S'Kickstarter-Topic
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
de pier solar hd fuer win, x360, dc, mac & linux!
http://www.kickstarter.com/projects/573 ... -linux-and" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kickstarter.com/projects/573 ... -linux-and" onclick="window.open(this.href);return false;

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Am Chris Roberts sis Star Citizen schafft wahrschinlich no d'6 Mio.-Marke
Sie sind bi 5.65 Mio. und händ no 5 Stund.
PS: Wer interessiert sich bi däre Masse a vielversprächende Kickstarter-Projekt no für neui Konsole?

PS: Wer interessiert sich bi däre Masse a vielversprächende Kickstarter-Projekt no für neui Konsole?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Re: S'Kickstarter-Topic
Hopp, für Pier Solar spände!
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ich bin restlos verarmt grad, weg dem Kickstarter Züüg.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
scho krass, wieviel gäld äigentli möglich wär mit so sachä. umso erstuunlicher, dass d'möngel companys nüd usebringed (vorallem EA)
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Wieso sötteds? Für Triple-A Entwicklig si die Beträg i der Regel wäsentlech z chliin, und en Publisher wie EA isch im Gägesatz zu Indie-Entwickler nid ufnes Start-Budget bzw. es externs Entwickligs-Budget agwise. Oder gsehni das völlig falsch?zeromeier hat geschrieben:scho krass, wieviel gäld äigentli möglich wär mit so sachä. umso erstuunlicher, dass d'möngel companys nüd usebringed (vorallem EA)
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
S'Problem isch ja wohl ehner, dass die grosse Publisher nume zwei Sorte Spieli känned: D'AAA-Spieli mit de Megabudgets und de Low Budget-Shovelware-Schrott (inkl. die pfuschige Ports). Es wänd immer alli grad de Jackpot knacke statt dass me en Teil vom Kapital au mal uf es paar chlinneri Projekt ufteiled.
Anderersiits händ die grosse Publisher natürlich au es grundlegends Interässe, dass d'Entwickligsbudgets möglichst höch bliibed: Das halted d'Konkurrenz vom Liib, wo uf dem Niveau eifach nüme chan mithebe (aktuell sind da devo die meischte japanische Publisher betroffe), und es liechtet sich so au s'Fäld wänn wieder mal irgenden Publisher wäg eim oder zwei Flops hops gaht, wie me das ja die Generation sehr oft erläbt hätt (ussert me hätt Päch und es lupft eim sälber - als nörchschts isch wohl THQ a de Reihe). So teiled sich am Schluss dänn viellicht no EA, Activision, Take 2 und Ubisoft de Third Party-Märt underenand uf, was für die sicher kei schlächti Position wär. Für d'Spieler wär's aber natürlich ehner Scheisse - jedefalls für die, wo nöd gärn Abfallspieli spieled
Anderersiits händ die grosse Publisher natürlich au es grundlegends Interässe, dass d'Entwickligsbudgets möglichst höch bliibed: Das halted d'Konkurrenz vom Liib, wo uf dem Niveau eifach nüme chan mithebe (aktuell sind da devo die meischte japanische Publisher betroffe), und es liechtet sich so au s'Fäld wänn wieder mal irgenden Publisher wäg eim oder zwei Flops hops gaht, wie me das ja die Generation sehr oft erläbt hätt (ussert me hätt Päch und es lupft eim sälber - als nörchschts isch wohl THQ a de Reihe). So teiled sich am Schluss dänn viellicht no EA, Activision, Take 2 und Ubisoft de Third Party-Märt underenand uf, was für die sicher kei schlächti Position wär. Für d'Spieler wär's aber natürlich ehner Scheisse - jedefalls für die, wo nöd gärn Abfallspieli spieled

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Die teilen sich höchstens den AAA Markt unter sich auf. Es wird immer kleinere Teams geben, die vor allem auch gerade bei Konsolen von den Herstellern unterstützt werden. Wär gar nicht so übel, zumal man sich auf 2-3 grosse Titel im Jahr konzentrieren kann, und dazwischen das abwechslungsreiche Gedankengut kleinerer Entwickler frischen Wind bringtGurgelhals hat geschrieben:So teiled sich am Schluss dänn viellicht no EA, Activision, Take 2 und Ubisoft de Third Party-Märt underenand uf, was für die sicher kei schlächti Position wär. Für d'Spieler wär's aber natürlich ehner Scheisse - jedefalls für die, wo nöd gärn Abfallspieli spieled

Pier Solar HD isch grad bi 175'000 und berchunnt somit e Android(/OUYA) Version. Rächt sehr ziemlech fescht uhuere mega super toll.
Due nid schwierig, schiess die 25k ine wo's no bruucht.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Gurgelhals hat geschrieben:Am Chris Roberts sis Star Citizen schafft wahrschinlich no d'6 Mio.-MarkeSie sind bi 5.65 Mio. und händ no 5 Stund.
Quelle
I speeled my drink!
Hesch guet gmacht, Pony.Astroboy hat geschrieben:Due nid schwierig, schiess die 25k ine wo's no bruucht.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Gseht fantastisch us, gad backet:
http://www.kickstarter.com/projects/154 ... universe-0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kickstarter.com/projects/154 ... universe-0" onclick="window.open(this.href);return false;
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
http://www.kickstarter.com/projects/113 ... -for-money" onclick="window.open(this.href);return false;
Es Schwiizer Videospieli team. Run for Money.
Ich glaub ich gib Gäld, irgendwiä hani Mitleid mit ihm (und ich weiss nöd mal warum).
Es Schwiizer Videospieli team. Run for Money.
Ich glaub ich gib Gäld, irgendwiä hani Mitleid mit ihm (und ich weiss nöd mal warum).
:lolz: Ich glaub diä halbi Million schaffets nöd 

Chönnt knapp werde.
Rächt lut uselache hani müesse, woni d'Zahl gse ha. När hani no luter müesse lache woni d'Biuder gseh ha.
RUN FOR THE MONEY!
Rächt lut uselache hani müesse, woni d'Zahl gse ha. När hani no luter müesse lache woni d'Biuder gseh ha.
RUN FOR THE MONEY!
Zuletzt geändert von Astroboy am 06 Jan 2013 17:22, insgesamt 1-mal geändert.
S'Video grenderte Video am schluss isch au härt.. Und dä Humor.. 

ALTE I CHA NÜM! MI BUUCH..AHAHAHA.
"In my point of view if you look closely at the screenshots of a highly anticipated AAA Open World game for 2013, you'd see that we are not very far behind even though we do have a much smaller budget and much less people to work on the game. "
So Züg passiert, weme ke Lüt hett, wo eim ehrlechs Feedback gäbe.

Absolut grandios!