also säg, findsch no guet, impfe?
die wo chind hend; impfed ihr si?
ich machs nid wils nid natürlich isch und ich im körper zuetraue, e chrankheit dürezschtah und so s immunsyschtem zschterche. mini letscht impfig lid 21 johr zrugg.
Moderatoren: Master(G), Avenger
Was isch nötig? Und darf sich öper amuete e Referänz zsii i so Aglägeheite?Overdose hat geschrieben:impe was nötig isch.
ja was isch den so nötig?Overdose hat geschrieben:impe was nötig isch. de rescht isch gugus. sertig wo sich u ihri chind aber gege gar nix impfet sie de halt selber tschuld u söllet eifach ned chlöhne wenns de halt vielicht dra zgrundgönd.
Mindestens so, wie du dir offesichtlich amassisch, eifach so mal d'Gränzlinie zwüschet dem was "natürlich" und dem was "künstlich" isch z'bestimmeHerr Rossi hat geschrieben:Was isch nötig? Und darf sich öper amuete e Referänz zsii i so Aglägeheite?Overdose hat geschrieben:impe was nötig isch.
Ebe z.B. en Impfig gäge es Bakterium, wo dusse i de Natur praktisch überall vorchunnt und im Fall vo ere Infektion über e offeni Wunde e ziemlich übli Behandlig (u.a. eifach so mal künstlichs Koma mit maschineller Beatmig und zwar über 1-2 Mönet) mit ungwüssem Usgang und allfällige Folgeschäde zur Folg hättthaeye hat geschrieben:ja was isch den so nötig?Overdose hat geschrieben:impe was nötig isch. de rescht isch gugus. sertig wo sich u ihri chind aber gege gar nix impfet sie de halt selber tschuld u söllet eifach ned chlöhne wenns de halt vielicht dra zgrundgönd.
Isch (Bio-)Ethik; isch schwierig. Git ja gnue Eltere, wo Chind lö la verräble wäg eigene Ueberzügige. Ha im Spital mau es 2jährigs gse churz vorem abchratze; d'Eltere hei's konsequent fructan ernährt, s'wird ds Läbe lang Mängelerschinige ha. Und si hei das uf dr Intensivstation nidmau erwähnt.. d'Chrankeschwöstere si dene aube fasch a d'Gurgle. Schwierigs Thema und dr Gurgelhals seit das eigch scho ziemlech guet; dr hert Tubak impfe (als angere grenzt a Fahrlässigkeit), dr Rescht isch optional.Tatsujin hat geschrieben:Ich finde, die wo sich absichtlich weigeret,
sich gege di hertere sache ds impfe, soettet
den aber au kei aaspruch uf medizininischi hilf becho,
wenns denn genau de draeck mal bechoemed.
Tatsujin hat geschrieben:Ich finde, die wo sich absichtlich weigeret,
nei, mol abgseh devo, dass das gegs solidaritätsprinzip verstosst sind meischte ungimpfte lüt ja opfer vo ihrne verblendete eltere, die meischte impfige werded ja als chind gmacht. vo dem her würds kein sinn mache sie 2 mal z'bestrafe.Tatsujin hat geschrieben:Ich finde, die wo sich absichtlich weigeret,
De Satz vo mir hed es Frogezeichä hinädraHerr Rossi hat geschrieben:@Acid
ch gseh das zimlich genau so wie du. Impfige sel jede us sim eigete Sack zahle müsse.
Das.Gurgelhals hat geschrieben:Mindestens so, wie du dir offesichtlich amassisch, eifach so mal d'Gränzlinie zwüschet dem was "natürlich" und dem was "künstlich" isch z'bestimmeHerr Rossi hat geschrieben:Was isch nötig? Und darf sich öper amuete e Referänz zsii i so Aglägeheite?Overdose hat geschrieben:impe was nötig isch.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast