XBone - s Topic

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Re: Xbone revealed :palmface:

Beitrag von TypeJ »

Gurgelhals hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben:Das Potenzial soll seiner Ansicht nach bis zu einer Milliarde verkaufter Geräte (Xbox One + PlayStation 4 + Wii U) reichen.
Bild

Bestätigt: Microsoft-Manager läbed in ere Paralleldimension, wo völlig anderi Naturgsetz härrsched. Wänn die das würklich ernsthaft prognostiziered und das nöd eifach de üblichi PR-Übertriibigs-Bullshit isch, wärded's no bös uf d'Wält cho :lol:

Gratisinfo: I de letschte und de vorletschte Generation sind wältwiit jewiils zwüschet 200 - 250 Mio. Grät verchauft worde. Bi de N64/PS-Generation sind's ca. 150 Mio. gsi, i de SNES-Ära ca. 100 Mio. und i de NES-Ära ca. 80 Mio.. De Microsoft-Manager gseht also ellei für die kommendi Generation es Wachstumspotential, wo s'Wachstum vo de bisherige 30 farking Jahr signifikant übetrifft. Ähä.
:banana:
vergiss chinese nid! was dert abgaht isch Wahnsinn! au indie chund mal na..evtl. na viel später aber de Markt isch do! 1 milliard isch chli sehr optimistisch aber e klari Steigerig isch sicher realistisch!!!

namal: ich find au nid alles guet wo akündt isch, definitiv NID! allways kinect on isch dumm...ich glaub aber naned dra das wirklich umgsetzt wird!
Prässekonferenze sind Marketingtriebe und oft dumm... das isch aber überall eso! was eusi Marketingabteilig die Firma (30milliarde Umsatz undernehme) alles ablaht isch schlimm!!!! und oft ade Realität verbi...
wenn die chischte mal da isch, wird sich vieles in schall und rauch uflöse und mir werded eifach wieters Games beko wies hüt au isch! nachli realer, nachli grafisch "schöner"...nachli meh interaktionsmöglichkeite und das wärs denn gsi!
De Andy hets guet gseid: irgendwenn es Holodeck wie bim Picard uf de Enterprise, das isch min Traum.. let's do it!
:lol:
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

KARTOFEL! chinese lol inder LOL. s erschte wa die mahet isch d chischte häcke. die chaufet genau gad male d box u de nie me irgedöpis.
Bild
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Z'China isch de Verchauf vo Spielkonsole vor allem "offiziell" gar nöd erlaubt. Gross duregsetzt wird das Verbot zwar afaik nöd, aber trotzdem händ det Konsole nöd viel Brot. China isch es PC Gaming Master Race-Land.

De Märt wird mit de neue Generation sehrwahrschinlich sogar schrumpfe. S'Wachstum vo de reine Hardwareverchäuf isch scho i de letschte Generation praktisch usschlüsslich uf de Wii zruggzfüehre, bi Sony und MS kombiniert hätt de Konsoleabsatz gägenüber de vorletschte Generation im beste Fall stagniert oder isch sogar zruggange. Und inzwüsche isch uf de einte Siite s'Wii-Publikum bekanntlich scho wieder wäg und truckt hütt uf de Iphones und Ipads ume und uf de andere Siite hätt de PC au wieder einiges a Attraktivität gwunne. Ah ja, und bevor mer's vergässed: Wältwirtschaftskrise händ mer ja au immer no. Ich gseh da keis Wachstumspotential. Scho gar nöd eis vo 400% und scho gar nöd mit so eme komische Produkt. MS wird sich im Gägeteil chönne glücklich schätze, wänn sie ihren bestehende Chundestamm in etwa wärded chönne hebe und nöd z'viel a Sony oder a ganz anderi Plattforme verlüüred.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

mit dä neue xbox chönti die chinesisch regierig no zimli guet überprüefe, ob d'ein-chind-regle iighalte wird. :vortex:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

thaeye hat geschrieben:

du bisch so en gruusigi businessfratze worde. was isch nur passiert :?: ;)
Wirtschaftsstudium :(
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

brich ab.. süscht wirsch de am schluss no unsympatisch.
Bild
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben:Z'China isch de Verchauf vo Spielkonsole vor allem "offiziell" gar nöd erlaubt. Gross duregsetzt wird das Verbot zwar afaik nöd, aber trotzdem händ det Konsole nöd viel Brot. China isch es PC Gaming Master Race-Land.

De Märt wird mit de neue Generation sehrwahrschinlich sogar schrumpfe. S'Wachstum vo de reine Hardwareverchäuf isch scho i de letschte Generation praktisch usschlüsslich uf de Wii zruggzfüehre, bi Sony und MS kombiniert hätt de Konsoleabsatz gägenüber de vorletschte Generation im beste Fall stagniert oder isch sogar zruggange. Und inzwüsche isch uf de einte Siite s'Wii-Publikum bekanntlich scho wieder wäg und truckt hütt uf de Iphones und Ipads ume und uf de andere Siite hätt de PC au wieder einiges a Attraktivität gwunne. Ah ja, und bevor mer's vergässed: Wältwirtschaftskrise händ mer ja au immer no. Ich gseh da keis Wachstumspotential. Scho gar nöd eis vo 400% und scho gar nöd mit so eme komische Produkt. MS wird sich im Gägeteil chönne glücklich schätze, wänn sie ihren bestehende Chundestamm in etwa wärded chönne hebe und nöd z'viel a Sony oder a ganz anderi Plattforme verlüüred.
Gsehn ich genau gliich.
In Beijing chasch i jedem Chaufhuus Konsole chaufe. Allerdings chaufed sich det die meischte e Playstation. Kinect isch no beliebt gsi, will China= Karaoke = Dancing Central. Alles in allem jedoch en absolute Nischemarkt, was Konsole aabelangt. Die meischte det unne hend mee Freud an Tablets und Smartphones.
Aber was mich würklich draa zwiifle laht, dass dr Microsoft Heini das ernsch meint? Seg mer ei Funktion, wo d Xbox One in Bezug ufs Fernsehluege het, wo in 2 Jahr nüd eeh scho jede Fernseh wird haa (und in 4 Jahr denn keine me, wills gmerkt hend, dasses alles Schwachsinn isch). Das gsehnds doch selber scho au, odr?

Achievements?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:Aber was mich würklich draa zwiifle laht, dass dr Microsoft Heini das ernsch meint? Seg mer ei Funktion, wo d Xbox One in Bezug ufs Fernsehluege het, wo in 2 Jahr nüd eeh scho jede Fernseh wird haa (und in 4 Jahr denn keine me, wills gmerkt hend, dasses alles Schwachsinn isch). Das gsehnds doch selber scho au, odr?
Entweder tüends würklich nume bullshitte oder aber sie glaubed allen Ernstes, sie heged da s'Iphone resp. s'Ipad für d'Stube erfunde. Ich befürchte, dass letschteres de Fall isch - es würd zu de bisherige Bemüehige vo MS i dene Bereich passe.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:Aber was mich würklich draa zwiifle laht, dass dr Microsoft Heini das ernsch meint? Seg mer ei Funktion, wo d Xbox One in Bezug ufs Fernsehluege het, wo in 2 Jahr nüd eeh scho jede Fernseh wird haa (und in 4 Jahr denn keine me, wills gmerkt hend, dasses alles Schwachsinn isch). Das gsehnds doch selber scho au, odr?
Entweder tüends würklich nume bullshitte oder aber sie glaubed allen Ernstes, sie heged da s'Iphone resp. s'Ipad für d'Stube erfunde. Ich befürchte, dass letschteres de Fall isch - es würd zu de bisherige Bemüehige vo MS i dene Bereich passe.
Ja.
BTW: scho ufgfalle, dass sich da inne grad d Diskussion im Chreis dreit het? dr iPhone Vergliich hemmer scho gmacht, dass Microsoft 1 Milliarde vo dene Dinger will verchaufe staht au mehrmals da inne. Und je mee drüber nachedenksch, desto mee merksch: eigentlich het der Ex- Microsoft Typ im März die ganz Präsentation scho vorweg gno.

Ich klink mich bis uf wiiteres mal uus. Hey, ich han mich beschtens underhalte gfühlt grad. Im Forum isches grad abgange und ich han so richtig herzhaft glached. Vo dem her: danke Microsoft!
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Trunks hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:

du bisch so en gruusigi businessfratze worde. was isch nur passiert :?: ;)
Wirtschaftsstudium :(
Was söll das. Lueg alli im weste profitiered masslos vode sklave in bangladesh, china und afrika. Kapitalismus ahoi. Mir im schwiiz sind sowieso die allerschlimmschte. Ob das wotsch, oder nöd.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:BTW: scho ufgfalle, dass sich da inne grad d Diskussion im Chreis dreit het?
Logisch dreit sich d'Diskussion im Kreis: Mir probiered momentan das komische Ding irgendwie z'rationalisiere under de Anahm, dass sich en Milliardekonzern wie MS für so es grosses Projekt scho öppis wird überleit ha. S'Resultat isch dänn aber jedesmal das, dass die Rationalisierigsversüech scheitered und's ebe tatsächlich so schiint, dass MS da bar jeglichem Realitätssinn es komisches, total am Märt verbi designts Ding baut hätt und wider jeglicher Vernunft au no an en Grosserfolg glaubt - was mir aber dänn ebe so glich nöd so rächt wännd glaube, will ebe: en Milliardekonzern wie MS wird sich für so es grosses Projekt scho öppis überleit ha. Und so wirds jetzt immer witergah, bis das Ding dänn effektiv uf em Märt isch.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

wäreder würkli überrascht wenn sich das teil den doch nöd schlecht verchauft?
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Nei, ich glaub aber dass sies a de E3 krache lönd ;)
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:wäreder würkli überrascht wenn sich das teil den doch nöd schlecht verchauft?
Ich wird nöd überrascht si, wänn MS trotz allem die bestehendi Chundschaft chan bhalte - also die Lüüt, wo das Ding als Spielimaschine chaufed. Ich glaube zwar, dass Sony da im Verglich zur letschte Generation wieder wird zuelegge (schlicht und eifach will sie halt d'Fähler vo de PS3 nüme schiined z'mache), aber MS wird marketingmässig scho gnueg mache und de Xbox-Brand isch starch gnueg, dass sich de Xbone nach wie vor chan als Spielimaschine erfolgriich verchaufe.

Was ich aber nöd glaube und was mich extrem überrasche würd, isch dass die grösser Strategie vo MS wird ufgah, die ganze Zuesatzfunktione e grossi Chundschaft jensiits vo de bestehende Gamer-Chundschaft wird aspräche und das Ding dementsprächend Wii-mässig wird abhebe. Dass das passiert, mues es Produkt zallererscht mal so "genial eifach" si wie es Iphone, es Ipad oder en Wii. Wänn sich stattdesse im Gägegeteil sogar technikbewandereti Hardk00rer müend fröge, öb und wie gnau das alles söll funktioniere und wer das Teil werum brucht, dänn wirds diesbezüglich definitiv schwierig. Was i dem Fall passiert, hätt me ja grad wieder bim Wii U gseh.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 26 Mai 2013 19:19, insgesamt 1-mal geändert.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

glaub au, dass wenn d'spieli chöme und mit de PS4 chönd mithalte und d'lüüt aber au am xte halo und cod und forza freud ha werde, werde sie ihri bestehend chundschaft halte chöne. bim schöni neui techfark wält räschte übernähme sie sich.
I speeled my drink!
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xbox One

26.05.13

Bundesbeauftragter für Datenschutz bezeichnet die Konsole als "Überwachungsgerät"

Die jüngst angekündigte Microsoft-Konsole bezeichnet der Bundesbeauftragte für den Datenschutz und die Informationsfreiheit (Peter Schaar) als "Überwachungsgerät". Gegenüber Spiegel sagte er: "Unter der Überschrift 'Spielgerät' drückt Microsoft ein Überwachungsgerät in den Markt (...) Die Xbox registriert ständig alle möglichen persönlichen Informationen über mich. Reaktionsgeschwindigkeiten, meine Lernfähigkeit oder emotionale Zustände. Die werden dann auf einem externen Server verarbeitet und möglicherweise sogar an Dritte weitergegeben. Ob sie jemals gelöscht werden, kann der Betroffene nicht beeinflussen."

Auch in den letzten Tagen äußerten etliche Datenschützer ihre Bedenken über die Xbox One. Konstantin v. Notz (Grüner Bundestagesabgeordneter) schreibt z.B. im Gründigital-Blog: "Sollten die Vorwürfe gegen Microsoft zutreffen und sich die Pläne als real erweisen, muss die zuständige bayrische Datenschutzaufsicht einschreiten. Die visuelle Erfassung im heimischen Wohnzimmer ist zur Durchführung des Spiels schlicht nicht erforderlich und selbst eine Einwilligung angesichts der Erfassung des höchstpersönlichen Lebensbereichs hier kaum vorstellbar. Die Funktion hat daher offenbar nur einen einzigen Zweck, nämlich die Ausspähung des privaten Umfelds der Spieler, und nur ein Ziel, nämlich die Profitmaximierung von Microsoft."

Weitere Beiträge zur möglichen Datenschutz-Problematik bei der Xbox One finden sich ebenfalls bei delegedata und Deutschland Today.
http://www.4players.de/4players.php/spi ... eraet.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

:lol: Neu verpackt...
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

dasch öppe hit the weak point for massive damage, real time weapon change niveau
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:dasch öppe hit the weak point for massive damage, real time weapon change niveau
Hani au tänkt. "AI System" :lol:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Es wird immer besser :typej:

Keine UK-Importe mehr und wir Deutschen dürfen nur noch die hiesigen zensierten Versionen zocken
Report: Microsoft Addresses Xbox One's Regional Restrictions

The Xbox One will be region locked, only allowing it to play games bought from the country of origin where the console was purchased. It's not surprising, but it's nice to get some kind of confirmation from Microsoft.

A representative from Microsoft shared the details of Xbox One's regional shortcomings with Digital Trends saying, "Similar to the movie and music industry, games must meet country-specific regulatory guidelines before they are cleared for sale. We will continue to work with our partners to follow these guidelines with Xbox One.”

With only a few exceptions, all consoles have typically featured some kind of regional locking to prevent the import of games from other countries. The need for such a system mostly has to do with the differing regulations and taxation of media in different countries.
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... tions.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

General Schaden hat geschrieben:Keine UK-Importe mehr und wir Deutschen dürfen nur noch die hiesigen zensierten Versionen zocken
Back to the Roots :arnold:

Edith : Din Avatar isch super :groel:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

General Schaden hat geschrieben:Keine UK-Importe mehr und wir Deutschen dürfen nur noch die hiesigen zensierten Versionen zocken
die xbox 360 ist auch region locked, uk funktioniert aber doch trotzdem... !?
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Tja, nomal en nagel meh im sarg
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

bim alcom vorbschtellt, GEIL.