Qualitätsmedie

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Herr Rossi »

What's up?
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von zwirrlibatz »

NRG hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:Die Chind bruched nid nur ufkärig da bi euis ide schwiizer Tagesschau (oder überall uf de Welt), womer sii indirekt usbüüted. Journaliste, resp. Medie chönd d'Wält nid ändere, nur die wichtige und richtige Informatione verbreite. Das tüends, speziell Hungersnot vo Chind isch indirekt fasch jedä Tag Thema, aber nid mit hungernde Chinde im Bild, wenn das nüt Neuis isch. Es isch jedesmal zum Brüele. Det isch d'Rundschau oder DOK eher geeignet, um bispielswys im Zämehang vo Rohstoffhandel die hungrige und kranke Chind zeige. Was würsch denn du säge ide Tagesschau, so dass s'halbe Land dir zuelost und au drah bliebt und nid vo dine wichtige News glangweilt wird? Will so viel Mänsche muesch öppis Neuis in richtige Portione verzälle, susch bisch dazue unfähig und den machts öpper ander.
Me chönnt fasch meine, Dir isch nie ufgfalle, dass ebegrad Rundschau, Auslandsjournal, arte Dokus u.ä. dadrüber brichte für die Interessierte und die täglich und eifach verfüegbare und also millionefach meh konsumierte Medie nöd und's deswäge viiiilicht gar am Änd en klitzechliiiine Zämehang gäh chönnti zum Status Quo.
Status Quo ide Mediebranche? :groel:
:OMG NRG:

und du wirfsch mit "spatzehirn" und "dir fallt s'dänke chli schwär" um dich?

close topic.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

NRG hat geschrieben:überlegge gaht dir langsam und isch dr'schwer, ja gäll, isch mr au kei überraschig nach däm Uftritt. Sperrliste passed genau zum Hitlerverteidige, Mediebashing und uf de Maa spiele, wenn argumänt usgönd: findi nöd guet, aber originell.
dä maa spille? ich glaub du bisch dä, dem dargumänt usgöhnd. :lol:
und mini, vom forum bereitgstellti lischte isch ja no leer..

merksch du eigentlich nöd wie ich dir epis säg, dini beschuldigunge wiederlegg, du aber wieterhin dra feschthebbsch?
wem göhnd denn argumänt us? du bisch dä wo nie direkt uf mini frage iegaht aber dafür sofort persönlichi ahgriff startet.

vilicht projeziersch du sogar unterbewusst dini eigete eigeschafte uf dis bild vo mir. eh möglichkeit. aber schlussendlich nöd mis problem. :yoberry:

wow, es isch härt wie starch dini posts mit minere signatur resonieret. :groel:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

zwirrlibatz hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:Die Chind bruched nid nur ufkärig da bi euis ide schwiizer Tagesschau (oder überall uf de Welt), womer sii indirekt usbüüted. Journaliste, resp. Medie chönd d'Wält nid ändere, nur die wichtige und richtige Informatione verbreite. Das tüends, speziell Hungersnot vo Chind isch indirekt fasch jedä Tag Thema, aber nid mit hungernde Chinde im Bild, wenn das nüt Neuis isch. Es isch jedesmal zum Brüele. Det isch d'Rundschau oder DOK eher geeignet, um bispielswys im Zämehang vo Rohstoffhandel die hungrige und kranke Chind zeige. Was würsch denn du säge ide Tagesschau, so dass s'halbe Land dir zuelost und au drah bliebt und nid vo dine wichtige News glangweilt wird? Will so viel Mänsche muesch öppis Neuis in richtige Portione verzälle, susch bisch dazue unfähig und den machts öpper ander.
Me chönnt fasch meine, Dir isch nie ufgfalle, dass ebegrad Rundschau, Auslandsjournal, arte Dokus u.ä. dadrüber brichte für die Interessierte und die täglich und eifach verfüegbare und also millionefach meh konsumierte Medie nöd und's deswäge viiiilicht gar am Änd en klitzechliiiine Zämehang gäh chönnti zum Status Quo.
Status Quo ide Mediebranche? :groel:
:OMG NRG:

und du wirfsch mit "spatzehirn" und "dir fallt s'dänke chli schwär" um dich?

close topic.
Vergiss die idiote.
häsch grad danach mini richtig Antwort au gläse oder bisch wäg äme sehr wohl missverstandene Lacher meinerseits grad ahpisst? dänn sorry, churzschluss eines betroffenen. Es nämt mich nähmlich würkli wunder, was du genau meinsch.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Mastler(P) hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:überlegge gaht dir langsam und isch dr'schwer, ja gäll, isch mr au kei überraschig nach däm Uftritt. Sperrliste passed genau zum Hitlerverteidige, Mediebashing und uf de Maa spiele, wenn argumänt usgönd: findi nöd guet, aber originell.
dä maa spille? ich glaub du bisch dä, dem dargumänt usgöhnd. :lol:
ich spiele uf de maa mit argument, isch en unterschied.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

NRG hat geschrieben:Vergiss die idiote.
Was lauft?
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:Vergiss die idiote.
Was lauft?
Wenn PR vo Journalismus chasch unterscheide in bezug uf dis Mediebild und dis Hilterbild namal hinterfragsch (ich bin bi dir nie davo usgange das da irgendwelche sympatie au nur im geringste bestaht, aber unterschwellig en falsche toleranz mitschwingt), dänn nimmi alles zrugg! im usteile bini so unfair wie fair im zuegäh vo eigene Fehler. niemmerd häd usglernt.
Zuletzt geändert von NRG am 10 Jan 2014 16:59, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:Vergiss die idiote.
Was lauft?
Wenn PR vo Journalismus chasch unterscheide und dis Hilterbild namal hinterfragsch, nimmi alles zrugg. im usteile bini so härt wie fair im anerkenne vo eigene Fehler. niemmerd häd usglernt.
Ich chans zimlich guet unterschiede....s Problem wonich gsene isch eher, dass d Grenze immer schwammiger werded.

Du gsesch das andersch, isch oke. Chasch gern anderer Meinig si aber muesch mich und anderi weg dem doch nid als Idiote bezeichne...
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:Vergiss die idiote.
Was lauft?
Wenn PR vo Journalismus chasch unterscheide und dis Hilterbild namal hinterfragsch, nimmi alles zrugg. im usteile bini so härt wie fair im anerkenne vo eigene Fehler. niemmerd häd usglernt.
Ich chans zimlich guet unterschiede....s Problem wonich gsene isch eher, dass d Grenze immer schwammiger werded.

Du gsesch das andersch, isch oke. Chasch gern anderer Meinig si aber muesch mich und anderi weg dem doch nid als Idiote bezeichne...
aso punkt 1 (pr vs. journalismus) nimmi de idiot zrugg.

du behauptisch eifach öppis und wenn is wiederläge schweifsch ab, ansatt darläge, wie das du uf dini behauptig cho bisch. aso muen ich devo usgah, das es nid kappiere willsch: das isch für mich en idiot.
Zuletzt geändert von NRG am 10 Jan 2014 17:09, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Das isch jetzt interessant will us minere Perspektive bisch du de wo usgwiche isch und nüt het chöne belegge. Was hani verpasst?
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben:Das isch jetzt interessant will us minere Perspektive bisch du de wo usgwiche isch und nüt het chöne belegge. Was hani verpasst?
säg mers
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Das isch jetzt interessant will us minere Perspektive bisch du de wo usgwiche isch und nüt het chöne belegge. Was hani verpasst?
säg mers
Ufff...ich hans nomal dureglese und ich gsene de Punkt nid so recht...

Z.B. d NS Propaganda...det seisch du natürlich zu Recht es segi PR und kei Journalismus. Aber wie wotsch als Bürger d Grenze erkenne? Au damals hets sogenannti "Qualitätsmedie" gä wo denn aber Schritt für Schritt id PR abdrifted sind. Teils unbewusst, teils aber au mit Absicht.

Ich gsene halt eifach es paar Parallele zur hütige Ziit. Als Bispiel nenn ich mal de "NSA Skandal" wo zur Ziit durch di ganz Medielandschaft gschleift wird. Üsi Qualitätsmedie hend das Jahrelang als "Verschwörigstheorie" abta, debi het de James Bamford bereits 1982 i sim Buech "The Puzzle Palace" di grundlegende Mechanisme vo de Überwachig bi de NSA detailiert und Sachlich dargleit. Au suscht hets scho lang vor em Snowden super Literatur zum Thema gä, teilwis au vo involvierte Insider. Aber denn chunt plötzlich sonen Snowden deher und es isch BREAKING NEWS und üsi "Qualitätsmedie" sind voll empört. Da fühl ich mich eifach chli verarscht und mues zwangsläufig a sones Hitler Zitat denke.
Jede Propaganda hat volkstümlich zu sein und ihr geistiges Niveau einzustellen auf die Aufnahmefähigkeit des Beschränktesten unter denen, an die sie sich zu richten gedenkt. Damit wird ihre rein geistige Höhe um so tiefer zu stellen sein, je größer die zu erfassende Masse der Menschen sein soll. Handelt es sich aber, wie bei der Propaganda für die Durchhaltung eines Krieges, darum, ein ganzes Volk in ihren Wirkungskreis zu ziehen, so kann die Vorsicht bei der Vermeidung zu hoher geistiger Voraussetzungen gar nicht groß genug sein.
Demit wili ja nid sege, dass bi üs NS Zueständ herrsched, aber ganz so harmlos isches ebe glich au wider nöd...es gwüsses Mass a Misstraue gegenüber de Massemedie isch imo na recht gsund für e Gsellschaft.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25574
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von damian »

NRG hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:jetzt brüchtedmer nur na e Press wo frei vo wirtschaftliche Zwäng isch und denn wär alles tip top...
:!:
S'Publikum isch de wirtschaftliche Zwang - das s'einzig richtig.
Genau. Und jetzt beantworte mir folgendi Frag:

A was beurteilt s'Publikum d'Qualität und d'Stimmigkeit vome Artikel?
[]Es hät sälber erlebt wies würkli isch
[]Es hät bi andere Quelle gseh/gläse wies isch
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von zwirrlibatz »

NRG hat geschrieben:Vergiss die idiote.
häsch grad danach mini richtig Antwort au gläse oder bisch wäg äme sehr wohl missverstandene Lacher meinerseits grad ahpisst? dänn sorry, churzschluss eines betroffenen. Es nämt mich nähmlich würkli wunder, was du genau meinsch.
weli idiote?

nei ich han würkli nüme wiitergläse wills nöd würkli so ganz lohnenswert gwürkt hett. und jetz chunnsch na mit "ahpisst"? sägemal willsch du überhaupt diskutiere oder um was gahts dir?

was ich mit em status quo gmeint han, sött eigtli klar sii us säbem und eizwei däm no vorhergehende poschts vo mir.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben: Ich gsene halt eifach es paar Parallele zur hütige Ziit. Als Bispiel nenn ich mal de "NSA Skandal" wo zur Ziit durch di ganz Medielandschaft gschleift wird. Üsi Qualitätsmedie hend das Jahrelang als "Verschwörigstheorie" abta, debi het de James Bamford bereits 1982 i sim Buech "The Puzzle Palace" di grundlegende Mechanisme vo de Überwachig bi de NSA detailiert und Sachlich dargleit. Au suscht hets scho lang vor em Snowden super Literatur zum Thema gä, teilwis au vo involvierte Insider. Aber denn chunt plötzlich sonen Snowden deher und es isch BREAKING NEWS und üsi "Qualitätsmedie" sind voll empört. Da fühl ich mich eifach chli verarscht und mues zwangsläufig a sones Hitler Zitat denke.
Interessant isch i derä Beziehig dass denn, nachdemers es wili hed laufä loh, unds immer düschterer wird, polötzlich en Gurlitt mit chli Nazi-Raubkunscht (wenns denn überhaupt isch, was jo scho ufgrund vom Stil vo de Bilder, zumindescht wemer vom klassischä Phänomen usgohd, echli bezwiflet werde dürft) us de Hinterhand... wiä wenn de Fall nid au scho Jahre am laufä wär.
Und sofort cha sich diä ganz Wältpräss mol chli churz über es anders Thema stürzä.



zwirrlibatz hat geschrieben:weli idiote?
Ich glaub er meint eu.
Und ich befürcht es bitz dass Tatsach dass ihr immerno uf ihn igönd, nachdemer eigentlich genau nüt brocht hed wo irgendwiä öpis mitere aständigä Diskussion ztuä hetti (abgseh villicht vo es paar Details am Afang), und sini paar, no dezuä i schlächtem Dütsch verfasstä, Beleidigungä als Argument bezeichnet, währender seit alli andere do bringendi keini und wäled sich de Diskussion entziä, wo er nid füehrt, gid im echli Rächt.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von zwirrlibatz »

ich bin ebe optimischt und hoffe amigs, dass idiote wie er irgendwänn doch na es iiseh über sich sälber händ.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich glaube eher er het mich und de Mastler gmeint...mir sind ebe Verschwörigstheoretiker, folglich entspringed sämtlichi Argument leiglich üserer Fantasie.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Herr Rossi »

Prinzipiell isch jedi Theorie wo nid de Wahrheit entschpricht e Verschwörigstheorie. Übel isch, dass de Begriff vo fascht allne falsch interpretiert wird.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

zwirrlibatz hat geschrieben:was ich mit em status quo gmeint han, sött eigtli klar sii us säbem und eizwei däm no vorhergehende poschts vo mir.
ich has probiert. muesch nid wälle diskutiere. isch mir egal, mich hätt's mal interessiert gha bevor da de Hitler und d'Nazis us irne Löcher hervor kroche sind.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

hanf hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:jetzt brüchtedmer nur na e Press wo frei vo wirtschaftliche Zwäng isch und denn wär alles tip top...
:!:
S'Publikum isch de wirtschaftliche Zwang - das s'einzig richtig.
Genau. Und jetzt beantworte mir folgendi Frag:

A was beurteilt s'Publikum d'Qualität und d'Stimmigkeit vome Artikel?
[]Es hät sälber erlebt wies würkli isch
[]Es hät bi andere Quelle gseh/gläse wies isch
Mini detailiert Erklärig in dem Zämehäng häsch ja grosszügüg usegstriche. Aber interessante FRag: Wie beurteilt s'Publikum? welläs Publikum? Ich bin ja kein Mediewüsseschafter und vermuete, dass die det biz differenzierter für sone Uswahl wärend. Es gitt aber öppis. findsch evtl. im "Jahrbuch der Medien" antworte für dini Frag: http://www.foeg.uzh.ch/jahrbuch.html" onclick="window.open(this.href);return false;. ich han lediglich summary und paar Details drus ame gläse.
würd sich für jeda lohne, wos noni kännt und mit interesse am thema in däm topic:
http://www.slideshare.net/foeg/prsentation-26569662" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von feeshlee »

welles publikum isch e gueti frag: hützutag isches wohl für die meischte journalischte, redaktione, etc das publikum, dass ihres produkt imne mass konsumiert, dass es ihre fortbestand sichered. sig das dur iischaltquote, uflagezahl oder was au immer.

dä grossi teil vo däm publikum isch leider dä, wo sich demit begnüegt hät, es irgendwo schomal ghört, gseh oder gläse zha - egal wo.
sälbscht wänn hüt im achso vernetzte inet 2.0 eine dänn findt, er seg det gsi und es seg überhaupt nöd so gsi, wird er ide masse untergah.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Lueg mal:

http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/ ... y/17869446" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.derbund.ch/wirtschaft/untern ... y/17869446" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bazonline.ch/wirtschaft/unterneh ... y/17869446" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bernerzeitung.ch/wirtschaft/ ... y/17869446" onclick="window.open(this.href);return false;

Hint: Es sind verschideni Zitige :idea:
Glich Text, glich URL, glich Website....Selbst d Kommentär sind di gliche, sprich, es isch alles genau glich...nid eifach nur kopiert, sondern identisch....WTF? D BAZ ghört nid mal zu de Tamedia wie di andere O_o
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

das grenzt ja ah nöd hinderfragendi nazimethode.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25574
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von damian »

s'best isch: si schiinet au no alli sgliiche template für websiitene z'verwende :lol:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Herr Rossi »

warum erschtunt mich das nid?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 30 Gäste