tuesch di lo impfe?

Wer sich öfters daneben benimmt landet im (G)ulag - No rules here! Enjoy your stay...

Moderatoren: Master(G), Avenger

impfe ja / nei?

Umfrage endete am 09 Aug 2013 15:21

ja
10
53%
nei
9
47%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 19

Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Waldschrat »

Mastler(P) hat geschrieben: 29 Okt 2021 13:19 verpixelt?
2021!! high res VR!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

gandalf hat geschrieben: 29 Okt 2021 13:32 2021!! high res VR!
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich bin auch dafür dass wir am besten nur noch 1 Milliarde Menschen, kein bischen drüber, haben sollten. Weil es gilt leider das "Angebot-Paradoxon": Je mehr Angebote "romantischer Partner" und Werkler jeder Art vorhanden sind desto schwieriger wird es am Ende auf Nachfrage zu stossen da dann jeder der potentiell nachfragt meint "Sie müssen ja nichts mehr wählen, dank nahezu unbegrenztem Angebot"... sei es bei der Liebe als auch wenn man einen Werkler sucht. Es wird dann fast alles einfach so austauschbar... genau das was wir heute leider haben, die lieblose Austauschbarkeit von fast allem und jedem.

Dazu wird natürlich noch die Umwelt massiv belastet... alles Tatsache. Man kann daher sagen: Weniger ist mehr, wenn auch nicht immer mehr.

Allerdings wird sich die Menschheit sowieso selbst regulieren sobald "Kinder bekommen" zuwenig attraktiv wird, da kann man politisch gut gegensteuern wenn man es möchte denn Menschen sind gut manipulierbar. Ich würde sagen so das "obere Limit" ist so rund 10 Milliarden, von da an sehe ich es als zu kritisch an.,.. und da sind wir jetzt bereits schon fast angelangt. Rein theoretisch gäbe es zwar Nahrung für etwa das Doppelte davon, jedoch nur bei richtiger Bewirtschaftung, nicht so ineffizient und ressourcenlastig wie wir es heute tun.

Das Problem ist gar nicht primär die Nahrungsbeschaffung sondern die Umweltzerstörung welche Menschen tätigen und wo je nach Land kaum ein Riegel vorgeschoben wird. 90% umgenieteter Wald ist in vielen Ländern völlig normal... geht auch noch mehr als das. Man muss schon ganz verreckt drauf sein falls einem da keine Alarmglocken erklingen. Weil das führt zu riesigen Umweltproblemen und zum ständigen Humusabbau... d.h. die Erde wird immer unfruchtbarer.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Buccaneer »

zeromeier hat geschrieben: 27 Okt 2021 20:45
gandalf hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben: 27 Okt 2021 20:37 Heb mal d Schnurre du Volltrottel
ah sali meier. :herzli:
Bin nur rasch da ine cho zum eine beleidige wo mich nervt zum agressione ablah Bild

Für meh isch s ot nüm guet. Aber hey Sali björn, hesch guet?

OT isch definitiv nüm z rette… schad drum
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

esch OT esch problem
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:Jede häts i dä Hand für dZuekunft vo dä Mänschheit, falls eim das wichtig isch (mier jedefalls nöd).
Dä meischte ischs ja, wänn mier ehrlich sind, scheissegal, sie wännd halt eifach dä Goof jetzt und es netts Familieläbe, das hät für sie halt aktuell grad en Wert fürs Läbe. Lueg, es isch immer sgliiche Thema, dä Mänsch mag höchschtens um ein Egge luege, dä nächscht isch scho zu entfernt.
Das.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von thaeye »

villi sehr negativi "gfühl" da ine. familie isch eis vo de höchste guet.

natürli gits immer es paar wo das nöd waend und ihres "individuelle" lebe lebe wönd (vorallem i de "entwickelte" länder), aber jetzt de familiemensche da grossi vorwürf go mache, isch den scho chli nihilistisch. de mensch muess sich geborge fuehle und s nöchste wo ihm das lieferet isch sini familie. d familie isch immer au s letschte und erste refugium zum sich zruggzieh.

und das seg ich als chinderlose.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von zeromeier »

Änderet nüd dra, dass d überbevökerig eis vode gröschte, wenn nöd s gröscht Problem isch. All massnahme zum d umwält rette sind nur Flickwerch will zviel Lüüt ufm Planet hocked.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben: 30 Okt 2021 07:28 villi sehr negativi "gfühl" da ine. familie isch eis vo de höchste guet.

natürli gits immer es paar wo das nöd waend und ihres "individuelle" lebe lebe wönd (vorallem i de "entwickelte" länder), aber jetzt de familiemensche da grossi vorwürf go mache, isch den scho chli nihilistisch. de mensch muess sich geborge fuehle und s nöchste wo ihm das lieferet isch sini familie. d familie isch immer au s letschte und erste refugium zum sich zruggzieh.

und das seg ich als chinderlose.
Das. (seg ich au als chinderlose)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Waldschrat »

thaeye hat geschrieben: 30 Okt 2021 07:28 nihilistisch

we just want the fucking money, aug!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

where's the money, aug?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von feeshlee »

zeromeier hat geschrieben: 30 Okt 2021 07:35 Änderet nüd dra, dass d überbevökerig eis vode gröschte, wenn nöd s gröscht Problem isch. All massnahme zum d umwält rette sind nur Flickwerch will zviel Lüüt ufm Planet hocked.
tja, wänns knapp wird, wärdemer weniger. und die wo übrigbliibet wärdeds nöd schlächter ha. usser die paar sklave, wo sie sich halte werded, zum dä läbensstandard ufrächterhalte.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Herr Rossi »

Die Sklave gits itz scho, die meischte hends halt nonig gmerkt. Es paar wenigi versklaved sich sogar bewusst selber wils suscht kei Idee hend vo Läbensgschtaltig
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von abyss »

zeromeier hat geschrieben: 30 Okt 2021 07:35 Änderet nüd dra, dass d überbevökerig eis vode gröschte, wenn nöd s gröscht Problem isch. All massnahme zum d umwält rette sind nur Flickwerch will zviel Lüüt ufm Planet hocked.
Mars also... :arnold:

Bild
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben: 30 Okt 2021 08:40 Die Sklave gits itz scho, die meischte hends halt nonig gmerkt. Es paar wenigi versklaved sich sogar bewusst selber wils suscht kei Idee hend vo Läbensgschtaltig
Würklichi Läbensgstaltig häsch nur, wänn Gäld häsch, alles andere isch Flickwerk: Lohnsklaverei und mit em minimum ah Energie und Ziit no versueche bitz Freiziit zplane, meh zwanghaft fürs eigene Gwüsse, dass me bitzli öppis für sich sälber gmacht hätt als uufrichtig, will me eigentlich müesst schlafe und sich vo dä Arbet erholle, wo eh nie glingt, will sWocheänd zchurz isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 30 Okt 2021 07:28 villi sehr negativi "gfühl" da ine. familie isch eis vo de höchste guet.

natürli gits immer es paar wo das nöd waend und ihres "individuelle" lebe lebe wönd (vorallem i de "entwickelte" länder), aber jetzt de familiemensche da grossi vorwürf go mache, isch den scho chli nihilistisch. de mensch muess sich geborge fuehle und s nöchste wo ihm das lieferet isch sini familie. d familie isch immer au s letschte und erste refugium zum sich zruggzieh.

und das seg ich als chinderlose.
Klar isch Familie wichtig, am Ändi, wänns würklich druff ah chonnt, isch dFamilie no am eheschte fürenand dah, sogar au wänn dVerhältnis nöd mal super optimal gsi sind.
Ich rüehr nur chli utopischi Idee um mich. Wänn ich mier vorstelle, i was für äre Wält ich am liebschte läbe wür (vom Land här, wärs sowieso dSchwiiz), dänn gsehn ich vor mier e hochtechnologisierti Wält, wo dä Mänsche sChrüpple abnimmt und es extrems guets Bildigswese aber vor allem gsehn ich en chliini Bevölkerigsdichti und es grossartigs Verhältnis zw. natürliche Ressource und dä Bevölkerigsdichti wältwiit. Das müesst eigentlich eine vo dä Hauptmassstäb für e Zivilisation gälte. Visuell, uus dä Vogelperspektive gsächs bitz so uus, wie imene Esoterik-Sci-Fi-Film, vereinzelti Metropoloene zmitzt vo unändliche Wildnis. Aktuell ischs ja umgekehrt.

Ich gseh eifach absolut und gar nöd ii, wieso "meh Mänsche = besser" söll si.
thaeye hat geschrieben: 30 Okt 2021 07:28 villi sehr negativi "gfühl" da ine.
Viellicht bin ich en psychic Vampire :lol:
Dateianhänge
open-uri20180212-68-1chy6w4.jpg
open-uri20180212-68-1chy6w4.jpg (23.92 KiB) 921 mal betrachtet
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 30 Okt 2021 08:40 Die Sklave gits itz scho, die meischte hends halt nonig gmerkt. Es paar wenigi versklaved sich sogar bewusst selber wils suscht kei Idee hend vo Läbensgschtaltig
Würklichi Läbensgstaltig häsch nur, wänn Gäld häsch, alles andere isch Flickwerk: Lohnsklaverei und mit em minimum ah Energie und Ziit no versueche bitz Freiziit zplane, meh zwanghaft fürs eigene Gwüsse, dass me bitzli öppis für sich sälber gmacht hätt als uufrichtig, will me eigentlich müesst schlafe und sich vo dä Arbet erholle, wo eh nie glingt, will sWocheänd zchurz isch.
Wow dude, ich wett nid mit dir tuusche
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Vyse »

Das isch halt au eifach wieder Internetvagheit aber Lüüt, wo so Antworte gäbed, händ genau dä gliich Tagesablauf siit Jahre. Schaffe, Schlafe, bitz Wocheänd: Repeat. Verzelled aber, ihri Läbensfüehrig säg achso individuell und sälbsbestimmt. Solang en Arbetgeber über diini Läbensziit verfüegt, isch es absoluts Minimum vo Läbensziit sälber gstaltet. Aber easy, ich verstah natürli, dass Mänsche dIllusion vo Sälbstbestimmtheit bzgl. Läbensfüehrig verteitiged und uufrächt erhaltet, die nüechtern Würklichkeit isch halt unerträglich.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben: 30 Okt 2021 09:58 Würklichi Läbensgstaltig häsch nur, wänn Gäld häsch, alles andere isch Flickwerk: Lohnsklaverei und mit em minimum ah Energie und Ziit no versueche bitz Freiziit zplane, meh zwanghaft fürs eigene Gwüsse, dass me bitzli öppis für sich sälber gmacht hätt als uufrichtig, will me eigentlich müesst schlafe und sich vo dä Arbet erholle, wo eh nie glingt, will sWocheänd zchurz isch.
vilicht bisch du au eifach nöd guet ih läbensgstaltig, wenn dir nöd mal 48h+ zum usruehe vo dim bürojob langed?

vorallem gsehsch du eh arbetnahm als zwang ah, obwohl du gnau weisch, dass sich lüht wie dä xino wunderbar ohni schaffe und stühre zahle durs läbe schlöhnd.

du machsch dich ebe ih gwüsse aspekt immerno selber zum opfer. mached villi irgendwo.
own dis läbe und werd kreativer bi dä lösigssuechi vo dine problem. alles wird besser.

Bild
Vyse hat geschrieben: 30 Okt 2021 11:18 Aber easy, ich verstah natürli, dass Mänsche dIllusion vo Sälbstbestimmtheit bzgl. Läbensfüehrig verteitiged und uufrächt erhaltet, die nüechtern Würklichkeit isch halt unerträglich.
für mich bischs du, wo anere illusion festhebt. :yoberry:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Waldschrat »

Vyse hat geschrieben: 30 Okt 2021 11:18 Das isch halt au eifach wieder Internetvagheit aber Lüüt, wo so Antworte gäbed, händ genau dä gliich Tagesablauf siit Jahre. Schaffe, Schlafe, bitz Wocheänd: Repeat. Verzelled aber, ihri Läbensfüehrig säg achso individuell und sälbsbestimmt. Solang en Arbetgeber über diini Läbensziit verfüegt, isch es absoluts Minimum vo Läbensziit sälber gstaltet. Aber easy, ich verstah natürli, dass Mänsche dIllusion vo Sälbstbestimmtheit bzgl. Läbensfüehrig verteitiged und uufrächt erhaltet, die nüechtern Würklichkeit isch halt unerträglich.
vor nit allzulanger ziit häsch 90% vo dinere wachziit bruucht zum wurzle, beeri, rinde und aas zsuacha.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

er hät zvill freiziit. macht unglücklich, wenn mer nöd weiss was damit mache. lueg dä ribit ah. :P
hät er frau und chind wär das problem sehr eifach glöst. :kicher:
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 30 Okt 2021 11:30, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: 30 Okt 2021 11:23
vilicht bisch du au eifach nöd guet ih läbensgstaltig, wenn dir nöd mal 48h+ zum usruehe vo dim bürojob langed?
Viellicht sind nöd all Mänsche gliich? Nur so mal en Gedankeahsatz.
Mastler(P) hat geschrieben: 30 Okt 2021 11:23 vorallem gsehsch du eh arbetnahm als zwang ah, obwohl du gnau weisch, dass sich lüht wie dä xino wunderbar ohni schaffe und stühre zahle durs läbe schlöhnd.
lol, dä Xino isch jetzt wohl Multimillionär
Mastler(P) hat geschrieben: 30 Okt 2021 11:23
du machsch dich ebe ih gwüsse aspekt immerno selber zum opfer. mached villi irgendwo.
own dis läbe und werd kreativer bi dä lösigssuechi vo dine problem. alles wird besser.
Internetvagheit. Immer und überall.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Vyse »

gandalf hat geschrieben: 30 Okt 2021 11:28
vor nit allzulanger ziit häsch 90% vo dinere wachziit bruucht zum wurzle, beeri, rinde und aas zsuacha.
Dämfall isch jetzt alles tiptop und wunderbar, wills früehner beschissener gsi isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben: 30 Okt 2021 11:29 Internetvagheit. Immer und überall.
wer hebt der denn en revolver ad schläfe, dass go schaffe gasch?
usredä. immer und überall.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: tuesch di lo impfe?

Beitrag von Vyse »

Edit: nöd richtig gläse.
Niemert zwingt mich mitme Revolver ah dä Schläfe aber zäll mal dKonsequänze uuf, dänn wäge sgringere Übel ab. Ich machs jetzt nümm zum hundertschte Mal.
Zuletzt geändert von Vyse am 30 Okt 2021 11:44, insgesamt 3-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste