de fahrzüg bezoge gsi. dert isch ja klar, dass i beide fahrzüg e guete oder e schlächte fahrer cha hocke.
i ha das eher uf die ussag vom honda fahrer bezoge wenn er e M3 abtröchnet. denn isch ER i SIM CRX allefalls schneller (on track) als e emP im BMW... :kicher:

mis primäre problem mit honda isch hüt, dass mir die modell, wo's bi üs git, nüm gfalle. technisch hei sie's nach wie vor druff wie dr civic R klar zeigt.

dass es ke S2000 meh git, isch hingäge sehr sehr schad... :heul:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

vectrex hat geschrieben: 28 Nov 2021 08:34
Ribit X Titan hat geschrieben: 28 Nov 2021 00:05 Beim Nummernschild war auch der Name der neuen Garage vermerkt... also das gehört auch dazu.
Toll, Du machst unentgeltliche Werbung für die Garage und lobst sie auch noch dafür. Du bist wirklich eine ganz helle Birne. :head2wall:
Die "Werbung" liest doch kaum jemand... jedenfalls kein Vergleich zu anderen Möglichkeiten die sie hätten.

Was hier relevant ist das ist "dass es zu ihrer Garage zugehörig ist", also dass sie dafür eine Verantwortung empfinden. Unterschätze es nicht was das ausmacht wenn ein Mech für etwas eine gewisse Verantwortung übernehmen möchte. Wenn du das nicht beachtest bist du entweder "dein eigener Mech" oder du verstehts es nicht wie Menschen "ticken". Sie müssen zu etwas einen Bezug haben... das Herz spüren.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 29 Nov 2021 12:16 https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/27811629
Das wäre schon auch ein cooles Auto aber 2 Negativpunkte, eher sogar 3:

-Sehr hoher Verbrauch (etwa 20-30% höher als der Subi, macht sich schon bemerkbar)
-Leider wieder schwarz oder Graustufen
Dafür hat der Audi aber auch einige Vorteile zu bieten:

- dichteres Servicenetz
- besserer Motorklang (subjektiv, aber die meisten Leute würden das so sehen)
- bessere Beschleunigung
- Fahrgefühl wie in einer Luxuslimousine
- wertigeres Interieur
- höherer Wiederverkaufswert
- besseres Image :lol:
Ribit X Titan hat geschrieben: 29 Nov 2021 12:16 -Kosten für Ersatzteile sind sicher sehr hoch da relativ seltener Typ, und allgemein sind deutsche Autos bei Ersatzteilen das obere Niveau (auch Alpha Romeo u.a.).
Erst einmal: Man schreibt Alfa Romeo und nicht Alpha. Nicht dass Du noch in eine Schlägerei in einer italienischen Pizzeria verwickelt wirst.

Bei dem Audi-Modell mag das mit den Ersatzteilpreisen stimmen, aber nicht wenn Du Fahrzeuge gleicher Leistungsklassen vergleichst. Da sind die Ersatzteile der deutschen Fahrzeuge günstiger als bei den Japanern ...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 29 Nov 2021 12:29 Die "Werbung" liest doch kaum jemand... jedenfalls kein Vergleich zu anderen Möglichkeiten die sie hätten.

Was hier relevant ist das ist "dass es zu ihrer Garage zugehörig ist", also dass sie dafür eine Verantwortung empfinden. Unterschätze es nicht was das ausmacht wenn ein Mech für etwas eine gewisse Verantwortung übernehmen möchte. Wenn du das nicht beachtest bist du entweder "dein eigener Mech" oder du verstehts es nicht wie Menschen "ticken". Sie müssen zu etwas einen Bezug haben... das Herz spüren.
Also ich glaube Du interpretierst da schon ein bisschen zu viel rein. Bei der AMAG bekommst Du auch ein entsprechend beschriftetes Nummernschild.

Denkst Du da fühlen die 10 angestellten Mechs auch den Bezug zum Kunden wegen dem Nummernschild?
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 12:20 ja sie überschniede sich nume am rand zytlech vo däm här chönntsches mitem CRX AS vergliche und denn stinkt dr honda ab das isch klar...
dr marktpris isch nomau was anderes. da isch e CRX und o e E36 e joke gägeüber eme E30.
Das isch jo genau was ich mein: Du hesch scho einiges an zytlicher Distanz zu Dinere Sturm-und-Drang Zyt mit Honda und trotzdem versuechsch immer no irgendwie dä Hersteller z'verteitige. Gsehs doch eifach als cools Auto aber los dä Verglich mit emene M3 blibe => das isch eifach mindeschtens e Klass höcher.

Ich lieb min G60 au sehr. Rein vom Härz vil meh als dr BMW. Trotzdäm isch en M3 es ganz anders Kaliber, rein objektiv betrachtet mues ich das zuegeh.

Rein scho vo de genetische Alage isch er mit em Heckatrieb am G60 hushoch überläge wenns um sportlichs Fahre goht. Do würde au 300 PS im G60 nüt bringe; dr gröschti Nochteil (nämlich dr Frontatrieb) blibt bestoh. Genau glich bimene CRX. Werum söll mer das guetrede?
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 12:20 mis primäre problem mit honda isch hüt, dass mir die modell, wo's bi üs git, nüm gfalle. technisch hei sie's nach wie vor druff wie dr civic R klar zeigt.
Würdi nid unterschriebe wenn de aluegsch wie en Golf R dr Civic Type R abtröchnet:


Quelle

Wot nid wüsse wies ersch bi Nässi würd usgseh.

Und bi Min. 5:20 gsesch die typische Reaktion vo Honda-Fanboys. "Aber dr Golf R het 4x4, aber dr Golf R het DSG aber aber aber".

Das isch jo genau dr Punkt: Bi VW chasch uswähle öb en Fronttriebler wotsch (GTI) oder en 4x4 (R) und chasch die entscheide zwüsche Handschaltig oder DSG. Bim Civic Type R hesch gar nid ersch d'Wahl ...
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 12:20 dass es ke S2000 meh git, isch hingäge sehr sehr schad... :heul:
Das Ding isch 10 Johr baut worde und het immer die 240 PS gha. Das isch eifach es no-go. Bim Facelift hettets im Miniumum emol 30 PS müese druftätsche oder en Kompressor als Option. Denn wäred au d'Verchaufszahle wieder gstiege.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

destroyed.png
lol

:destroyed:
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Waldschrat hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:35 destroyed.pnglol

:destroyed:
:groel: ... geile Siech ... :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:25
Das isch jo genau was ich mein: Du hesch scho einiges an zytlicher Distanz zu Dinere Sturm-und-Drang Zyt mit Honda und trotzdem versuechsch immer no irgendwie dä Hersteller z'verteitige. Gsehs doch eifach als cools Auto aber los dä Verglich mit emene M3 blibe => das isch eifach mindeschtens e Klass höcher.
dr verglich isch vo dir cho.. just sayin'...
und i ha zuefällig e erfahrig mit mim ex rex gäge am kolleg si e30er und denn het dr E30 nid gwunne... si ca. glich schnäu gsi gradus..
dass aktuelli M3 nid mit irgendeme honda chasch vergliche, isch ja klar bim 3 fahre pris! :groel:

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:25 Würdi nid unterschriebe wenn de aluegsch wie en Golf R dr Civic Type R abtröchnet:

dumms fanboy argument hin oder her. logisch gwinnt er mit 4x4. und ja, wär schön, honda würd das o abiete. DSG hingege bruchts nid unbedingt.

i ha vorher scho gschreibe, dass mir beschleunigungszyte aber nid unbedingt viu säge. im alltag isch das geil ja aber zum es sportlechs outo z'beurteile, si rundezyte mire meinig nah (muess sich ja nid mit dire decke) besser.
und wenn dr Golf R denn e 7m43s uf dr nordschleife i asphalt brönnt, chömer wieder rede! ;)
gloub er fahrt e 7m51s

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 14:25 Das Ding isch 10 Johr baut worde und het immer die 240 PS gha. Das isch eifach es no-go. Bim Facelift hettets im Miniumum emol 30 PS müese druftätsche oder en Kompressor als Option. Denn wäred au d'Verchaufszahle wieder gstiege.
honda hets verpennt stimmt. hei vo jeher meh uf fahrspass statt puri leistig gsetzt. ähnlech wie e mx5. dä isch nid schnell aber bietet enorme fahrspass! :wixer:
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:38 ähnlech wie e mx5.
https://gaywheels.com/2018/04/2018-mazd ... t-gay-fun/
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

Waldschrat hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:49
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:38 ähnlech wie e mx5.
https://gaywheels.com/2018/04/2018-mazd ... t-gay-fun/
i frag itz nid, wohär du die site kennsch... :2finger:
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:51 i frag itz nid, wohär du die site kennsch... :2finger:
vo minem schwule bekannte. näbem rolls und em caddy häter ebe au a mx5 und hät gmeint dä segi dr renner bi da homos, dr rescht macht onkel google. dr laredo segi übrigens au so a wage.
mini persönlich meinig, männer imana ford ka sind au sehr suspekt. :groel:

für mi ischs nüt, i bin nit schwul und zudem kriagi z'dach nit zua wenni im mx5 hogga. isch so bitz wia dr tom selleck im 308.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:38 dr verglich isch vo dir cho.. just sayin'...
Ja basierend uf Honda CRX-Fahrer wo sich damals immer drmit brüschtet händ en M3 ohni Problem abtröchnet z'ha. Und dete isches um en E36 gange => wie Du scho sälber gseit völlig unrealistisch.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:38 und i ha zuefällig e erfahrig mit mim ex rex gäge am kolleg si e30er und denn het dr E30 nid gwunne... si ca. glich schnäu gsi gradus..
dass aktuelli M3 nid mit irgendeme honda chasch vergliche, isch ja klar bim 3 fahre pris! :groel:
Ebe - säg ich jo. En M3 isch mindeschtens e Klass höcher, damals wie hüt. Sowohl Fahrleischtige wie au Fahrgfühl (im Sinn vo Wärtigkeit) und halt ebe au dr Priis.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:38 dumms fanboy argument hin oder her. logisch gwinnt er mit 4x4. und ja, wär schön, honda würd das o abiete. DSG hingege bruchts nid unbedingt.
Ich find scho, dass mer die beide cha vergliche. Sind immerhin beides d'Topmodäll vo de Hothatches. Und do gsesch jo, dass en Frontatrieb gege en 4x4 so grad emol gar kei Chance het. Und das trotz einigem an Mehrgwicht.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:38 i ha vorher scho gschreibe, dass mir beschleunigungszyte aber nid unbedingt viu säge. im alltag isch das geil ja aber zum es sportlechs outo z'beurteile, si rundezyte mire meinig nah (muess sich ja nid mit dire decke) besser.
Mir isch hingege d'Rundezyt relativ egal. Sowohl dr Golf R als au dr Civic Type R sind kei Rennfahrzüg. Aber wenn ich en Civic Type R het und mich anere Ample e Golf R so extrem würd lo stoh, denn würd ich mir scho Gedanke mache wo denn die hochglobti Kompetenz vo de Honda-Ingenieure blibe isch.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:38 und wenn dr Golf R denn e 7m43s uf dr nordschleife i asphalt brönnt, chömer wieder rede! ;)
gloub er fahrt e 7m51s
Mir müend jo nid drüber rede, wie die 7:43 vom Civic Type R z'stand cho sind. So vo wäge "seriennahes Modell" mit usbauter Klimaalag, als Prototyp, mit Slicks etc. Und Honda het nid würklech mit offene Charte gspielt was das abelangt.

Das isch wie die Fabelzyt vom Nissan GT-R damals. Mit däm händs denn no gross gworbe bim Verchauf. Hesch aber en DSG-Schade gha sinds via GPS-Tracking goge luege und wenn uf dr Rennstrecki gsi bisch händs Garantie verweigeret.
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 15:38 honda hets verpennt stimmt. hei vo jeher meh uf fahrspass statt puri leistig gsetzt. ähnlech wie e mx5. dä isch nid schnell aber bietet enorme fahrspass! :wixer:
Wie gseit: Bi mir het der S2000 gar kei Emotion usglöst. Hets sich wie e Luftpumpi agfühlt. Für mich muesch mit emene Roadster en Power Drift chönne mache, das wird mit 208 Nm bi 7'500 U/Min. schwierig.

Au en relativ neue Mazda MX5 mit 160 PS bini go probefahre. Total enttüschend - kei Chraft und ener müehsam hochdreht, kei Verglich zum M3-Motor, sorry ...
Zuletzt geändert von vectrex am 29 Nov 2021 16:06, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

du es isch gloub rächt sinnlos da witer z'schriebe. dir isch ampelstart wichtig (für mi prollogehabe), mir fahrdynamik an sich. und wär bime s2000 kener emotione spührt derfür bime g60, darf das vo mir us aber denn bi ig duss..

zudem isch e M3 E30 wahrschinlech dr einzig M3, wo nid es beschissnigs image het... also... vo de fahrer her... :vortex:

schöne hinech! ;)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:06 du es isch gloub rächt sinnlos da witer z'schriebe. dir isch ampelstart wichtig (für mi prollogehabe), mir fahrdynamik an sich. und wär bime s2000 kener emotione spührt derfür bime g60, darf das vo mir us aber denn bi ig duss..

schöne hinech! ;)
Ebe ich säg jo: Isch interessant, wie Du dich immer no mit Honda identifiziersch und die Dinger so in Schutz nimmsch.

Emotione sind Gschmackssach, also subjektiv. Es git vil Lüt wo en S2000 voll geil finded aber au vil wo en G60 voll geil finded. Oder stoht neumet, dass en S2000 meh Emotione mues erzüge als en G60?

Ich chönt grad so guet säge die vo Dir agfüehrti Rundezyt vom Civic Type R isch "Prollogehabe" will nid emol klar isch wie die z'stand cho isch. Also isch doch au jede Verglich mit dr Rundezyt vomene Golf R hinfällig.

Im Video gsesch jedoch zwei Seriefahrzüg und die chasch vergliche. Und dete macht de Honda e extrem schlächti Figur ...
Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:06 zudem isch e M3 E30 wahrschinlech dr einzig M3, wo nid es beschissnigs image het... also... vo de fahrer her... :vortex:
Und jetzt chunnt zum Schluss wieder die Aspielig uf dä Personekreis. Das isch würklech billig und het ich nid vo Dir dänkt. Wenn es Auto mich packt, isch mir doch egal welle Personekreis das no fahrt oder nid. Das hesch doch jetzt würklech nid nötig ...
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:01 Für mich muesch mit emene Roadster en Power Drift chönne mache, das wird mit 208 Nm bi 7'500 U/Min. schwierig.
psorgder a ac cobra mitem 427 shelby.
das isch so zimmlich zgeilschte woni je erläbt han im zemmahang mit auto. oder halt au jaguar C-type. aber d'cobra schlaht alles.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Do übrigens no d'Links zu de Teschts vo Auto Motor Sport:

Honda Civic Type R:

https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/

VW Golf R (notabene no dr "alti" 7er, dr 8er wär nomol um einiges schnäller):

https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/

Beidi e 8:15 uff em Nürburgring als Seriefahrzüg und nid als irgenden Prototyp.

Und au bi de andere Zyte wüssti nid, wo jetzt dr Honda fahrdynamisch sött wesentlich besser si? Nid emol bim Priis trotz fehlendem Allrad.

Aber ich weiss scho, wahrschinlich isch AMS parteiisch, will "es kann nicht sein was nicht sein darf" ...
Zuletzt geändert von vectrex am 29 Nov 2021 16:56, insgesamt 1-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Waldschrat hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:44
vectrex hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:01 Für mich muesch mit emene Roadster en Power Drift chönne mache, das wird mit 208 Nm bi 7'500 U/Min. schwierig.
psorgder a ac cobra mitem 427 shelby.
das isch so zimmlich zgeilschte woni je erläbt han im zemmahang mit auto. oder halt au jaguar C-type. aber d'cobra schlaht alles.
Das glaub ich Dir sofort. Do fahrt au e roti Cobra umenand mit eifach nume Carbonschale drin. Und en Überrollbügel nume für de Fahrer. :lol:
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Waldschrat »

wenn eina d'cobra richtig fahrt will eh niemert mitfahra. :kicher:
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

wenn du rennstrecke zyte als prollo züg aluegsch und billigi ampelstarts nid, wärde mir würklech NIE uf ei nenner cho... ;)
bisch dämfau bir reichtige marke...
für mi isch es outo, wo fahrdynamisch besser aber gradus langsamer isch, z'bessere outo.
das isch aber offesichtlech nid jedermanns meinig und das isch okay für mi... ;)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:59 wenn du rennstrecke zyte als prollo züg aluegsch und billigi ampelstarts nid, wärde mir würklech NIE uf ei nenner cho... ;)
bisch dämfau bir reichtige marke...
für mi isch es outo, wo fahrdynamisch besser aber gradus langsamer isch, z'bessere outo.
das isch aber offesichtlech nid jedermanns meinig und das isch okay für mi... ;)
Das isch jo dr Punkt: Dr Honda isch fahrdynamisch nid emol besser als dr Golf R. Die vo Honda proklamierti Zyt isch mit emene Prototyp gfahre worde.

Lies die vo mir verlinkte Teschts vo AMS dure, sig en Maa und bedank Di bi mir mit "sorry, hesch rächt - das hani nid gwüsst". :lol:

Und denn vo mir us es "ich würd trotzdäm dr Honda chauffe". :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

dini meinig, mini meinig...
i definiere es interessants outo offebar andersch als du...
half so wild gäu! ;)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 29 Nov 2021 16:59 wenn du rennstrecke zyte als prollo züg aluegsch und billigi ampelstarts nid, wärde mir würklech NIE uf ei nenner cho... ;)
Ja korrekt, mit ere Rundezyt go gross posaune wo mi emene Prototyp in undefiniertem Zuestand gfahre worde isch lueg ich als Prollo a :!:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

los.. für jedi theorie fingsch e website, wo das bestätigt.
so fake cha das nid si ussert AMS isch die einzig site, wo das richtig gmesse het... :roll:
süsch fingsch quasi nume die 7:43er zyt...

vorher hei sie miteme prototyp 7:50 gfahre.

die 7:43 si gsi miteme floating-cage, wo d'stiffigkeit nid erhöht und nur dr sicherheit dient het. zum usglich vom gwicht isch haut d'rückbank und z'infotainment usegfloge. wenn du dr meinig bisch, dass das 32 sekunde usmacht, denn aber guet nacht am sächsi du! :groel:

aber lömers das mit dr rundezyte...

thema ingenieurskunst:

für mi isch z.b. e NA 2.0 mit 120 ps/l viu interessanter als e 2.0l turbo mit 350ps und 400 nm o wenn dr turbo sicher z'outo schneller macht. aber das isch nid so e kunst und cha ja praktisch jede hersteller...
was im alltag besser isch, isch es anders thema. da würdi dr 2.0 T o vorzieh. dennoch ischer "banal" vergliche mit some biest wie em F20 mit über 23m/s cholbespeed! usem gliche grund isch o e ctr motor verglichswiis längwilig...

das het nüt mit fanboy z'tüe sondern mit anerkennig vo technik. wär sone motor ime längwilige golf, wärs e längwilige golf miteme arschgeile motor versteisch?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 43 Gäste