Android Topic

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Meh, lieber es Pi 2 :P Het zwar kei Voice-Control, isch aber einiges billiger und flexibler...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Jones »

also mit sd charte, ghüs, wlan adapter, poweradapter und 2m hdmi kabel (okay, das fehlt bim nexus player o) bisch o uf 99.-- (pi shop schweiz)
pris isch also nid besser wenn alles derzue bruchsch. wenn alles scho hesch natürlech scho aber das chame ja nid eso verlgliche findi...
und d'CPU isch sicher weniger schnell bim pi2 als bim nexus oder?

pris/leischtig isch also uf d'HW bezoge nid besser.
aber du hesch natürlech rächt wenns um d'flexibilität geit. da sich z'PI2 sicher vorus..
chunnt haut ufe isatzzwäck druf a... (i bi haut e google fan... :oops: )
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Stimmt, es HMDI Kabel chämt na dezue. USB het aber eh scho jede und für es Media-Center isch RJ45 eh besser als Wireless. S Ghüs isch überflüssig wemers eh hinter de TV chlebt...

Aber ja, jedem das seine. Nid umesuscht gits imerna Lüt wones paar hundert Fränkli füres Media-Center usgebed. Für en Google Fan wär glaubs s neue Shield na interessant...Gemäss diverse Reviews bislang di bescht AndroidTV Hardware. Unter anderem wohl au wegem Store vo Nvidia. De isch schön übersichtlich und het nur Apps wo für TVs optimiert worde sind...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Jones »

ja dr shield hani mir o no churz überleit...
wenni würd grossartig druf game wärs sicher die besser wahl gsi aber für das hani ps4. ufem android TV wird höchstens mau es alts emu rom zockt.
und dr shield isch haut doch bitz türer. macht ke sinn wenn meh die power gar nid brucht...
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Avenger »

Jones hat geschrieben:mi mediacenter-pc verstoubt bald.. ;)

1. fazit: worth the buck! :cool:
D Videos hesch i dem Fall uf em NAS? Es Synology-ähnlichs oder e richtige PC? :)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Jones »

nei i streame alles über icefilms. ke bock meh zum immer alles abelade.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7451
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von m.o.terra kaesi »

hehe...was es ned alles git (bzw wird gä) :vortex:

http://www.zdnet.com/article/the-circle ... this-week/" onclick="window.open(this.href);return false;
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Acid »

S P8 isch sitem letschtä Update echli stabiler unterwägs, und irgendwenn isch au Streamä über de WLAN Hotspot plötzlich gangä...

Trauem glich no kei Meter über de Wäg... mol luege, villicht gangi am Schluss no d Gurgelhals Routä.

S Z3 schicki mol i, evtl. Loht sich jo no öpis machä bezüglich Garantie. Uf dem chöntmer wenigschens mol Cyanogen teschtä.

Irgendwiä bini nonig überzügt vo derä Android experience... Luschtig isch au dass bis jetzt glaub jedi App woni ufem Android wiä au ufem IOS han, ufem IOS besser isch.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Jones »

Hesch kes whatsapp? LOL
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Weli Apps sind das?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Jones »

Wär auso no spannend...
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Acid »

Es ischer z.B. bi Mediä Apps scho ufgfallä. D Southpark App, zum en konkreti z nännä, wär es Bispiel.

Ich glaub au bim VLC Player hani ufem Android müäh gha und hed au no anderi geh, han das aber jetzt natürlich nid gnau teschtet, willi uf beidnä System eigentlich no z wenig vo denä Intensiv bruucht han, und meischtens sinds au eifach Details, e Möglichkeit oder en Buton meh, oder de Graphisch oder Händling Idruck, oder au d Benutzerfründlichkeit ((d Southpark App ufem Android hed z.B. kein Random Episode Button, diä ufem IOS scho, und sie gsehd gringfüegig schöner us, lauft irgendwiä schöner und isch schöner z bediene. Wemer als Ziel vo de App betrachtet eifach e bestimmti Episodä chönä zwählä und z luege, erfülled natürlich beidi ihrä Zweck).

Whatsapp hani kei.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

S lit halt unter anderem au dra, dass die Apps wo uf iOS am beste sind nid zwingend au bi Android vorne ligged. Für Videos hani de MX Player z.B. lieber als de VLC (Sell aber nid heisse, dass de VLC schlecht isch. Ich han eigentlich na nie Problem gha demit). D Southpark App suckt tatsächlich...oft muesi e Folg 2 Mal atippe demit si started. Si isch eifach schlecht programmiert...

Whatsapp suckt eh, holder gschider Telegram ;)
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Gurgelhals »

Chlini Frag: Chan me uf Android-Teleföner meh oder weniger unabhängig vom eigentliche Modell es Tethering / Mobile WLAN-Hotspot mache und funktionierts au guet und zuerverlässig (im Sinn vo "me chunnt vom Grät, wo via Tethering ufs Netz gaht, wenig vo däre ganze Gschicht mit über")?

Ich bin mer nämlich konkret am überlegge, öb ich min alte Nokia Chnoche glägentlich mal dur es neuers Budget(!)-Telefon ersetze söll und wänn ich dänn i de wenige Fäll, wo ich churz mit mim iPod Touch is Netz müesst aber keis richtigs WLAN verfüegbar isch, via Tethering is Netz chan, wär das no kuul.

Wichtig isch Bütsché. Ich bruch das Ding wenig und will au nöd viel meh als im Bereich vo 100.- usgäh. Tipps im Sinn vo "für so öppis bruchsch nöd emal Android / es Bütsché-Smartphone, en 50.- Prepaid-Nokia-Chnoche chan das au" sind drum natürlich au willkomme.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Jones »

i ha zig mau e wlan hotspot ufgmacht für kollege usem usland. het immer ohni problem funktioniert...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Herr Rossi »

machemer im Atelier sit jahre so, hend det kei inet-aschluss, es alts defy dient nur no als teethering grät. dehei machis au so, merksch ussert em Akku wo sich schneller läärt nüt.
sunrise freedom relax abo für 65.- und 10gb/monet. wenn die ufbrucht hesch choschtets jede tag bis monetsendi 1.- / 1GB date
fair und geil, teethering isch super, vor allem mit guetem 4g empfang
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Acid »

Ich machs au so...

...allerdings ebä, wiä scho gschribä, mit em Sony hani niä s gringschtä Problem gha, mitem Huawei zerscht allerdings villi... wiä z.b. kei Streamä vo Mediainhält etc.

Und chaschder natürlich au eifach es Hotspot grätli chaufä, wenn s Smartphone gar nid bruchsch, diä gits au, und diä sind billig, und natürlich nur für de Zweck gmacht... chander aber nid es konkrets Grät nännä.

Ich bin au immerno am luege wienis söll machä, ich han au Nokia als Natel, und det chönti sogar thethering per USB, aber halt nid 4G, und nid W-LAN Hotspot. Han au scho mol welä luege öbs ächt eis gid wo das chönt.

Im Moment laufts so, aber sind au kei Budget Grät, und trotzdem hani mitem eintä zerscht müäh gha.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Sonig Billig-Android sind echt praktisch, wemer si für en bestimmte Bereich wie z.B. Tethering wot isetze. Ich würd debi aber uf s WiFi Chipset achte...de Acid het da ja schinbar Problem mit eim gha. En wechselbare Akku wär sicher au nid schlecht. Tethering sugter innerhalb vo chürzischter Ziit (2 - 3h) de Akku leer.

ABER...wenns drum gat dis Alltags-Handy z ersetze weissi nid, ob es billigs Grät tatsächlich e gueti Wahl isch. Da chunsch au schnell mal no anen Punkt wos nervig wird. Lueg gschider mal, obd irgendwo es billigs 2nd Hand Grät findsch. 2 Jahr alti Flagships chunsch teilwis na zimlich billig über...Ich han z.B. imerna es Samsung Galaxy S4. Das Teil isch tip top, emuliert sogar Dreamcast und PSP. Das kriegsch sicher irgendwo für weniger als 100.-.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Avenger »

Acid hat geschrieben:Und chaschder natürlich au eifach es Hotspot grätli chaufä, wenn s Smartphone gar nid bruchsch, diä gits au, und diä sind billig, und natürlich nur für de Zweck gmacht... chander aber nid es konkrets Grät nännä.
Für genau das bruch ich im Usland es TP-Link MR3020. Aber Ubass, bi dem Teil bruchsch zuesätzlich es USB-Modem. Isch us der Beschribig nid sofort ersichtlich.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Gurgelhals »

Hm, d'Idee mit em Mobile Hotspot findi gar nöd emal so schlächt. Ok, isch dänn halt wieder namal es Grätli meh (und namal en neue Vertrag / SIM-Charte), aber die Dinger sind ja relativ chli und underem Strich chämts wohl öppe glich tüür als es neus Handy (wo ich abgseh vo de Tethering-Funktion gar nöd unbedingt bruch). Also, Mobile Hotspot + irgendes Prepaid mit eme allfällige Datepaket tönt gar nöd emal so blöd. Es gaht mer au würklich nume um en sporadische Zuegriff ufs Netz für eifachi Sache wänn grad keis WLAN ume isch. Z.B. irgendwo vorusse uf ere Berg- oder Velotour de Fahrplan checke, usw. Will ebe: Im Normalfall isch bi mir im Alltag eigentlich immer irgendwo es WLAN i de Nöchi (als Uni-Mitarbeiter chasch praktischerwiis per VPN gratis über d'Swisscom und Monzoon-WLANs is Netz).

Es Flagship-Smartphone will ich nöd. Die chli intensivere Sache mach ich jetzt neu uf em iPod Touch (wo leischtigsmässig mit eme iPhone 6 chan mithebe und ich eh immer debi han), d.h. ich bruch s'Handy effektiv würklich nume zum telefoniere und drum sölls au vor allem chli und unkompliziert si und en langläbige Akku ha. Mit de Mobile Hotspot-Variante würd's dänn eigentlich sogar es Dumbphone tue.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich weiss nid, obs überhaupt vernünftigi mobili Hotspots mit Akkus git. De müesstisch zuesätzlich au no e Powerbank mitschleppe. Choschted au wider und brucht idR sogar no me Platz als es Smartphone...oder halt es Netzteil und e Steckdose, aber denn wär de mobil Aspekt eh chli fürn Arsch...
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Gurgelhals »

Digitec hätt einigi Modäll mit Akku im Agebot. Akkulaufziit isch au nöd würklich en Faktor. Es gaht mer ja wie gseit bloss um punktuelle Internetzuegang wänn ich irgendwo anegahn, wo nöd grad es WLAN verfüegbar isch (d.h. a eme normale Arbetstag würd ich das wohl gar nöd erst mitnäh), und ich würds dänn logischerwiis eifach bi Bedarf churz a und wieder abstelle. Anderersiits tuets für so en Isatz wohl gradsoguet au es Bütsché-Smartphone...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Einersits findis bewunderswert, dass du bewusst uf es iPhone oder Highend Android wotsch verzichte...aber anderersits füert das offebar dezue, dasd mehreri Grät mit dir umetreisch um de glich Funktionsumfang z erreiche. Ich lebe au sehr bescheide, aber bim Smartphone würdi glaubs nie spare...ich finde s lohnt sich, es guets All-In-One Grät im Hosesack z ha. Wemers guet behandlet hebets sowiso ewigs...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Jones »

I ha i de staate sones hotspot grätli vom kolleg becho miteme US 4G Tarif. Dass ding isch 5x5cm gsi und 5mm dick. Akku het ca 8h ghebet dänki. natürlech nid unger durbelaschtig...
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Android Topic

Beitrag von Gurgelhals »

Ich verzichte hauptsächlich druf, will mir sogar s'billigschte Mobilfunkabo massiv z'tüür isch und ich d'Priise i dem Bereich allgemein e ziemlichi Frächheit finde. Solang das de Fall isch, wird d'Nutzig vom Mobilfunknetz i wellere Form au immer für mich e Notlösig bliibe, wo nume dänn zum Isatz chunnt, wänn's nöd anders gaht. Entsprächend han ich sitt Jahre Prepaid und weniger als 10.- Choschte im Monet (oft sind's au weniger als 5.- - wahrschinlich schlahn ich so mänge Rentner i de Kategorie "unattraktivschte Mobilabüüter-Chund" :lol:). D.h. da ich z.Z. pro Jahr weniger oder nöd viel meh als 100.- Handygebühre zahle, würd mich logischerwiis sogar es Abo im Bereich vo 20.-/Mt. ziemlich aschiisse. Gliichziitig isch mir aber natürlich klar, dass es High End-Smartphone mit Prepaid-Vertrag ziemlich witzlos isch.

Andersch ume gseit: Wie au immer d'Grätekonfiguration usgseht, de Zuegang ufs Mobilnetz söll wiiterhin e Notlösig bliibe, will's mich eifach aschiist für das z'bläche.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 14 Gäste