schoso, de goose hed d'umfrag nöd verstande.geosnow hat geschrieben:han mal gmeint, dass de masa so neogeo fan gxi isch. ich meine, es samurai showdown hät in meh veränderet als es Far Cry 3 oder crysis..
Top 3 Games
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich finds voll iisi, wenn nur game tuesch.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
es hät ihm ja au öpper chönne hälfezeromeier hat geschrieben:schoso, de goose hed d'umfrag nöd verstande.geosnow hat geschrieben:han mal gmeint, dass de masa so neogeo fan gxi isch. ich meine, es samurai showdown hät in meh veränderet als es Far Cry 3 oder crysis..
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
guet, wür ich jetz die ganzi online Zitt vo Return to Castle Wolfenstein drzue zelle...denn wärs eigentlich uff platz 1.
Für das Game ha ich damals e spezielli (business) Internetleitig zue tah...Fr. 240.- im Monet zahlet für 1096upload
plus e zweiti XBox zum en dedicated server uffztue wo 24h gloffe isch....
in div. Clans mitgmacht...in de rankings am endi platz 4 kha.
jo...do isch dr Satz vom Sidu scho zum nochedängge.
Denn no d Online Zitt vo Battlefield bad company 2...joah, zum glück hann i e Frau deheime kha wo mi brämset hett. Sunnscht wärs genau gliich ussgartet wie mit RtCW.
Aber trotz allem sinn die 2 games NID in mine top 3.
Mit Desert Strike ha ichs Game in de Händ kha wo mi dermasse gfesslet hett wie kein anderes (damals)
Yoshi Island trotz dr kurze Spielzitt hett mi das game vo a bis z fasziniert kha und ha mir gwunsche, dass alli jump n runs eso sötte sii (damals)
Und mit WWF:NoMercy ha ich es verdammt guets Wrestling Game in de Hand kha und has richtig verschlunge und ALLES frei gschalte wo nur möglcih gsi isch. Drzue 10 Wrestler wo damals nid im aktuelle roster me gsi sinnd baschtlet
Für das Game ha ich damals e spezielli (business) Internetleitig zue tah...Fr. 240.- im Monet zahlet für 1096upload

jo...do isch dr Satz vom Sidu scho zum nochedängge.
Denn no d Online Zitt vo Battlefield bad company 2...joah, zum glück hann i e Frau deheime kha wo mi brämset hett. Sunnscht wärs genau gliich ussgartet wie mit RtCW.
Aber trotz allem sinn die 2 games NID in mine top 3.
Mit Desert Strike ha ichs Game in de Händ kha wo mi dermasse gfesslet hett wie kein anderes (damals)
Yoshi Island trotz dr kurze Spielzitt hett mi das game vo a bis z fasziniert kha und ha mir gwunsche, dass alli jump n runs eso sötte sii (damals)
Und mit WWF:NoMercy ha ich es verdammt guets Wrestling Game in de Hand kha und has richtig verschlunge und ALLES frei gschalte wo nur möglcih gsi isch. Drzue 10 Wrestler wo damals nid im aktuelle roster me gsi sinnd baschtlet

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Everquesth4xX0r hat geschrieben:bard's tale
fort apocalypse
street fighter 2
Ultima Online
street fighter 2
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ahh, Rare. Die si mou so guet gsi. It's machesi nume no Causual und Avatar Shit für Migrosoft... :typej: So öpis gitts gloub nie meh.
Quelle

Quelle
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Das isch natürlech ou prägent gsi. Bini stundelang vor dr Chischte ghocket. D Music isch immer no Honig ide Ohre hüt.
Aber bockschwer isches (Scheiss Adler)
Quelle

Aber bockschwer isches (Scheiss Adler)

Quelle
Oh Banana…!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
lol er git jede boss mit nur 1 bis 2 hist.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
so isch natürli schön.
aber wenn mer zu tüf drin isch vernachlässigt mer automatisch anderes.
das isch natürli nöd schön, will: dä held si im onlinegame < dä held si im läbe.
ich gseh ebe nöd viel wo durs game lernsch und au reschtlichi aspekt vo dim läbe damit berichere würded.
das isch natürli nöd schön, will: dä held si im onlinegame < dä held si im läbe.
ich gseh ebe nöd viel wo durs game lernsch und au reschtlichi aspekt vo dim läbe damit berichere würded.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah ok.Masatshi hat geschrieben:ich mein das ernscht im fall!
mini top 3 isch kä witz gsi!
I speeled my drink!
Re: Top 3 Games
du, jede wiener wil. s git lüt wo soziali befridigung und kontakt grad erscht in somne game finde wo susch an mangelndem sälbschtbewusstsih einsam zgrund gön. aber s het natürlich alles au sini negative sitte wemmes zviel macht. wie alles halt.Mastler(P) hat geschrieben:so isch natürli schön.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
+1geosnow hat geschrieben:so geil. wo super mario bros 3 in europa usecho isch, hani super mario world scho lang durre gspielt gah.
vilech mit e grund wieso mi ds mario bros 3 nie so richtig begeisteret het.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
resi 2
shenmue 2
battlefield 2 (MP)
pseudorationale begründunge dazu kann ich nüd.
shenmue 2
battlefield 2 (MP)

pseudorationale begründunge dazu kann ich nüd.
es war dr absolut burner. mer muss es halt im zeitliche kontext betrachte. wenn mer sich das heut reinpfeift, kann mer sicherlich schwerlich verstehe, was es damals für nen impact hatte. s fehlt einfach s momentum.evo hat geschrieben:verzellet mol ihr shenmue frakzzzevo hat geschrieben:wie lang gohts? has letshcti mol ineghebt (ja, i has no nit gspiel bis jezgeosnow hat geschrieben: Leider isch de Gspass nur es paar h gange.) aber dr ihstiig dünkt mi scho sehr müehsam. und die stüürig. jemertroscht
![]()
aber i dänk wemme mol drin isch, isches dr absolut burner
es is chli wie, wenn er eure kinder irgendwann mal a new hope zeige werdet und die sich frage werde, was dr vatter denn da geraucht hat um das gut zu finde. ganz im gegeteil zu 2001 wo mer auch in 50ig jahre noch für en wichtige film halten wird.
s gab damals einfach nix vergleichbares: ne ganze stadt mit computermensche, wo alle ihr eigenes zeuch gemacht hab. nacht-tag-zykle. neonreklame. virtuelle arcades. spielzeugautomate. DE WAHNSINN

du ich spiel hüt no viel snes, ps1 und co. glaub nit dass das s grosse probem wird. ha bald längeri zit ferie und gib em sicher wider e chance. thx fürs feedback an uch shenmue freakzzzBrainBug hat geschrieben:
es war dr absolut burner. mer muss es halt im zeitliche kontext betrachte. wenn mer sich das heut reinpfeift, kann mer sicherlich schwerlich verstehe, was es damals für nen impact hatte. s fehlt einfach s momentum.
.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
wichtig isch eifach dass d komplettlösig ir nöchi hesch. es isch es wunderschöns spiel (automate, bi nacht dür d hafegegend laufe mit de security guards, gabelstaplerrenne
), aber ohni komplettlösig chas sehr, sehr langatmig wärde.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
was ich sage wollte noch mal in kurz: s gibt zeitlose sache und dazu gehört shenmue wahrscheinlich nüd.evo hat geschrieben:du ich spiel hüt no viel snes, ps1 und co. glaub nit dass das s grosse probem wird. ha bald längeri zit ferie und gib em sicher wider e chance. thx fürs feedback an uch shenmue freakzzzBrainBug hat geschrieben:
es war dr absolut burner. mer muss es halt im zeitliche kontext betrachte. wenn mer sich das heut reinpfeift, kann mer sicherlich schwerlich verstehe, was es damals für nen impact hatte. s fehlt einfach s momentum.
.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
das chan gueti si. mues no shen mue 2 spiele. 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich han es shenmue US zvrchoufe.
werum tuet ms das eigetli nöd uf xbla?
werum tuet ms das eigetli nöd uf xbla?
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Black Ops 2
Angry Birds StarWars
Nintendo Land
Angry Birds StarWars
Nintendo Land
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
R-Type
Mario 64
Donkey Kong Country
Mario 64
Donkey Kong Country
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
General Schaden hat geschrieben:Black Ops 2
Angry Birds StarWars
Nintendo Land

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
shenmue isch ou hüt no e guete zock.. ämu wemes no nie erläbt het u gärn so chli adventure artigi games het mit viu schnurre
dä wird fröid ha.
ds 2 gits ja sogar uf dr aute box..
i ha ämu huere fröid gha
apropos ou öppis für das topic:
Conkers bad fur day.
säute sones frächs u doch geils game ufem 64er gseh gha.. hetmi auso ou rächt "berüehrt"

ds 2 gits ja sogar uf dr aute box..
i ha ämu huere fröid gha

apropos ou öppis für das topic:
Conkers bad fur day.
säute sones frächs u doch geils game ufem 64er gseh gha.. hetmi auso ou rächt "berüehrt"

shubidu