S: Arcade Automat mit Jamma
Moderator: agestuffer
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
ha grad en Topen erstellt wo's um Monitore gaht :http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=51&t=7315
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
500.- für 5 cabs?GameCollector90 hat geschrieben:ein kollege verkauft 5 automaten,muss aber zuerst selber vorbei bei zeit und abchecken,falls es was brauchbares hat bekommst du eine PM,wo wohnst du?Angeblich will er nur 500.- fuer alles.mal checken
was sind das für cabs? wenns laufed und ok usgsehnd, wieso macht er das? chämtsch uf ricardo viel meh über.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
es sind 5 neui egret 2 faktory sealed.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
-
- Noob
- TRADINGPOINTS:
-
20
Abholen wäre das geringste Problem. Was hast du für eine Preisvorstellung ? Hättest du eventuell Bilder davon ?Tatsujin hat geschrieben:Ich haette eventuell ein cocktail tischchen mit jamma. Sourcer striker drin. Muesste aber in rudolfstetten abeholt werden.
-
- Noob
- TRADINGPOINTS:
-
20
Vielen Dank im voraus für deine Bemühungen , ich wohne in Romanshorn TGGameCollector90 hat geschrieben:ein kollege verkauft 5 automaten,muss aber zuerst selber vorbei bei zeit und abchecken,falls es was brauchbares hat bekommst du eine PM,wo wohnst du?Angeblich will er nur 500.- fuer alles.mal checken
-
- Noob
- TRADINGPOINTS:
-
20
@ alle anderen
Vielen Dank für eure Tips und Anmerkungen.
Einr Frage hätte ich allerdings noch , was um himmelswillen sind Konvergenzprobleme ?
Ich bin zwar Elektriker aber kein Elektroniker, daher habe ich diesen Ausdruck nie zuvor gehört.
Vielen Dank für eure Tips und Anmerkungen.
Einr Frage hätte ich allerdings noch , was um himmelswillen sind Konvergenzprobleme ?
Ich bin zwar Elektriker aber kein Elektroniker, daher habe ich diesen Ausdruck nie zuvor gehört.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wo isch er?GameCollector90 hat geschrieben:Anschinend eh quizmaster,hockey cab,helikoptre shotter und no 2 anderi.Er schriebtmer nit zrügg cha no chli durre bis zur besichtigung.Shadow hat geschrieben:500.- für 5 cabs?GameCollector90 hat geschrieben:ein kollege verkauft 5 automaten,muss aber zuerst selber vorbei bei zeit und abchecken,falls es was brauchbares hat bekommst du eine PM,wo wohnst du?Angeblich will er nur 500.- fuer alles.mal checken
was sind das für cabs? wenns laufed und ok usgsehnd, wieso macht er das? chämtsch uf ricardo viel meh über.
Isch doch gut meh muss nit immer profit mache.werde verbie gah,ig ha eh kei platz meh oder max. 1 nimmi,denn channi vermittle oder mal fotis mache aber wie gseit cha no durre bi dem
Re: S: Arcade Automat mit Jamma
ich mache das immer alleigeosnow hat geschrieben: beim egret 3 oder atomiswave lässt sich der bildschirm nicht leicht drehen. dafür brauchst du 3 erwachsene männer.

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
din rugge wird sich no bi dir melde! mit dem würdi würkli nöd gspasse... dä börgi merkts langsam au...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
naomi crt machi au allei, isch aber en scheiss wenn controlpanel-wanne no dra isch, muesch vorallem zerscht d`redli arretiere susch chans lässig werde

chan nüt passiere; richtigi technik vorusgsetzthanf hat geschrieben:din rugge wird sich no bi dir melde! mit dem würdi würkli nöd gspasse... dä börgi merkts langsam au...

min rugge isch tip top

@ turntablism
isch chli ufwendig aber ich nimm cp immer weg zum monitor usbaue.
blast gaht au guet allei. egret 2 isch am eifachschte

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
am eifachschte gaht SNK 18. öppe 10sekunde. am längschte gaht d abdeckig zchere.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
es sind ebä abnützigserschiinige. lang merksch nüt, aber wänns denn i 10 jahr mal merksch chasch nüt me rückgängig mache...sam hat geschrieben: min rugge isch tip top![]()
han letschti es mrt vor lws müesse mache. gseht alles suprig us 
isch klar sötsches nöd allei mache und genau darum händ mir ja en egret 2
bi mir isch aber im moment eh so das ich 99% vertical shmups am cab zocke.

isch klar sötsches nöd allei mache und genau darum händ mir ja en egret 2

bi mir isch aber im moment eh so das ich 99% vertical shmups am cab zocke.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
das ist wenn die 3 grundfarben (i.e., rot grün blau) nicht an die selbe stelle projeziert werden. d.h. anstatt einen weisse linie hast du dann eine grüne, eine rote und eine blaue linie um ein paar milimeter versetzt. besonders in den ecken passiert das häufig bei röhrenmonitoren...Rattlesnake hat geschrieben:was um himmelswillen sind Konvergenzprobleme ?
http://de.wikipedia.org/wiki/Konvergenz ... dschirm%29" onclick="window.open(this.href);return false;
hier hats ganz krasse konvergenzprobleme in der oberen linken ecke und leichte unten rechts.

-
- Noob
- TRADINGPOINTS:
-
20
hanf hat geschrieben:das ist wenn die 3 grundfarben (i.e., rot grün blau) nicht an die selbe stelle projeziert werden. d.h. anstatt einen weisse linie hast du dann eine grüne, eine rote und eine blaue linie um ein paar milimeter versetzt. besonders in den ecken passiert das häufig bei röhrenmonitoren...Rattlesnake hat geschrieben:was um himmelswillen sind Konvergenzprobleme ?
http://de.wikipedia.org/wiki/Konvergenz ... dschirm%29" onclick="window.open(this.href);return false;
hier hats ganz krasse konvergenzprobleme in der oberen linken ecke und leichte unten rechts.
Danke für die Erklärung.