V: Gitarreverstärcher: Vox AD50VT-XL

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Antworten
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

V: Gitarreverstärcher: Vox AD50VT-XL

Beitrag von Vyse »

200.- (Vhb) Bi Interässe machi no Bilder.

Transitore-Vorverstärcher, Röhre-Endverstärcher. Gaht rächt ap, hät viel Effäkt und paar richtig fiesi Mätl-Sounds aber tönt au clean guet.
E ganz chliini Schramme im Ghüüs hät er zwar au abbecho, aber nüüt würkli schlimms.

Ich bruuch en eifach nöd, isch immer nur i dä Wohnig gstande und isch viel zgross defüür. Wär perfäkt fürn Bandruum.
Nur Abholig, Züri, Chreis drüü (isch easy 20kg)

https://www.voxshowroom.com/uk/amp/ad50xl.html
Dateianhänge
vox.jpg
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: V: Gitarreverstärcher: Vox AD50VT-XL

Beitrag von fifi »

Intressant, ä 12AX7 als Endstuferöhre. Ha zerscht gmeint Du heigsch Dich komplett vertah. Will das ebe ä Vorstuferöhre isch.
Denn gläse:
Die patentierte Schaltung bildet das Herzstück der Valvetronix Performance und arbeitet mit einer 12AX7 Röhre mit Doppeltrioden, einem virtuellen Ausgangstransformator und -je nach angewähltem Ampmodell- einer Gegenkopplungsschleife. Das so erzeugte Signal entspricht in seinen Klangeigenschaften genau dem, was man auch von einer normalen Röhrenendstufe erwarten würde- eben nur im Miniaturformat.

Demfalls e kompletti Amp Sim meh oder weniger, FX isch ja warschindli au alles nur Software nimmi ah.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: V: Gitarreverstärcher: Vox AD50VT-XL

Beitrag von Vyse »

Ich han imfall gmeint, es häg ächti Röhretransistore drin imfall, muess nomal nahluege.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: V: Gitarreverstärcher: Vox AD50VT-XL

Beitrag von fifi »

Vyse hat geschrieben: 22 Okt 2021 14:08 Ich han imfall gmeint, es häg ächti Röhretransistore drin imfall, muess nomal nahluege.
So öbbis gihts nöd, Zerscht sind Röhre gsi und denn sind Transistore erfunde worde. Zwei verschiedeni Sache :)
Es hät gemäss Marketingtext scho eh Röhre drin (die besagt 12AX7), aber ebe das isch eigentlich e Vorstuferöhre nöd Endstuferöhre. Debi wird aber vo Endstufe mit Röhre bestückt gschriebe, das isch das wo mich gwundrig gmacht hät. Aber stimmt i demm Sinn ja scho, isch halt nur chli speziell so to say :)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 30 Gäste