Holy Crap!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Kann man die Texte nicht einfach aus der Datenbank importieren? Pony meinte doch, so ne Umstellung geht ruckzuck.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- MrHinkelschwein
- Souveräner General-Großinspekteur
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar gächts...zumindescht denn wenn d Datebank ned nurch Plugins und jenschti Eigekreatione erwiteret worde isch...
Allerdings hani gmeint dass si drum so lang für s Update bruched :/ Tja, knapp denebet...
Allerdings hani gmeint dass si drum so lang für s Update bruched :/ Tja, knapp denebet...
Zuletzt geändert von MrHinkelschwein am 06 Okt 2010 22:39, insgesamt 1-mal geändert.
Schwein Vogel; Der wissenschaftliche Name dieses Piepmatzes ist porcus rockefelleri. Mr. Rockefeller hat das Schwein nicht entdeckt, doch hält man es aus Gründen der Ähnlichkeit für sein rechtmäßiges Eigentum.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
jede het gwüsst, dass d'amins nie ihres eigne forum verstande hend. aber iets isch au klar: sie hends nedmal gern gha.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wir haben es hier nicht mit pragmatischen Leuten zu tun. Wichtiger als die alten Postings war z.B., dass die Forumsregistration extern über gnet.ch ablaufen muss 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
sowas glaubt keine.Vortex hat geschrieben:weg.PlanetHarrieR hat geschrieben:und die alten threads und beiträge?

Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
phpbb2 zu phpbb3 upgrade isch eigentlich ziemlich eifach, git ja gnueg tools und tutorials derzue. Si wärde scho ihri gründ gha ha das si es nid gmacht hei 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Klar händ sie Gründ gha. S'Tumme dra isch nume, dass es mit absoluter Sicherheit die falsche Gründ gsi sind 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
jungs tüend doch nöd so schwer.... es gaht scho no was... kei angscht. aber nur umemötzle und umebubele bringts au nöd, ussert meh arbet für üs, händ eus würklich dä arsch ufgrisse für das... Forum isch en eifachi sache, aber wie ihr gsehnd isch thegnet.ch prio gsi....
jetzt chänd mir denn meh ziit is forum stecke, demits wieder guet chunt, inhaltlich, designtechnisch und au vu dä features her....
hey jetzt chänd mir alli wenigschtens wieder poste, isch doch au öppis...
PS: Chindergartelogo / Gallery / anderi Themes chömed denn au no... bitte eifach no chli Geduld Danke!
jetzt chänd mir denn meh ziit is forum stecke, demits wieder guet chunt, inhaltlich, designtechnisch und au vu dä features her....
PS: Chindergartelogo / Gallery / anderi Themes chömed denn au no... bitte eifach no chli Geduld Danke!
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
nei sinds nöd, höred doch uf... lollakritz hat geschrieben:sowas glaubt keine.Vortex hat geschrieben:weg.PlanetHarrieR hat geschrieben:und die alten threads und beiträge?![]()
Cheers, SHADOW

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
COMING SOON! VERY SOON!PS: Chindergartelogo / Gallery / anderi Themes chömed denn au no... bitte eifach no chli Geduld Danke!

Re: Holy Crap!
mir hend nie drum bätte. eifach phpBB3 und das wär kei sach gsi.Shadow hat geschrieben:jungs tüend doch nöd so schwer.... es gaht scho no was... kei angscht. aber nur umemötzle und umebubele bringts au nöd, ussert meh arbet für üs, händ eus würklich dä arsch ufgrisse für das... Forum isch en eifachi sache, aber wie ihr gsehnd isch thegnet.ch prio gsi....
mir hend selber scho für en ort gsuecht zum poste.Shadow hat geschrieben: jetzt chänd mir denn meh ziit is forum stecke, demits wieder guet chunt, inhaltlich, designtechnisch und au vu dä features her....
nüt geg dich shadow. ich weiss das du a dem schlamassel die chlinsti schuld treisch.
I don't believe in orange
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
wer hett denn im regle forum gschribe es wird alles neu gmacht? das heisst die alte topics chömed glich wieder?Shadow hat geschrieben:nei sinds nöd, höred doch uf... lollakritz hat geschrieben:sowas glaubt keine.Vortex hat geschrieben:weg.PlanetHarrieR hat geschrieben:und die alten threads und beiträge?![]()
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Re: Holy Crap!

eher user verlüüüüre isch agseit
- Boohobler
- Crazyblack Staff
- TRADINGPOINTS:
-
300
naja mir hets alte board besser gfalle... 

- elnino
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
950
Shit, ich fasses gar nid, hahaha, absolut UBERMAXFAIL! 

He could be my friend, if he weren't my enemy...
PCE Shmupscountown: 109/110 (1to go)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:109/110枚 (1枚余る)
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
administrator hat geschrieben:Holy Crap!

passender und pregnanter chönt mer de ubermurks wo da bote isch worde also nüme beschriibe.
es tuet mer ächt leid und au s bits weh um all die grossartig arbeit wo mier dem forum über di letschte jahre gschänkt hend

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
AJAJAJAJJAJAJAJAJAJJJOJOJOJO
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
i bi sprachlos.
-
- Noob
- TRADINGPOINTS:
-
00
Shadow hat geschrieben: ussert meh arbet für üs, händ eus würklich dä arsch ufgrisse für das..
wenn Ihr euch für das de Arsch ufgrisse heit, denn sit dr schlicht und eifach die falsche Lüt am falsche Ort.
so eifach isches.

- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
'sch doch glich, hauptsach es lauft! De arm Master(G) hät sich glaub susch scho gnueg gstresst wäg demOverdose hat geschrieben:jetze male im ernscht. hättet er da ned chöne vorane teschte öbs au wirkli zum besagte tag de lauft?

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wänn me sich für so total unwichtigi Sache wie d'Uslagerig vo de Forumsregistrierig ufs Gnet de Arsch ufriist und defür die wichtigschte Sache vergisst, dänn isch allgemeins Gelächter die allernormalscht Reaktion 

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Hallo ich bin auf der Suche nach schnellem Sex!
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jup und hütt morge grad nomal 30, wenn ich mier die posts aluegeAsskicker hat geschrieben:De arm Master(G) hät sich glaub susch scho gnueg gstresst wäg demEr isch sicher um 20 Jahr galteret!

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
am beste s'backup vom alte forum wider lade, isch glaub besser.
schön das drs versuecht heit, aber offebar bringts nur nachteil.

schön das drs versuecht heit, aber offebar bringts nur nachteil.