Aktuell isch es bi mir immer no e ab Werk übertakteti GTX 580 und en Ivy Bridge 3570K, wo ich uf ca. 4.2Ghz übertaktet han. Langet immer no guet für praktisch alles, aber das liit hauptsächlich au da dra, dass so Sache wie Crysis 3, Metro, etc., wo's nüme würd lange, schlicht und eifach kei interessanti Spieli sind und drum au kei Rolle spieled.
Afang 2015 (bim Witcher 3) gitt's dänn mal en neui Grafikcharte (wohl e GTX 970 oder 980), aber alles andere bliibt wohl gliich. Es CPU-Update isch überflüssig, will 1) sich i dem Bereich ja scho sitt längerer Ziit überhaupt nüt meh gschiids tuet und 2) d'CPUs vo de neue Konsole unfassbar erbärmlich sind. Evt. tuen ich halt 2015 2x ufrüschte: Im Früehjahr d'Grafikcharte und - falls de Skylake überzüügt - dänn zum Jahresändi no CPU/Board/RAM.
Us finanzieller Sicht isch me als Aghörige vo de PC-Meischterrasse i de letschte Jahr jedefalls rächt guet dagstande: S'Meischte isch au uf mittelprächtiger Hardware tiptop gloffe, tüüri Ufrüschtorgie händ de Vergangeheit aghört und au für d'Zuekunft sött es moderats Upgrade problemlos lange, zum au de neue Konsole wieder komfortabel chöne devo z'zieh.
Anderersiits: D'Ziite, wo sich all 1.5 Jahr d'Leischtig verdopplet hätt und alles irgendwie Schlag uf Schlag gange isch mit de ganze Hardware-Chrieg zwüschet Nvidia/ATi/3dfx und AMD/Intel und de technologische Wiiterentwicklig - also so öppe vo Ändi 90er (Voodoo2, AMD Athlon, etc. als Afangspünkt vo däre Phase) bis Ändi 00er (GPUs mit Unified Shaders und de 64bit Core 2 als Ändpünkt)... das sind ebe gliich au geili Ziite gsi