PAL:

US:

OMG JAPAN:

Moderatoren: Master(G), mr.raw
schön nit aber sicher besser zeichnet als das fürchterliche männli vom jap coverTatsujin hat geschrieben: namal, was bitte schoen isch da drah schoen
smilies richtig interpretiere rossli, smilies richtig interpretiereHerr Rossi hat geschrieben:edit: läse tats, läse
aber au komplet falsch. absolut nüüt uf dem bild het was mit em game inhalt gmeinsam.evo hat geschrieben:schön nit aber sicher besser zeichnet als das fürchterliche männli vom jap coverTatsujin hat geschrieben: namal, was bitte schoen isch da drah schoen
GameCollector90 hat geschrieben:rossi versus tatsufight time
![]()
find gut dass so hert diskutiert wird ih dem topic,niemert muss sich agriffe fühle isch alles peace oder chli zum höch näh oder?z topic isch vorallem für z diskutiere und ou für sache z frage etc drum and more dass ig nit ab jedem shit es neus muss ufmache,drum and more![]()
fazit isch doch:jedem dass seine,isch gut wenn de pal hans oder de hans muster pal und de sushi jpn und de us burger time ufenand treffet oder wie ou immer.multi kulti hardcore sammler digital download freaks stoub messi gamesammler chiller zockers japaner schwizer alli kulture und alli games und alli konsole und alli cabs und alle merchandise uf de welt ufenand treffet..
@gamecolli
normal bruchtme nit alles wome sammlet,meh sammlet ou sache zum ustelle zum verstoube etc,dass isch retro felling and love so wiss 30 jahr scho würd umeliege drum stoub isch geil so chli.ou toleranz gegenüber download freaks und next gen gamers,alles siner vor und nachteile
dich schient das thema wirklich hart mitznehTatsujin hat geschrieben: mongobild, riese ivolltrottel, chotz grüsseligscht bis änedabe, möngel, allerschlimmschte, en truurige stink
insofern gibi em tats rächt, wil das pal cover chani au nid aluege, findes zu überzeichnet. schliesst aber nid us dasis jap cover nid au grüslig finde.GameCollector90 hat geschrieben:mystical ninja pal isch geiler
ich verkünde wie immer mini ernschti meinig, susch wär ich ja nüme ichevo hat geschrieben:dich schient das thema wirklich hart mitznehTatsujin hat geschrieben: mongobild, riese ivolltrottel, chotz grüsseligscht bis änedabe, möngel, allerschlimmschte, en truurige stink
ja wie gseit, ds JAP cover isch kei hochglanzleischtig aber es folgt em inhalt. de goemon gseht im game nun mal eher so luschtig uus wie ds mandsgögeli uf em cover. de räscht vo cover verkörperet au sehr viel mit e game, ergo es gaht en symbiose mit em game inhalt ii. mer oder zminscht öppers het sich ds minscht was debii dänkt woner das cover gstalltet het.Herr Rossi hat geschrieben:insofern gibi em tats rächt, wil das pal cover chani au nid aluege, findes zu überzeichnet. schliesst aber nid us dasis jap cover nid au grüslig finde.GameCollector90 hat geschrieben:mystical ninja pal isch geiler
mir gfalle t JAP covers im schnitt jo au besser als t PAL variante, aber dennoch "sammle" ich (zb. bi SNES) gwüsses PAL zügs. wils mer halt gliich gfallt. zb. vo dr zeldler reihe hanni jedes spiel PAL + JAP + no US wenns irgend es speziells cover gha het.Tatsujin hat geschrieben:ich verkünde wie immer mini ernschti meinig, susch wär ich ja nüme ichevo hat geschrieben:dich schient das thema wirklich hart mitznehTatsujin hat geschrieben: mongobild, riese ivolltrottel, chotz grüsseligscht bis änedabe, möngel, allerschlimmschte, en truurige stink
usserdem het de geimgöllegtrnünzig sälber nach de beweggründ gfrögt werm inige PAL verschisse finded.
dumm, wenn mer den mit de antworte nöd so chan umgah.
i versuech ja nur paar argument ufzeige werum mer PAL gern ka haTatsujin hat geschrieben:absolut frisch. hani doch nie au nur öppis degäge gseit
ich finde z.b. d NES GOLD cart zeldlers au was vom schönschte uf em grät überhaupt![]()
ich meins ja au ernschtevo hat geschrieben:i versuech ja nur paar argument ufzeige werum mer PAL gern ka haTatsujin hat geschrieben:absolut frisch. hani doch nie au nur öppis degäge gseit
ich finde z.b. d NES GOLD cart zeldlers au was vom schönschte uf em grät überhaupt![]()
![]()
t tatsach dass mer als bub im 1993 damals vor dene ganze PAL verpackige gstande isch und um wiehnachte dr franzkarlwäber oder interdiscount katalog mit de PAL spieli dinn dureblettert het tuet halt au no ihr übriges
das lit im aug vom betrachterhanf hat geschrieben:sinn für ästhetik händs in japan definitiv me! nöd nur bi dä cover, au bim städtebou und überhaupt...
Herr Rossi hat geschrieben:das lit im aug vom betrachterhanf hat geschrieben:sinn für ästhetik händs in japan definitiv me! nöd nur bi dä cover, au bim städtebou und überhaupt...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
genau so esch es gsi.evo hat geschrieben:das mit de charaktere artworks isch jo e alte huet. t publishers hän halt schiss gha dass so manga style charaktäre in europa / us nit guet ahkömme wils zu dere zit eifach no nit so etabliert gsi isch. hän wohl gmeint dasses eher abschreckend wirkt. bi de ganze NES rockmans sehts mes au super
und wenn, wieso kames denn nit richtig mache? bi alte Amiga/PC spiel hets au sehr schöni Cover/Charakter vo Europäer geh, bi Nintendo het meevo hat geschrieben:das mit de charaktere artworks isch jo e alte huet. t publishers hän halt schiss gha dass so manga style charaktäre i
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste