Origin Möngel Näme

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: Origin Möngel Näme

Beitrag von O_O »

me darf au nid eifach alles i AGB ineschribe bzw. isches eifach nid gültig.
I don't believe in orange
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Origin Möngel Näme

Beitrag von h4xX0r »

rolf EULAs.
a) wer liest das ?
b) wo isch's EULA, wenn ich das Game chaufe im Lade?

Ich mach en Chaufvertrag und nachher seit mir sEULA, das isch so und so und wenn das nöd wotsch, denn dörfsch das Produkt nöd bruuche, wo du vorher im Lade vo eus kauft häsch? -> mega kartoffel.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: Origin Möngel Näme

Beitrag von O_O »

genau darum verhebt den so züüg au nid. de media markt druckt glaub so AGB sache ufs kassezetteli das zellt denn aber alles nöd will du vorem chauf müesstisch informiert si über die AGB und afaik sind die nieneds usgstellt oder ufghänkt.
I don't believe in orange
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Origin Möngel Näme

Beitrag von Sylvara »

logisch liest das keine :idea: aber drum gits ja denn no so netti news siite und previewer, wo uf so züüg ufmerksam machet. und mich erstuunt ebe scho bitz, wie schnell lüüt bereit sind so software / konditione ds akzeptiere; hauptsach mer het gspielt und so schlimm wird dr farking privacy breach ja denn o nid sii, odr.

für mich isch so öppis e grund es game nid ds chaufe. oder wennis würklich unbedingt wett spiele, denn machi halt e extra partition oder games-only PC oderso.
ich finds herte tobak, was die sich erlaubet und denn no so schwammig i de aagabe, was genau gmacht wird und wie's zuegriff hend...huiii
es isch eifach es stetigs uufweiche vom dateschutz. aber das heimer ja jetz überall und generation facebook findets super, yay cloud computing und sowieso. vo dem her gib ich nidmal de hersteller tschuld, krass find ich eher wie bereitwillig lüüt tüür und tor zu ihrne privat PCs öffne.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Origin Möngel Näme

Beitrag von Sylvara »

blizzard isch übrigens genau so e sau-bude; aber nachem grosse open ID debakel, hends schön zrüggchrebst.
dr data-scan isch aber o drin, vo wege addons und mods und so.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 22 Gäste