Uriel hat geschrieben:
Und genau so würd ich au vorgaa: ich würd einzelni Games uf ihre narrative Ghalt undersueche. Oder versueche nach ds zeichne, was mit «Gschicht» im ne Spiel alles chan gmeint sii (Möglichkeit 1 wer sowas we e Sammlig vo Ereignis vom Spieler, Möglichkeit 2 fasst alli narrative Element vom Sipel zäme).
D Frog isch i dere Hinsicht ou bitz inwiefern füre Maru der Kunschtghalt oder de künschtlerisch Wert vo Spiel (wo ja sini Leitfrag darstellt) überhaupt vo narrative Elemänt abhängig isch, bzw. demit in Verbindig stoht. Mues ja nid zwingend der Fall si, obwohl... stimmt scho, dass die meischti Kunscht im Endeffekt au uf die eint oder ander Art narrativ isch. Und wägem akademische fokus hesch natürlech ou rächt. Da chunnts bitz drufah was für en BA der Maru macht, bzw. i ha natürlech ke Ahnig obs da primär ufd Präsentation oder ufe Informationsghalt achunnt. Was isch das für e Studiegang, Maru?
Falls dich effektiv d Art und Wiis wie Spiel Gschichte verzelle interessiert, hie no es paar witeri Literaturtipps woni rächt nützlech ha gfunge. Achtung, einigi sind bitz veraltet aber sicher glich interessant grad wills teilwis am Ziel verbi schiessed. Und natürlech merksch amigs sofort wenn irgend en AkademikerIn am Wärch isch wo überhoupt nüt vo Games verstoht und sech als ussestehendi Person a das Thema wagt. Ou das cha ufne Art ufschlussriich sii.

Ahja, ar Marie-Laure Ryan ihres züüg isch rächt easy:
Aarseth, Espen J.
Cybertext: Perspectives on Ergodic Literature. Baltimore: Johns Hopkins
UP, 1997. Print. (Veraltet, aber en Klassiker)
Grey, Sarah Cameron Loyd. “Dead Time: Aporias and Critical Videogaming.”
Symplokē
17.1-2 (2009): 231-246. Print. (En Analyse vo Shadow of the Colossus wo zwar im Asatz spannend aber teilwiis bitz churzsichtig isch)
Kirkpatrick, Graeme.
Aesthetic Theory and the Video Game. Manchester: Manchester UP,
2011. Print.
Kocher, Mela.
Folge dem Pixelkaninchen! Ästhetik und Narrativität Digitaler Spiele. Zürich:
Chronos, 2007. Print. (sicher eis vo de usfüehrlechschte und aktuellschte Wärch zur Narrativität vo Games, und dezue no us der Schwiz - primär interessant wenn dich au für Rezeptionsprozässe interessiersch)
Kücklich, Julian. “Narratologische Ansätze – Computerspiele als Erzählungen.”
Wie Wir
Spielen, Was Wir Werden: Computerspiele in Unserer Gesellschaft. Ed. Tobias Bevc and Holger Zapf. Konstanz: UVK Verlagsgesellschaft, 2009. 27-48. Print. (Teilwiis bitz blöd/uninformiert, aber en guete Iblick id Forschig)
Louchart, Sandy, and Ruth Aylett. “The Emergent Narrative Theoretical Investigation.”
Proceedings of the Narrative and Interactive Learning Environments Conference, NILE04. Edinburgh: 2004. 25-33. Print.
Ryan, Marie-Laure. “Beyond Myth and Metaphor: Narrative in Digital Media.”
Poetics Today
23.4 (Winter 2002): 581-609. Print.
---. “From Narrative Games to Playable Stories: Toward a Poetics of Interactive Narrative.”
StoryWorlds: A Journal of Narrative Studies 1 (2009): 43-59. Print.
Vorderer, Peter, and Jennings Bryant, eds.
Playing Video Games: Motives, Responses, and
Consequences. Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates, 2006. Print.
Washburn, Dennis. “Imagined History, Fading Memory: Mastering Narrative in Final
Fantasy X.”
Mechademia 4 (2009): 149-162. (wider en analyse vomene einzelne Game, i däm Fall FFX)