Neue TV chaufe 29039029029

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderator: Master(G)

abyss
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer
Re: Neue TV chaufe 29039029029

Beitrag von abyss »

Nei, dä chasch höchstens als Esstischplatte bruche...oder Sprungbrett... :vortex:

I gloub bi däm Priis isch jede OLED dr Knüller!!! Choufe und nid zvile überlegge. :1thumb:

Dr Kolleg füllt mer itz grad d Birre. :P Was empfilsch mir? - LG OLED. - Werum? - Alles derbi, HDR, Dolby Vision, usw... - Aber Samsung hett QLED. - Ja, finde aber z Bild bim LG agnehmer. - HDR isch doch glich Dolby Vision. - Eigentlich nid aber easy. - Samsung isch doch en Marktleader. - Hie es Video OLED vs QLED, chasch dr selber en Meinig bilde. - Samsung hett en Aschlusskabelbox. - !!!!!De chouf doch di SAMSUNG und hör uf stüüüürmeeee!!! :yay: :troescht: Deu Lüt si scho unmöglich.... :roll:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Beitrag von thaeye »

tönt scho recht bsoffe ja.
abyss
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Beitrag von abyss »

Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Jones
VIP-Member
VIP-Member

Beitrag von Jones »

i ha bis itz nüt dergleichen festgstellt...aber je nach usecase ubass :!:

Quelle
Master(G)
Administrator
Administrator

Beitrag von Master(G) »

ich han auto-dimming au aktiv und wenni lang im word bin z.b. und en text schriebe, de dimmts alligs rächt abe. mich störts aber ned.
es passiert ja nur, wenn dmehrheit vode flächi konstant unveränderet bliibt, also äbe grad z.b. ime word oder so. isch en safety-measure. bim tv luege oder bim zocke isch auto-dimming ja eh keis thema.

ich han aber en 2016er oled gha, wo ganz liechts burn-in becho hett, wäg 2 icons ide taskbar. s'windows explorer ordner icon und de roti bereich vom google chrome browser icon händ sich liecht ibrönnt gha, was aber nur bi mehrheitlich rote farbe sichtbar gsi isch. es problem, wo aber neui modell nüme händ. also en CX oder neuer hätt ned absolut kei burn-in problem meh. das isch damals au mit em pixelrefresher leider nie meh ganz weg gange.

rot isch schiins en gföhrlichi farb für älteri OLED modell. hani damals scho bim red dead redemtption 2 title-screen gmerkt, de isch komplett rot mit schwarzer schrift. hett damals nacheglüchtet es momäntli :lol:

wie gseid, bim CX hani die problem nüm. drum hani au alli OLEDs ufgrüschtet damals.

so oder so würd ich, wenn ich en OLED als monitor bruch, immer auto-hide taskbar mache und au ufem desktop ned zu viel icons druff knalle, gar keis wenns gaht. unds hintergrundbild au ned zu schrill, am beschte eifach schwarz, wenn ganz sicher gah willsch

und en screensaver so istelle, dass er nach 3 minute abgaht.

ich glaub, wenn das alles machsch, denn hesch keis problem, au ned mit alte OLEDs...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Jones
VIP-Member
VIP-Member

Beitrag von Jones »

dr linus het ja e cx... ;)
aber äbe.. usecase abhängig.
i ha d'taskbar eh verborge und alli icons (nid viu da privat pc also primär paar games) ir mitti vom screen, so dass sie idR hinde de fänschter verschwinde...
Antworten