sorgsch vor?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Skeletor »

geosnow hat geschrieben:
Avenger hat geschrieben:Der gege. I ha immer freud dini Posts ds läse. Ds Problem bi dire Idee isch leider dass meinsch d Stürverwaltig sig dumm.
das hoffi doch sehr. wenn aber vo 80k/jahr uf 120k/jahr als selbständige gahsch, isches sicher realistisch und chasch mit de eigente PK einiges a stüre spare.
dänk doch das mal z'end.

dämit du 120k lohn im jahr chasch begründe, muäsch du ja ä entsprechendi firma ha. umsatz, gwünn, was weiss ich.
zudem: wenn du en 120k lohn häsch, häsch wäg däm nöd unendlichi bitragslücke. und überobligatorisch versichere heisst vorallem dä lohn wo maximal versichert cha werde (90k, nöd ganz glaub, weissi nöd uswändig) wird aghobe, ih dim bispiel uf 120k.

däfür zahlsch uf dänä 120k aber au AHV/ALV/IV/EO sowie unfallversicherig. und vo däm häsch nöd würklich was.

du chasch nöd eifach irgend es konstrukt konstruiere und dänn eifach mal lohn zahle.
dämit du 120k lohn häsch, muäsch en au verdiene mit dinere firma.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:
Avenger hat geschrieben:Der gege. I ha immer freud dini Posts ds läse. Ds Problem bi dire Idee isch leider dass meinsch d Stürverwaltig sig dumm.
das hoffi doch sehr. wenn aber vo 80k/jahr uf 120k/jahr als selbständige gahsch, isches sicher realistisch und chasch mit de eigente PK einiges a stüre spare.
dänk doch das mal z'end.

dämit du 120k lohn im jahr chasch begründe, muäsch du ja ä entsprechendi firma ha. umsatz, gwünn, was weiss ich.
zudem: wenn du en 120k lohn häsch, häsch wäg däm nöd unendlichi bitragslücke. und überobligatorisch versichere heisst vorallem dä lohn wo maximal versichert cha werde (90k, nöd ganz glaub, weissi nöd uswändig) wird aghobe, ih dim bispiel uf 120k.

däfür zahlsch uf dänä 120k aber au AHV/ALV/IV/EO sowie unfallversicherig. und vo däm häsch nöd würklich was.

du chasch nöd eifach irgend es konstrukt konstruiere und dänn eifach mal lohn zahle.
dämit du 120k lohn häsch, muäsch en au verdiene mit dinere firma.
da häsch vollkomme recht. min mal als biispiel nöd de blöde autodealer mit em lottogwünn, sondern en anwalt, wo selber e kanzlei uf mached.

wenn wenig ide pk häsch, denn lohnt sich das unter umständ ebbe scho, wenn anstatt obligatorisch ab 25i ab 18i d PK izahlige verlangsch. da häsch e lucke vo 7 jahr mit 0 lohn.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von evo »

ha nüt sönigs. oder besser gseit i läb grad vo miner vorsorg :lol: also eifach vo erspaartem
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Mastler(P) »

ha letschti eh 2ti 3ti süle gmacht. DAS MUSS JETZ LANGE! :lol:

übrigens danke fürd schmunzler geo & skeli. :)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

usgäh die chole, oder id pk zahle, wenn es eigeheim wotsch. alles anderi isch für d füchs.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von feeshlee »

dini muetter im rollstuehl sorgt vor.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
Beiträge: 243
Registriert: 23 Sep 2013 18:49
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Noldi_Palmer »

Snatcher hat geschrieben:was ich eher interessant finde, bis jetzt (abgseh vom xino aber de isch ja eh extrem) het niemert irgendwas vo aktie, edelmetal, sachwert usw verzehlt.
Aktie lohnet sich us miner Sicht nur denn, wenn vill Geld hesch.

Bispil 100k Investition bi 5% Rendite pro Jahr. = 5'000 Fr. pro Jahr. Lohnt sich das? Us miner Sicht klar nei, wil 5k s Risiko nöd rechtfertiget.

Säget mer aber häsch 5 Millione. Git 250'000 Fr. pro Jahr ohni das d gross öpis muesch mache. Denn lohnt sichs ebe scho.
Alles...... alles tuehts mer weh.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Xinobrax2 »

Snatcher hat geschrieben:was ich eher interessant finde, bis jetzt (abgseh vom xino aber de isch ja eh extrem) het niemert irgendwas vo aktie, edelmetal, sachwert usw verzehlt. vertraued iher all voll de wirtschaftliche lag das iher euch absolut noed absichered?
Ich han selber nüt sonigs...ich han nur em meyerli sini Ussag lustig gfunde...vowege Fiat seg sicherer als Edelmetal. En Blick ines Gschichtsbuech zeigt zimlich eidütig, dass Edelmetal über längeri Ziit hinweg di einzige beständige Wertmittel sind. Wobi sich das nach Bretton-Woods inere Krise au andersch chent entwickle....wer weiss....

Aber s Fiat isch ja nebst Wertpapier selber durch Edelmetall deckt....da chamer ja ruig mal chli drüber nadenke, wo d Wert imene Ziitrum vo me als 10 Jahr wohl besser agleit sind.

Für mich isch das emel nix...abstrakti Wert vermittlet letztendlich eh nur e Illusion vo Sicherheit. Anstatt s Geld ine Kasse izzale chamer ja mal Solarpanels uf s Dach baue. Das bringt bereits jetzt öpis...und au für de Rest vom Lebe. Energiepriise und Krise chasch denn schomal vo de Liste striche. Das isch für mich Vorsorgig...

Geld ane Institution überwise und druff hoffe dasmers wider überchunt wenns druf achunt....rofl....sonen Blödsinn chasch de Lüt au nur i de 1. Welt verzele :lol:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von geosnow »

mit em pk geld chasch s wohneigetum finanziere. das lohnt sich, wiä land chaufe.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Mastler(P) »

Xinobrax2 hat geschrieben:Für mich isch das emel nix...abstrakti Wert vermittlet letztendlich eh nur e Illusion vo Sicherheit. Anstatt s Geld ine Kasse izzale chamer ja mal Solarpanels uf s Dach baue. Das bringt bereits jetzt öpis...und au für de Rest vom Lebe. Energiepriise und Krise chasch denn schomal vo de Liste striche. Das isch für mich Vorsorgig...

Geld ane Institution überwise und druff hoffe dasmers wider überchunt wenns druf achunt....rofl....sonen Blödsinn chasch de Lüt au nur i de 1. Welt verzele :lol:
:)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Herr Rossi »

Xinobrax2 hat geschrieben:Für mich isch das emel nix...abstrakti Wert vermittlet letztendlich eh nur e Illusion vo Sicherheit. Anstatt s Geld ine Kasse izzale chamer ja mal Solarpanels uf s Dach baue. Das bringt bereits jetzt öpis...und au für de Rest vom Lebe. Energiepriise und Krise chasch denn schomal vo de Liste striche. Das isch für mich Vorsorgig...

Geld ane Institution überwise und druff hoffe dasmers wider überchunt wenns druf achunt....rofl....sonen Blödsinn chasch de Lüt au nur i de 1. Welt verzele :lol:
:!:

ha grad churz mal mitem online opensionsrechner vo de st galler kb mit de extreme wert umegschpilt. d.h früeschti pensionszitpunkt (58), gliche lohn wie jetz, 90% vo de usgabe vo jetz ab 58. e deckigslücke gits afigs ab 85i. sovil zum thema vorsorge :)
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben: :!:

ha grad churz mal mitem online opensionsrechner vo de st galler kb mit de extreme wert umegschpilt. d.h früeschti pensionszitpunkt (58), gliche lohn wie jetz, 90% vo de usgabe vo jetz ab 58. e deckigslücke gits afigs ab 85i. sovil zum thema vorsorge :)
da hät ich jetz aber existänzängscht. was machi denn zb. mit 87gi? ahschaffe ufm seniorestrich?
oder muessi mer denn dhaare selber schniide, oder was?!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Herr Rossi »

am beschte machsch selbschtmord und schribsch mit verschwörerischer absicht, dass d vo de dämliche frau meier (d witwe vom millioneschwäre hauptaktionär vo irgend some pharmakonzern) usem dritte schtock jahrelang psychisch misshandlet worde bisch.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Acid »

Ich han bis jetzt: 1 Aktiä woni vo miner Grossmuetter übercho han (also eigentlich nur scho us dem Grund eigentlich chum verchauft wird, weni nid unbedingt mues). Und ich han d AHV, und glaub vom Bruef her es bitzli 2. Sülä. Und öb d AHV als vorsorg giltet, isch jo au meh oder weniger beschtrittä.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Mastler(P) »

Acid hat geschrieben:Ich han bis jetzt: 1 Aktiä woni vo miner Grossmuetter übercho han (also eigentlich nur scho us dem Grund eigentlich chum verchauft wird, weni nid unbedingt mues).
ja eh, chammer ja au als ahdenke bhalte. isch doch egal wenns die firma negscht jahr nüm gitt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22436
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Jones »

wer isch PK profi? ha e frag... danke!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Buccaneer »

Alles im Aktiemärit mit enere 1a YOLO Strategie!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:wer isch PK profi? ha e frag... danke!
Mini Fründin schafft uf em Schtüramt und macht PK Beratige. Cha si mal frage, was muesch wüsse?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Vyse »

Afah vorsorge lohnt sich, wänn jung bisch, 16i oder 18, nacher isch eh zspaht. Aber i däm Alter gaht me lieber anderi Sache go mache, ussert meh hät vielsiitig finanziell sensibilisierti Eltere, dänn machtes das für eim.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Mastler(P) »

scheisse, ich ha mit 20gi agfange. scho zspaht. voll vergamet... damn.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Vyse »

Bild
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22436
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:wer isch PK profi? ha e frag... danke!
Mini Fründin schafft uf em Schtüramt und macht PK Beratige. Cha si mal frage, was muesch wüsse?
PK her mers plausibel erchlärt danke!
Vorsorgelücke um Faktor 27 gstiege bim arbeitgeberwechsel... BildBildBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von zeromeier »

Wäge?
Benutzeravatar
calanda
Bündner König
Bündner König
Beiträge: 7660
Registriert: 22 Aug 2002 16:42
Wohnort: Taafaas
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von calanda »

i halte viel vo vorsorge, investiere recht ins bvg, isch au glichzitig mini lebensversicherig.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: sorgsch vor?

Beitrag von thaeye »

du bisch mis vorbild :herzli:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 32 Gäste