Castlevania: Lords of Shadow
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
so guet? mhm... luegi nach dä ds spieli und moh und vanquish au mal ah... ah nei denn chunt ja scho black ops.. mal güggen!
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jup, so guet. en wahnsinnig guets abentüür isch es. atmosphärisch wie nix und geiler zum kämpfe als god of war. und grafick! und soundtrack!
nur die liechte ruckler sind schad mängisch. aber äbe, bi dere optik voll easy...
nur die liechte ruckler sind schad mängisch. aber äbe, bi dere optik voll easy...
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
auso gester mau no chli "dürebissä". weme lang dranne isch geiz no gad so.. es isch uh schön gmacht, geili bosskämpf, extrem hüfig!
aber dstüüürig u cam... huiuiuiuii mängisch hami ufgregt..
aber i wirdes äuä glich fertigspilä, es hetmi afa packe
aber dstüüürig u cam... huiuiuiuii mängisch hami ufgregt..
aber i wirdes äuä glich fertigspilä, es hetmi afa packe

shubidu
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
:typej:sidusson hat geschrieben:aber dstüüürig u cam... huiuiuiuii mängisch hami ufgregt..
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
d'cam isch au verschisse.
ich spiels nöd fertig. mag nöd. ich hetts sölle wüsse. han gnuäg anderi games wo ich liäber spiel.
wotts öper für d'ps3?
ich spiels nöd fertig. mag nöd. ich hetts sölle wüsse. han gnuäg anderi games wo ich liäber spiel.
wotts öper für d'ps3?
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
roffel!Master(G) hat geschrieben::typej:sidusson hat geschrieben:aber dstüüürig u cam... huiuiuiuii mängisch hami ufgregt..
gnaui sprüng ds mache = so guet wie unmüglech
dstürig isch extrem fidelig, si macht säute das wome wott.. bi scho jeeensti mau für nüt abegheit wöu dstürig bocket het..
u dcam zeigt zwar sschöni böuder, aber viu gsehtme gar nid wome häre söu hüpfe oder gah..
das di das nid stört verwungeret mi

shubidu
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
hä? gnaus hüpfe? für was bruchsch das? oder besser gseit, wo? ich bin im ganze game wege de stürig no niened abegheit oder suscht was.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
das bruchsch au pott, a viune steue muesch amene ort häregumpe u das isch extremst hackelig..
shubidu
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
das isch doch au so es spieli wo alles lüchtet wo'd muesch hiigumpe? i die richtig zeige und x
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jaein. es lüchtet zwar, aber mer muess A drucke. und wenn nur dett anegumpsch wos lüchtet, verpassisch einiges. vieles isch nämli versteckt. wenn kamera dich nach vorne triibt, isch es evtl. guet nach links zgha. de schwenkt kamera und gitt en anderi route priis.h4xX0r hat geschrieben:das isch doch au so es spieli wo alles lüchtet wo'd muesch hiigumpe? i die richtig zeige und x
Re: Castlevania!
camera isch suboptimal. wenn eifach nur de vorgsehene kamerafahrte folgsch, verpassisch huere vill. au d stüürig isch nöd perfekt. aber alles in allem en super zock!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
genau so isches! ich ha übrigens nomal agfange jetzt... will no alli trials mache und alli items sueche 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Me merkt ebe sehr sehr guet dass bi God of War zum Bispil es separats Mini-Team für d Kamera verantwortlech isch. Sehr wichtig söttigs. In Castlevania wärde die schöne Umgäbige äbe oft nur suboptimal igfange und Kamerafahrte loufe nid ganz flüssig ab. Für mich, und das isch widerum Gschmackssach, isch d Kamera denn oft ou bitz zwit wäg vom Houptcharakter. Aber äbe, fröie mi trotzdäm das mol fertigzspile.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
mir gfallts besser als god of war. kampfsystem isch mit light und shadow magic und all dene specials eifach cooler. bütet mir meh. unds setting gfallt mer halt usserordentlich guet. de ganz style. bis jetzt isch das mis persönliche game of the year.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
unbegriiflich dumm so öppis. wie bim shadow of the colossel.Sephi hat geschrieben:In Castlevania wärde die schöne Umgäbige äbe oft nur suboptimal igfange

I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Wahr! Aber no ken Dealbreaker.zwirrlibatz hat geschrieben:unbegriiflich dumm so öppis. wie bim shadow of the colossel.Sephi hat geschrieben:In Castlevania wärde die schöne Umgäbige äbe oft nur suboptimal igfange
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
S isch würkli besser als die meiste da ine säged. Klar häts sini nachteil, welles game hät das scho nöd? Aber im grosse und ganze verhebeds.
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Sephi hat geschrieben:
Dealbreaker

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Das perfekte Beispiel warum der Videospiel-Journalismus kein Journalismus, sondern einfach nur hohl ist und die ganzen Leute von den Magazinen sich so toll vorkommen, dass man sie eigentlich an den Haaren in den Keller ziehen, den Kopf in 'ne Werkbank einspannen und mit 'nem Hammer so lang auf deren Gesicht hauen müsste, bis die wieder zur Besinnung kommen würden.
http://www.gameswelt.de/news/51895-Cast ... ltbar.html
SOLID SNAKE FREISCHALTBAR!!!
Und was kann man frei schalten? Das fucking Solid Eye.
Mal ganz davon abgesehen: Gute Arbeit, ein Grund mehr das Spiel zu ignorieren. :typej:
http://www.gameswelt.de/news/51895-Cast ... ltbar.html
SOLID SNAKE FREISCHALTBAR!!!
Und was kann man frei schalten? Das fucking Solid Eye.
Mal ganz davon abgesehen: Gute Arbeit, ein Grund mehr das Spiel zu ignorieren. :typej:
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Solid Eye UND Bandana bitteschön! 

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Oh Verzeihung, habe wohl alle meine Hirnzellen beim lesen von dem Unfug verloren. 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich spieles grad es 2. mal dure uf hard und so.. und weisch was, ich hans solid eye und banana agleid! 

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70

Sieht man das Bandana überhaupt?