apple

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von The Sheep »

thaeye hat geschrieben:
The Sheep hat geschrieben:Chli härt findi, dass du Apple als Chund mehr als es Mill in Arsch stecksch, und die nit mol rächtlich verpflichtet sind, dir die Qualitet zfliefere wo du bschtellt hesch.
mach ich das? uswahl häsch ja.
goht doch nit um d'Uswahl. Aber wenn es Sofa chaufsch im Internet und es stoht es seg Ächtläder und wenns bechunnsch stellsch fescht es isch es Plastikimitat. Findsch no guet? Und wenn reklamiersch heissts: "jä aber es stoht doch in der AGB dass d'Materialie vo unserne Produkt jederzit chönnt ändere"
:vortex:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von The Sheep »

Acid hat geschrieben:z frog isch, isches härter als s'glas wos verwendet.
ja, isches. Lueg le Video
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von geosnow »

Panzer GLASS? isch das Acryl?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Vyse »

Fröge doch churz mal da inne, bevor mi für es suschtigs Apple Forum registrier.
Ich mag sIphone, aber was mi wahnsinnig macht, isch sFotimanagement, vl. weiss das grad öpper.

All Fotis werdet i dä "Uufname" (Camera Roll) abgleit. Ich will jez diversi Kategorieä mache. z.B. Büsis, Büsi-Memes, Fashion, etc.
Ich erstelle also die individuelle Albe, gahne id Camera Roll und fange jez ah Fotis selektiere, wo ich i dänne somene neue Album zuewiise.
Wie aber gsehn ich innerhalb dä Camera Roll, wälli Fotis scho eme Album zuegwiese worde sind?

Wänn z.B. 2000 Fotis ii dä Camera Roll häsch und mal e halb Stund Fotis sortiersch, weisch doch am nächschte Tag nümm genau, wälli scho dä neue Albe zuegwiese häsch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Jones »

reg mi mau wieder ab IOS uf...
es cha doch gopfverdammt no mau im jahr 2019 nid si, dass das so hoch gelobte betriebssystem elementari funktione, wo jedes 0815 android phone sit 10 jahr drin het, immer no nid beherrscht.. :schraube: :twisted:

um nur schnäu 2 bispiu z'nenne:

1.
ruefumleitig. es git ON und OFF, fertig! wft :schraube:
i jedem android chasch istelle: umleiten: immer, wenn besetzt, wenn keine antwort, wenn nicht erreichbar

wieso muessi im IOS mit *61 bla bla, *62 blabla so dummi codes igäh? benutzerfründlech my ass! :groel:

2. quicksettings, schnellzuegriff mittels abezieh vom bildrand
bi jedem android chasch dür longpress vom z.b. wlan icon direkt i d'wlan settings glange. bi IOS geit das natürlech o hüt no nid... :head2wall:

ärnschthaft itz! die grät si schön und sauschnell (wenn o 3 x z'tür) aber das betriebssystem isch zum chotze!

danke ha gschlosse! :mrgreen:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich hans 1 Mal probiert....zersch mal wele en Emu druff tue. Gat aber nid oni Jailbreak....okay...mal cracke. Emu druff tue. Guet....ROMs abelade....gat nid. Mer chan nüt abelade mitem Browser. DAFUQ? Easy, halt mitem PC verbinde. Keis Laufwerk, gat nur mit Itunes. Geeeeeez....

Ich weiss dasmer irgendwie über 3247193284 Umweg alles irgendwie ane kriegt, aber meine Güte, das chans doch eifach nid si. Ich bruche mis Handy als mobile PC und für so Blödsinn hani eifach kei Nerve.

iPhone = Spielzüg
Android = Werkzüg
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Mastler(P) »

aber übertührt isch letscht endlich trotzdem alles, aso wayne? dä designer in cali chriegt hunderti, dä chines en frangg pro grät. fair.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von fifi »

de chines gumped lieber zum fenschter us als so läbe... sie hend den mal uffangnetz montiert.

letscht update wohni bezüglich dem thema gläse han: ab jetzt im arbeitsvertrag e klausle sie dörfed sich nümme umbringe. zudem händs e interne "behandligsstation" uf d'bei gstellt, wo de arbeitgeber den vo sich us seit wenn döt anne gah muesch. also chli luege wems nöd guet gaht und den tranquilisiere. denn gaht den scho wieder zum kabel zämmestecke. findi scho recht derbe.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Avenger »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich bruche mis Handy als mobile PC
...denn isch es eifon definitiv nüt für dich. :idea: ;)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von evo »

i würd nit mol gschänkt e compi mit öpfel näh, aber es iphone, wenn au e uur alts, hani, und würd nit welle zu android wächsle :-D

spilzüg vs. wärkzüg triffts no guet. i wot s spielzüg.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Mastler(P) »

fifi hat geschrieben:letscht update wohni bezüglich dem thema gläse han: ab jetzt im arbeitsvertrag e klausle sie dörfed sich nümme umbringe.
was wönds mache wenns doch machsch? dini familie vor gricht zieh?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Master(G) »

ich bruch mis händy nur zum telefoniere, bitz social media und mal es mail ... game so guet wie nie.
apple gitt mir s'sicherschte gfühl und die eifachscht bedienig.
darum hani scho sitt immer es iphone.

android isch mir zu "offe" - da hani immer sgfühl ich wird ghackt oder so :kicher:
apps dette mached mich unsicher.
und es isch irgendwie nie so "smooth" wie es iphone. weiss au ned.
has mal probiert mit umstiege - damals bim galaxy note.
nach paar mönet hani wieder es iphone kauft.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Vyse »

Nie meh wieder Android, was für es Gebaschtel, Katastroph.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von evo »

Ah ebbe gäl. S ghäckt wärde isch mer no so gliich, aber bim android gseht alles so schluderig us.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Das hängt halt letztendlich devo ab weles Android dasmer druff tuet. De Shizzle wot z.B. bi de Samsung Grät kriegsch chamer echt nid bruche. Stock Android oder Lineage OS, alles andere chasch vergesse. Also ja, wer es guets Android Grät will mues sich zersch mal über sämtlichi Optione bi de Hardware informiere und nachträglich au na s Android wo druff isch mitere bruchbare Version überschribe. Wer das alles macht het am Endi es Grät wo em iOS in jeglicher Hinsicht überlege isch. Egal ob Speed, Bedienig, Funktione, Sicherheit....

Für d 08/15 User isch das definitiv nix, chani verstah. Wenn d iPhones nid so übertürt wärid würdis manche Lüt ev. sogar na empfehle :kicher:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Master(G) »

das isch mir alles zviel. ich bin mit modul ufgwachse. inehebe und guet isch. :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Jones »

sone seich. choufsch es 200 franke xiaomi budget phone bi digitec, hesch android one (quasi stock android mit OTA updates) oder vo mir us o miui (ebefalls regelmässig OTA updates) und es isch out of the box IOS i fasch jedere hinsicht überläge. nix gebastel mit custom roms... chame mache, muess meh aber nid! ha o jaaaahrelang custom roms druf gha aber mittlerwile muessi säge, dass nüme so lust druf ha wiu die hütige versione super loufe! im gägesatz zu mim iphone UND mim ipad, wo z.b. regelmässig dr fingerabdruck veweigere und meh muess dr code igäh. am kolleg sis phone machts genau so.. bi android muesch genau NUR nachem neustart dr code igäh... ah ja... neu starte chame es IOS grät ja nid gell? :lol: nur abschalte und ischalte... 2019 anyone? :vortex:
DASS meh sich muess anes neus OS gwöhnt isch normal. egal vo was uf was wächslisch.

IOS isch in vielerlei hinsicht nid durdacht. gloub das bispiu mit dr ruefumleitig seit doch scho alles und da gäbts no zig witeri...

was aber besser isch: meh bechunnt idR länger updates als bi android (custom roms usgno). da het apple (systembedingt) klar d'nase vorne!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Master(G) »

also neustart bim iphone gad andersch als ii- und usschalte. lol ... google mal "neustart iphone". ;-)
allerdings muesch das eh so guet wie nie. warum au? lauft ja immer problemlos...

und de fingerabdruck wird ned "verweigeret", mer muess nur zur sicherheit de code mängisch nomal igäh, will z.b. zlang nüme hesch oder so. isch äbe safety! apple = ultrasafe :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Xinobrax2 »

Das mit de Xiaomi Grät isch scho so...nur erklärt dir das halt keine im Lade. De Verchäufer zeigt dir s Samsung Grät, seit "das isch s Bescht" und de Chund dörf sich denn mit Bloatware und TouchWiz/SamsungExperience umeschlah. Android isch halt nid gleich Android...und wenn d Chunde mit dene Unterschied überforderet sind bzw. nid mal wüssed dases die git, denn nid wills z dumm sind, sondern will Google und d Hersteller vo de Grät i dem Bereich bis zum hütige Tag verseit hend.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Herr Rossi »

Sony Xperia for the win. Eimal iphone niemeh iphone. Ztür, kei Speichererwiterig, iTunes, zfescht gschlossnigs Syschtem.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Mastler(P) »

mer muess nöd neustarte? lauft ja immer problemlos...
Does your iPhone seem to get slower and slower as it grows older? Well, according to Apple, that is exactly what’s supposed to happen.
Many iPhone users have long suspected that Apple throttles performance of aging iPhones. The popular theory is that Apple does so to entice users to upgrade. However, Apple says there are really good performance reasons behind the practice.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben:Sony Xperia for the win. Eimal iphone niemeh iphone. Ztür, kei Speichererwiterig, iTunes, zfescht gschlossnigs Syschtem.
Chonnt druff ah, wasme demit will mache. Für Musig hani en hochwertige mp3 player mit Speichererwiiterig und gueti in ears dezue.
Wänns willsch völlig individualisiere, dänn isch Android wohl besser aber wieso sötti das mitme Handy wälle? Churz Google Maps, en Browser zum gschwind was nahluege, SBB App, paar wenigi Social Media Apps, es Shazam und demit hätts sichs. Mitm Xperia hani mal wälle en Audiouufnahm mache, es hät keis App debii gha, me hätts zerscht müsse abelade, wtf!? Baschtle channi am PC, sHandy will ich uusenäh und innerhalb chürzischte Ziit das mache, woni beabsichtige (dä einzig Scheiss isch dBildverwaltig, typische Appledräck).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Herr Rossi »

Ich bruches äbe no für d Arbet und ha sehr spezifischi Awändigsberich woni vo apple zu sehr igschränkt wird. Aber ja, je nach Aforderig entscheidisch dich für das oder dieses. Die genannte Ischränkige sind mir halt scho e Dorn im Aug. I mim Umfeld erkenn ich allgemein dass hauptsächlich ufgrund vo Gwohnheite immer wider uf iphone oder Android gsetzt wird. Ich kenn beides und iphones sind schlicht zu gschlosse in sich dases für mich interessant wär. Positive Nebeneffekt isch de massiv tüfer Priis für es Grät woni praktisch alles cha mache. De Laptop bruchi nume no für Schtürerklärig (findi übrigens e spassige Begriff) und ab und zue e Brief bzw längeri Email zverfasse. Wobi au det chönnt mers anderscht löse.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Jones »

Master(G) hat geschrieben:also neustart bim iphone gad andersch als ii- und usschalte. lol ... google mal "neustart iphone". ;-)
allerdings muesch das eh so guet wie nie. warum au? lauft ja immer problemlos...

und de fingerabdruck wird ned "verweigeret", mer muess nur zur sicherheit de code mängisch nomal igäh, will z.b. zlang nüme hesch oder so. isch äbe safety! apple = ultrasafe :kicher:

neustart mittels tastekombi... die muesch wüsse oder zersch dernah google. sehr intiutiv! lol
warum nid eifach es neustart menu wie android sit 10 jahr het?
dass iphones irgendwie stabiler loufe als es android isch o sones hartnäckigs grücht...
i ha uf jede fau regumässig (nid hüüfig i dem sinn aber doch immer mau wieder) app abstürz ufem iphone im gschäft. meh als ufem private android uf jede fau und dert loufe ca. 30apps meh druf...
und das mitem fingerabdruck isch doch bullshidde. isch doch mir überlah wie ig mis phone entsperre... ah nei, isch ja es iphone de isches nid mir überlah! lol
Benutzeravatar
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2043
Registriert: 16 Dez 2002 23:29
Kontaktdaten:

Re: apple

Beitrag von Parisienne »

hahaaaaaaaaa ich hamer jetzt es huawei kauft und bin absolut z'friede
ich gib dere firma kei verdammte frangg meh, leider wird apple nie sterbe
Bild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 12 Gäste