sorgsch vor?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von thaeye »

ich wird betroge, die schicket mir eifach immer es paar rechnige und ich zahls.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Skeletor »

dä gege söll mal ih d'stürberatig go schaffe. mit sine ideeä chan er ä huufe geld verdiene.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:
Skeletor hat geschrieben:meine güte gege. du fantasiersch da in 10min irgend ä abstrusi steuerumgehig und häsch s'gfühl das klappet dänn no so eifach.
nei, säg mir mal, warum das bide eine firme gah und sus nöd? chan ja sii, dassi mit em autohandel chli pech gah han.
was sölli no erklärä? han dir erklärt wieso das nöd so gaht.

chli pech gha. kein umsatz. es scheingschäft meh oder weniger. dänn däbi en lohn vo 900k (wo kein selbst. occassion-unternehmer ih dä schwiz cha verdiene, drittverglich zellt au bi dä stüre) und än riese pensionskasse plan und zuesätzlich no 5mio gwunne im lotto.

sorry gege, wieso müemer über sowas diskutiere?
was kei umsatz, 100 mercedes hani schnell kauft und wieder verchauft. au wenns es nullsumme spiel isch. d bänker chönd sich au de bonus versichere lah. alles scho gxeh.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:dä gege söll mal ih d'stürberatig go schaffe. mit sine ideeä chan er ä huufe geld verdiene.
es mir nur drum, dass s stürsystem bi eus am arsch isch. :!:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Herr Rossi »

Snatcher hat geschrieben:was ich eher interessant finde, bis jetzt (abgseh vom xino aber de isch ja eh extrem) het niemert irgendwas vo aktie, edelmetal, sachwert usw verzehlt. vertraued iher all voll de wirtschaftliche lag das iher euch absolut noed absichered?
was bedüted sicherheit für dich? für mich isches e intakti familie, gsundheit und e praktischi usbildig. für anderi isches gäld, e firma, gold... s problem bi sachwert, gold, geld etc isch, dases vo hüt uf morn de wert cha verlüre, drum vertrui lieber uf wert woni sälber cha beiflusse.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Skeletor »

geosnow hat geschrieben: was kei umsatz, 100 mercedes hani schnell kauft und wieder verchauft. au wenns es nullsumme spiel isch. d bänker chönd sich au de bonus versichere lah. alles scho gxeh.
es isch chli schwierig mit dir z'diskutiere gege.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Skeletor »

geosnow hat geschrieben:
es mir nur drum, dass s stürsystem bi eus am arsch isch. :!:
aber nöd us dene lächerliche scheiss gründ und scheiss gebaschtlete wo du da uftischisch.
sondern us anderne gründ.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben: was kei umsatz, 100 mercedes hani schnell kauft und wieder verchauft. au wenns es nullsumme spiel isch. d bänker chönd sich au de bonus versichere lah. alles scho gxeh.
es isch chli schwierig mit dir z'diskutiere gege.
klar, wills au en bschiss isch.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:
es mir nur drum, dass s stürsystem bi eus am arsch isch. :!:
aber nöd us dene lächerliche scheiss gründ und scheiss gebaschtlete wo du da uftischisch.
sondern us anderne gründ.
es gaht mir drum, dass die riiche alles so drehe chönd, damits stüre chönd spare. chasch mir nöd säge, dass da vieles versuecht wird und au einiges durre chunt.
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Snatcher »

Herr Rossi hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:was ich eher interessant finde, bis jetzt (abgseh vom xino aber de isch ja eh extrem) het niemert irgendwas vo aktie, edelmetal, sachwert usw verzehlt. vertraued iher all voll de wirtschaftliche lag das iher euch absolut noed absichered?
was bedüted sicherheit für dich? für mich isches e intakti familie, gsundheit und e praktischi usbildig. für anderi isches gäld, e firma, gold... s problem bi sachwert, gold, geld etc isch, dases vo hüt uf morn de wert cha verlüre, drum vertrui lieber uf wert woni sälber cha beiflusse.

das toent ja alles schoen und guet, segemer de crash passiert emene 20 jahrigi. er verluert alles aber das isch nur minimal und er isch gnueg jung um de defizit wieder ufzhole. wie gseht das aber bimene segemer 50+ jaerige us mit famile, wenn de das zueg verluert isch es den wieder en anderi gschicht. da nuetzt ihm sini gusndheit und familie au noed viel.
ich weiss scho was du mier wotsch sege und grundsaetzlich gib der recht, aber ich denke villicht eifach in andere dimensione.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Skeletor »

klar. gsesch es ja ah dir selber. jede probiert z'bschisse und motzt, dass es anderi au machet. so isch es.
und au diä chline probierets, händ halt aber weniger möglichkeite.

und dank dä svp cha mä au niä alles kontrolliere, will mä scho luegt, das es nöd zviel stüürkomissär umä hät.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Skeletor »

geosnow hat geschrieben: klar, wills au en bschiss isch.
nei, will dis bispiel absolute unrealitische bullshit isch, wo so nöd funktioniert. punkt aus.
häsch s'gfühl, wenns so eifach wär, würd irgendwas überhaupt no funktioniere?

stell mal dis hirni ih und hör uf mit so dermasse hohle konstrukt.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:klar. gsesch es ja ah dir selber. jede motzt
yep, ich motz, will ich nöd die gliche möglichkeite vor em staat wiä en andere han. sus wärs mir völlig egal. :!:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von thaeye »

isch doch alles Hans wie heiri, schlussendlich muess oisi Generation eh schaffe bis 67gi und jenstes abstrich i chauf neh. verlüüre werdet mir eh alli. ob jetzt dur höheri stüüre, meh schaffe, weniger AHV. es wird choh.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Vyse »

Vorsorge teh lol, mit wällem Gäld, wänn grad mal mit Müeh und Not duur dä Monät chonnsch?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Snatcher »

Vyse hat geschrieben:Vorsorge teh lol, mit wällem Gäld, wänn grad mal mit Müeh und Not duur dä Monät chonnsch?
Ih dim fall hesch du dich defuer entschiede so zlebe
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Vyse »

:kuschel:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben: klar, wills au en bschiss isch.
nei, will dis bispiel absolute unrealitische bullshit isch, wo so nöd funktioniert. punkt aus.
häsch s'gfühl, wenns so eifach wär, würd irgendwas überhaupt no funktioniere?

stell mal dis hirni ih und hör uf mit so dermasse hohle konstrukt.
guet, denn machemer s bispiel eifach mit 120k/jahr anstatt 900k/jahr. denn gaht das scho uf, und er hät denn au e lücke vo 150k, wo er stürfrei uffülle chan.

es gaht doch nur um verahschaulichkeit.

sorry, dass ich immer chli übertriebe tuen.
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Snatcher »

sege eifach wenn du so gluecklich bisch isch doch absolut keis problem und perfekt fuer dich. ich han halt en anderi ahischt fuer mich und wundere mich wie das anderi gsehnd. vermuetlich bisch du gluecklicher als ich, ich arbeite aber drah das fuer mich zaendere. naechste schritt isch en neue job im September won ich nach ca 2 jahr sehr guet verdiene wird.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

, crash sind immer guet, chasch günschtig poschte. :1thumb:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Herr Rossi »

Snatcher hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:was ich eher interessant finde, bis jetzt (abgseh vom xino aber de isch ja eh extrem) het niemert irgendwas vo aktie, edelmetal, sachwert usw verzehlt. vertraued iher all voll de wirtschaftliche lag das iher euch absolut noed absichered?
was bedüted sicherheit für dich? für mich isches e intakti familie, gsundheit und e praktischi usbildig. für anderi isches gäld, e firma, gold... s problem bi sachwert, gold, geld etc isch, dases vo hüt uf morn de wert cha verlüre, drum vertrui lieber uf wert woni sälber cha beiflusse.

das toent ja alles schoen und guet, segemer de crash passiert emene 20 jahrigi. er verluert alles aber das isch nur minimal und er isch gnueg jung um de defizit wieder ufzhole. wie gseht das aber bimene segemer 50+ jaerige us mit famile, wenn de das zueg verluert isch es den wieder en anderi gschicht. da nuetzt ihm sini gusndheit und familie au noed viel.
ich weiss scho was du mier wotsch sege und grundsaetzlich gib der recht, aber ich denke villicht eifach in andere dimensione.
ja ich weiss au was du wotsch säge, nur verlon ich mich nid uf üses syschtem. jammere nützt au nüt, s einzige wo hilft isch für sich sälber zluege das mer gnueg hed zum läbe wenn de körper einisch nümm mag und/oder kei bock meh hesch.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Avenger »

Der gege. I ha immer freud dini Posts ds läse. Ds Problem bi dire Idee isch leider dass meinsch d Stürverwaltig sig dumm. Isch sie aber nid, die wüsse au wie jede wott bschisse. Glich wie bi de Versicherige.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

Avenger hat geschrieben:Der gege. I ha immer freud dini Posts ds läse. Ds Problem bi dire Idee isch leider dass meinsch d Stürverwaltig sig dumm.
das hoffi doch sehr. wenn aber vo 80k/jahr uf 120k/jahr als selbständige gahsch, isches sicher realistisch und chasch mit de eigente PK einiges a stüre spare.
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Snatcher »

Herr Rossi hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:was ich eher interessant finde, bis jetzt (abgseh vom xino aber de isch ja eh extrem) het niemert irgendwas vo aktie, edelmetal, sachwert usw verzehlt. vertraued iher all voll de wirtschaftliche lag das iher euch absolut noed absichered?
was bedüted sicherheit für dich? für mich isches e intakti familie, gsundheit und e praktischi usbildig. für anderi isches gäld, e firma, gold... s problem bi sachwert, gold, geld etc isch, dases vo hüt uf morn de wert cha verlüre, drum vertrui lieber uf wert woni sälber cha beiflusse.

das toent ja alles schoen und guet, segemer de crash passiert emene 20 jahrigi. er verluert alles aber das isch nur minimal und er isch gnueg jung um de defizit wieder ufzhole. wie gseht das aber bimene segemer 50+ jaerige us mit famile, wenn de das zueg verluert isch es den wieder en anderi gschicht. da nuetzt ihm sini gusndheit und familie au noed viel.
ich weiss scho was du mier wotsch sege und grundsaetzlich gib der recht, aber ich denke villicht eifach in andere dimensione.
nur verlon ich mich nid uf üses syschtem.

genau das :-D also simmer eigentlich de gliche meining
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Herr Rossi »

das syschtem basiert uf ere luftblase us virtuellem gäld, wo in form vo ächtem gäld verprasst wird. entweder schpilsch das schpili mit allne vor- und nochteil mit oder du versuechsch dich dem langsam z entzieh. isch nid so eifach, wils teil vo de erziehig isch und rächt tüüf ineprogrammiert worde isch. bi aber ufeme guete wäg :P
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 33 Gäste