Musigstil
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Chunnt uf de Kontext a. Ganz klar nöd ok, z.B.:zwirrlibatz hat geschrieben:hm? gitts genres wo nöd ok sind?
Industrial-affinen Krach, zarten Folk, Elektro-Kraut, Noise, Drone.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Gurgelhals hat geschrieben:Chunnt uf de Kontext a. Ganz klar nöd ok, z.B.:zwirrlibatz hat geschrieben:hm? gitts genres wo nöd ok sind?
Industrial-affinen Krach, zarten Folk, Elektro-Kraut, Noise, Drone.
du bisch aso de Meinig "Dubstep" erfüllt keis vo dene?Gurgelhals hat geschrieben:Genrebegriff sind sinnvoll und berächtiget, wänn sie a) uf ere solide wüsseschaftliche und plausibel argumentierte Basis stönd, b) klar definiert sind und c) allgemein anerkannt sind.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Planet Querfeldeinläufer
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Das mein ich ganz und gar nöd, ich säge nume, dass i dem Bereich Theorie und Praxis nöd chönnted wiiter usenand liegge. Wahrschinlich staht inzwüsche "Dubstep" sogar i eme Musiglexikon mit ere meh oder weniger gültige und möglichst präzise Definition. I dem Sinn han ich nüt gäge Genrebegriff - also wänn me sie mit Bedacht und passend isetzt mit de Absicht, öppis klar und nachvollziehbar z'bestimme und z'erchläre.h4xX0r hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Chunnt uf de Kontext a. Ganz klar nöd ok, z.B.:zwirrlibatz hat geschrieben:hm? gitts genres wo nöd ok sind?
Industrial-affinen Krach, zarten Folk, Elektro-Kraut, Noise, Drone.du bisch aso de Meinig "Dubstep" erfüllt keis vo dene?Gurgelhals hat geschrieben:Genrebegriff sind sinnvoll und berächtiget, wänn sie a) uf ere solide wüsseschaftliche und plausibel argumentierte Basis stönd, b) klar definiert sind und c) allgemein anerkannt sind.
Aber ebe: Wie i dem Topic scho gschriebe worde isch, wärded i de Praxis die Begriff mehrheitlich nöd so vorbildlich zum erchläre igsetzt, sondern im Gägeteil zum vernäble - entweder zum sich vom Pöbel abzgränze oder zum kaschiere, dass me eigentlich ja z'fuul und/oder z'unfähig isch, eifach mal gnau anezlose und irgendwie plastisch und sinnvoll z'beschriibe, was da i däre Musig lauft und was das bedüütet (isch schwierig, ich weiss. Aber es isch halt eigentlich au de Job vo eme Musigjourni). Da isch es halt viel eifacher so Gedöns z'schriibe à la "d'Platte tönt wie Post-Dubstep mit Freak-Folk Iflüss, krautige Ambient Dub-Akläng und Uusflüüg i die flockige Sphäre vom psychedelische Pop." Da chasch grad so guet gar nüt schriibe, es wär wahrschinlich no ussagechräftiger. Aber die weniger bedarfte Lüüt beiidruckt das wahrschinlich sogar, es schriibt ja fängs jede Popkritiker so.
Churzfassig: Genrebezeichnige händ en unbestritteni Berächtigung als Begriff zum e Sach klar und unmissverständlich z'bezeichne. I de Praxis wärded sie aber mehrheitlich mit ere gägeläufige Absicht als Marketing-Näbelpetarde igsetzt. Und das isch müehsam.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
mich hett bim artikel det wägem...
...eigetli nur hässig gmacht, dass me im offesichtlichem Konflikt vo kompletter Nullahnig und em Bedürfnis, so bluemig und spektakulär mit soviel Begriff wie nur möglich e Musig z'beschriebe, "Krach", "Noise" UND "Drone" herbemüeht.Industrial-affinen Krach, zarten Folk, Elektro-Kraut, Noise, Drone.
I speeled my drink!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han grad chli müse schmunzleGurgelhals hat geschrieben:"d'Platte tönt wie Post-Dubstep mit Freak-Folk Iflüss, krautige Ambient Dub-Akläng und Uusflüüg i die flockige Sphäre vom psychedelische Pop."

80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gurgelhals hat geschrieben:Da isch es halt viel eifacher so Gedöns z'schriibe à la "d'Platte tönt wie Post-Dubstep mit Freak-Folk Iflüss, krautige Ambient Dub-Akläng und Uusflüüg i die flockige Sphäre vom psychedelische Pop."

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
S'Truurige a däre Sach isch: Ich han inzwüsche scho so viel Quark vo däre Art müese läse, dass ich de Musigjourni-Schriibstil total authentisch chan reproduziere :typej:
Musigjournalismus = i 90% vo de Fäll öppe so tumm wie Videospieljournalismus.
Musigjournalismus = i 90% vo de Fäll öppe so tumm wie Videospieljournalismus.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Als Musiker sälber stahsch da halt immer bitz vorem Berg. All die Begriff sind vo Nödmusiker für Nödmusiker konzipiert worde (bösi zunge chönnted säge ja darum gitts i de elektronische musig eso viel drvo) und wemme nöd grad e hunderpro Genremusig macht, wie als Country Gugge oder Hiphop Combo, und sich mit stolzer Bruscht will ganz klar abgränze, wird's no schwierig. "Wamachedihrförmusig?" - "tja, hm... luuti und geili!".
Eigekreatione wie Jet-Fi und Tornadorock sind dänn ebe scho super.
Eigekreatione wie Jet-Fi und Tornadorock sind dänn ebe scho super.
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Früher hab ich mal Klaps gehört.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-