Qualitätsmedie

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

NRG hat geschrieben:Du bisch wohl ire Höli ufgwachse. ire ganz dunkle höli.
das nöd, nei.
doch steckt ih gschichtsbüecher nöd numme wahrheit und obs zb. vor 20'000 jahr nöd no en schlimmere als dä hitler geh hät, chani au nöd mit sicherheit säge.
aber du dinere wortwahl zurteile scho. drum frögi. :)
Xinobrax2 hat geschrieben:Ach was...das isch knapp s dunkelschte Kapitel i de spate Neuziit....dicht gfolgt vom Gulag bi de Sowjets, MKULTRA vo de Amis oder Gladio in Europa. Es Kapitel witer zrugg, also i de früeh Neuziit hemer z.B. d Eroberig vo Amerika....dege isch de Adolf harmlos gsi....
gsehsch, das töhnt jetz scho plausibler.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Meine Güte, ich han de Maa zitiert wills es zitloses Bispiel für Propaganda isch und mer gset, was für folge das im Extremfall chan ha.
in jedäm Huushalt in Nazi-Dütschland isch "mein Kampf" gsy. häds öpper gläse? Wenn's nur alli mit klarem Verstand gläse heted! Sie hätted vorhär gmerkt, das dä Mah nöd nur Blödsinn verzellt und krank isch, sondern en Massemörder. darkest times of humanity
Ach was...das isch knapp s dunkelschte Kapitel i de spate Neuziit....dicht gfolgt vom Gulag bi de Sowjets, MKULTRA vo de Amis oder Gladio in Europa. Es Kapitel witer zrugg, also i de früeh Neuziit hemer z.B. d Eroberig vo Amerika....dege isch de Adolf harmlos gsi....

Sorry, zrugg zum Thema.
nid ablänke, das isch genau s'thema. Ufklärig! Det häd de Journalismus sini Wurzle, aber das isch nur ei Quelle vo Information für's Dänke. Wänn scho nid klar chasch dänke, bringt dir de bescht Journalismus nüt, dä füehrt zu diskussione im beste Fall zu Veränderige, aber meistens verpuffts bi Idiote wie dir.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Mastler(P) hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:Du bisch wohl ire Höli ufgwachse. ire ganz dunkle höli.
das nöd, nei.
doch steckt ih gschichtsbüecher nöd numme wahrheit und obs zb. vor 20'000 jahr nöd no en schlimmere als dä hitler geh hät, chani au nöd mit sicherheit säge.
aber du dinere wortwahl zurteile scho. drum frögi. :)
En Nazi findet bi mir kei Antworte. Eme klare Verstand müsst me nöd erkläre, wänn Massevernichtigswaffe erfunde wurde sind und zu welchem Zweck, Au nöd, welli Waffe en Massemörder vor 20'000 Jahr gha häd, resp. dass es gar nid um Waffe gaht, wenn de Verstand so chrank isch wie bi so eim.
Zuletzt geändert von NRG am 10 Jan 2014 14:25, insgesamt 2-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Meine Güte, ich han de Maa zitiert wills es zitloses Bispiel für Propaganda isch und mer gset, was für folge das im Extremfall chan ha.
in jedäm Huushalt in Nazi-Dütschland isch "mein Kampf" gsy. häds öpper gläse? Wenn's nur alli mit klarem Verstand gläse heted! Sie hätted vorhär gmerkt, das dä Mah nöd nur Blödsinn verzellt und krank isch, sondern en Massemörder. darkest times of humanity
Ach was...das isch knapp s dunkelschte Kapitel i de spate Neuziit....dicht gfolgt vom Gulag bi de Sowjets, MKULTRA vo de Amis oder Gladio in Europa. Es Kapitel witer zrugg, also i de früeh Neuziit hemer z.B. d Eroberig vo Amerika....dege isch de Adolf harmlos gsi....

Sorry, zrugg zum Thema.
nid ablänke, das isch genau s'thema. Ufklärig! Det häd de Journalismus sini Wurzle, aber das isch nur ei Quelle vo Information für's Dänke. Wänn scho nid klar chasch dänke, bringt dir de bescht Journalismus nüt, dä füehrt zu diskussione im beste Fall zu Veränderige, aber meistens verpuffts bi Idiote wie dir.
Ömm...du bisch de wo grad de Holocaust als, Zitat, "darkest times of humanity" bezeichnet het...

MIr erschints drum eher so, als hetsch du es paar dunkli Fläcke was d Menschheitsgschicht betrifft und au bi de Ufklärig gits ev. en chline Nachholbedarf. Elei scho bi de Eroberig vo Amerika sind zig mal me Mensche umcho als im Holocaust. Aber bereits churz devor, also im spate Mittelalter gege 1492 zue isch in Europa mal wider de Sklavehandel ufcho wo Mensche us Afrika tusigfach imerpotiert und gschändet het. Oder zrugg im früeh Mittelalter. Schomal was vom Genghis Khan ghört. Gege de isch de Hitler ebefalls e chlini Lüchte gsi....es gäbt no jenschti anderi Bispiel für dunkli Kapitel i de Menschheitsgschicht wo de Adolf in Schatte stelled.

Aber ey, i dem Topic gats um Qualitätsmedie und ich han ehrlich gseit kei Lust de Adolf in irgend enere Wiis z verteidige...
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Meine Güte, ich han de Maa zitiert wills es zitloses Bispiel für Propaganda isch und mer gset, was für folge das im Extremfall chan ha.
in jedäm Huushalt in Nazi-Dütschland isch "mein Kampf" gsy. häds öpper gläse? Wenn's nur alli mit klarem Verstand gläse heted! Sie hätted vorhär gmerkt, das dä Mah nöd nur Blödsinn verzellt und krank isch, sondern en Massemörder. darkest times of humanity
Ach was...das isch knapp s dunkelschte Kapitel i de spate Neuziit....dicht gfolgt vom Gulag bi de Sowjets, MKULTRA vo de Amis oder Gladio in Europa. Es Kapitel witer zrugg, also i de früeh Neuziit hemer z.B. d Eroberig vo Amerika....dege isch de Adolf harmlos gsi....

Sorry, zrugg zum Thema.
nid ablänke, das isch genau s'thema. Ufklärig! Det häd de Journalismus sini Wurzle, aber das isch nur ei Quelle vo Information für's Dänke. Wänn scho nid klar chasch dänke, bringt dir de bescht Journalismus nüt, dä füehrt zu diskussione im beste Fall zu Veränderige, aber meistens verpuffts bi Idiote wie dir.
Ömm...du bisch de wo grad de Holocaust als, Zitat, "darkest times of humanity" bezeichnet het...

MIr erschints drum eher so, als hetsch du es paar dunkli Fläcke was d Menschheitsgschicht betrifft und au bi de Ufklärig gits ev. en chline Nachholbedarf. Elei scho bi de Eroberig vo Amerika sind zig mal me Mensche umcho als im Holocaust. Aber bereits churz devor, also im spate Mittelalter gege 1492 zue isch in Europa mal wider de Sklavehandel ufcho wo Mensche us Afrika tusigfach imerpotiert und gschändet het. Oder zrugg im früeh Mittelalter. Schomal was vom Genghis Khan ghört. Gege de isch de Hitler ebefalls e chlini Lüchte gsi....es es gäbt no jenschti anderi Bispiel für dunkli Kapitel i de Menschheitsgschicht wo de Adolf in Schatte stelled.

Aber ey, i dem Topic gats um Qualitätsmedie und ich han ehrlich gseit kei Lust de Adolf in irgend enere Wiis z verteidige...
wieso machsch es dänn? Ich vermuete, will Medie bim Adolf en Rolle gspielt händ, aber Journaliste (!) scho damals nöd die Effekt gha händ, wo du ihne hüt ahdichtisch.
Zuletzt geändert von NRG am 10 Jan 2014 14:16, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich hans gmacht will du en Blödsinn gschribe hesch...und warum ich s Zitat postet han, hani ja bereits gschribe....gopf jetzt wirds langsam chli müesam.

Was isch eigentlich din Hintergrund? Was schaffsch? Warum hesch voll de Durchblick was di aktuell Medielandschaft betrifft?
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben:gopf jetzt wirds langsam chli müesam.
so sölls sy.
Xinobrax2 hat geschrieben:Was isch eigentlich din Hintergrund? Was schaffsch? Warum hesch voll de Durchblick was di aktuell Medielandschaft betrifft?
isch völlig irelevant. ich redä nur vo Sahe woni verstah.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

eme klare verstand müsst me au nöd erkläre, dass dwaffeawahl nur en teil vom gsamte urteil über en mensch usmacht.
au weissi nöd gnau was mit "En Nazi findet bi mir kei Antworte." meinsch, bzw. wie das in relation zu mim post staht.
und wie dä xino richtig bemerkt hät, häts glaub scho s baar liecht düsteri kapitel ih eusere gschicht geh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Was isch eigentlich din Hintergrund? Was schaffsch? Warum hesch voll de Durchblick was di aktuell Medielandschaft betrifft?
isch völlig irelevant. ich redä nur vo Sahe woni verstah.
du wo glaubsch zverstah. :idea:

und ebe, nahvollziebarer wärs für eus scho wenn din gforderte hindergrund prisgäh würsch.
wie will ich susch nur ahnähernd beurteile wie fachmännisch dini ussage würklich sind?
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 10 Jan 2014 14:27, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Was isch eigentlich din Hintergrund? Was schaffsch? Warum hesch voll de Durchblick was di aktuell Medielandschaft betrifft?
isch völlig irelevant. ich redä nur vo Sahe woni verstah.
Mag ja si dasd was devo verschtasch aber dini Erfahrige widerspreched mine schinbar i manche Pünkt. De Hintergrund wär drum na interessant demit ich din Standpunkt in etwa chan iordne...
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Mastler(P) hat geschrieben:eme klare verstand müsst me au nöd erkläre, dass dwaffeawahl nur en teil vom gsamte urteil über en mensch usmacht.
au weissi nöd gnau was mit "En Nazi findet bi mir kei Antworte." meinsch, bzw. wie das in relation zu mim post staht.
und wie dä xino richtig bemerkt hät, häts glaub scho s baar liecht düsteri kapitel ih eusere gschicht geh.
Dis Spatzehirn verstaht das au nöd. Häsch wenigstens "mein Kampf" gläse, so dass weisch, wer da verteidigsch? Für was dä verteidigsch, das verschlüsst sich au mir und ich will das gar nid wüsse.
Zuletzt geändert von NRG am 10 Jan 2014 14:34, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Herr Rossi »

qualität und medie i eim satz, nei sogar i eim wort :?
es beschtimmts medium wo permanent gueti qualität bringt gits für mich nid
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Acid »

Ich würd mol probiere chli weniger mit Stinkefinger um mich zwerfä, würs villicht eifacher machä.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben:
NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Was isch eigentlich din Hintergrund? Was schaffsch? Warum hesch voll de Durchblick was di aktuell Medielandschaft betrifft?
isch völlig irelevant. ich redä nur vo Sahe woni verstah.
Mag ja si dasd was devo verschtasch aber dini Erfahrige widerspreched mine schinbar i manche Pünkt. De Hintergrund wär drum na interessant demit ich din Standpunkt in etwa chan iordne...
Du suesch scho so stark nach Argument in dim Erklärigsnotstand, dass uf Person willsch spiele. Das isch ganz schwach.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Acid hat geschrieben:Ich würd mol probiere chli weniger mit Stinkefinger um mich zwerfä, würs villicht eifacher machä.
Isch es Argumänt, aber isch nid bös gmeint. Danke! :2finger:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Ja isch voll de Notstand :typej:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

NRG hat geschrieben:Häsch wenigstens "mein Kampf" gläse, so dass weisch, wer da verteidigsch? Für was dä verteidigsch, das verschlüsst sich au mir und ich will das gar nid wüsse.
ich will dä adolf uf kein fall verteidige, sondern dich uf dini ungünstig wortwahl hiwiise.
und vo mein kampf han i mal eh vorläsig glost. en riese scheiss, aber eso no gnueg underhaltend zum bis an schluss durrezhebe.
am schluss isch no erwähnt worde, das schiens fasch niemert dä abfall fertig gläse hät. also scho damals. :)

ich glaub es isch au liecht umstritte wievill er wükli zu dem "werch" bigstührt hät.
er hät nämlich es zweits buech gschriebe wo schinbar au weniger abfall drin isch. gläse han is aber nöd. interessiert mich zwenig.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

haha, ich bi mer langsam schwer am überlegge ob ich dä nrg zum erschte uf minere sperrlischte mache söll.
unglaublich arrogant und unhöflich under anderem.

und nei, eh diskussion muess überhaupt nöd müehsam si.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Mastler(P) hat geschrieben:ich will dä adolf uf kein fall verteidige, sondern dich uf dini ungünstig wortwahl hiwiise.
Das häsch aber und dich somit selbst verrate.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ja isch voll de Notstand :typej:

Ja eh... voll ufd Person spillä. Hesch wahrschindli au es Spatzähirn, wiä de Mastler, und kei Argument... uhuere schwach :2finger:
Und jedä weiss das de Hitler, und er ellei, s glich isch wiä de Tüfel, und jedä wos wagt zägä dasses au anderi Problem geh hed und gid, isch en farkling antisemitänazischwein... isch so im Spiegel gstandä, und will das es traditionells Qualitätsmedium isch, bedütet das, dass das d Wahrheit isch, hail mein Spiegel :adolf:
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Herr Rossi hat geschrieben:qualität und medie i eim satz, nei sogar i eim wort :?
es beschtimmts medium wo permanent gueti qualität bringt gits für mich nid
Ich konsumier fasch nur no so. Es Medium chan ja au en RSS-Feed mit Themä-Filter sy, wo permanent gueti Qualität bringt. Oder en Newsapp, wo nur s'Neuste und das nur einmal vom schnellste und manchmal vom beste Nachrichtekanal sortiert, aber trotzdem alle quelle verfüegbar sind, und won ich quantitätsmedie wie Blick und 20min chan ussschlüsse. :mrgreen:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Herr Rossi »

NRG hat geschrieben:en RSS-Feed mit Themä-Filter sy, wo permanent gueti Qualität bringt
ich ha glaubs zhöchi qualitätsaschprüch was medie betrifft. das wo du schribsch isch für mich nid exischtänt. vo feeds bini scho lang wäg, wenn mi öpis interessiert denn suech ich bewusst denah
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Mastler(P) »

Acid hat geschrieben:Ja eh... voll ufd Person spillä. Hesch wahrschindli au es Spatzähirn, wiä de Mastler, und kei Argument... uhuere schwach :2finger:
Und jedä weiss das de Hitler, und er ellei, s glich isch wiä de Tüfel, und jedä wos wagt zägä dasses au anderi Problem geh hed und gid, isch en farkling antisemitänazischwein... isch so im Spiegel gstandä, und will das es traditionells Qualitätsmedium isch, bedütet das, dass das d Wahrheit isch, hail mein Spiegel :adolf:
haha, sehr guet! :arnold:
NRG hat geschrieben:Es Medium chan ja au en RSS-Feed mit Themä-Filter sy, wo permanent gueti Qualität bringt.
permanent! haha, jetz bringsch mich zum glück wenigschtens no chli zum schmunzle. :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von NRG »

Mastler(P) hat geschrieben:haha, ich bi mer langsam schwer am überlegge ob ich dä nrg zum erschte uf minere sperrlischte mache söll.
unglaublich arrogant und unhöflich under anderem.
überlegge gaht dir langsam und isch dr'schwer, ja gäll, isch mr au kei überraschig nach däm Uftritt. Sperrliste passed genau zum Hitlerverteidige, Mediebashing und uf de Maa spiele, wenn argumänt usgönd: findi nöd guet, aber originell.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Qualitätsmedie

Beitrag von Xinobrax2 »

Chömed mal obenabe :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 32 Gäste