R: Magic the Gathering - Old Cards

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von sidusson »

ganz verreck.. magic neui wärtalag widrmau
shubidu
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von geosnow »

Alles isch Gold.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von mr.raw »

geosnow hat geschrieben: 06 Jun 2021 18:44 okay. alles klar. denn gits die Gentlemen Abmachige.

Viel Glück bim Verchaufe und mach s best drus. Isch dir ja wahrschienlich nöd so bombig gange mit em Cafi letscht Jahr. :1thumb:
Danke danke, slauft wie gstört uff Ricardo. Inzwüsche hanni 80 Karte uffgschalte. Kömme no ca 20 dezue. Denn emoll fertig mit de erschte Rundi.

äähm, doch... lol. Bi Kaffi isch es meh als bombig gange im lettschte Jahr. Da praktisch 80% im Homeoffice sinn vo unserne Kunde isch bstellt worde wie weiss nid was. Dehei wird halt viel meh Kaffi trunke als im Büro. Ich ha mini Röschtmaschine jede Tag am laufe kha und das nid numme 3h/Tag. Das isch ebbe en Vorteil, wenn me uff Laufkundschaft tuet baue statt uff Gastro. Hend vieli anderi de fehler gmacht kha und hennd bös unde duure miesse. Ich ha teils 3 fache Tagesumsatz kha wie vor de Pandemie. Grossi Freud aktuell, dass vieli uns treu bliebe sinn, obwohl jetzt d Restis wieder uffmache tüend. Ich ha halt während allne Lockdowns immer normal göffnet kha und ha de Online Shop sehr efolgriich könne uffbaue. Dezue ha ich no aagfange Kaffimaschine zverkaufe. Was do an Gwünn marchene hesch isch unfassbar. Hätt ich niemols dänggt. Bsp. Del Longhi Siebträger (die ganz chliini Dedica).
VP. günnschtigscht ab 152.- tüürscht 269.-
AP isch 87.- :shock:
Guet, ha no Vollautomate und Mühlene. Aber krass was do a Geld umegschobe wird bi MM und Co!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von geosnow »

Voll geil, dass sich d Müeh uszahlt. Und Magic isch de Bonus!
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von damian »

Die Magiccharte sind aber scho sälteni oder? Si händs ja später dä sältene charte goldigi und sibrigi symbol gä. SInd das alles goldcharte wo du verchaufsch? Oder no spezielleri?

Han nämli au no öppe 1000 charte. han nie speziell tüüri kauft, aber es sind au sälteneri drunter.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von mr.raw »

Dört wo sie mit de Goldige Symbol aagfange hend...ab denn koschtet die tüürschti voneme Set meischtens um die 20.- bis 30.-
Ich ha sehr alti Kartene im Verkauf, also söttigi wo zwüsche 1993-1997 druckt worde sinnd. Hett aber au söttigi uss em 2000 drunter.
Luegsch eifach mol unter https://www.cardmarket.com/de/Magic dört findsch immer de Wärt vo de Kartene.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von feeshlee »

das sind no seriene gsi: arabian nights, legends... bis ice age. mirage und visions sind au na rächt wizzig gsi.
bi dä neue händ sie jetzt au no die rot-goldene (ultra sälte) und natürli die planeswalker, wo es bizzli spassbrämse sind, wänn mi frögsch. chammer aber vorstelle, dass die eh bizzli meh wert sind, als 20-30 franke.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von mr.raw »

feeshlee hat geschrieben: 13 Jun 2021 07:20 das sind no seriene gsi: arabian nights, legends... bis ice age. mirage und visions sind au na rächt wizzig gsi.
bi dä neue händ sie jetzt au no die rot-goldene (ultra sälte) und natürli die planeswalker, wo es bizzli spassbrämse sind, wänn mi frögsch. chammer aber vorstelle, dass die eh bizzli meh wert sind, als 20-30 franke.
Ja, Mirage/visions/Weatherlight. De Block ha ich über alles gliebt und glaubs am meischte bi de damals "neue" Karte investiert.
Urzas Block hett mi au sehr in Bann grisse. Leider hennd denn mini Lütt no dis no uffghört aktiv a Tunier zspiele, da es ihne ztüür worde isch und sie lieber mit Alte Karte Sammle witter gmacht hennd. Ab Invasion bini no de einzig gsi wo no witter gmacht hett. Aber au mir isch es denn zblöd worde mit all de neue Reglene und denn no Foil Karte wo sie brocht hennd...isch denn wie e Gäldmacherei übere cho. Au sinn langsam d Ideene ussgange. Mirrodin hetts wieder richtig gmacht mit de neuem Druck. Aber isch denn langsam in Sand versunke. s Aktuelle Core Set und Zendikar Rising wird i wohl wieder iistiege. Bruche es Hobby 8-) und mit dene aktuelle Verkäuf lohnt es sich wieder chli Zitt demit zinvestiere.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von LuiStyle »

Magic the Gathering Old Cards print money :shock: :1thumb:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von geosnow »

Geld wänd alli mache. Vo öpis muesch ja lebe.
Benutzeravatar
sadoanarcho
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2273
Registriert: 07 Mai 2002 14:24
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von sadoanarcho »

hey, heisst dis Kafi / Rösterei "La Columbiana"?
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von mr.raw »

sadoanarcho hat geschrieben: 16 Jun 2021 07:21 hey, heisst dis Kafi / Rösterei "La Columbiana"?
:1thumb:
Benutzeravatar
whoisfoxmulder
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 279
Registriert: 14 Dez 2019 17:24
Wohnort: Agglo Bern
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von whoisfoxmulder »

cool hani gar nid kennt - und jetzt als Heimweh-Baselbieter chumi sicher z Basel mol ä Bsüechli go mache :D
Bild

Old PSN Acc. (Swiss): Whoisfoxmulder
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von mr.raw »

Hett wieder "alts" drzue gäh :panik:
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: R: Magic the Gathering - Old Cards

Beitrag von fifi »

Crazy, ich ha früener au mal chli gspielt gha, müesst so 94-95-96 umme gsi si.
Ich frög mi grad bi wellere Edition ich igschiege bin.
Es hät scho dütsche ghe aber mit schwarze Ränder, Revised oder 4th Edition denki, wiä chönnte meh die Unterscheide?
Arabian Nights hani au mitbecho, die Charte müesti au ha, Bild chunnt mer sehr bekannt vor.
https://www.ricardo.ch/de/a/magic-the-g ... 207439416/
Irgend es "Schneethema" häts den au mal no ghe, ich erinner mich ane grüeni charte mit irgendwelche Frettchen, isch imne Heftli in Himmel globt worde, hans immne booster gha, nöd verstande wieso die söll guet si.

Vor ca 10 Jahr isch en Kolleg bi mir gsi und het d'magic chischte gseh gha, er het au no charte gha den hämmer mal eis gämed. Es het denn no 3 wiiteri im Kollegechreis agfixt und die händ denn neui charte kauft. Plainswalker sind i dere Phase den mal ussecho. Ich has krass gfunde wie veränderet charte gsi sind, wasi mein sind das relativ cheapo stuff (beschwörisgchöschte) scho recht power gha hend UND dezue anne no e fähigkeit. Das hets früener so nöd ghe, vorallem bi schwarz isches krass ufgfalle. Neui charte fascht kei negativsiite meh, so ala Zahle in Deiner Versorgungsphase X oder .. enttapt nicht und fügt Ihrem besitzer x damage zu.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 29 Gäste